Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Talihsiz bir kaza. https://www.instagram.com/reel/DOtEuoRDOsL/?igsh=MTR6NXpxdTVzNHZobQ==
-
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Koray Demir, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
Neden alıyoruz hocam direkt biz üretelim ben de tam olarak bu noktadayım. -
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Evren Erakçora, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
Bir büyük, bir küçük ebatla benzer performans gösterir derler. 195 65 vs 205 60 gibi. -
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Metin Uzunoğlu, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
Aynı noktadayım, sadece araç ağırlığı, dinamik dengesi, lastiğin birim alanına gelen statik yükün bu farka sebep alabileceğini düşünüyorum. Aynı lastik önden çekişli 1350 kg arabada farklı 1650 kg önden çekişli araçta farklı tepki gösterebiliyor. Aslında f1 yarışlarının yarış sonu lastik firmaları değerlendirme raporları buna Işık tutabilir. Sonuç olarak yazılım hariç diğerlerinin çok önemi yok aslında birçok üretici var ekonomiklik durumuna göre istediğimiz yerden alırız. - Bugün
-
Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.
Emre Şimşek, Hasan Karabekiroglu'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Haha güzelmiş -
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Rıdvan Ergün, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
Aynı marka ve aynı model lastikler arasunda farklı ölçü lastikler test edildiğinde sonuçlar çok farklı çıkıyor. Ben de bunu anlamıyorum. - Dün
-
Abi kaliperi söküp temizleyip gresleyip tekrar takayım o zaman
- 33 cevap
-
- 1
-
-
En iyi seçenek bu galiba
-
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Murat Öngür, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
sonuçlar yine aynı ilk 4 5 kendi aralarında yer değiştiriyor ama ben burada fulda alırdım sonuçta dağlar kadar fark yok. Yazlık lastiklerimde fulda çok memnunum bir kere abs ye düşmedi çok şükür -
Duster Artık Sadece SUV Değil... Yeni Pickup..
Murat Öngür, Hasan Karabekiroglu'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
80 Lerde de yapılmıştı galiba dacia daha ne kadar saçma kullanışsız çirkin araba çıkarır mı derken yine şaşırtıyor . zaten sağlamlık yol tutuş vs vs sıfır bari yakışıklı araç yapın. Önceden volvonun aynı stopları arka kasa yı yapmışlardı -
Gazyağı için motorun altına tava gerek Hhs2000 kullanıcam birdakine. En iyi yağlama spreyi stresli metalde. Zincir spreyi beton gibi oluyor ve aşınma mutlaka hızlanır dişlilerde Senin arabada deneyelim önce🍆
- 67 cevap
-
- 2
-
-
-
69KW NMC koymuş. Yakından görmedim. Bi test sürüşü yapmak lazım.
-
Çok küçük ve pekte volvo kalitesini hissettirmiyor kabinde... Pahalı üstelik
-
Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.
Mehmet Göktürk, Hasan Karabekiroglu'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
-
25 sene boyunca hiçbir motorumun (bazıları kayışlıydı) zincirine ne gazyağı sürdüm ve fırça. Hiçbirine de o zincir spreylerinden almadım. Hani tozu tutup zımpara yapanları diyorum.
- 67 cevap
-
- 1
-
-
bu nasıl: https://www.volvocars.com/tr/build/ex30-electric/
-
Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.
Emre Şimşek, Hasan Karabekiroglu'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Elektrikli aracı biraz fazla yıkasak kısa devre yapabilir mi? Mesela Kapı çıtasının altına kadar gelen sudan geçsek? -
çin malı oldu. geçen sene kullandım ay XC60 güzel araba tavsiye ederim.
-
Güvenlik konusunda tüm otoriteler Volvoyu referans almalı.
-
Oto şampuanı olsaydı bari gaz yağı (bulursan haber et) her derde deva 🤫
-
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Koray Demir, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
Yazılımı, motoru, bataryası gibi teknolojik parçaları olsun yeter gerisi teferruat bir şekilde hallolur. -
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Süleyman Can, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
Almanlık Oranı (Kendi üretim + Alman tedarik payı) Mercedes-Benz Motor & şanzıman: %90+ kendi Almanya mühendisliği. Elektronik ve mekanik: Bosch, Continental, Mahle, ZF, Mann çok yoğun. Yedek parçaların büyük kısmı Alman yan sanayiden geliyor. Tahmini Alman parça oranı: %70-75. BMW Motor & şanzıman: yüksek oranda kendi üretim (özellikle Almanya / Avusturya’daki fabrikalar). Süspansiyon, debriyaj, şanzıman parçaları → ZF, Sachs, Lemförder. Elektronik → Bosch, Hella. Tahmini oran: %65-70. Audi (VW Grubu) VW Grubu küresel tedarik zincirine daha fazla açılmış (Çekya, Slovakya, Meksika üretimleri). Ama kritik parçalarda yine Bosch, Continental, Mahle var. Tahmini oran: %55-60. Opel Eskiden (GM döneminde) Alman parçaları daha yoğundu. Stellantis’e geçiş sonrası Fransız ve İtalyan tedarikçilerden de çok parça giriyor. Tahmini oran: %40-45.- 16 cevap
-
- 1
-
-
Hayır döküm manifold 4nokta enjeksiyon
-
1.5M - 1.6M Arası Araç Tavsiyesi
Ahmet İhsan Akşen, Mücahit Erdem'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Karavan ile tabi, yoksa uzun yolda 5-6 yakıyor- 69 cevap
-
- 1
-
-
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/reifen/reifentest/winterreifen/225-40-r18/ brdigestone önde görünüyor.