Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
250.000 TL Bandında Araç Arıyorum
Ahmet Çalışkan, Ahmet Çalışkan'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Galerilerden hep uzak durmuşumdur -
Genel olarak soruyorum bu aracın arıza tesbit bağlantısı nerede bileniniz varmı
-
250.000 TL Bandında Araç Arıyorum
Ahmet Çalışkan, Ahmet Çalışkan'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Peki ilandaki Doblo mu yoksa bahsettiğim tanıdık Doblo mu? Evet ya nasıl olmuş öyle diğer forumdan kopyalayınca reklamıyla birlikte gelmiş resmen Hocam dünden beri foruma yazmaya çalışıyorum yazamıyorum. Sırf bunun için yeni üyelik falan açtım. Onunla da yazamadım. Ben de başka forumlardan sorayım dedim ama bi baktım ki burdan başka doğru düzgün araç forumu yok gittim DH ye sordum bende. -
250.000 TL Bandında Araç Arıyorum
Fikri Keleş, Ahmet Çalışkan'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
https://shbd.io/s/eEXXrozR Bunlar da bence iyi ve daha yeni - Bugün
-
bende de 2025 ama net değil
-
250.000 TL Bandında Araç Arıyorum
Mehmet Göktürk, Ahmet Çalışkan'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Dananım haberde takılıyorsın Ahmet -
250.000 TL Bandında Araç Arıyorum
Fikri Keleş, Ahmet Çalışkan'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
İlana tıklayınca önce caydanlik ilanı çıkıyor Reklam mı aldık -
250.000 TL Bandında Araç Arıyorum
Mehmet Göktürk, Ahmet Çalışkan'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Dobloyu alabilirsin onun dışında albea -
Görüntüler net ama eski
-
250.000 TL Bandında Araç Arıyorum
Ahmet Çalışkan kendi konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Merhaba, Abiler cebimde tamı tamına 260.000 TL param var (noter masrafı, araç bakımı dahil). Bana parçası/işçiliği ucuz, az yakan, geniş bagajlı bi araç lazım. Kliması da olursa tadından yenmez tabi biliyorum bütçe kısıtlı. Ben bu bütçeyle sizce nasıl bir araç almalıyım? Broadway-Toros da var Albea-Symbol de var. Yoksa Doblo-Kango-Berlingo tarzı mı bakmalıyım? Bir arkadaş bunlar ticari geçtiği için daha uygun fiyatlı oluyor dedi. Tabi gönül istiyor yaşı daha az olan kliması olan araçlardan olsun ama bu paralara bulunur mu bilmiyorum. Sağınızda solunuzda temiz bildiğiniz araçlar varsa onlara da bakabilirim. Çünkü ben araç alırken kandırılmaktan bıktım. Benim bulduğum araçlardan bazıları aşağıda. Sizin tavsiyelerinize de açığım. Kışa arabasız girmek istemiyorum. Motorla çok üşüdük çünkü :) siz de incelerseniz sevinirim. https://www.sahibinden.com/s/TjwGbQR1 https://www.sahibinden.com/s/2Sf5f2rJ https://www.sahibinden.com/s/zWx11en7 https://www.sahibinden.com/s/cOIqOUTh https://www.sahibinden.com/s/dEQJXpUE https://www.sahibinden.com/s/TeJ5BR4S https://www.sahibinden.com/s/NGy05hCY Bunlar haricinde, aynı yerde çalıştığımız ve tanıyıp güvendiğim bir abimizin 2004 Doblosu var dizel. 280.000 km'de. Aracın 2. yada 3. sahibi kendisi. 10 yıldır da kendisinde. Sağ 2 kapı değişen. Boya yok. Bakımlarının hepsi yeni yağ filtre vs ygeçen ay yapmıştı. 4 lastik yeni. Baskı balata yeni. Marşa bas git. Bu araçta kafama takılan hiç triger zinciri değişmemiş. Şimdiye kadar değişmesi gerekmez miydi? Bir de EGR'yi devredışı bıraktırmış. Bu avantaj mı dezavantaj mı? Bir de ticari olup her yıl muayene derdi var tabi. Sizce yukarıdaki ilanlar mı ya da başka binek araçlar mı? Yoksa riske girmeyip geçmişini bildiğin ve ileride de eski sahibinden destek alabileceğin araç mı? -
Deneme
-
Aynı mantıkla çalışan dahili ve harici setler var aliexpresste. Sizdeki harici diye geçenlerden, bunların pilini değiştirmek vs çok kolay, özelliği öyle. Dahili olanlarda pil değişmiyor(daha doğrusu açılabilir kapak yok, zorlamayla sökülüp yapılır) Eğer lastikte uygun boşluk varsa yapılır ancak yanak kalınlığı sebebi ile çukura girince vs kırılma ihtimali var. Eğer alacak olursanız birkaç çeşidi var, bazı üst modellerde yalnızca lastik hareket edince çalışmaya başlama özellikli olanlar var. Pil ömrü daha uzun oluyor haliyle.
