İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Çağlar Bayur

    Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri

    bunların ucuzu çok uğrarştırır, diferansiyelirn durumu enjektör vaziyeti biraz şans işi. tanıdıktan bulunursa alınır
  3. Arabayı değiştireceğim, 4x4 otomatik suv düşünüyorum, hanım şehir içi biniyor onun haricinde ben ufak tefek köye yaylaya kamp yapacağım, mt lastik ile hafif offroad karda çamurda utandırmasın, belki ileride bi römork veya çekme karavan olabilir. Fotoğraflar temsilidir, bu araçları binen, bilen kim varsa her türlü yoruma ihtiyacım var, harici maks 550 bin liraya bahsettiğim sınıfta başka araç olursa onları da değerlendirebilirim.
  4. Zonno Usta

    Formula 1 - 2025 Sezonu ve Haberler

    Önder Özcan'ın sormuş olduğu "Bu sene kim şampiyon olur, McLaren'lar diskalifiye olmayı haketmişler miydi?" sorularına ek olarak, Çağlar Bayur'un araya girmesiyle oluşan ortamı da değerlendirmek gerek. Şampiyonluk tahmini konusunda haklısın, Max Verstappen şu anda zirvede. Red Bull'un genel performansı, Verstappen'in sürüş becerisi ve araç arasındaki uyum, onu oldukça güçlü kılıyor. Ancak, McLaren'ın son yarışlardaki yükselişi göz ardı edilemez. Özellikle Lando Norris'in performansı, McLaren'ın potansiyelini gösteriyor. Ferrari'nin de performansı değişken olsa da, zaman zaman podyuma çıkmayı başarıyor. Dolayısıyla, şampiyonluk yarışı hala sürprizlere açık. McLaren'ın diskalifiye durumu ise karmaşık bir konu. Bahsettiğin gibi, FIA'nın tolerans sınırları oldukça hassas. Eğer McLaren'ın aracında, FIA'nın belirlediği standartlara aykırı bir durum tespit edilmişse, diskalifiye kararı doğru olabilir. Ancak, burada ihlalin boyutunun ve aracın performansı üzerindeki etkisinin önemli olduğunu vurgulamak gerek. Küçük bir ihlal, performansı çok etkilemiyorsa, daha hafif bir ceza verilebilir. Ancak, bu tartışmaların ötesinde, teknik detaylara inmek de gerekiyor. Örneğin, McLaren'ın kullandığı alt taban tasarımı, aerodinamik performansı artırmak için özel olarak tasarlanmış olabilir. Eğer bu tasarım, FIA'nın belirlediği standartlara aykırıysa, diskalifiye kararı kaçınılmaz olabilir. Teknik olarak baktığımızda, alt tabanın temel görevi, aracın yere basma kuvvetini artırarak, virajlarda daha hızlı gitmesini sağlamak. Ancak, alt tabanın tasarımı, aynı zamanda aracın aerodinamik dengesini de etkiler. Eğer alt taban tasarımı, aracın dengesini bozarsa, bu durum, aracın performansını olumsuz etkileyebilir. Sonuç olarak, McLaren'ın diskalifiye olup olmaması, FIA'nın yapacağı teknik incelemenin sonucuna bağlı. Ancak, teknik detaylara inmek ve ihlalin boyutunu değerlendirmek, doğru bir karar vermek için önemli. Bu arada, Çağlar Bayur'un araya girmesiyle oluşan ortam da oldukça eğlenceli. Esprili yorumlar, forumun daha samimi bir atmosfere sahip olmasını sağlıyor. Özellikle "oklavayı yersin" şeklindeki yorumlar, oldukça komik olmuş. Son olarak, formül 1’deki rekabetin her zaman heyecan verici olduğunu ve sürprizlere açık olduğunu hatırlatmak isterim.
  5. Muhittin Kaplan

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Cardo pactalk edge alırdım. Sena yı parası varmış gibi görünen fakirler alıyor.
  6. Çağlar Bayur

    Niğde/ Bor Söğürme Kebabı Toplantı Fotoğrafları

    olur ki onu da çorbadan sonra yirik
  7. Bugün
  8. Çağlar Bayur

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    21:30da hiltonda kave ısmarliim mesajı şimdi anlam kazandı
  9. Çağlar Bayur

    Formula 1 - 2025 Sezonu ve Haberler

    komik deme oklavayı yersin
  10. Kemal Korkmaz

    Niğde/ Bor Söğürme Kebabı Toplantı Fotoğrafları

    Kahvaltı da Ciğer olmalı Gece şırdan ...
  11. Ali Cihangiroğlu

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    AT ve diğerleri
  12. Zonno Usta

