Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Triumph Tiger 900 GT 2023 Model Touring Motor Sahibinden İkinci El 680.000 TL - 1321100253 Güncel modellerde Tiger 900 GT Low işinizi görür bence. Daha önce Tiger 800xr kullanmıştım standart sele alçak pozisyonda çok rahattım daha sonra KTM890 ADV S kullandım seleyi alçak pozisyona alınca tek ayak rahat, iki ayak parmak ucu kullanmıştım. Altenatif olarak V-strom DL650 ve F850GS olabilir. F850'de arka amortisörü en düşük pozisyona alınca benim için rahat oluyordu. Boy 1.72m
-
Fluence 1.5 DCI Yakıt Basınç Arızası, Stop Işığı Yakıyor
Sani Gerşon, Halil İbrahim KÖSE'in konusunu cevapladı - Renault - Diğer
Utanın iyisi referansla bulunur. Alelade birine girerseniz aldığınız cevap normal tabi. Yetkili servis pompadan deyip de sorun çözülmezse paranızı iade alabilirsiniz. Nokta atışı çözüm bu sebeple servislerde zorunlu oluyor -
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
Mahmut Yıldız, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hadi hayırlısı o zaman. -
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
Ayhan Asil, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hiç beğenmedim. Çok çok teşekkür ederim kardeşim benim. Murat hocam bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz İnşallah. -
Vestel Mükemmel(!) Çözüm Anlayışı
Hüseyin Sönmez, Ü.Emre Kartal'in konusunu cevapladı - Teknolojik Ürünler
UHD tv'de arkada mutlak bir şeyler çalışır. Cihazın bellek vs gücü yetmiyor olabilir. - Bugün
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Saha personeli olarak, Yapay Zeka işimi, inansılmaz kolaylaştırdığı adresleri maps üzerinde gösterme özelliği . Bulunduğum noktaya en yakın çağrıyı bir çırpıda kafa karışıklığına meydan vermeden gösterir. Harika bişiy . tıkla ve navigasyon başlasın. Tek yaptığım çağrı ekranımdaki tüm kayıtları kopy past yapmak. -
Bugün güneşte kontrol ettim, ne zamandır bulutluydu. Bence tutmuş boya. İki panel arası fark yok gibi, zaten boya koduna değil de parçadan boya kazıyıp bilgisayara koyup boya kodunu öyle çıkarıyorlarmış. Pasta cilasını da yapmışlar. Bu defter de böyle kapandı.
-
09.09.2009 ramazan da o akşam şirketin iftar yemeği vardı ve focus 2 dizelim ile gidecektim arkadaşım burada kalsın benim araba ile gidelim demişti ve hüzünlü son araç sel de kaldı dediğiniz yer eski mepa bizim şirkete yürüme mesafesin de idi sel den sonra araçları dere yatağından arka kapıları açıp tavanının bükerek çıkardılar bizim tırlar da sürüklendi ama pert olan olmadı birinin içinde uyuyan şoförün ıslanarak uyanmasını anlatması can kaybı 15 kişiyi geçmişti diye hatırlıyorum bizim vardiya müh sorumluluk alıp fabrikayı boşaltmasa facia olur diyorlardı Bu arada bende bently ile başladım
-
Benzinliden Elektrikliye Geçişte En Mantıklı Senaryo?
ibrahim Tiryaki, ibrahim Tiryaki'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Evden şarj sonrası güncel tüketim verilerini paylaşmak isterim: Aracımı bataryası %23'e düşene kadar kullandım ve bu süreçte klima sürekli açıktı. Akşam şarja bırakıp sabah %100 doluluğa ulaştırdığımda, aracın toplam 48.6 kWh enerji aldığını gördüm. %23 şarj payı kalana kadar 297 km yol katettiğim için, aracın ortalama tüketimi 16.36 kWh / 100 km olarak gerçekleşti. Mevsim şartları nedeniyle klimanın sürekli açık olduğu düşünüldüğünde, bu tüketim değeri oldukça makul geldi bana. -
2 ohm enjektörden bende memnun kalmıştım. Ama aldığım marka 2 sene olmadan bozulmuştu. Kaliteli enjektör alırsanız memnun kalırsınız sizde
-
şansıma ist da tekirdağ da ki ev e 2 km lik mesafede tesla superşaj var 9.90 bi de vakıfbank kart %20 indirimi var ac hiç lazım olmadı bana
-
Arabanın tamirde aküsü bitmiş. Sanırım kontağı açık unuttular Dashcam emdi bataryayı. Zaten çok iyi değildi. El işçiliğine çok alıyorlardı ben de aküyü kendim değiştirdim. Herkes o arabanın şarj dinamosunun, camların ya da eğlence sisteminin tekrar kalibre edilmesi lazım servisten başkası yapamaz cart curt dedi arabanın Apple CarPlay ayarları bile sıfırlanmadı. Sanırım hattaki statik elektrik besleme yapmaya devam etti ben de çok uzatmadım işlemi. Edilen kar 80 dolar. Çıkan 670CCA aküydü taktığım 550. 2 sene garanti.
