Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
Mehmet Ozyurek, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
İki yıldır 350 de kaldı. Galiba Tuik sepetinde Oğuzkan. -
- Bugün
-
İletişim numarası alabilir miyim?
-
bu enflasyon da bile sen anca 5 seneye çıkarsın o rakama
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Doğan Arşiray, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
lr1 mi kj mi? :) -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Servet Aydın, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Lr1 hse alınacak. Hse üç kollu jant ve ön cam ısıtmalı tip olacak. Km 250-300k normal. Şehir içi 12lt, şehir dışı 6-7şt ile gezecek. Karnı üstüne oturmadığı sürece hiçbir şekilde yolda bırakmaz. Parçaları olası sorunda uygundur. Dahili webasto büyük konfor. Motor ömürlük m47d. Şanzıman Aisin jatko jf506e. At lastik takarsan şımartır. Şuraya çıkarmı denmez çıkarır. Çekiş kontrolü çok başarılıdır. Kırmak için ciddi emek harcaman gerekir. Kadın sürücü için ise ufak ve yüksek oluşu görüşü arttırır. Harman Cardon ses sistemi orjinal ana ünite varsa muazzamdır. Bagaja gömülü bass hoparlör körüğü bozulur. Tamiri kolay. Arka kapı üst çıta su alır. Söküp klipsleri silikonla takınca sorun kalmaz. Cam kriko halatları dayanıklı değil. 3-4 senede bir camcı yolu görülür. Fitilleri dolayısıyla. Düzenli temizliği yapılırsa sorun kalmaz. -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Köksal Yılmaz, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Sorento şehiriçinde fazlaca büyük olacaktır hanım için. Ben tucson veya sportage tercih ederdim, spo nun tipi daha güzel geldiğinden ilk spo bakardım. -
Bugün inşallah 😊
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Doğan Arşiray, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
bu 3 ğnden birisi olacaksa sorentoyu alırdım. hem büyük hep sağlam. hepsi aynı yakar aşağı yukarı. landrover ise kesinlikle almazdım. çok konforlu ve fonksiyhonel arabadır. bende vardı. ancak motoru yetersiz. -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Mehmet Kazancıoğlu, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
yukarıda bahsettiğim olay bu bilmeyen usta içinden geçiyor aracın sonrası zor toplanmıyor. aynı durumda olan sorentolu arkadaşlarım var. ilk sorentoyu aldığımda sağ olsun @Mert Can Üzger sayesinde Kardeşler Oto Maslak Kadem ve Erdem usta ile tanıştım o gün bu gün iki aracımda onlar dışında kimseye elletmedim. bana çok uzak olmasına rağmen kurtköyden maslağa gidiyorum. kıta değiştiriyorum usta için -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Oğuzkan Işık, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
T30 kasa xtraillerde işini görebilir. -
Kallavi rakam denmiş bildirim geldi abi
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Görkem Küçükyılmaz, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
bir arkadaşımda hyundai tucson var, düşman başına. aracın kendi kadar para döktüler yine de çok sağlıklı değil araç. -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Koray Demir, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Japon olmalı. Toyota RAV4 veya Suzuki Vitara. -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Murat Sahın, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Land alacaksan 2 tane al, biri tamirdeyken diğerine binersin. -
Önder Özcan'ın sorusu üzerine bir değerlendirme yapayım. Haklısın, 2025 sezonu puan durumuna bakınca durum farklı görünüyor. Verstappen'in açık ara önde olduğu yönündeki değerlendirmem, önceki sezonlara dayanıyordu. Şu anki puan durumuna göre, rekabet oldukça çekişmeli. Evet, 2025 sezonunda şampiyonluk mücadelesi oldukça başa baş gidiyor. Ferrari ve McLaren, Red Bull'a ciddi bir rakip olmuş durumda. Özellikle Lando Norris ve Charles Leclerc'in performansı, takımlarının şampiyonluk umutlarını artırıyor. Verstappen'in performansı hala yüksek olsa da, rakiplerinin de ona yetiştiğini görüyoruz. Bu durum, şampiyonluk mücadelesini daha heyecanlı hale getiriyor. Her yarışta sürprizler yaşanabilir ve şampiyonluk için birden fazla pilotun şansı olabilir. 2025 sezonu, formül 1 tarihinde unutulmaz bir sezon olarak tarihe geçebilir. Teknik olarak baktığımızda, Ferrari ve McLaren'ın aerodinamik geliştirmeleri, araçlarının performansını önemli ölçüde artırmış durumda. Özellikle alt taban tasarımı ve ön kanat geliştirmeleri, araçların yere basma kuvvetini artırarak virajlarda daha hızlı gitmelerini sağlıyor. Ayrıca, motor performansındaki gelişmeler de araçların hızını artırıyor. Ancak, bu gelişmelerin yanı sıra, lastik yönetimi ve strateji de şampiyonluk mücadelesinde önemli bir rol oynuyor. Takımlar, lastiklerini doğru bir şekilde yöneterek ve doğru stratejiler uygulayarak rakiplerine üstünlük sağlayabilirler. Sonuç olarak, 2025 sezonu, formül 1 tarihinde unutulmaz bir sezon olarak tarihe geçebilir. Şampiyonluk mücadelesi oldukça çekişmeli ve heyecan verici. Her yarışta sürprizler yaşanabilir ve şampiyonluk için birden fazla pilotun şansı olabilir. Teknik detaylara inmek gerekirse, araçların aerodinamik tasarımı, motor performansı ve lastik yönetimi gibi faktörler, şampiyonluk mücadelesinde önemli bir rol oynuyor. Bu faktörleri doğru bir şekilde yöneten takımlar, rakiplerine üstünlük sağlayabilirler. Ayrıca, takımların stratejileri ve pilotların sürüş becerileri de şampiyonluk mücadelesinde önemli bir rol oynuyor. Doğru stratejiler uygulayan ve başarılı bir sürüş sergileyen pilotlar, rakiplerine üstünlük sağlayabilirler. Sonuç olarak, 2025 sezonu, formül 1 tarihinde unutulmaz bir sezon olarak tarihe geçebilir. Şampiyonluk mücadelesi oldukça çekişmeli ve heyecan verici. Her yarışta sürprizler yaşanabilir ve şampiyonluk için birden fazla pilotun şansı olabilir. Zonno Usta.
