İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Nedenini bilmiyorum ama hem türkiye de hem de yurtdışı forunlarda vw grubu için aynı şikayetler yazılmış. hatta cpt ile de baktım yorumlar aynı. ancak kamiq ile ilgili sadece bozuk yolda çok fazla trim sesi şikayeti var. Motor mekanik şikayeti yok gibi. Ya skoda kullanıcıları yorum yazmıyor yada kalite kontrol süreçleri daha iyi. Kia niro gördüm bugün trafikte ama üretimden kalkmış yerine elektrikli ev3 gelmiş.Tam aradığım boyut. ama elektrikli düşünmüyoruz. torres de radardaydı ama satış sonrası ve ikinci eli düşündürüyor.
  3. 2008 de düşündüm ama puretech motor soru işareti , haftaya sıfır qashqai ve juke a bakacağım bir kez , sonra kararımı vereceğim. sıfır almam gerekiyor , aslında corolla cross tam aradığımız araç ama limiti aşıyor. büyük ihtimalle kamiq e karar kıldık gibi. haftaya araştırmalarımı öncelikle ankara ve çevre illerde yapacağım. Sonuç alamazsam size ulaşırım. ilginize teşekkürler.
  4. Önder Özcan

    Yetkili Özel Servis

    Yıldız, mavi-beyaz pervane, dört halka. Ben bilmem. "Adamlar öyle diyor" dedim ben
  5. Gökhan Tuna

    İ-DTEC FK7 Civic İncelemem

    Nefis, keske benim olsa Guzel gunlerde, saglik ve mutlulukla kullanin
  6. Tayfun Aydın

    İ-DTEC FK7 Civic İncelemem

    Aynen öyle. Zaten yazımda da belirttim tuş kombinasyonu görüntüde güzel ancak özellikler ileri geri anlık geçişlerde 1 saniye gecikme yaratıyor. Kırmızı ışıklarda boşa alıp vitese almayı isteyenler için arkadan korna sesi duymaya sebep olabilir
  7. Bugün
  8. Sermet Gündoğdu

    İ-DTEC FK7 Civic İncelemem

    Hayırlı olsun Hocam kazasız belasız inşallah .Şu orta konsola güzel bir vites kolu yakışırdı düğmenin mantığı illaki vardır ama kol daha kullanışlı olurdu benim fikrim.
  9. Murat Sahın

    Monitör Tavsiyesi.

    Algıda seçicilik abi
  10. Murat Sahın

    Ağaç Motoru Testere Tavsiyesi

    Husqvarna kullandık, çok sorunsuzdu. Sonra çin malı bir şey aldık, her sene ilk çalıştırma tamircide yapılıyordu Husqvarna öneririm, küçük ebatlı olanları hem güzel çalışıyor, hem de nispeten sorunsuz. Çin malı olan da iş görüyor lakin kullanırken aradaki bariz fark hissediliyor.
  11. Murat Sahın

    Kara

    Ben anlamadım bu işi. Eski lastiklerin yüzeyleri bozuktu, düngün balans tutmuyor dediler. Direksiyonda hafif bir titreme vardı. Lastikleri değiştirdim, şuan 100-120 arası titreme eskisine göre hafif ama halen var. 120'den sonra kesiliyor. Balansını mı beceremediler acaba? Ayrıca sabahları hava - sıcaklıkta iken kalorifer sıcaklık max ayarda kalan her şey auto modda, ilk 3-4 dk hiç üflemiyor. 4. dakikada ise net sıcak üflemeye başlıyor. Bu sıcak üfleme montumu çıkartmamı sağlayacak kadar sıcak bir üfleme. Yıllardır dizel araç kullanıyorum, 115'lik bu motora da aşinayım, bu kadar zamanda ısınması, motor suyu ile sıcak üflemesi kesinlikle mümkün değil. Nasıl oluyor anlamadım ama arabanın içinde üşümekten kurtuldum Benzer kullanımda egeanın içi montumu çıkartabileceğim şekilde 20 dk sonra ısınıyordu.
  12. Celal Maraşlıoğlu

    Ağaç Motoru Testere Tavsiyesi

    Köy evi için motorlu testere ihtiyacımız var amatör kullanım için tavsiye edebileceğiniz bir ürün varmıdır beyler
  13. Tayfun Aydın