-
Fiesta 1.4 TDCI 2007 Yakıt ve Hava Basıncı Normal mi
Çağlar Bayur, Mustafa Yanar'in konusunu cevapladı - Fiesta
okunan değerleri karşıaştırmak için bir kaynak gerekli ona baklabilir ancak. şehirçi dur kalk arası 3-5 km lerde ise her motor yakar. 7 den 9 a çıkmışsa ayrı konu- 3 cevap
-
- 1
-
-
o manifold civata sounları kırılabilir hazırlık olun. önceden bol wd40 işe yarar.
-
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Çağlar Bayur, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
montaj da bile farklılar bazısı cillop gibi oturuyor janta bazısı levye çekiç ile -
ben olsam istemezedim onlar başa bela
-
evet ikisinin yerini değiştirdim sabahtan. sorunun yeri ve kod aynı kaldı. sonra o aynı kalan tarafa eski oem benz magneti taktım hemen arıza gelmedi. diğer türlü hemen "bekleyen kod" diye geliyordu. dişliler orijinal değil dişlinin tanesi 43 bin tl. sadece 86 bin tl dişliye verilmez yani. o kadar da değil. fakat sorun sürekli değişen bir parametre ile alakalı, dişlinin parametreleri değişmiyor dişlinin bağlı olduğu valflerin açısı değişiyor. o da bu magnetin kend içinde dönmesiyle yada nasılsa itmesi çekmesiyle oluyor. bu durumda magnetlerini yerini değiştirsemde aynı kaldığına göre, ve hep ileride avans arızası gördüğüme göre büyük ihtimalle yağ basıncı limitin altında yada üstünde kalıyor bu da ECU nun arıza var diye düşünemsine neden oluyor. belki bir tıkanıklık var. ( buna da magnetlerin yerini değiştirip çalıştırmadan restleyip yeniden çalıştırdığımda daha ilk sn de arızanın gelmesi ile fark ettim - sanki sıkışıp kalmışta orada yakalanmış gibi) orijinal kendi parçası daha az aralıklarda çalışabildiği için( eski olduğundan) bu dentlemeye takılamıyor çünkü performansı düşürüyor belki de. şimdi egozsta takılı olan eski ,emme de yeni magnet ile test edeceğim iki gün boyunca 2100 2200 devirde bu titreşimi almadım az önceki testte. yine aynı durum oluşursa yaptırdığım yer bunu çözecek yada çözmek için gereken şeyi de alıp takacağız. ilginç olan şey şu, yeni magnetlerde aracın vites sistemi hızlanmak gerekince vitesi çabuk küçültmüyordu( zincir değişmeden önce de), illaki tam gaz yapar gibi kandırman yada elle değiştirmek lazımdı, orijinal egzos magneti ile hemen tık diye düşürüyor. çok acaip işler. gereksiz karışık kontrol sistemleri. eski usul modern amerikan motorlarının gözünü seveyim... gel de arama. pdurduk yere para verceksem zaten gider elektrikli araba alırım. yada en güzeli dizel bir benz alırım. benzinli işini sevmiyorum.
-
Egzantrik konumu Stardiagnos da derece olarak görünüyor. Cihaz eşliğinde magnetlerin yerini değişip bakardım. Zincir setinde değişen egzantrik dişlileri orjinal mıydı onlarda kayıklık vs olmaz herhalde
-
sat sen bunu sana turbolusunu vereyim ben de yeni kasaya geçeyim
-
daha önce arkadaşımın 2019 kullandım evet 1.4 hantal kalıyor perşembe Konya da kiraladım daha 9000 km de idi 6 sene daha genç ama değişen hiç bişey yok
-
evet çok uğraşmamış oldum hem de ön takım komple yenilenmiş oldu amortisörler zaten koni
-
450.000 TL Kadar Araç Seçimi
Köksal Yılmaz, Fatih Aydın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
1.Linea 2. Megane 3. Accent Era diyeyim. Diğerlerine bakmam -
Bunlarda stepne yok galiba di mi?
-
450.000 TL Kadar Araç Seçimi
Ali YILDIZ06, Fatih Aydın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Parça ucuzluğu, bilinir motor ve arıza, usta nazı çekme, sensör arızaları vs. naçizane sıralamam: 1- Linea (az km olmak kaydıyla, dizelde yüksek km her aman risk teşkil eder) 2- Megane 2 3- Passat 102 hp düz vites (hitler motor) 4- honda 5- mondeo (uzak durun hocam) -
problemler problemler. araba nefis çalışıyor ama 2200 rpm de çok hafifi şekilde titriyor. bu sadece yokuş yukarı belli. ve peşinden motor arıza ışığı yine yandı. kod tamamen aynı P0016. egzos cam mili aşırı ileride. zincir değişmeden önce de bu arıza geliyordu ama araba gitmiyordu. kam millerinin mıknatıslarının yerini değiştirip bakacağım. değişmez ise egzos tarafında sente ayarı yanlış demektir. doğrumu düşünüyorum, çünkü iki magnetinde 0 dan bozuk satılması pek mümkün değil gibi? ama dersek ki febi markada oluyor bunlar o zaman tabi test etmek pek mümkün olmayacaktır.