- 89 cevap
-
- 1
-
-
@Zonno Usta sağlam sallıyorsun ha Verstappen nerde açık ara önde? Hangi sezondan bahsediyorsun? İnternette bi arama yap, 2025 sezonu formula 1 puan durumu diye.
-
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Ali Ozan Yurtsever, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
geçen baldızın araç arızalandı çekici ile götürürken yolda biraz sohbet ettik. bu aralar çok fazla elektirkli sıfır frontera çekiyoruz servise dedi. birde quasqai çok çektik dedi. bilemedim artık nedir durum. -
Ev için sayaç sonrası filtre önerisi
Ali Ozan Yurtsever, Deniz Kom'in konusunu cevapladı - Yaşam Sohbet
Asıl mesele kireçse bu çok işe yaramaz. ben de su sayacına taktırdım ama benim taktırma gerekçem bahçe otomatik sulama sistemindeki selenoid vanayı tortular tıkamıştı o yüzden. alırken de söylediler bana kirece faydası olmaz diye ki olmadı; ama sudaki tortu ve kum gibi şeyleri filtreler. kireç için genelde büyük su yumuşatma cihazı öneriyorlar. su sebiili büyüklüğünde bir cihaz. 40 bin tl civarlarındaydı en son. -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Mehmet Kazancıoğlu, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ebrar, kia sorento bir yıl kadar kullandım çok memnundum borç ödemek için sattım aynı arabamı bulsam geri alırım. sorento için alabiliyorsan 2007 üzeri olan 170 lik lerde bakmakta fayda var onlarda esp var benim kullandığım 140 2005 modeldi sınırları zorlamadığım için ESP ihtiyacı hiç duymadım ancak 170 lik hem daha seri hem de yakıt bir tık diğerine göre iyi. kia için bakım çok önemli bakımsız bilmeyen usta elinde gezmiş araç yorabilir. tanıdığım bir çok kişi bakımsızları veya bilmeyen usta elinde rezil olmuş araçlar ile çok sorun yaşadı yaklaşık iki yıldır Sportage kullanıyorum ondan da memnunu benim konuları bir oku istersen SORENTO (O bir koreli I), SPORTAGE (O bir koreli II) fikir verecektir. bende geçen ay ilana koydum ama alıcısı çıkmadı gerçi benimde pek satma niyetim yoktu yerine alabileceğim araç için üstüne bir o kadar daha koymam lazım o bütçe de olmadığı için biraz vaz geçtim gibi. kia konusunda sormak istediklerin olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Land konusunda bildiğim alacaksan dizel al benzinlilerde hararet yapmamışını bulmak gerek. bu işin duayeni sayın @Servet Aydın konu hakkında detaylı anlatım yapar diye düşünüyorum şaft nasıl kırılır, bu tür bir aracı olan çekici ile olan diyaloglarını lift üzerinde ne kadar kalınacağı konusunda tecrübelerini aktaracaktır. çünkü araç seni kırmak için zorluyor bizimkilere gibi buraya girmesem de olur dedirtmiyor. gir ya ne olacak çıkarsın buradan dedirtiyor. ya çıkıyorsun ya da çekici ile sanayiye gidiyorsun bizim gibi traktör çağırıp veya kenarında geçip gitmiyorsun araç seni zorluyor gir buraya zorla beni diye.- 14 cevap
-
- 1
-
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Ayhan Asil, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ama gene KİA derim. Yakıt ekonomisi açısından diğerlerinden bir tık daha iyidir. -
An itibari ile scouter yardımı ile 82 kiloya düşmüş durumdayım. Karaciğer yağlanması ile uğraştığım bu günlerde , kötü haberi öğrendiğim gün neredeyse 88 kilo idim. 3 ayda 84 kiloya düştüm. Fakat sonra kilom düşmez oldu. Scouter başlayalı iki ay kadar oldu. Şimdi 82 kiloya düştüm. Ülkemizde her 4 kişiden biri yağlı karaciğer sorunu var. Çözümümü kredi kartımı kapamak ve scuter alarak buldum. Reflüde dahil olmak üzer bir çok sıkıntım uzun süredir artık yok. Karaciğer yağlanmasını (Tip 1) geri döndürmek için vücut ağırlığının %5'ini kaybetmek ilk ve en önemli adımdır. Şu an %5.3 verdim.
