Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
H.Cenk Bayrakçı, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Aracı cuma günü servise vermiştim. Bugün aldım, arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. Yazılım güncellemesi yapıldı. Arabam konusuna yazdım. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ü.Emre Kartal, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Tercih meselesi tabi ama ben olsam öyle bir rakama bu araca bakmam. Üzerine ekleme yapmadan alınabilecek focus vs mutlaka denk gelir. Çok modelli de değil zaten. -
üretici firma dolaylı yoldan anlatıyor ama özet bu şekilde bence
-
Bazı lastiklerde jant koruma denen çıkıntı oluyor, bu olunca görüntü lastik dışarıda gibi olurken, eğer yoksa sizin şuan olan gibi duruyor. Güvenlik açısından sıkıntı olmaz sadece estetik duruş farklı. Yeterki lastiğin yük ve hız sınıfı değişmesin.
-
İlk lastikte jant koruma özelliği vardı muhtemelen, kullanım açısından sorun olacağını sanmıyorum
-
Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿
H.Cenk Bayrakçı, H.Cenk Bayrakçı'in konusunu cevapladı - Arabam
Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı. Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi. Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW. -
Bende kötü tecrübe etmiş oldum , jant bu şekilde sorun oluştururmu yüksek hızlarda acaba hava kaçırma gibi ? Park ederken kaldrıma sürtüyor ne yazıkkı jant dışarda kaldığı için .
-
aracın turbosu enjektörleri egr si düzgün çalıştığı sürece hocam dpf ömürlü demek pek doğru bir tabir olmuyor maalesef
-
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Mücahit Erdem, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ocak ayında hatasız boyasız 2014 eco elegance 190 bindeki civici 1125 bine sattım. Aracı alır almaz ilk işim arka tampon demirini takmak olmuştu. Demir olmadığı zaman en ufak darbede havuza giriyor. Sorunsuz, sıkıntısız, az yakan, sürüşü zevkli, yol tutuşu güzel, bir araçtır. Civic in en sorunsuz en optimum kasasıdır fb7. Atmosferik araç kullandığınızı bilerek kullanırsanız performansı da gayet yeterlidir. Devir çevirmeyi sever -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ali Darbaz, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Cvt olsaydı tadından yenmezdi. Üstelik bir de LPG’li saatteki hızını 105 km’ye sabitleyip 105 şanzımanlı arabada motor devrini izlemeni tavsiye ederdim uzun yolda tadından yenmez -
Ben sattım ya ne çabuk unuttun
-
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Oğuzkan Işık, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Bagajın içine yalıtım yap boyayı görmezsin -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Murat Sahın, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ali Darbaz, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. -
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Ali Darbaz, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Tamam işte bu tankta LPG basıncına dayansın diye yapılmış. Eski arabamda LPG tankı vardı dokuz yaşında idi son derece sağlam dayanıklı görünüyordu. Kiri pası bir şey yoktu. Bu sağlıklı tankı 10 yılda değiştirmek bana mantıklı gelmiyor. On yıl çok kısa bir süre bu tür malzemeler için bence. Ayrıca o zamanlar LPG tank değişimini 15 yıla çıkartacaklardı, sonra ne oldu bilmiyorum - Bugün
-
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Murat Sahın, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
10. yılda tank da sağlam çıkabilir, sonuç olarak bir teste tabi tutmuyoruz. Siz hortumları da değiştirmişsiniz mesela. Acaba herkes o özeni gösteriyor mu? Alüminyum hortumlarla montaj yapıyorlar falan. İkinci el lpg li bir araç aldık var sayalım, araç 11 yaşında olsun, geçen sene tank değişmiş olacak ama acaba kalanını değiştirmeli miyiz yoksa güvende miyiz. Sizin boruların değişimi de muhtemelen tamamen tahmin ya da tedbir yoksa boruların sağlamlığını ölçtüklerini sanmıyorum. Aynı şekilde belki dolum ağzında kaçak var, ne bileyim, soğutma sistemine T atıp su alıyorlar regülatöre, o T sağlam mı, regülatöre su taşıyan hortumlar ne durumda bunları biliyor muyuz? Yolda giderken mesela, o T patlarsa ne olur İkinci kez tankı değişen araçlarda ek komponentler 20 yaşında olmuş oluyor. Halen sağlam mı yoksa değişmeli mi tam da merak ettiğim bu aslında. Öte yandan, ülkede ekonomi ortada, mevcut fiyatlar ile kimse çalışan sistemi söktürüp değiştirmez tabi bunun da farkındayım ama asgari neleri değiştirmek iyidir ona bakılabilir. Benzin tankında basınç yok, lpg tankında basınç var. Gugıla göre 3 ila 5 bar basınç altındaki kap ile evdeki sürahiden mantıksal olarak farkı olmayan benzin deposu eşdeğer mi sence -
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Ali Darbaz, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Bu LPG tankının on yıllık mevzusu gerçekten kaplar on yılda bozuluyor mu yani pek mantığını çözemedim biri bu konuyu açabilir mi. Gerçekten LPG tankının her on senede değişmesi şart mı biz niye benzin tankını on sene değiştirmiyoruz mesela -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Mehmet Dagdeviren, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hocam fiyat bana biraz yüksek geldi. Özellikle bu piyasada. Şahsi fikrim bagaj kapağı ve arka paneli değişmiş aracı bu fiyata almazdım.- 7 cevap
-
- 2
-
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Görkem Karakaş, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Yok kapanmasın, bazen forum çok aktif olmuyor giriyosun çıkıyosun okuyacak konu yok. Darbaz abinin konuları bu zamanlarda biçilmiş kaftan.. -
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Görkem Karakaş, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Enjektörlerim sağlam, 10. yılda tank değişirken tedbir amaçlı hortumlar değişti. 12. yılda regülatörün diyaframları patlamış beyin değişti. bence hortumları çok daha sık kontrol etmek lazım gerisi arıza oldukça değişyor.. -
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Murat Sahın, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Tankın kolay görünür bir yerinde imal tarihi yazar. O tarihten itibaren 10 yıldır. @Çağlar Bayur abiden ödünç vesile ile, üstatlar aslında bu 10 yıllık periyotta tüm lpg sisteminin tepeden tırnağa değişmesi gerektiğini söylüyor ancak sistemde tarihi yazan(okunabilen de diyebiliriz) tek komponent tank olduğu için o değişiyor sadece diyorlar. Konusu gelmişken bunu da tartışmaya açalım. -
Ucuz bir lastik, yapısı böyle demek ki, fazla performans beklememek lazım. Bazı lastiklerin ayak izi daha küçük oluyor.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Mehmet Dagdeviren, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Bende Anlamadım. Bu konu kapansın artık. -
Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum. Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı?
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Ltft ve stft değerleri ile beraber 65 ayrı veriyi kayıt altına alabiliyorum. Yapay zeka 85 dakikalık sürüşte 130 km hız ile yapılan sürüş sekansında 120 derece yağ sıcaklığı istinaden termostata enerji verip 85 dereceye soğutma suyu sıcaklığını düşürdüğü 175 log kaydında avansı geri çekme işlemi yapmış. Yağ hararetinin 120 derece üstüne asla çıkmıyor. Arabanın map kontrollü termostadı var. Normade 105 derecede, ecu müdehale ederse 85 derecede açar. Arabanın harateti düşürmek için yaptığı manevranın bir parçası olarak düşünüyorum. Yapay zeka claude ltft stft düzeltmelerinin normal olduğunu söyler.