    İ-DTEC FK7 Civic İncelemem

    Çok teşekkürler. hb modellerde o sorun olmadı diye biliyorum hocam. Hocam sonradan eklendi sanırım fc5 kasalarda. 2020 ye kadar devam etti zaten. İlk üretimlerde cvt olabilir..
  14. Doğan Arşiray

    Yetkili Özel Servis

    Yani diyorsunku yildizi sifir aldın, bosch da filtre filan değiştirdin, ve benz bunu begendi.....
  15. Doğan Arşiray

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Lokal anestezi gibi daha cok...
  16. Hasan Karabekiroglu

    Kaza Haberleri

    Üretim çok parça çok. Tertemiz miss gibi kaza. Hiç kimseye zarar vermeden çarpmayı becerdi motorcu abimiz. https://x.com/bpthaber/status/1992187377054351456?s=20
  17. Emrah Korkmazz

    İ-DTEC FK7 Civic İncelemem

    Güzel bir paylaşım olmuş, elinize sağlık.Bildiğim kadarıyla Sedan dizellerde de Zf şanzıman bulunuyor,cvt sadece benzinlilerde kullanılmış olması lazım.
  18. İlkay Başaran

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Sıfır atmadan yazalım.
  19. Servet Aydın

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Beni katarsak 35, ben hariç 60
  20. Rifat Şeker

    Yetkili Özel Servis

    TS12047 ve TS13168 bu iki belge var ise özel serviste garantiyi bozamazlar. https://sigortamedya.com.tr/tse-belgeli-ozel-servislerde-arac-garantisi-bozulmuyor/
  21. İlkay Başaran

    İ-DTEC FK7 Civic İncelemem

    Hayırlı olsun. Durduk yerde (kasa burulmasından) c sütunu göçüğü sorunu yaşamıştı 2 farklı arkadaşım. Sizde yok değil mi belli bir ser,de mi var? Servis top gelmiştir deyip yolluyordu..
  22. Fikri Keleş

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Lokal gibi olmuş bura, Yas ortalaması kaç acaba
  23. Servet Aydın

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    İleri süremeyiş eğitimi verilir
  24. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Logonun segmantı yerinden çıkmış. Bu sebeble ön tekerde ses yapıyordu. Elimde bir tane segmant yedek vardı. Taktım oldu.
  25. Tayfun Aydın