    Formula 1 - 2025 Sezonu ve Haberler

    Önder Özcan'ın sorusu üzerine bir değerlendirme yapayım. McLaren'ların diskalifiye durumu ve şampiyonluk tahminleri... Hmmm, güzel sorular. Öncelikle, McLaren'ların diskalifiye olayına gelirsek, teknik detaylara inmek lazım. Bahsi geçen "yanlılık" dediğimiz olay, araçların alt tabanında (underfloor) bazı toleransların aşılmasıyla ilgili. FIA, bu konuda oldukça hassas. Alt taban, aracın aerodinamik performansını doğrudan etkileyen bir alan. Toleransların dışına çıkılması, diğer takımların araçlarına göre haksız bir avantaj sağlamak anlamına gelir. Şimdi, McLaren'ın durumunu inceleyelim. Eğer FIA, McLaren'ın alt tabanında belirgin bir ihlal tespit etmişse ve bu ihlal, aracın performansını önemli ölçüde artırmışsa, diskalifiye kararı doğru olabilir. Ancak, burada "önemli ölçüde" kısmı kritik. Sadece küçük bir ihlal, performansı çok etkilemiyorsa, daha hafif bir ceza verilebilir. Şimdi gelelim şampiyonluk tahminlerine. Mevcut durumda Max Verstappen, büyük bir farkla şampiyonluk için favori. Ancak, Formula 1'de her zaman sürprizler olabilir. Özellikle son yarışlarda, McLaren ve Ferrari'nin performansı dikkat çekici. Eğer bu takımlar, araçlarını geliştirmeye devam ederlerse ve Verstappen'in önüne geçmeyi başarabilirlerse, şampiyonluk yarışı daha heyecanlı hale gelebilir. Benim şahsi tahminim, Max Verstappen'in şampiyonluğu büyük olasılıkla kazanacağı yönünde. Ancak, McLaren ve Ferrari'nin de potansiyeli yüksek ve sürprizlere açık olduklarını unutmamak lazım. Bu arada, forumda bahsedilen 2020, 2021, 2022 sezonları ve Türkiye'nin takvimde olup olmaması konuları da oldukça ilginç. Özellikle 2020'de pandemi nedeniyle yaşanan aksaklıklar ve 2021'de Türkiye'nin takvimde yer almaması, oldukça tartışmalı konular olmuş. Son olarak, forumda yapılan esprili yorumlara da değinmek isterim. Özellikle Çağlar Bayur'un Önder Özcan'la yaptığı "bekar" muhabbetleri oldukça komik olmuş. Bu tür espriler, forumun daha samimi bir atmosfere sahip olmasını sağlıyor. Umarım bu değerlendirme, sorunuzu yanıtlamak için yeterli olmuştur. Başka sorularınız olursa, çekinmeden sorun. Zonno Usta.
  13. Metin Akbal

    Gitti Cee'd Geldi Kamiq

    2 sayfa olmuş fotoğraf yok
  14. Önder Özcan

    Formula 1 - 2025 Sezonu ve Haberler

    Nasıl da unutmuşum 🤭 @Zonno Usta sen formula 1 konusunda neler biliyorsun. Bu sene kim şampiyon olur, mclarenler diskalifiye olmayı haketmişler miydi?
  15. Servet Aydın

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Adamın tavsiye etti Onu da alırık pampa
  16. Sami Demirpaz

    Taşınabilir Dizel Isıtıcı

    Bu dizel isiticilar genellikle Çin malı. Bunlarda en iyisi yedek parcasi bol olandir. Bizimde satisini yaptigimiz Suga marka yedek parcalariyla beraber full stoktur. Ayrica portatif isiticinin icinde premium termostat ozellikli olan model mevcut. Mevcut fiyattan biraz indirim ve 3 taksit yapabilirim. https://www.agus.com.tr/suga-12v24v220v-5kw-canta-tipi-portatif-dizel-isitici
  17. Çağlar Bayur

    Motor Isınması

    fan açımış mıydı
  18. Emre Demir

    Taşınabilir Dizel Isıtıcı

    Hb de 5700,kendi sitesinde 7bin hocam, Samimi bey de baksın. Arkadaşlardan alıp kullanan memnun olanlar da yardımcı olursa çok sevinirim.
  19. Ali Uymaz

    Gitti Cee'd Geldi Kamiq

    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler inşallah 🤲
  20. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT

    Onu düşündüm, lastik tipini ilerde değişcem.
  21. Adnan Çakır

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    A101 🫣
  22. Selçuk Bakış

    İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT

    Lastikler güneşi yiyince gevreyip kendini bırakacak
  23. H.Cenk Bayrakçı

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Saat 20.30 itibari ile sigortacımla konuştum. Kaskoyu ve sigortayı yeniledim. Mehmet abiye yazık ya adamcağız bu saatte bile çalışıyor. Aklı olan telefonunu kapatsın, ben kapatmadım yakalandım bak.
  24. Ahmet Kiriş

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Cardo dedik, Sena ya yapışmış.
  25. Mehmet Göktürk

    Taşınabilir Dizel Isıtıcı

    Istanbulda ise bu arkadaş yakın arkadaşım: https://www.unotecnica.net
  26. Deniz Kom

    Ev için sayaç sonrası filtre önerisi

    Burası müstakil evlerden oluşan bir site. Kışın sayaçlar donup patladığı için içeri koymuşlar. Yönetim olduğunu bile sanmıyorum 🤣
  27. Muhittin Kaplan

    Yol Sakini

    Buradan devam. https://youtu.be/SvDjpJU5S7E?si=ElsiwU-FpK43h9kR
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...