Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Peugeot 206cc'nin "yapılması gerekenler" listesinden bir kaç şey halledildi: * Akü değişti (Varta marka konulmuş, önceki Mutlu'ydu, hiç bir sıkıntısı da yoktu ama neredeyse 6 yılı tamamladığından değiştirilmesini uygun gördüm) * Plaka muhafazaları dandikti, o yüzden ön plaka düşmüştü, sonra yenisini çıkarttırmıştık sigortacı bir arkadaşla ancak ondan sonra "plaka kayıp bildirimi"ni sildirmeyi unutmuşum, Bursa-Orhaneli yolunda jandarma çevirince o söylemişti, bunu sildirmelisini diye - gene unuttum, halâ halledemedim) Bugün ön ve arka iki plaka muhafazası da (daha iyileri olmasını umduklarımızla) değiştirildi. * Arka sis lambası yanmıyordu, tamir edildi. * Ön koltuk kılıfı lastiklerinden çıkmaya başlamıştı (5-6 senelik kılıflar), o halledildi, diğer kılıflar da kontrol edildi.
-
Piranha falandır. Para mı verecek ?
-
Bu da güzel oldu.
-
İkiz focus demekle haklısınız. Yandan bakınca jantlar dahil aynı sedan focus. Bizde de cmax var. Motor biraz gürültülü. Ve evet turbo daha üst devirlerde devreye giriyor. Bu da aracı maselef hantallaştırıyor. Özellikle kalkışlarda ve 1 den 2ye geçerken çok kısa bir oran var. Hayırlı olsun güle güle kullanın inşallah.
-
Tekirdağ'da akıllara durgunluk veren kaza: 2 yaralı Tekirdağ'da bariyerlere çarptıktan sonra sürüklenen araç dik vaziyette kaldı. Kaza sonucu 2 kişi yaralandı. https://www.sozcu.com.tr/tekirdag-da-akillara-durgunluk-veren-kaza-2-yarali-p262562
-
Hayırlı olsun.Rabbim kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
-
2 Milyon Bütçe İçin Araç Önerileri
Ahmet Çolak, Ahmet Çolak'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Boş paketi anca alabiliyorum 2 Milyon verdiğim araçta koltuğumu ısıtsın istiyorum Sedan düşünüyorum ve d segment leonların yeni kasaları çok yakışıklı fakat konfor bakımından rahat edemedim superb'lerin son yeni kasaları çok yakışıklı ama bir önceki kasalarının önü çok çirkin gencim yakışıklı güzel bir araba arıyorum tabii ki konforda önemli ama superb aklımda Vw'den araba alacaksam ya passat olmalı ya da tiguan ama o paralarada zor Tesla alacaksam, hangi paketi almalıyım ? ve dışardan şarj edince ortalama hızda gidersem şehir içi ve şehir dışı kaç yakar birde eğer biliyorsanız teslanın artılarını ve eksilerini yazabilir misiniz? -
2 Milyon Bütçe İçin Araç Önerileri
Mehmet Göktürk, Ahmet Çolak'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
var var temiz. -
2 Milyon Bütçe İçin Araç Önerileri
Ahmet Çolak, Ahmet Çolak'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
2 Milyona temiz göremedim Dolu olmadıktan sonra vag grubuna binilmiyor ve opsiyonları çok pahalı -
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Erman Uzun, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
Zaten bende siz gibi düşündüğüm için 508 e bu kadar masraf ettim ki biraz daha birikim yapıp yine d segment modelli bir araca geçmekti düşüncem ancak evdeki hesap çarşıya uymadı araba beni çok yordu düzen tutsada soğudum dogrusu , bir geçiş arabası olarak sizin saydığınız araçlar var aklımda özellikle 1.6 mj egea cros Malesef bundan önceki araclarimda hep d segmentti mondeo insignia vs -
Direksiyon Toplama Problemi, Direksiyon Simidinde Titreşim
Muhammed Eren ŞAKAR, Muhammed Eren ŞAKAR'in konusunu cevapladı - Clio
Cenk Bey, kontrol ettireceğim. Araç kmsi düşük olduğu için rottan şüphelenmedim ama yollarımızın kalitesizliğinden her şey olabilir. -
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Ali Darbaz, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
Hocam, 508 gibi bir şeyden sonra hangi arabaya binsen seni kesmez valla. Otomat i20 bile olmuş 1,3 milyon cuk. Geniş kabin suvvari bişi alsan 1.4 egea cross yada 1,2 püretech yeni easy kasa doblo var en ucuz. Yani para olarak bakınca bunlar var. Dün sabah eşim i20 den inerken kapı krişine kafayı vurup sinirlendi, oysaki boyuda 1,60 felan yani. Dün kafa olayında beri bende Doblolara bakıyorum ne yalan söyliyeyim Şu yeni çıkan easy paket 1.2 püretech 1,3 milyona alınabilen en büyük araba- 52 cevap
-
- 1
-
-
Hayırlı olsun hocam, güzel araç..
-
Teşekkürler Tamer hocam.. Çok teşekkürler Harun hocam ..