    İ-DTEC FK7 Civic İncelemem

    Arkadaşlar merhabalar. Geçen sene mart ayı gibi aldığım 2018 elegance hb civic dizel otomatik (fk7) aracımla 11-12 bin km kadar yol gittim ve tecrübelerimi sizlere aktarmak isterim. Bu araca 2015 T9 kasa Peugeot 308 eat6 BlueHDİ dan geçtim. Öncelikle hb olmak şartıyla dizel otomatik araç arayışım vardı ancak Fransız tecrübemden sonra işin açıkçası tekrar Fransız almak istemiyordum. Çünkü Astra H dan sonra Peugeot bana bir nebze kalite ve sorunsuzluk olarak geri planda geldi. Güven konusunda şahsen tatmin olmadım. Yakıt ve pratiklik olarak mükemmel bir araç ancak ısınamadım demeliyim. Focus en mantıklı diğer seçenek gibi duruyordu. Fiyat olarak da civic e yakındı ancak 1.5 dizellerdeki bir kaç sıkıntı canımı sıktı. Focus serisinin bitecek olması da vardı. Sıfırında çok da uygun fiyat almıştım ama vazgeçtim. VW gurubuna da girmek istemedim. Japon araçları gözümdeydi ve oraya yöneldim. Civic benim çok istediğim bir araçtı zira daha öncede Honda ile derin tecrübelerim vardı. Evimizde ayrıca CR-V dizel otomatik olduğundan şanzımana , motora yabancı değildim. Aldığım araç ilk olarak Honda Türkiye personel müdürünün aracıymış ki sistem kayıtları da bunu doğruluyor. Honda Türkiye fabrikasını kapatınca benim araç da dahil bütün Honda Türkiye araçları Samsun Honda Yetkili Bayii ne satılıyor. Benim araç o zamanlar 13 bin km civarında. Benim aracı aldığım arkadaş ilanı görüp Samsun'dan gidip aracı alıyor. Ben aracı aldığımda 56 bin km de idi. Boya değişen hata yok. Komple yetkili servis bakımlı. Exper den tam not aldı. Hb istememin sebebi öncelikle eşimin sedan istememesi ancak bu araçlarda hb ile sedan arasında hemen hemen 15-20 cm kadar fark var. Yani aslında pek fark yok. Bu sebeple bagaj bir hb araca göre inanılmaz geniş. Benim gördüğüm hb araçlar içinde en genişi diyebilirim ki 480 litre. Enteresan bir dizayn yapmışlar. Araçta pandizot yok diyebilirim. Sürgülü bir sistem yanında arka cama bağlı bir parça var. Aslında bu durum arka taraftan gelen sesleri aracın içine taşımasının yanında istediğinizde aracın arkasına çok rahat ulaşmanızı ve yüksek malzemeleri rahat bir şekilde koyabilmeniz rahatlığını getiriyor. Yedek teker yok ve bu sebeple bagaj iki bölme. İsterseniz mesela kamp koltuklarınızı alt bölmeye koyarsınız ve kimse görmez. Extra bir bölüm gibi düşünebiliriz. Lastik tamir kiti araçta mevcut. Hb istememin diğer sebebi de aracın İNGİLTERE üretimi olması. Sedanlardaki trim sesleri ve yalıtım sorunlarını hb lerde kısmen çözmüşler. Örnek olarak motor kısmında yalıtım malzemeleri eklenmiş bunlar sedanlarda yok. İç trim sesi gerçekten yok gibi. en büyük fark ta bence şanzıman . Türkiye üretimi dizel sedanlarda şanzıman CVT ilen hb lerde şanzıman ZF-9. Yani hepinizin bildiği Honda'nın o zamanlar CR-V gibi premium araçlarına koyduğu BMW ile ünlenmiş şanzıman. Bu konu beni özellikle cezbetse de Türkiye üretimi sedan elegance lerde standart olan sunroof maalesef hb elegancelerde yok. Exclusive modellerinde açılır cam tavan var ama eleganceler de maalesef yok. Bu arada exclusive peşince çok koşsam da, hatta kırmızı mükemmel durumda olan birisi ile pazarlık yapsam da trameri biraz beni üzdüğü için nasip olmadı. MOTOR: Aracın motoruna gelirsek 1.6 dizel turbo (i-dtec) 120 beygir bir motorumuz var. Bu motorun 160 lık versiyonu CR-V lerin otomatiklerinde mevcut ki dediğim gibi evimizde olduğundan onu da bir çok kez kullandım. 120 liğini de yine evimizde daha önce CR-V nin manueli olduğu için zaten biliyordum. Motor genel anlamda sorunsuz. Honda baskılara dayanamayıp 2-3 sene kadar ülkemize getirdi. 