Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
MotoGP 2026 Sezonu ve Haberler
Emir Kemal Korkmaz, Emir Kemal Korkmaz'in konusunu cevapladı - Motorsporları
MotoGP bugün yapılan değişikleri açıkladı. Holeshot sistemi Hollanda GP'sinden itibaren yasaklanıyor. Bu sistem motorların düzlüklerde gidon üzerindeki bir tuşa basılıp yere daha çok yaklaştırmayı sağlıyordu. Öte yandan Sachsenring yani Almanya GP'sindeki start çizgilerinde değişikliğe gidildi yan yana duran motorlar arasındaki 2 metrelik fark artık 4 metre olacak arka arkaya duran motorlar arasındaki fark ise 9 metre yerine 12 metre olacak. Ve artık 2028 den itibaren her üretici markanın en fazla 6 motorsikleti olacak. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Murat Sahın, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Yarı otomatik veya cvt istemiyorum açıkçası. Insignia olabilir belki ama eş dosttan bulmak lazım. Mazda 3 kullandım hemde yeniyken. Çok zayıf performansı. Hepsinin göğüs sag tarafları haşat görünüyor. E180 Ler cvt, e150ler 4 ileri. Dizel istemiyorum mecbur kalmazsam. Elektrikli için şarj imkanım yok, işim kötüsü ilçede şarj istasyonu da yok. Şarj için yarım saat yol gitmem gerekir 2 günde 2. Yoksa en mantıklısı elektrikli olurdu. Dizel düşünmüyorum hocam. Basit olması umrumda değil de hem çok yakıyor hem performansı zayıf hem de sorunsuz değil. Gönderdiğiniz ilan güzel lakin dizel devri geçti diye düşünüyorum. Hocam kardesimde var focus 4 1.5 tivct. Sıfır aldı vaktinde. Araba motor hariç çok güzel ama yürümüyor, yürüyünce de afaki yakıyor. Yürümekten kasıt yarış yapmak değil ama rampalarda falan vasat yani. -
w221 M272 S350 Manifold Arızası P2004 ve Eksantrik Manyetik Selenoid Problemi ve hatalar silsilesi 2177
Furkan Avcı, Furkan Avcı'in konusunu cevapladı - S
ECU da sorun bulunamadı yarın geri çıkar çarşamba gelir sanırım. Bir röle ve sigorta daha varmış kontrol değişim yapacağız. Ön SAM (Signal Aquision Module) ve sigorta kutusu bağlantılarıda konteol edilecek. -
Kuraklık Kapıdan Girdi Salonda Oturuyor
Yurdaer Elay, Çağlar Bayur'in konusunu cevapladı - Yaşam Sohbet
Normalini bilemem de, asıl bilmesi gereken de bilmiyormuş işte.. millet toplanıp beştepe'ye gidince ortaya çıkmış, güya.. -
Kuraklık Kapıdan Girdi Salonda Oturuyor
Tansu Kalafatoğlu, Çağlar Bayur'in konusunu cevapladı - Yaşam Sohbet
normalde olması gereken yani -
Bir petrol tankerine verielcek en güzel ismi vermişler. https://x.com/LibertyPillMeme/status/2068786030124179475
-
Kuraklık Kapıdan Girdi Salonda Oturuyor
Yurdaer Elay, Çağlar Bayur'in konusunu cevapladı - Yaşam Sohbet
Adalet bakanlığı diğer ilgili bakanlıklardan habersiz başlatmış diye bir söylenti var.. hatta söylentiye göre birilerinin kulağı çekilmiş niye operasyon yaptın diye. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Symbolden sonra o topa bir daha girmem -
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Emrah Altun, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Cevaplar için teşekkürler. Olay benim düşündüğümden çok başkaymış. Yarın bir bakayım tank imal tarihi neymiş. - Bugün
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
N13 toplama videosu izliyorum. külbitör kapağını sökünce hiç yabancı gelmedi bana Hık demiş burnundan düşmüş -
Kuraklık Kapıdan Girdi Salonda Oturuyor
Tansu Kalafatoğlu, Çağlar Bayur'in konusunu cevapladı - Yaşam Sohbet
Başlatan el kimin eli -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
İkinci nesil zincir değişimi . Bir rus Pejosundan çıkan zinciri paylaşmış. -
Opel gönüllü hava yastığı değiştirme kampanyasına katılınılmalı mı?
