İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Ü.Emre Kartal

    TPMS Değişikliği

    Aynı mantıkla çalışan dahili ve harici setler var aliexpresste. Sizdeki harici diye geçenlerden, bunların pilini değiştirmek vs çok kolay, özelliği öyle. Dahili olanlarda pil değişmiyor(daha doğrusu açılabilir kapak yok, zorlamayla sökülüp yapılır) Eğer lastikte uygun boşluk varsa yapılır ancak yanak kalınlığı sebebi ile çukura girince vs kırılma ihtimali var. Eğer alacak olursanız birkaç çeşidi var, bazı üst modellerde yalnızca lastik hareket edince çalışmaya başlama özellikli olanlar var. Pil ömrü daha uzun oluyor haliyle.
  3. Çağlar Bayur

    Fiesta 1.4 TDCI 2007 Yakıt ve Hava Basıncı Normal mi

    okunan değerleri karşıaştırmak için bir kaynak gerekli ona baklabilir ancak. şehirçi dur kalk arası 3-5 km lerde ise her motor yakar. 7 den 9 a çıkmışsa ayrı konu
  4. Bugün
  5. Çağlar Bayur

    Ford Escort CL Karter Contası

    o manifold civata sounları kırılabilir hazırlık olun. önceden bol wd40 işe yarar.
  6. Çağlar Bayur

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    montaj da bile farklılar bazısı cillop gibi oturuyor janta bazısı levye çekiç ile
  7. Çağlar Bayur

    TPMS Değişikliği

    ben olsam istemezedim onlar başa bela
  8. Doğan Arşiray

    2010 W204 1.6 C180 Kompressor

    evet ikisinin yerini değiştirdim sabahtan. sorunun yeri ve kod aynı kaldı. sonra o aynı kalan tarafa eski oem benz magneti taktım hemen arıza gelmedi. diğer türlü hemen "bekleyen kod" diye geliyordu. dişliler orijinal değil dişlinin tanesi 43 bin tl. sadece 86 bin tl dişliye verilmez yani. o kadar da değil. fakat sorun sürekli değişen bir parametre ile alakalı, dişlinin parametreleri değişmiyor dişlinin bağlı olduğu valflerin açısı değişiyor. o da bu magnetin kend içinde dönmesiyle yada nasılsa itmesi çekmesiyle oluyor. bu durumda magnetlerini yerini değiştirsemde aynı kaldığına göre, ve hep ileride avans arızası gördüğüme göre büyük ihtimalle yağ basıncı limitin altında yada üstünde kalıyor bu da ECU nun arıza var diye düşünemsine neden oluyor. belki bir tıkanıklık var. ( buna da magnetlerin yerini değiştirip çalıştırmadan restleyip yeniden çalıştırdığımda daha ilk sn de arızanın gelmesi ile fark ettim - sanki sıkışıp kalmışta orada yakalanmış gibi) orijinal kendi parçası daha az aralıklarda çalışabildiği için( eski olduğundan) bu dentlemeye takılamıyor çünkü performansı düşürüyor belki de. şimdi egozsta takılı olan eski ,emme de yeni magnet ile test edeceğim iki gün boyunca 2100 2200 devirde bu titreşimi almadım az önceki testte. yine aynı durum oluşursa yaptırdığım yer bunu çözecek yada çözmek için gereken şeyi de alıp takacağız. ilginç olan şey şu, yeni magnetlerde aracın vites sistemi hızlanmak gerekince vitesi çabuk küçültmüyordu( zincir değişmeden önce de), illaki tam gaz yapar gibi kandırman yada elle değiştirmek lazımdı, orijinal egzos magneti ile hemen tık diye düşürüyor. çok acaip işler. gereksiz karışık kontrol sistemleri. eski usul modern amerikan motorlarının gözünü seveyim... gel de arama. pdurduk yere para verceksem zaten gider elektrikli araba alırım. yada en güzeli dizel bir benz alırım. benzinli işini sevmiyorum.
  9. Mustafa Tüfekçi

    2010 W204 1.6 C180 Kompressor

    Egzantrik konumu Stardiagnos da derece olarak görünüyor. Cihaz eşliğinde magnetlerin yerini değişip bakardım. Zincir setinde değişen egzantrik dişlileri orjinal mıydı onlarda kayıklık vs olmaz herhalde
  10. Fatih Keskin

    2010 W204 1.6 C180 Kompressor

    sat sen bunu sana turbolusunu vereyim ben de yeni kasaya geçeyim
  11. Fatih Keskin

    1.2 Milyona Sıfır Fiat Egea Cross Limited.

    daha önce arkadaşımın 2019 kullandım evet 1.4 hantal kalıyor perşembe Konya da kiraladım daha 9000 km de idi 6 sene daha genç ama değişen hiç bişey yok
  12. Fatih Keskin

