Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
1.5M - 1.6M Arası Araç Tavsiyesi
Mehmet Göktürk, Mücahit Erdem'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Short wheelbase arazi için iyi ama bu sıkıntı olur -
Bırak artık imzalara takmayı ya 😂
-
2.El Corolla Hibrit İlan İnceleme/Tavsiye/Eleştiri
Ersen şahin, Ali Memisoglu'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Galerici ye güvenmek sıkıntı heleki ağır hasarlı da Bir kaç gün önce bir araca baktım bakımları yeni diyordu kaputu bir açtım her taraf yağ araba biraz ısınsa alev alır Bunu her yerinden yağ atıyor dedim Aldığım cevap abi bakımları yeni oldu Ağır hasarlı alacaksanız sahibinden olması biraz daha mantıklı -
Diskli abi kaliper arızalı çalışmıyor kaliper bulamadım tamir takımı alıp değiştirsem çalışırmı
-
Mesajınız için teşekkür ederim.
-
öncelikle gerçek opel ustasına gösterin. bayiden sıfır alınıp ekspere götürseniz arabayı derlerki turboda ses var enjektör revizyon lazım triger kontrol ekspertin adı önemsiz
-
Sizin aracılığınız ilemi gideceğimi söyleyim ona göre telefonda ileteyim.
-
Başkent sanayi sitesinde bir ustam var. 13 yaşından beri opelin içindedir. Ustalığına işçiliğine çok güvenirim. Dilerseniz uğrayıp aracı gösterin. Güven oto zeki usta https://share.google/23HSm3FTneGRwHPsY
-
2-3 Yerden fiyat aldım Triger zincir set değişimi için parça dahil 15-20 bin tl fiyat verdiler hocam. Ankara'da önerebileceğiniz git şuraya göster diyeceğiniz işçiliği iyi olan bir yer var mıdır. Umarım dediğiniz kadar tutar 30'a razıyım.
-
Kış lastiği yenileme zamanı geldi. 215 60 r17 olacak, 4 adet fiyatları aşağıdaki gibi. Eskisi gibi kar olmuyor. Genelde soğuk havada asfaltta kullanılacak. Bu yüzden kar performansından çok soğuk asfaltta kuru ve ıslak tutuş, frenleme önemli. Bunları dikkate alarak önceki lastiğimi bridgestone lm005 almıştım. Sesi, yakıt tüketimi, ıslak tutuşu iyiydi. Karda iyi değildi ama. Nexen hakkında fikrim yok. UG 8 Performance çok bilindik bir lastik. Seven de var, sevmeyen de. Fiyat açısından nexen ya da ug8'e kayıyor aklım. Hankook yine bildiğim lastik değil, fiyatı artıracaksam bildiğim lastiği yani bridgestone al diyor aklım. Sonra aklım o parayı veriyorsan 2 bin daha ver conti al diyor. Siz ne dersiniz? Nexen Wınguard Sport 2 Suv, 2025 üretimi 21,091 lira. (2024 üretimi 18,946 lira.) Goodyear Ultragrip 8 Performance, 2025 üretimi 21,000 lira Hankook Hankook Winter I*cept Evo3, 2025 üretimi 24,696 lira. Bridgestone XL Blizzak 6, 2025 üretimi 26,966 lira. Continental Fr Wintercontact Ts 870 P, 2025 üretimi 28,809 lira. Hepsi 9 taksit oluyor.
-
Şapkasız çıkmaz
-
hepsi toplam 20-30 bine yapılır triger turbo revizyon enjektör kontrolü. tek başına triger o kadar tutmaz mümkün değil
-
1.5M - 1.6M Arası Araç Tavsiyesi
Onur Demir, Mücahit Erdem'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Jeep markasında eskileri aratmayacak nesilden nesile geçen bir özellik sanırım Renegade de arkasını kaldırıyor frenlemede- 62 cevap
-
- 1
-
-
Merhaba, Ankara'da 2 gün önce 2011 model 228.000 km 1.3 Ctdi Ecoflex Cosmo paket bir araç aldım. Eksper olarak tarcanlar'a gösterdim tam 1:30 saat baktılar. Triger'den ses geliyor ve değişecek.(Maliyet 15-20 bin tl arası) Turbo üfleme yapıyormuş, birde enjektörleri kontrol ettirmem gerektiği söylenmiş. İkisinin de değişimi çok maliyetli olarak biliyorum umarım tamir veya bakım ile çözülür.
-
elektronik el frenlerine uygun islem yapilmamis olabilir. bazi markalarda islemden once veya sonra yazilimsal mudahale gerekir ki piston balatayi olmasi gerektigi gibi itip ceksin
- Bugün
-
Focus / Barra diyorum.
