İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Ali Cihangiroğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    çok beklersin daha öncesi evine kurduğun paneli ve rüzgar türbinini önce saate bağlayıp şebekeye vereceksin sonra verdiğini geri alıp para ödeyip arabanı şarj edeceksin, yok öyle sistem dışılık, daha bunları göreceğiz hazır olun, kim karışır demeyin öyle bir karışırlarki şaşarsın, bu arada güneşi göreceğimizde belli değilde neyse, onun zamanı var daha Kısaca uzun bir süre Petrole erişim bitmez, sen ben ve çocuklarımız görmeyecek bittiğini, bu pillerle bu elektrik üretim teknolojisylede olmaz, aşırı ilkel, büyük düşünmüyorsunuz, şuan için ucuz kalan şarj maliyetiyle devam edelim gerisini karıştırmayalım, bunu dediğimde olurmu canım diyorlar ama olacak, bir bakmışsın bizim elektriklinin aylık maliyeti benzinliyle aynı olmuş hatta fark atmış, sadece şarj olayıda değil, öyle yerlerden para kesecekleri lanet olsun diyecek millet, boşa demiyorum gelecekte kimse (ne yaktığı önemsiz) kişisel araç almayacak... şimdilik keyfini sürelim, geçiş dönenminin boşluğundan yararlanalım, gerisini boşver, şuan şarjı ucuz geldiği için kısmen tercih ediliyor, tek olayıda bu zaten, keyfini sür geç. Haaa unutmadan, bu sürede dua edelimde çoğunluk almaya başlamasın, zira bizim Millet acaiptir, he de 1 günde herkes pillye geçer, avrupalı bin kere düşünür biz anında geçeriz, aç Milletiz, bu olursa zaten ilk anda olacakta belli, kaos...
  3. Ali Cihangiroğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Bu marka bizim ülkede tutar yalnız
  4. Ali Gök

    Station Wagon Siyah Mondeom

    Onlar gençlik zamanıydı 🤣
  5. Sefa Yeşil

    Fiesta Debriaj Sertliği

    İşte bunu ustaya anlatmak mesele, adama fren hidroliği ve şanzıman yağı diyince yüzü düşüyor, bir tane de değil 10 tane tanıdığım usta var, hepsi aynı.
  6. Selim Bilgin

    Uzun Yolda Fren Balatası Yanması ve Zıplama

    YouTube’da eski kamyon videoları izlemek lazım biraz.
  7. Selim Bilgin

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Ne oldu bir sonuca vardınız mı? 😄 Eskiyecek bizim arabalar.
  8. Bugün
  9. Mehmet Yeter

    Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia

    Ultracontact ile premium contact arasındaki fark nedir?
  10. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    En sevdiğimizden.
  11. Özgür ÇETİNKAYA

    Fiesta 1.4 TDCI Yağ Eksiltmesi

    Anladım... Bir usta dedi pvc valfi arızalı motordan gelen yağ buharını geri motora gönderemeden turboya gönderiyor. Turboda siyah duman olarak atıyor demişti. Yağ Castrol kullandım ama hiç beğenmedim sahte midir nedir. Motor çok sesli çalışmaya başladı.
  12. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Arabaya Sw muameli yapıyoruz. Bostancı paketimi arka koltuğa bağladım.
  13. Mehmet Ozyurek

    Uzun Yolda Fren Balatası Yanması ve Zıplama

    Süratlenince fren yapacaksın işte. Sürekli frende inersen yakarsın. Yavaşlayıp bırakıp soğumasına fırsat vereceksin.
  14. Mehmet Yeter

    Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia

    Agresif sürüş yok. Tekerler tutunsun hızlanmaya yardımcı olmali ve ıslak zeminde iş yapmali. O zaman conti alınacak. Conti linkleri tavsiyesi alınır.
  15. Ali Cihangiroğlu

    Fiesta 1.4 TDCI Yağ Eksiltmesi

    oradan hava üfler, emmez, zaten üflediği hava turbo emişe bağlı dikkat et, turboyu çok az yağlar normaldir, o yağlamada turbo girişini sökmüşsün zaten, tam pervanenin dibinde 1-2 cm boyunda parmağınla silince kaybolacak kadar az bir birikme olur, duman sebebi bence 230 bin km az değil yinede iyi kullanılan bir araçsa yağdan olabilir, tam sentetik Mobil Süper 3000 yada Mobil 1 ESP 5w-30 kullan bir daha bak, yok bunları kullanıyorum zaten diyorsan o zaman motor eskimeye başlamış, kendi aracımı 210 binde satmıştım, aynı araç, duman yok diyebilirdim, sürekli tam sentetik yağ kullanmış ve özenli kullanmıştım. 6000 km 2 kademe dediğin min maks ın ortasına geliyorsa motor eskimeye başlamış yada yağ iyi değil yada eskimiş demektir, bende hiç olmazdı diyim sen düşün....
  16. Tansu Kalafatoğlu

    Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia

    Benim önler çok aşınmıştı. Önlere conti aldım. Arkalar kaldı. Birkaç sene sonra öndeki contileri arkaya aldım. 2 tane Yeni michelin aldım ve öne taktım. 2 sene oldu. Şimdi neredeyse eşit aşınmadalar. tamam lastik önemli. Hep isteriz hepsi yeni olsun ama zaman da tasarruf zamanı. Eğer lastik bitmemişse yani 3mm altına düşmemişse, yılı dolmamışsa ve agresif sürüş yoksa bence biten takımı yenileyin.
  17. zaman daralıyor, yakında kapımı çalacak belli
  18. Koray Demir

    Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia

    F/p ürünü sıfır 4 lastik iyidir.
  19. Mehmet Yeter

    Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia

    Durumu cozdugumuze göre şimdi iki seçenek var ya f/p ürünu 4 lastik alacağım. Ya da 2 conti alıp önlere takacağım. Ne yapmalıyım. Bayramdan sonra kesin alıyorum.
  20. Özgür ÇETİNKAYA

    Fiesta 1.4 TDCI Yağ Eksiltmesi

    Selamlar, Videoda oladuğu gibi pvc valfi kısmından duman geliyor. Normalde buradan hava vermesi değil hava çekmesi gerekiyor diye okudum. Videoda görüldüğü gibi hava ve geliyor. Turbo tarafında yağ birikiyor. Araçta bildiğimiz gibi siyah duman olayı var. Külbütör üst kapak (pvc valfi) değiştirir isek bu duman olayından kurtulur muyuz? İyi forumlar...
  21. Yahya Melih Ayaksız

    Uzun Yolda Fren Balatası Yanması ve Zıplama

    Manuel var ama çok devirlenince vitesi yükseltiyor . Dönüşte fazla sürat yapmadan farklı yoldan gideceğiz
  22. Mehmet Göktürk

    1.2 TSI Golf Triger Seti

    1.2 105 tsi değişik eski jenerasyon daha değişik eski toprak bir motordur. Verimi daha düşüktür. Ancak benim öngörüm bi tık daha dayanıklı olabilir. Çek cumhuriyetindeki Mleda skoda VW motor fabrikasında yapılmıştır. Demir bloktur. Şu motor: https://www.vdveer-engineering.nl/en/information/vag-ssp/ssp-skoda/ssp-skoda-en/1687-ssp-074-1-2-cbzb-77kw-tsi-petrol-engine-with-turbocharger/viewdocument/1687 https://mymotorlist.com/engines/volkswagen/ea111/cbzb/ Bundan sonra alüm blok 105 bir CJZA çıktı 105 için link: https://mymotorlist.com/engines/volkswagen/ea211/cjza/ Daha sonra Ea211 yeni tip 110çıktı.. Yeni tip oldukça farklıdır. Zaten blok 180 derece dönmüştür. Turbo aracın önüne alınmıştır. Eski tiplerde şöför tarafındadır. Yakıt harcaması 1 litre daha düşüktür, motor ısınması çok hızlıdır. https://www.autoevolution.com/news/volkswagen-tsi-engines-explained-60143.html Sonra çıkan motor: https://www.vdveer-engineering.nl/en/information/vag-ssp/ssp-seat/ssp-seat-fr/1513-ssp-161-moteurs-de-la-famille-ea211-et-ea888/viewdocument/1513
  23. Tansu Kalafatoğlu

    Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia

    e tamam işte. Arkalar az yıpranmış. Ve öne aldık. Yani önler yeni oldu
  24. Alpay Sumer

    1.2 TSI Golf Triger Seti

    Kullanım tipi aynı , sizde sıcaklık daha fazlaymış.. Belki yağdan belki sıcaktan olmus demek.. Biz o sıcaga ulasamadık 😀
  25. Mehmet Ozyurek

    Uzun Yolda Fren Balatası Yanması ve Zıplama

    Manuel mod yok mu. Bu yoksa eski otomatikse Overdrive on/off tuşu vardır. Bu aktif edilirse son vitese geçmez. Ben inişlerde 4000 deviri geçirmeyecek şekilde vites seçer manuel modda inerim.
  26. Ahmet İhsan Akşen

    Station Wagon Siyah Mondeom

    Elektrikli araçlara selam söyleyince tek kontak gittiniz sandım 😁
  27. Koray Demir

    Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia

    Evet doğrusu bu. Rotasyon yoksa arka lastikler öne direkt geçer, önler ise arkaya çapraz olarak geçer. Yönlü lastikse aynı taraflar ön arka değişim olarak tek seçenek var zaten.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...