- Dün
-
Fluence 1.5 DCI Yakıt Basınç Arızası, Stop Işığı Yakıyor
Halil İbrahim KÖSE, Halil İbrahim KÖSE'in konusunu cevapladı - Renault - Diğer
Pyren den aldığım log.txt dosyalarını analiz ettirdiğimde çıkan durum : https://drive.google.com/file/d/13ZG3AwmDa2V3blrrRv_dYb3EgesQmk4p/view?usp=sharing bu drivede bulunuyor. Bu 3 kayıttan sadece birinin yapay zeka destekli analiz durumu . Aldığım verilerie göre çok ciddi bir hedef-gerçek basıç sorunundan ziyade özellikle ani dip gaz durumlarında 1300 bar sularında 200 barlık geri kalma durumu yaşanıyor ama sonradan istenen basıncı yakalıyor. Yani o durumda basınç çökmüyor . Ustam şimdi çok sağlam olduğunu nasıl anlarım ? Geçen hafta rastgele birine gideyim dedim elimdeki verilerden bahsederken cihaza bağlayalım dedi . Tamam bağla ama bak ben hem telefon hem bilgisayarımla obd2 ye bağladım pyren dd4toall ve scanner gibi 3 program dan çıkan sonuç bu dedim . Biz bağlayalım bağlama ücreti 500 tl diyor. Şimdi o cihazdada aynı sonuç çıkınca ne yapmış olacağız ? Yetkili serviste gidip kolaya kaçıp pompa arızalı diyip 50k istese ne diyeceğiz? Nasıl ispatlarız pompada kesin sorun olduğunu ? Ben işini genelde kendi halinde yapan biri olarak servisten genelde uzağımda, nasıl bu bahsettiğiniz nokta arıza tespiti yapılıyor? -
MotoGP 2026 Sezonu ve Haberler
Emir Kemal Korkmaz, Emir Kemal Korkmaz'in konusunu cevapladı - Motorsporları
Abi 2. dediğine katılıyorum Bezzecchi şampiyona lideri ve şuan yarıştan biraz kopuk öte yandan arkasından gelen Marquez baskısı ona daha çok hataya zorluyor ama Bezzecchi şu kaotik transfer döneminde sözleşme kapmayı başaran sayılı isim yanlış hatırlamıyorsam 2 yıllık kontrat imzaladı. Bende biraz VR46 akademisinden gelen bir şey olduğunu düşünüyorum. Rossi şuan ne kadar sakin olsa eskiden Marquez ile yaşadıkları olayları falan unutmamak lazım. VR46 akademi Rossi ile sporda sözü olan bir grup. Rossi zaten sporu zirveye taşıyan isim onun verdiği ego geçmişe göre azalmış olsa da öğrencilerinde devam ediyor gibi görünüyor. Sene sonu sonuç ne olursa olsun bu kare kariyerindeki bir kara leke olarak duracak şampiyon olursa hatta daha çok bile hatırlanacak. Öte yandan bu olayla bence şampiyonadan daha çok kopacak 85 gibi puan farkı 40'a indi Marquez ameliyat oldu ve sakatlığını atlattı Bezzecchi için durumlar iyi değil gibi duruyor. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
N12 ve N14 bu derten müzderip. Ama n16 ve n18 yeni nesil diye biliyorum. Motor kodu hatalı olabilir 2011 sonrası üretimler sorun olmuyor. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Heh iste 10 ila 11 esas derdin sahibi. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Tabiki ikinci nesil zincir tertibatı bütün olarak pek çok parcayla değişiyor. Hatta eski nesil motoru yeni nesile çevirme kitide satılıyor. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Ben her gun bakiyorum mesela hafta gene iyisin 😁 -
Sizin kadrana baktıkça çok şükür Toyota kadran değiştirmeye karar vermiş diyorum. Bir türlü sevemedim sizin jenerasyonunkini.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Evren Erakçora, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Biz mesela her hafta bakıyoruz mesela, kayış kopar falan her an her şey olabilir diye boyna bakıyoruz. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Sorun nerede zincirin zamanla gevsemesi guclendiriliyor alttaki sagdaki ve soldaki gergilerden tek zincir olarak dusunme komple setteki sorun. Garantiden degisip 20 30k sonra basa dönen dert. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Tamam doğrudur bir şey demiyorum ama ben de eskiden daha kötü demek istiyorum. Bak sana iki tane görsel İlk resim eski nesil zincir tertibatı. Bu resim ise kendi arabamın bizzat kendim çektim ikinci nesil zincir tertibatı. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Ruhsuz adamsin 😁 -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Tansu Kalafatoğlu, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Anlamadım .. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Bir Izin gununde bir gun bisiklete binme ben seni önce maslak sanayi ordan borusan servise gezi turu yaptirim 🙂