Emin Ozan kendi konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
2017 1.6 TDCI astra sedan aracımız var ve bugün gönüllü çağırma mektubu aldım. Eğer mevzuyu doğru anladıysam, mevcut hava yastıklarında zamanla bozulmalar meydana geldiğini ve kaza anında pekte güvenli olmadığını söylüyorlar. Yeni hava yastığı değişimi ücretsiz yapılacakmış. Sözde araç değeri düşmeyeceğini söylemişler ama yarın öbür gün arabayı sattığımızda, araba eksperde hava yastığında işlem olduğu görüldüğünde, hasarsız aracımız ağır hasarlı araç olarak etiketlenecek. Değişim yapılsa bir dert, yapılmasa da bir dert. Hava yastığından ayrı birde, kampanya kapsamında motor kontrol modülüne bakılacağı yazıyor. Burada galiba motorda yazılım değişikliğine gidiliyormuş. Bazı kullanıcıların yorumlarında, bu işlem yakıt tüketimini artırdığı ve performans düşüklüğü yaşanacağını söylüyorlar ve eski yazılıma da döndürülemediği söyleniliyormuş. Bu yazılım hakkında da bilginiz varmı acaba? Reddetme gibi bir şansımız varmı yeni yazılımı? Siz ne düşünüyorsunuz, bu işlemler yapılmalı mı yoksa yapılmamalı mı? -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Görkem Karakaş, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Arabadan bi şey beklemmek lazım tabi. Sümbülün sana hissettirdiklerini hatırlıyorum. Farklı bi deneyim sunmaz diye düşünüyorum. Kiralık vardır piyasada alıp binmek lazım 2 gün -
Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿
Erdoğan Temur, H.Cenk Bayrakçı'in konusunu cevapladı - Arabam
Korelilerde geri kalmamış hocam. Arka kapı fitilleri bu hale gelmiş tesadüfen fark ettim. Bir kapı kopmuş diğer kapı çok yıpranmış. Ben bu zamana kadar böyle kapı fitili kopan araç görmedim. kapı kapatırken sürtüyor gibi duruyor. -
Ford Puma 1997 1.7 VCT - Car of the Year 97
Saim Ulaş Yılmaz, Saim Ulaş Yılmaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Hikaye sonlandı. Değerinin bilineceğinden emin olduğum bir yere gitti. O kadar içime sindi ki içim burulmadı. Takip eden herkese teşekkürler. -
Kuraklık Kapıdan Girdi Salonda Oturuyor
Harun Kocaçalışkan, Çağlar Bayur'in konusunu cevapladı - Yaşam Sohbet
Mahkeme durdurdu zaten yurutmeyi gec kalmadilar. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ü.Emre Kartal, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
14 tane araçta kullanmış olsanız 15. aynı olmak zorunda mı En basiti 3 silindirlilerde sarsıntılı çalışma genelde öne çıkar. Krank kollarının çalışma açısı sebebi ile motorda sallanma eğilimi artar. Bu hem motor takozlarının vs ömrünü kısaltır hem de konforsuz bir araç olmasına sebep olur. Mühendislikte bir tabir vardır "her boşluk yeni bir boşluğu, her titreşim bir hareketi getirir" derler özetle. İşte o balanslar bunu minimize eder. 14 firma bunu kullanmak istemeyebilir veya 1 tanesi patent alır alternatifini üretmekte zorlanırsın yapamazsın. Şunu asla unutmayın; üretici firma takacağı 1 tane vidayı eğer mümkün ise takmak istemez. Siz "1 vida kaç lira" dersiniz. Onlar "100000 vida kaç lira" derler. Yani saçma diye bir şey yok. Üretim/tasarım hatası olan ürünler yok mu var elbette. Ama bunu mevcut olan başarılı ürünlere oranlarsak düşük kalır.- 21 cevap
-
- 1
-
-
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
Sinan Akgöl, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ayhan abi kayip -
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
Adnan Çakır, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hayırlı olsun 🧿 Beyaz Kuğu 'yu görelim artık 🦢 -
Bu hafta Nevşehir-Eskişehir-Bilecik/Söğüt-Nevşehir yolculuğu yaptım. Toplam 1097km yol yaptım. Evden yine %100 şarj edip çıktım. DC 31.71kWh - 504,85₺ DC 35.15kWh - 491.76₺ AC 25kWh - 258.79₺ DC 52.43kWh - 734.73₺ AC 60kWh - 240₺ (Evden şarj) Toplam tüketim: 204.29kWh Toplam maliyet: 2230.13₺ Km başı maliyet: 2.03₺ Gezi notlarım; 1- Klima tamamen açıktı. 2- Ankara istikametinde TŞOF dinlenme tesisindeki ZES istasyonlar çalışmıyormuş. Haymana tarafına dönmeden şarj etmem gerekiyordu. Biraz daha gidip (güzergahımdan ayrılmadan) başka yerde şarj ettim. 3- Otel oto parkında AC istasyon vardı. Akşam taktım, %100 yaptım. 4- Dönüş yolunda yine Polatlı’da şarja durdum. Polatlı-Nevşehir arası haritada 307km görünüyordu. Dedim buradan %100 yaparsam eve giderim. %98’e doldurdum. Eve kadar tam 300km yaptım. Eve geldiğimde %2 şarjım vardı. İlk kez bu kadar risk aldım. Ama şunu gördüm. Yola çıkmadan önce 330km menzil var diyordu. Yola çıktıkça değer harika ile denk gitmeye başladı. Mesela 220km yolum varken menzilde tam 220 idi. Arada en fazla 12km km oynadı ama en sonunda tam olarak tutturdu. Varırım dedim, vardım. 5- Astor’un kullandığı Siemens şarj cihazları çok güzel. Araç ne isterse maksimum güç verebiliyor. Benim aracın şarj hızı maksimum 130kW, %14 şarjla 110kW görebildim.
-
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ali Darbaz, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
4 tane 3 silindirli araç kullandım, ilk defa balans şaftlı olan 3 silindirli motor gördüm. Neden ihtiyacı olduğunu anlamadım acıkcası. -
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
H.Cenk Bayrakçı, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Bence yeni konu açsın arabam bölümüne artık Ayhan. Başlık “Elektrikli kervanına TOGG T 10F ile katıldım” olabilir. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Sinan Akgöl, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
1m ve biraz ustu param olsa https://shbd.io/s/VCB1IpjN Bakardim. Honda icin fikrim bagaj havuzu ve arka panelse ya geri geri otopark kolonuna ya arkadan motor kazasi yada elektrik diregine carpma. Camurluklar hasarsiz ise darbe tam ortadan gelmis. Yag su koy bakim istemez bozulmaz kolay kolay klasik japon sorunsuzlugu deviri sever ama 5 ileri bagirir. -
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Sani Gerşon, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay.