    2008 Mondeo Alt Takım Yenileme.

    evet çok uğraşmamış oldum hem de ön takım komple yenilenmiş oldu amortisörler zaten koni
  13. Köksal Yılmaz

    450.000 TL Kadar Araç Seçimi

    1.Linea 2. Megane 3. Accent Era diyeyim. Diğerlerine bakmam
  14. Önder Özcan

    1.2 Milyona Sıfır Fiat Egea Cross Limited.

    Bunlarda stepne yok galiba di mi?
  15. Ali YILDIZ06

    450.000 TL Kadar Araç Seçimi

    Parça ucuzluğu, bilinir motor ve arıza, usta nazı çekme, sensör arızaları vs. naçizane sıralamam: 1- Linea (az km olmak kaydıyla, dizelde yüksek km her aman risk teşkil eder) 2- Megane 2 3- Passat 102 hp düz vites (hitler motor) 4- honda 5- mondeo (uzak durun hocam)
  16. Doğan Arşiray

    2010 W204 1.6 C180 Kompressor

    problemler problemler. araba nefis çalışıyor ama 2200 rpm de çok hafifi şekilde titriyor. bu sadece yokuş yukarı belli. ve peşinden motor arıza ışığı yine yandı. kod tamamen aynı P0016. egzos cam mili aşırı ileride. zincir değişmeden önce de bu arıza geliyordu ama araba gitmiyordu. kam millerinin mıknatıslarının yerini değiştirip bakacağım. değişmez ise egzos tarafında sente ayarı yanlış demektir. doğrumu düşünüyorum, çünkü iki magnetinde 0 dan bozuk satılması pek mümkün değil gibi? ama dersek ki febi markada oluyor bunlar o zaman tabi test etmek pek mümkün olmayacaktır.
  17. Doğan Arşiray

    TPMS Değişikliği

    ben olsam arada eğilip lastiklere bakardım ne kadar çok alengirli parça o kadar baş ağrısı.
  18. Mehmet Göktürk

    450.000 TL Kadar Araç Seçimi

    Sıfırını almayı çok istemiştim son senesinde iyice full gelmişti hem de 1.6 motorla.
  19. Serkan Derya

    1.2 Milyona Sıfır Fiat Egea Cross Limited.

    0 km alıp 37 bin km kullandım. 26 bin km de baskı balatası yüzünden yolda kaldım. 30 bin km de komple şanzıman değişti garantiden. Car play her zaman sağlıklı çalışmıyor. Cam içi toz alırsa camlar sürte sürte sallana sallana inip kalkıyor. Led farları biraz yetersiz bence. Yağ konusu zaten tüm forumlarda bilinen birşey. LPG taktırılacaksa yağ seçimi önemli konu. Bu sene yaz tatili 2 bin km den fazla yol yaptım. Yola çıkmadan 3 gün önce yağ bakımını yaptırmıştım, Tatil dönüşü 200 ml yağ eksiltti araç. Şehir içinde LPG ile harika fakat uzun yolda sabır istiyor araç. Bu fiyatlara 0 km alınabilecek yakışıklı ve donanım olarak URBAN ve üstü ortalama kullanıcıyı gani gani rahat ettiren bir araç. Boyaları kötü. Kuş pisliği gördüğünüz an temizleyin. Hemen yanıyor boyası. Füme idi benim araç, satarken çok pazarlık konusu yaptılar boya yanığını. Hayırlı olsun şimdiden.
  20. Metin Akbal

    2023 Suzuki Jimny Tavan Sepeti

    Hani G63 dönüşüm yapıyorduk
  21. Tamer Topaç

    Weber Üniversitesinden Toyota Transmission Anlatımı

    Ondaki başka seviye
  22. Metin Akbal

    450.000 TL Kadar Araç Seçimi

    Nedense Passat daha yakın geliyor B5.5 bu işin nirvanası. Performans beklentisi yoksa ki listedeki araçlarda öyle bir beklenti görmedim Passat diyorum.
  23. Tamer Topaç

    Weber Üniversitesinden Toyota Transmission Anlatımı

    Beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı. Süveyş kanalı sanki
  24. Ömer Sarıgül

    2008 Mondeo Alt Takım Yenileme.

    4 yıldır kullanıyorum memnunum
  25. Ahmet Türedi

    OPEL Crossland Sorusu

    Benzinlilerde yeni çıkan hibrit 1.2 ler hariç hepsi yağlı kayış .Dizellerde 2023 ten sonra 8 mm lik ekzantirik zinciri güncellemesi ile geldi. 7 mm lik olanlarıda kontrol ederek gerekirse değiştiriyor servisler.
  26. Talha Bilgi

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    Tüm lastikler aynı mıdır? Belki montaj sürecinde aynı, ama sürüş sırasında değil. ADAC/Marc Wittkowski Güzel sözmüş...
  27. Coşku Mert

    Ford Escort CL Karter Contası

    bu motor tipinden hic anlamam maalesef
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...