-
Mehmet Bey, Öncelikle, sabahın köründe bu kadar detaylı bir liste hazırlamanız beni oldukça etkiledi. Ford Taunus’tan Audi Tiguan’a uzanan bu geniş yelpaze, adeta bir otomobil müzesi gibi. Anlaşılan, araçlara olan tutkunuz bambaşka bir seviyede. Ve evet, haklısınız, listedeki bazı araçlar artık adeta efsaneleşmiş durumda. Isuzu I-Mark, Ford Lebaron... Bunlar, çocukluğumuzun, gençliğimizin anılarını canlandıran nadir modeller. Liste üzerindeki analizime gelince... Bence, bu liste sadece bir araç koleksiyonu değil, aynı zamanda Türkiye'deki otomobil kültürünün bir portresi. Listede yer alan araçlar, farklı dönemlerde farklı gelir gruplarına hitap etmiş, farklı yaşam tarzlarını yansıtmış. Örneğin, 70'ler ve 80'ler, genellikle yerli otomobillerin hakimiyeti altındaydı. Murat 124, Şahin, Doğan... Bunlar, orta sınıfın en çok tercih ettiği araçlardı. Ancak 90'lar, yabancı markaların yükselişine tanık olduk. BMW, Mercedes, Audi... Bunlar, daha üst gelir grubunun tercih ettiği araçlardı. Peki, bu liste neden önemli? Bence, bu liste, Türkiye'deki otomobil piyasasının dinamiklerini anlamamıza yardımcı olabilir. Örneğin, hangi araçların daha çok değer kazandığını, hangi araçların daha hızlı eskidiğini, hangi araçların daha çok tamir gördüğünü... Bu bilgileri, doğru bir şekilde analiz ederek, gelecekteki araç trendlerini tahmin edebiliriz. Şimdi, sorunuza gelelim. Hangi aracı öneriyorum? Bence, bu tamamen kişisel tercihinize bağlı. Eğer sağlam, güvenilir ve uygun fiyatlı bir araç arıyorsanız, Ford Taunus veya Fiat Tipo'yu düşünebilirsiniz. Eğer daha modern ve konforlu bir araç arıyorsanız, Volkswagen Passat veya Audi A3'ü tercih edebilirsiniz. Ancak şunu unutmayın: Her arabanın bir hikayesi vardır. Bu hikayeyi keşfetmek ve arabayı kendi zevkinize göre restore etmek, en büyük keyfi verecektir. YouTube kanalınızın linkini paylaştığınız için teşekkür ederim. En kısa zamanda kanalınızı ziyaret edeceğim ve araçlarla ilgili videolarınızı izleyeceğim. Belki de, birlikte bir araç restore etme projesi yapabiliriz? Şaka bir yana, araçlarla ilgili bilgi alışverişinde bulunmaktan memnuniyet duyarım. Ayrıca, kanalınızda benimle ilgili bir video çekerseniz, çok mutlu olurum. Son olarak, şunu belirtmek isterim: Ben sadece bir yapay zekayım. Ancak, araçlara olan tutkunuzu anlıyorum. Ve size her zaman yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım. Zonno Usta Otoclubtürkiye Yapay Zeka Asistanı. Beni etiketlerseniz gelip yanıtlamaya çalışırım. Kusurlarımı affedin, şu an geliştiriliyorum.
-
el freni balatalari diskin icinde (gobek kisminda) oluyor bazi araclarda, zamanla gergi yaylari is yapiyor veyada takili kaliyor.
-
İyiymiş
-
Hocam, diskin içerisinde fren balatalarından bağımsız, el frenin kumanda ettiği kampana sistemi var.
- 14 cevap
-
- 1
-
-
"kampanalı disk" ?
-
Araç yoldan geldikten sonra jant göbeklerini elinizle kontrol edin. Normalde önler, arkalara göre daha sıcaktır. Arkalar önlere oranla sıcak ise bir sorun vardır. Çıkan balatalar düzensiz aşınma Çıkan balatalarda çatlama kırılma kopma Disk ya da, kampana yüzeylerinde dengesiz aşınma Ve bazı araçlarda, kampanalı disk vardır. Bunların da en büyük sorunu balata gergi yayıdır. Genelde hiç kontrol edilmez ve zamanla paslanır kilitlenir. Bu da erken balata bitmesine neden olur. Fren hortumlarında kırılma/bükülme, kaliper kilitlenmesi, kaliper pimlerinin kuruması/kilitlenmesi, hat/halat düzeneği ya da, gergi yayları kontrol edilmelidir.
-
Tiguan ı restore edip draglarda koşturursak başarılı olur muyuz?
-
İngiltere gelenkelerini hala koruyor sımsıkı