Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Hayırlı olsun. Hangi donanıma karar verildi bilmiyorum ama şu detayları aktarayım. Bir arkadaşım da Taigo Life ile Kamiq Elite arasında kalıp tercihini Taigo dan yana kullandı. Fiyatlar hemen hemen aynı idi. (Liste fiyatları özellikle Taigo da epey kabarık :)) Kamiq Elite pakette çift bölge dijital klima, merkezi hava yastığı, geri gösüş kamerası, ön park sensörü, kablosuz şarj, F1 vites, bel desteği, gözlük saklama, yarı otonom sürüş, ACC, dış ambiyans welcome light aydınlatma ve çift bölge bagaj zemini (sadece ACC, dış ayna altı aydınlatma ve bagajdan emin değilim) yok. Bagaj 400 litre, buna karşın arka oturma alanı daha geniş, yakıt deposu 50 litre. Taigo Life ta olmayanlar ise buz kazıyıcı, şemsiye, dönüş özellikli sis farı, 8 hoparlör (6 tane var), arka havalandırma çıkışları yok. Bagaj 438 litre ama arka oturma alanı bir tık dar. Yakıt deposu 40 litre. Taigo Life donanımda verdiğini Kamiq Premium donanımda veriyor özetle.
-
Ben Volvo V50 ile uzun süredir karavan çekiyorum. Sizin aracınızla ortak parçaları olan bir araba. Karavan çekmek araca bir zarar vermez fakat bakım aralığını kısaltmanız ve en kaliteli ürünleri kullanmanızı tavsiye ederim. Şöyleki normalde aracın bakım aralığı, 15bin km de bir yağ filtre değişimi ise, siz 10bin km de bir değiştirin. Triger seti 120bin de değişiyorsa siz 100 binde değiştirin. Süre olarak 5 yıl diyorsa siz 4 yılda değiştirin. Karavan çekerken aracınız haliyle normale göre daha çok zorlanır, daha çok ısınır, fren diskleri, balatalar vs daha hızlı aşınır. Buna göre aracın soğumasına izin verecek şekilde molalar verin. Yazın sıcak havalarda dik rampalarda hararet yükselebilir (ben yaşıyorum bu sorunu) buna dikkat edin. Frenli çekme karavanda rampa yukarı geri geri gidecekseniz freni iptal eden bir sistem olmalı. Yoksa baskı balatayı aşırı zorlarsınız. Bazı karavanların fren sisteminde bu özellik vardır, olmayanlarda öndeki hareketli parçayı kitleyecek bir pim yaptırabilirsiniz. Bir yere giderken ilave yüklerinizi karavana değil araca koyun. Karavanın ve arabanın lastik havalarını iyi ayarlayın, inik lastikler aracınızı zorlar. Aracın fren diski kalınlıklarını kontrol edin, ince diskler çok çabuk ısınır ve fren performansı düşer. Diskler eğilebilir de. Karavanın fren sisteminde otomatik cırcır yoksa, balata boşluğunu belli dönemlerde almanız lazım yoksa fren etkisi düşer. Şimdiden kolay gelsin, güvenli sürüşler.
- 22 cevap
-
- 2
-
-
Araç Üzerinde Akü Şarj Etmek
Yahya Melih Ayaksız, Çağatay Özsoy'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Krokodil yanlış olmuş takviye maşası yazmalıydım. Krokodil zaten 5A dan sonra direk yanar. - Bugün
-
yani sürünce ayak yorulması söz konusu değil bence , debriyajlık bi sıkıntı sezmiyorum . 50 km yolu 110,120 gittim ışıklarda dur kalk sertleşme oldu , geri dönerken 100ü geçmedim hiç bişey olmadı . ve çalışmazken de dediğim gibi soğuyana kadar sert kalıyor sonra yumuşuyor , yani ifade edebildim mi bilmiyorum ama bu şekilde
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Tamer Topaç, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Normal -
baskı balataya 2 yıl garantiyi kim veriyor ? çay mı içeçeksin garantiyi veren kurumla
-
Kasım ayı finansmanı açıklanmış, dün sms geldi. %0 faizle 800 bin 12 ay (aylık ödeme 66.667,00 TL.) 2,57 faizle 1 milyon 700 bin 48 ay (aylık ödeme 71.578,00 TL.)
-
Bu durumda yumuşaksa ne diyebiliyoruz abi?
-
Araba ısınınca debriyaj teli esniyor ve tam çekmiyor olmasın . Sadece bir varsayım İkinci varsayım vites mekanizması üzerindeki plastik parçalar bozuk motor ısındığı zaman iyice gevşeklik yapıyor Üçüncü varsayım biraz araba kullanınca senin ayak yoruluyor debriyaj a iyi basamıyon
-
En basit versiyon 1.200 gibi olmaliydi.
-
Kaçak belli https://img.aydinlik.com.tr/rcman/Cw1280h720q95gc/storage/files/images/2024/05/11/turkiyede-kacak-elektrik-kullanim-oranlari-belli-oldu-o1vj.jpg kaçak kullanan iller belli. onları kontrol edende onlardan. i.. i.i ısırmaz misali. İşini yapan görevliyi döverler vs vs vs. 400kw çok düşürdüler 5000 yada 6000olaydı iyi idi. yada kademeli
-
Benim.anlamadığım bir konu daha var.Tamirat Tadilatta problemi olan muayeneden geçemeyen araçları topladıklarına tekrar Muayeneye soktuklarına şahit oldum.Örneğin Fren Merkezi arızalı bir Audi ile uğraşmışlardı.Abd ayrı bir dünya adam sıfır performans motoru ve şase alıyor üzerine 1940 model Ford kasasını yerleştirip direk yola çıkıyor. Denetim yada kontrol mekanizması yokmu ben anlamadım yada Tv de her gördüğümüzü fazlamı ciddiye alıyoruz 🙂
- Dün
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Bu gün vites kutusu gün içerisinde bir kaç defa çırt sesi çıkardı. Birinde yokuş inerken gaza basınca diğerinde düşük seyirde süzülürken gaza hafif basınca. Araba yüksüzken gaza basıldığında cırt sesi çıkarması ilginç. -
Güncelleme geliyor şapkadan tavşan çıkıyor.
-
o nasıl bir sistem?
- 22 cevap
-
- 1
-
-
gizli özellik açma yok mu bunlarda obd falan bağlansak?
-
Trafikte bazen bilmemne siz devam edin diğer araç geçebiir vs diyorum. Ama parka alınca çalışıyor.
-
Şimdi baskı balata değişiyor zaten 2 yıl garantisi var. Yarın aracı teslim alacağım inşallah. Dikkatli kullanıp sorun çıkacak mı diye deneyeyim biraz daha diye düşünmeye başladım.
- 22 cevap
-
- 1
-
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
sök ramlarini kalsınlar ööllleee -
lamborgini ile kavun satmıştı birisi
-
bu çok ters şanzıman arızaları içinde. dış vites kol mekanizmasına daha yoğunlaşmalı bence
-
Ci Ciddi alıcıysan bakarız
-
debriyajda sıkıntı yok dendi , yani bi kere sertleşince vites soğuyana kadar sert debriyaja bas ya da basma aynı şekilde stop halindeyken . ama soğuyunca kaymak gibi . bilmiyorum psikolojik değildir heralde 😀
-
İstiyorum da, bu da alakalı.
-
Debriyaj üst merkeze bakıldı mı?