- Bugün
-
Direksiyon Toplama Problemi, Direksiyon Simidinde Titreşim
H.Cenk Bayrakçı, Muhammed Eren ŞAKAR'in konusunu cevapladı - Clio
Lastik havaları, rot balans ayarı bozukluğu gibi durumlardan olabilir. -
Hayırlı olsun. Saf İskandinav yer tankı.
-
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Erman Uzun, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
Evet şimdilik deneyelim eğer sorun olmazsa sıfır alacaz mecburen Ali bey daha sonra aklımda bobinler var bir iki ay sorun olmazsa onları da degisecem yazı çıkarsa arac yaz sonu yollarımızı ayiracam inşallah o zamanda kadar bende arabada birbirimize dayanırız Peu parçaları bazıları çok pahaliyken bazıları da çok makul fiyatlarda pek anlam veremiyorum -
Sağlıklı günlerde kullanın.
-
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
H.Cenk Bayrakçı, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Evet abi. Teşekkür ederiz. -
Hayırlı olsun
-
Hayırlı olsun 🧿
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Köksal Yılmaz, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Kemerburgazı da gösterelim mi abi -
Maşallah rengi pek güzelmiş
-
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Ali Darbaz, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
Bunun sıfır 16000 tl. https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-peugeot-207-208-308-3008-508-5008-rcz-gazkelebegi-v862418980-1270958102/detay -
Foruma 13 yıl sonra yeniden dönüş mecarımı tanışma başlığında anlatmıştım, dönmemin sebebini de halletmiş oldum. Bir müddettir şehir içi için toplu taşıma, uzun yol için aile büyüklerini taşırken kiralık ile idare ediyordum. Fakat bir önceki kasa Courier'i ne kadar seviyor isek bu yaz bir güney turuna çıkarken mecburen artık yeni kasaya geçtiği için Courier'in son kasasını kullandık. Her ne kadar tasarımı mükemmel olsa da kendisiyle bir türlü yıldızımız barışmadı, ilk kullananlardan biri ben olmama rağmen (1200 kmde idi) her yerinde trim sesleri, inanılmaz düşük bir çekiş (keçi gibi giden eski kasadan sonra Anamur yokuşlarında beni çok yordu), sürekli gereksiz yerlerde uyarı veren akıllı sistemler (şeridin içinde giderken şeride sokma manevraları, sonsuz yorgunluk uyarısı vs) derken tatil dönüşü bu işin böyle devam etmeyeceğini anlayarak araç arayışına girdik. İlk planımız uzun zamandır aşina olduğumuz Renault grubuydu, Clio IV özellikle. Gerçekten de sebebi okurken düşündüğünüz gibi, bir ihtimal yurtdışına doktoraya gidersem hızlıca satabilmek. Fakat her baktığımda araçlarda 40-50 bin lira yukarı doğru bir hareket görünce rotayı kurbağa kardeşi Juke'a çevirdik. Bir yandan da aile büyüklerini uzun yolda taşımak için alacağımızı düşünerek acaba hem güvenlik hem konfor odaklı ne olabilir diye bakınıyorduk bütçemize göre. Latitude bir fikir olarak aklımızdaydı, fakat D segment ve Renault anlaşmazlığını düşünerek aynı fiyat bandındaki Volvo'ların daha mantıklı olabileceğini düşündüm, ilginç bir şekilde piyasası hareketli olmadığı için hem ikizi Focus 2.5lardan hem de Clio IV'lerden çok daha uyguna daha dolu bir araç bulabildik biraz da şansa: 2010 model 1.6D TDCi/HDi 109PS motorlu Volvo S40 Dynamic. 195000km de, daha önce ilk sahibi olan göz doktoru bayan hocam tarafından kullanılmış, oldukça diri kalmış, sunroof ve deri koltuk hariç full donanım. Elektrikli hafızalı ısıtmalı koltuklar, hız sabitleyici, bluetooth gibi o yıllarda çok kolay bulunmayan (günümüzde tabi kolaylıkla bulunan) bazı hoşuma giden özellikleri var, Symbol'den Courier'den inip buna binince tabi bünye konfor ve yol tutuş şokunu atlatamadı, zamanla alışacağım. Daha öncesinde forumda okuma yapmama sebebiyet veren DPF sorunu olduğu belirtilen motor olması bir tek dezavantaj, 115PS motorlu olan 6 vitesli S40 1.6D2 Drive-e daha çok tutuluyor ama bu temizlikte bulamadık maalesef. Artık hızlı satılma konusunu, yurtdışına taşınma durumum olursa o zaman düşünmek üzere rafa kaldırdık. Şimdilik araçta gözlemlediğim iki nokta var, birincisi alıştığım diğer dizel motorlardan biraz daha sesli çalışıyor (bana göre çok sesli hatta, ama aynı motorlu araçları dinleyince çok da farklı olmadığını gördüm, içim rahatladı) bir de turbo Renault'lardan çok çok geç devreye giriyor (1750rpm civarında, Renault'larda 1200rpm civarı olmalı yanlış hatırlamıyorsam) o da Dikmen yokuşlarında bazen beni yoruyor ama dediğim gibi alışma süreci. Bakalım ne kadar süre beraber vakit geçireceğiz, merakla bekliyorum
- 8 cevap
-
- 5
-