2017-2020 aralığında civic ve CR-V lerde mevcut. Bence çok başarılı bir motor. ADBLUE belası bunda yok ancak dpf filtresi ile ilgili şikayetler biraz var. Çok çabuk dolduğuna dair ve değişiminin de ciddi maliyetli olduğu söyleniyor. Burada akıllara bu motorun az üretim olması sebepli parça sorunu da akıllara gelebilir ancak Honda yetkili servisleri bu konuda kesinlikle sorun olmayacağını söylüyor. Motor aracın ilk gaza bastığınızda çok tepki vermiyor aslında . Çok yavaş başlıyor hızlanma ancak daha sonrada ki özellikle 50-60 km den sonra çooook tatlı bir ivmelenmesi var. Yani işte Honda keyfi bu dedirtiyor. Yüksek hızlara o saatten sonra çok iyi çıkıyor ve keyif veriyor. Şanzıman kesinti yapmıyor. Çok pürüzsüz ve güzel ilerliyor. Sürüş modları var tabi ve ben bu tecrübelerimi genel olarak eco modda denedim. Sport modda ya da normal modda aracın tepkileri daha iyi. Bu en baştaki yavaşlık özellikle sport modda daha iyi. Ses olarak bence multijet kadar sesli değil ancak PSA dizelleri kadar da sessiz değil. Tok bir ses var araç içinde. Yakıt konusuna gelirsek yaz ayında şehir içi - dışı karışık 7 bin km kadar yol yaptım ve 4.5 ortalama ile yazı bitirdim. Yakıt evet blueHDİ kadar az değil ancak araçların ağırlığı da aynı değil. Peugeot 308 1200 kg civarı iken bu araç 1450 kg civarı. Ayrıca şanzıman farkı da mevcut. Sunduğu keyfi de göze alırsak bence çok ideal bir yakıt. Dizel konusunda bu kadar istekli olmamın sebebi de işin açıkçası İstanbul ortamında yakıtı düşük tutmak istemem. Evet git gide bitiyor ancak aile araçlarında yakıt önemliyse dizel hala çok güzel bir seçenek. İnternetteki videolarda top speed olarak 220 ler falan gördüm ancak ben şahsen aile araçlarını bu kadar zorlamayı pek sevmem bu sebeple denemdim. Kendim günlük hayatımda zaten ağırlıklı motorsiklet kullanıyorum. Bu aracı genellikle ailemle kullanıyorum ve ailem içindeyken böyle bir durum denemem söz konusu bile olamaz. Bu motorlarda kronik sorun pek yok. Araştırmalarımda dpf filtresi dışında pek birşey duymadım. Genel olarak sorunsuz, düşük yakıtlı ve güçlü bir motor. Bakım 10 bin Km de olması üzücü. Bakım maliyeti diğer araçlarla hemen hemen aynı. En son Haziran ayında filtreler+yağ+ bir kaç ekstra işlem 7 bin TL tutmuştu. Honda Park Yetkili Servisinde. ŞANZIMAN: Şanzıman daha önce dediğim gibi ZF 9 ileri. Şanzıman geçişleri genel anlamda eat ile benziyor gibi. Araç viteslerinde kararsızlık görmedim. Ancak ben aracı ilk aldığımda akü değişimi yapıldı ve bu değişimden sonra şanzıman tanıtımı yapılması gerektiğini biliyorum. Bunu yetkili servis atladı mı bilmiyorum bir geçişte eğer araca hafif gaz yerine düzgün bir şekilde gaz verilmezse hafif sarsıyor. Başka yetkili servise sorduğumda kesinlikle şanzıman tanıtımı yapılmamıştır dendi. Şimdi servis zamanını bekliyorum bu işlem için ancak ben pek sorun görmedim. Vites geçişler güzel. Yüksek hızlarda ve devirlerde kesinlikle hissettirmiyor. 9 ileri olması yakıtı sürekli aşağıda tutuyor. Tepkilere gelince şanzıman tuş kombinasyonu ile çalışıyor ve vites kolu yok. Bu durum görüntü açısından güzellik sunsa da kullanım kolaylığı açısından bence vites kolu olmalı. Çünkü tuşlar elektronik olması sebepli geçişlerde bir saniyelik falan boşluk bırakıyor. Bu da özellikle eğimli bölgelerde aracın kaymasına sebep oluyor. Eğer sıkışık bir alanda sürekli git gel yapmak zorunda iseniz tuşa bastıktan 1 saniye sonra ayağınızı frenden çekmeniz lazım. Zaten kullanımda şanzımana yükü ayağınızla hissediyorsunuz. Evet buna bir süre sonra insan alışsa da bence vites kolu olması yani sistemin nispeten mekanik olması daha avantaj. Bu şanzımanda özelikle CR-V lerde görülen 4*4 sistemine bağlı kronik sorun yok. Servislere ve ustalara danıştığımda CVT gibi bir sistem olmadığı için genel anlamda sorunsuz bir şanzıman dendi. Hatta bir kaç usta civic lerde hiç zf şanzıman açmadığını dile getirdi. Ayrıca akü bitiğinde aracı boşa almanız çok zor. kaputu açıp içinde şanzıman ile motorun birleştiği bir noktada vida var Bu vidayı gevşetmeniz lazım ki bunu normal bir şoför