İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Fatih Keskin

    İlk Beyaz’ ım

    Hayırlı olsun orta noktada bi buluşma yapmalı
  3. Fatih Keskin

    Tesla Kış Lastiği

    Aynı lastik farklı araçlarda çok farklı performans gösteriyor ben kışlıkta kumhoo kullanıyorum çok memnunum
  4. Mehmet Ozyurek

    Tesla Kış Lastiği

    Arkadan itişte tehlikeli.
  5. Bugün
  6. Ali Memisoglu

    İlk Beyaz’ ım

    Hayırlı olsun
  7. Ersen şahin

    Oyuncaklarım...

    Renoya bak renoya zil gibi maşallah
  8. Tayfun Aydın

    Yazlık için En İyi Konum

    Gayet uygun hocam..
  9. Hamit inan

    Tesla Kış Lastiği

    Şubat ayında 1-2 cm ıslak karlı, iniş yolda daha iyi tutar kompresyon yapsın diye aracı manuele aldım. Çok hafif dahi kompresyon olsa arka gezeledi. Hız 80-90 arasi idi. ( arkadan çekiş) . Bir kaç sefer üst üste bunu denedim. Kaygan yolda kesinlikle tekerler fren dışında etki altına girmeyecek. Yol tutuşu müthiş bozuyor. ABS-ESP çok daha güvenli. Elektrikli araçlarda geri kazanım olayı bu durumlarda ya hep kapatılmalı yada minimum yapılmalı.
  10. Koray Demir

    Tesla Kış Lastiği

    Yüksek hızda ani fren testi yapın hocam aşırı eğlenceli https://x.com/avionot/status/1989456787972788280?s=46
  11. Mustafa Yanar

    Focus S Tdci

    Çağlar abi bu tango kırmızıya rötuş rengini tutturamadık bir türlü, bukalemun gibi, havanın dırumuna göre renk değişiyor. Aynı renk 2007 fiestam var, rötuşluk yerler var, tavsiyeni duymak isterim.
  12. Mehmet Ozyurek

    Sizce Neden Satamadım?

    Ön çamurluklar ne olmuş öyle.
  13. Mehmet Ozyurek

    Tesla Kış Lastiği

    B mod, tesladaki tek pedal olayı bence müthiş bişey.. ıslak zemin acil duruş dışında çok seviyorum ben.. Hep kullanıyorum.. Diskler paslanıyor neredeyse o derece
  14. Tolga Kağan TAŞDEMİR

    Ford Escort CL Karter Contası

    Bugün 1,5 yıldır yağ akıtarak yaklaşık 20 bin km yaptıktan sonra karter contamı değiştirmeye karar verdim. CVH motor ile ilgili, karter değişimi hakkında 1 adet youtube videosu hariç hiçbir içerik yok. Yapmak isteyen insanlara yardımcı olması için paylaşmak istedim. Öncelikle uygun bir yere arabayı önceki geceden çektim. Karteri sökünce yukarıdan yağ gelmemesi için 1 gece bekledi. İki taraftan da sehpaya aldıktan sonra ilk vukuat yaşandı ve karter muhafaza ön taraf vidaları sonsuzluğa dönüyor ve çıkmıyordu. Tekizi zar zor yerinden çıkartarak sökemeden kenara aldım. Kartere ulaşabilmek için -Marş Motoru -Şanzımandan motor bloğuna bağlı destek parçası sökülmesi gerekiyor. Marş motoru 3 cıvata (13mm) ve hemen sökülüyor. Kancalı lastik ile bulunduğu yere asıyorum. Kablolarını sökmedim. Ayrıca marş motorunu sökerken krank devir sensörüne bağlanan kablo soketinden kırıldı, işlem esnasından onu da iran yapıştırıcısı ile onardım. Sonrasında bu destek parçalarını söküldü. Esasında tek parça olması gereken parça önceki onarımlarda kırılmış. Bunun civataları ise bloğun ön ve arka tarafında 2'şer adet 13mm. Sonrasında tüm karter cıvataları(10mm) ortaya çıkıyor. hepsini azar azar gevşetip yalama olmadığından emin olduktan sonra. yağı boşattım. Karteri sökünce çıkmadığını fark edip eksozu boğazından 3 adet 13mm civatasından aşağı sarkıttım. Eski conta tamamen çıtır çıtır bir haldeydi. Karterin ve bloğun yüzeyini eski contadan temizledikten sonra ufak bir zımpara yapıp sonrasında ise tinerli bez ile sildim. Karterin üzerine plastik contayı koymadan ince bir sıvı conta sürdüm. Oval kısımlara ise daha fazla sürdüm. Cıvataların sıkımını ise manuele uygun yaptım. Sonrasında aynı işlemi tersten yaparak topladım. Bikaç tane eksik cıvata önceden beri eksik olduğu için ben de boş bıraktım onları. İşlem yaklaşık 3,5 saat sürdü. Ufak bir de su kaçağı fark ettim fakat tam bulamadım ve uğraşmadım onunla. Yarına kadar bekleyip yağ koymayacağım. Sonucu yarın paylaşırım. Umarım benim gibi bu işleme kalkışacak insanlara cesaret ve fikir verebilirim. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
  15. Adnan Çakır