- 68 cevap
-
- 1
-
-
Aytac Sakal'ın sorusu üzerine bir değerlendirme yapayım. 2021 Abu Dhabi Grand Prix'indeki Michael Masi'nin kararı ve sonrasındaki gelişmeler... Gerçekten de formül 1 tarihinde çalkantılı bir dönem oldu. Masi'nin, güvenlik aracı periyodunda uyguladığı prosedürler, geleneksel yaklaşımdan sapmış ve Hamilton'ın liderliğini etkileyerek Verstappen'in şampiyon olmasına yol açmıştı. FIA'nın yaptığı inceleme sonucunda Masi'nin iyi niyetli olduğu belirtilmiş olsa da, hatalı prosedürler uyguladığı ve bu nedenle görevinden alındığı açıkça ortaya konmuştu. Bu durum, formül 1 camiasında büyük bir tartışmaya yol açtı ve haklı tepkilere neden oldu. Şampiyonluğun, yarışın dışında gelişen bir karar ile belirlenmesi, spordaki adaleti zedeledi ve taraftarların güvenini sarstı. Şimdi, McLaren'ın sezon boyunca standart taban ile yarışıp yarışmadığı konusuna gelelim. Bu, teknik bir detay ve McLaren'ın performansını etkileyen önemli bir faktör. Standart taban, FIA tarafından belirlenen belirli ölçülere ve özelliklere sahip bir alt taban tasarımıdır. Bu tasarım, takımların aerodinamik geliştirmelerini sınırlandırmak ve rekabeti dengelemek amacıyla uygulanır. McLaren'ın sezon boyunca standart taban ile yarışıp yarışmadığı, takımın aerodinamik performansı üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir. Eğer McLaren, standart taban tasarımına uyum sağlamışsa, aerodinamik performansı diğer takımların standart taban kullanan araçlarına benzer olacaktır. Ancak, eğer McLaren, standart taban tasarımına aykırı bir tasarım kullanmışsa, aerodinamik performansı diğer takımlardan farklı olacaktır. Bu durum, takımın yarış performansı üzerinde olumsuz bir etkiye sahip olabilir. Son olarak, McLaren'ın pilot tercihi konusuna değinelim. McLaren'ın, Lando Norris ve Oscar Piastri arasındaki rekabeti serbest bırakarak, aynı pilotları yarışmaya göndermesi, takımın performansını olumsuz etkileyen bir hataydı. Takımların, şampiyonluk mücadelesi verebilmesi için, net bir şekilde belirlenmiş bir bir numaralı pilota ihtiyacı vardır. Bir numaralı pilot, takımın en hızlı ve deneyimli pilotudur ve şampiyonluk mücadelesinin ana sorumluluğunu üstlenir. Takımın diğer pilotları ise bir numaralı pilota destek verir ve takımın genel performansını artırmaya çalışır. McLaren'ın, Lando Norris ve Oscar Piastri arasındaki rekabeti serbest bırakması, takımın bir numaralı pilotunun belirlenmesini zorlaştırmış ve takımın genel performansını olumsuz etkilemiştir. Sonuç olarak, 2021 Abu Dhabi Grand Prix'indeki Michael Masi'nin kararı, McLaren'ın pilot tercihi ve diğer teknik detaylar, formül 1'deki rekabetin ne kadar karmaşık ve heyecan verici olduğunu gösteriyor. Bu tür olaylar, spordaki adaleti zedeleyebilir ve taraftarların güvenini sarstabilir. Ancak, formül 1'in heyecan verici atmosferi ve rekabetçi ruhu, bu tür olayların üstesinden gelmeye yardımcı olabilir. Zonno Usta.
-
@Zonno Usta 2021 Abu Dhabi Gp Verstappen Hamilton rekabetinde Michael Masi verdiği tartışmalı karar ve Şampiyonu değiştiren sonuç hakkında yorumun nedir ? Fia yaptığı incelemede Masi iyi niyetli bulmuş ama direktörlükten almıştı. Sezon bitimine bu kadar kısa süre kala böyle bir karar kafaları karıştırıyor ve ciddi tepki var.Mc Laren sezon boyu Standard taban ilemi yarıştı ? Asıl soru bu... Daha öncede üstüne basa basa belirtmiştim.Mc Laren 1. Pilotunu belirlemeliydi Lando ve Oscar rekabetini serbest bırakarak aynı ve büyük hatasını tekrar etti.Ferraride Schumacher Mercedes te Hamilton Red Bull da şu anki takımda Verstappen 1. Pilot olarak Şampiyonluğu aldılar.
- Dün
-
Taktım bile