yapamaz. Elinde o somuna girecek anahtar olması lazım vs. Kullanım zevki açısından artık Honda da klasikleşmiş f1 vites sistemi de araçta mevcut. Agresif ve zevkli bir kullanım sunuyor. Araçla giderken birden geçebiliyorsunuz ve gerçekten inanılmaz zevkli. Eğer kulakçığa 3 saniyeden fazla dokunmazsanız ve araç stabil giderse kendi kendine otomatiğe dönüyor. Brake Hold özelliği mevcut pek kullanmasam da.. İÇ MEKAN İç mekan olarak araç çok ferah ve geniş. C segment koşullarını bence sonuna kadar sunmuşlar. Tek sorun aracın koltuğu yeterince yükselmiyor. Örnek olarak eşim 308 de çok rahat kullanıyordu ancak bunda altına minder almak zorunda kaldık ki boyu 162 cm. Yani normalde aracın koltuk kaldırma özelliği ile çok rahat kullanabilmeli. İç mekanda aracın hayalet ekranı mevcut. Orta konsoldaki multimedya sistemi çok çok yeterli ve bir çok özellik var. Özelliklerin bir çoğuna hala bakamadım diyebilirim. Her türlü telefonla bağlantı mevcut. Her türlü bağlantı şekli de var. Navigasyon sisteminde bazı yetersizlikler yok değil. Dil konusuna biraz daha çalışılmalı. Klima sistemi de buradan kontrol ediliyor. Araçta anlık ulaşılması gereken tuşlar var ancak genel anlamda bir çok ayar multimedya sistemine bağlanmış. Buna zaten 308 den alışıktık. Kliması güzel ki zaten bu araçlarda kronik klima radyatörü sıkıntısı var. Şükür ki benden önceki sahibi garanti kapsamında klima sistemini yetkili serviste tamamen değiştirmiş. Yazın bu konuda hiç sıkıntı çekmedim ki aracı Aydın sıcağında kullandım. Çift bölgeli dijital klima işini çok güzel yapıyor. Yakıta da aman aman etkisi görmedim. şoför ile yolcu arasında çok güzel bir orta konsol var. Çok geniş ve yüksek. Çok kullanışlı gerçekten. Çok beğendim bu durumu. Uyduruk bir kolçak ya da alçak bir orta konsol yok. Konsolun vites kısmının hemen altında ayağa doğru olan tarafta yine eşyalarınızı koyacağınız boş bir bölme var ve bu bölmenin yanında HDMİ girişi mevcut. Göğüs görünümü ve büyüklüğü çok ideal. Garip gelen özelliklere bakınca camları kilitlediğinizde şoför kendi camını da açamıyor Bu bana çok garip gelmişti en başta. Aracı kilitlediğinizde aynalar hemen kapanmıyor uzun basmanız lazım. Aracın sadece şoför kapısı açılırsa aynalar açılıyor. Diğer kapılar açılırsa açılmıyor. Arka koltuk ve diz mesafesi çok çok yeterli. 4 kişilik bir aile için genişlik ve bagaj bence gerçekten ideal(480 litre). SUV ların bile bir çoğunda bu genişlik olmadığını şahsen biliyorum. Koltuklar kumaş ve çok rahat. Exclusive modellerinde deri olarak geliyor. Ön park sensörü kapatılabiliyor ki bu kasalarda yağmur yağdığında ya da yıkandıktan sonra kısa süre ön park sensörü önünde sürekli bir şey var algılaması yapıyor. Bu da kronik sorunlarından birisi ve can sıkıyor. fk8 lerde ve fc5 lerde bu bölmede düzeltmeler yapılmış.. İç donanım da en çok aradığım konulardan birisi de tuşla start maalesef yok. Exclusivelerde var ancak eleganceler maalesef anahtarla çalıştırma. Tavan siyah kaplama ve ben bu durumu beğeniyorum. Araç beni boğmuyor. Pedallar orijinalden sportif pedal kaplama. Koltuk ısıtma mevcut. DIŞ GÖRÜNÜŞ Dış görünüş olarak araç bence çok güzel. İlk başlarda bu kadar önemsememiştim ancak sonradan bana da güzel gelmeye başladı. Aracın jantları 17 ve karartılmış. Araca çok başka hava katıyor Çift rüzgarlık olması da sportifliği tavana çıkarmış. Alt rüzgarlığın siyah olması bakımını zorlaştırıyor. Yere çok yakın olması da tabi önemli. Kaput dalgalanması sorunu evet bu araçta da var. Enteresandır özellikle 100-110 dan sonra dikkatli bakınca baya belli oluyor. Aslında hafif bir malzemeden de yapılmamış oldukça ağır ama mühendislerimiz daha iyi tespit yapacaktır durum böyle. Aracın dış karoser parçaları da oldukça pahalı. Örnek olarak çamurluk sinyali ki küçücük bir parça en son 3 bin lira civarındaydı. Araçta ledli ve mercekli halojen