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Direksiyon da terstedir kesin 😎
  16. Mehmet Cihat

    Yeni Konuğumuz Vitara

    bu ara tatilde gümüşhaneden ankaraya oradan da afyona kadar gidip döndüm. 2000 km üzerinde bir yol yaptım son termostat vs değişikliği sonrası bir sorun görmedim. yakıt tüketimi ortalama 8,5l /100 km lpg oldu türk lirası ile 2.20 kuruş filan yapıyor sanırım.
  17. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT

    Tekerler Lassa Snoway 4 çıktı.
  18. Ü.Emre Kartal

    Kablosuz Kombi Termostatını Wifi Yapmak

    Bugün itibari ile durumu çözdüm. Markanın termostat bağlama sistemi normalden farklı. Kullanma kılavuzunda termostat için belirtilen noktadan bağlantı yapılmamış. Klemensteki kabloları doğrudan termostatın modemine giriş yapmışlar. Ekstra kablo bağlamamak için böyle yapılmış sanıyorum. Ben de mecburen modem içerisindeki klemense giriş yapıp bağladım. Şuan hem kendi termostatı hem de benim sistem çalışıyor. Birinin açık olması yeterli kombinin çalışması için, sistemler paralel.
  19. Osman Ünal

    Tesla Kış Lastiği

    Ben B modu kullanmayı bıraktım sadece uzun yolda sert inişlerde kullanıyorum aşırı hızlanmasın diye. Zaten ben fren yaptığımda önce rejenerasyon ile yavaşlıyor, dozajı daha rahat ayarlıyorum.
  20. Hasan Karabekiroglu

    Oyuncaklarım...

    Sana gönderdiğim vinç in ayakları yanlara açılıyor ve içlerinden birer ayak daha çıkıyor. örümcek gibi bir hal alıyor Demeyi unutmuşum buradan demiş olayım... Kimse görmeden, kimse görmeden...
  21. Mehmet Göktürk

    Tesla Kış Lastiği

    Teslada süspansiyon sert olma dışında üst segment araçlar gibi değil makas yaptığında tutamıyor gibi oluyorsun bi a4 öyle değil a3 de değil
  22. Mert Emre ŞAMCI

    Sizce Neden Satamadım?

    Aracımın hatasız muadilleri 700 den başlıyor. Fiyat yanlış diyenleri anlayamadım. Araçta değişen yok kaza yok şasi podye airbag hatasız. Tavanda işlem yok. Bel altı temizlik boyası var
  23. Mert Emre ŞAMCI

    Sizce Neden Satamadım?

    Abi hiçbir zaman bu aracı alayım mı diye sormadım ben. Kuzenime yanımda telefon geliyordu 285 olur mu uyarsa gelip alalım kapora gönderelim diye. Bana 275 e verdi. 35 bin km' dir kullanıyorum 1 kere sanayiye girmedim. 1 kere yolda bırakmadı. O zaman alma diyenleri dinleseydim pişman olurdum zaten. Çünkü benim arabadaki dünyam sanayiye sokmasın yolda bırakmasın masraf stresi oluşturmasın. Araç bakarken 2-3 değişenli 4-5 boyalı düşük km önceliklendiriyorum hep. Kaporta umurumda değil çünkü. Öyle bir yazmışsınız ki sanki başım beladan kurtulmamış gibi Fiyatın yanlış olduğunu düşünmüyorum. Pert kayıtlı airbag işlemli araçlarla aynı fiyattayım şuan. Bu sebeple boyatmadan önce boyatma sebebi adlı videosu var youtubeda. Neyse bizim millet 10 yaşında 40 mevsim geçirmiş aracın coca cola tenekesinden yapılmış parçada hatasız seviyor 120 bin ₺ fazla ödeyip hatasızlarını alsınlar
  24. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT

    Kışlık lastiğe geçiyoruz
  25. Çağrı Alaf

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Bir daha bu espriyi yapana pıçak çekerim, belki bir şey yapamam ama çekerim! Bilemedim ki belki açıdandır. Şimdi burada akşam test ediyorum çok memnunum. Beyazlardan bariz daha iyi aydınlatıyor bu sarılar.
  26. Evren Erakçora

    Tesla Kış Lastiği

    Eski Otobüslerde yazardı, ıslak zeminde rötartör kullanmayın diye.
  27. Mehmet Ozyurek

    Tesla Kış Lastiği

    Bir ara izmir yolunca bir kaç elektrikli peş peşe yoldan çıkmıştı. Togg falan da vardı.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...