aydınlanma orijinalden var. Ön görüntü çok güzel. Panjur siyah. Sunroof yok. Yere çok yakın ve özellikle kasislerden geçerken çok yavaş olmak gerekir. Araç dışarıdan çok kaslı duruyor. Özellikle araç 182 lik rs modeli ile aynı olduğu için yani egzos çıkışlarındaki farklılığı bilmeyen yarışçı tayfanın biraz rahatsızlık vermesi de dez avantaj sayılabilir . Benim için çok önemli olmasa da hanım rahatsız oluyor tabi. Bu arada aracın jantlar büyük, yanakları da ince olduğu için tekeri XL almak gerek. Yoksa kaldırımlar sürekli jantlara sürtüyor ve çok kötü bir görüntü oluyor. Renk olarak aracım beyaz ve güzel bir renk ancak özellikle ülkemize sınırlı gelen mat gri de çok güzel.. Kırmızı ağırlıklı olarak exclusive modelinde var.. GENEL SÜRÜŞ DİNAMİKLERİ Genel sürüş değerlendirmesi yapacak olursam çok zevkli bir kullanımının olduğunu, genişliği ve donanımının C segment olarak hakkını sonuna kadar hatta fazlasıyla verdiğini, yakıtın da bu zevke göre çok uygun olduğunu sorunsuz bir araç olduğunu söyleyebilirim. Negatif olarak aracın yere yakınlığı görsel güzellik ve aerodinamiklik katsa da özellikle şehir içi kullanımda zorluklar getirdiğini söylemeliyim. Araçtan inerken ve araca binerken sürekli kaldırım sorgulaması yapmak zorundasınız. Çünkü bu yere yakınlık her an kapıyı çarpmanıza sebep olabilir. Park yaparken teker demirleri de başa bela oluyor ön lipi ve arka tampon altını sürtmeniz çok basit. Araç süspansiyon olarak bence çok sert. Ben eski Opelleri de çok kullandım ve gerçekten sertlerdi ancak bu araçta bazen arka süspansiyonları sanırım koymayı unutmuşlar diyorum. Gerçekten yaylanma konusunda özellikle arka taraf çok kötü. Küt küt geçiyorum derler ya işte öyle. Uzun yolda hiç bir sorun olmasa da şehir içi sağ olsun bu duyguları hissettiriyor. Bu konuda 308 gerçekten çok iyiydi. Hem yükseklik hem yaylanma konforu çok güzeldi civic e göre. Direksiyon hakimi ve yol tutuşu çok iyi. Uzun yolda direksiyon ve araç sizin tepkilerinize çok güzel cevap veriyor. Aracın yere yakın olması burada da etkili. Araç gaza basması ve zevkli kullanımı konusunda sürekli şoförü kamçılıyor. Yol tutuş konusunda aracı ara ara zorladım ve hiç kayma yapmadı, güven verdi. Bunda tabi 235 tabanlı lastikler ve 17 jantlar da etkili. Aracın gaz tepkileri de 1.6 dizele göre gayet yeterli. Hiç bir koşulda beni zor durumda bırakmadı. Kaçışlar ve şerit değişiklikleri ani durumlarda bile çok çok yeterli. Benzinliklerde dizel olduğunu her seferinde söylüyorum zira pompacılar bu araçlarda dizele çok alışkın değiller. Şükür ki pompanın da ucu girmiyor. Shell de plakam kayıtlı olduğu için de başka yakıt vermiyor ancak başka benzinliklerde belirtiyorum. Piyasa da fk7 kasanın az olması da aksesuar olarak sürekli sorgulatıyor. Alacağım zaman sürekli satıcıya fk7 ya da hb civic diye özellikle belirtiyorum. Genelde fc5 kasa ile aynı ancak tabi küçük farklılıklar var. Araç ülkemize Elegance ve Exclusive paketler olarak geldi. Aralarındaki ana farklar: *açılır cam tavan *kablosuz şarj *anahtarsız giriş *Tek tuşla süspansiyon ayarı *Kör nokta uyarı sistemi * Multimedya sisteminde eklenmiş bir kaç özellik *18 jant Şahsen ciddi farkların olduğunu düşünüyorum ancak uygun fiyatlı temiz exclusive hb bulamadığım ve zamanım kısıtlı olduğu için elegance aldım. Şimdilik aklıma gelenler bunlar Araç ile ilgili daha kapsamlı bilgi almak isteyen arkadaşlarım aşağıya link bırakıyorum inceleyebilir.. Sonuna kadar okuyanlarda iyi sabır var demek ki Sorularınız varsa alabilirim. Teşekkürler.. 2018 Honda Civic HB 1.6 i-DTEC 120 PS Otomatik Elegance Özellikleri - Epey
  26. Mehmet Göktürk

    Otomatik Suv Şehiriçi Kullanım Tavsiyesi

    Satılık kaşgay var sıfırımsı
  27. Doğan Arşiray

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Mondial? (:
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...