Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Ne bekliyordu batı ne yaşandı tarot falcıları gibi yazıyorsunuz yani ne olsa tutacak cinsten. Ben yazmıştım... İranı fiziksel olarak darmadağın edemeyeceğini zaten afganistanda öğrenmiştir. Rejimi değiştirmek falan denecekse bence iranın bundan önceki rejimi zaten ortadoğunun iyi olmasını istemeyen avrupa ve abdnin işine gelmez. Sonuçta iranı ekonomik olarak belki 50 sene geri attılar.
-
Bobin patladiginda bende focus 1 de check engine boyle sonduruyodum aku sok tak. Sen neden 2 kere sanzimani resetliyorsun ki
-
Ben de meraklıyımdır, kurcalarım vs vs. Ama bu "normal" veya "doğru" bir şey gibi hiç davranmadım. Bozulursa benim olan benimdir, ceremesini kendim çekerim. Ama paylaşınca üstelik alakasız şeylere bile bunu çözdü deyince birilerinin canı yanabilir. Birçok servis işleminde zaten prosedürün en başında koşulları ve yazar. Ama birçok kişi pas geçiyor
- 7 cevap
-
- 1
-
-
Gozler ortadan Akdenizin ortasina dondu Filistin sonrasi. Maraş ile Toprak takasi konusu var simdi. Anlasma muzakere vs durum hala ortada belirsiz orda da karmakarisik
-
Ben bunu 2 defa uyguladım. Gayet başarı elde ettim. Burada anlatılmışlar. Bana sen demiştin Aküyü sök tak diye. https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=50125
-
Otomatiklestirilmis manuel oldugu icin esasinda dediginiz gibi kavrama volan sonrasinda sistem sifirlanip kalibrasyon gerektirir diye dusundum hele ki psa ise. Selenoid valfi degisimi sonrasi tam otomatik al4 e bile kalibrasyon yaptirmistik.
-
10. ayda vodafone bitiyor benimde. Şuan; 25 gb 2500 dk (vodafone sınırsız) 250 sms Sınırsız (youtube, sosyal medya, müzik uygulamaları vs) 380 TL Her ay vodafone pay ile ödüyorum 400 küsür faturanın 40 lirası iade oluyor. Her sene aynı şeyi yapıyorlar, yüksek fiyatlar veriliyor sonra taşıyacağım faturasıza geçirin deyince işler değişiyor
-
Orta doğu‘da işlerin batı dünyasının istediği gibi gitmediğini görüyoruz. Büyük bir kırılma yaşandı gibi
-
Kendine de zarar veriyor ama kabullenmek istemiyor. Bazı şeyleri gerçekten bilmek lazım (eğitimini almak vs değil, aldığı eğitimi sindirip mantığını kavramaktan bahsediyorum) Alakalı/alakasız şeylerden yorum çıkarıp, teşhis koymak bana çok cesurca geliyor en yumuşak tabirle. 7/24 işi yapan bile net fikir veremezken üstelik Bu işlem belki de kavrama vs değiştiğinde yapılması gereken bir prosedürdür. Böyle olunca da sıfır sistem olduğundan kalibrasyon yapılmıyordur.
- 7 cevap
-
- 1
-
-
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
O.Yücel Çetin, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
168.000 km -
Orjinali
-
Kapali maraş. Konu bu
-
Donanımhaberde bu konuyla alakalı anlık çok yorum oluyor ama kafa karışıyor. Konu çok yorum çok vs.
-
Ayıya dayı denmesi lazım. Ayaklarının üstünde duruna kadar. Sonra küba gibi oluyor devletler. ama bu konuşmalar bence numara. yem atıyor. Motorları vermesi için bir şeyler isteyecek. Bence konu doğu akdeniz. İsrail yunan fransa’nın taleplerini bize kabul ettirmeye çalışacaklar. Bizimkiler bir çizgiye kadar kabul edecek. Çünkü fransa artık fiilen asker olarak kıbrısta ve yunan içinde. Hatta onlara yapılan tehditte nükleer kullanma anlaşması bile yaptı. motorlar verilmezse şunu anlamak lazım. Akdeniz’de işler daha da kızışacak.
- Bugün
-
Bu islem sonrasi kalibrasyon ihtiyaci duyulmuyor mu?
-
Sandero - İleri Geri Silkeleme / Gaz Kesme / Çekip Bırakma Sorunu
ibrahim Tiryaki, ibrahim Tiryaki'in konusunu cevapladı - Sandero
çözüm bulamadım hocam. dediğiniz gibi bende de bu durum rampalarda oluyordu diye hatırlıyorum, üzerinden çok zaman geçti. en güzeli kafaya takmamak, takıntı yapmamak. sürekli yokuş çıkmıyorsak genelinde düz yolda kullanıyorsak aslında umursamamak en güzeli, bir alt vitese düşürüp devri verdin mi aslında hiç bir sorun kalmıyor. motor karakteristiği ile ilgili bence. bendeki motor turbosuzdu. sizde turbolu. ama yinede motor karakteristikleri böyle diye düşünüyorum muhtemelen motor kendini korumaya alıyor yüke binince. ben aylarca uğraştım bana bunun bir sorun olmadığı söylendi 3-4 ay serviste kaldı aracım düşünün. fransa dahi devreye girdi, önceki sayfalarda belirtmiştim. dediğim gibi en güzeli kafaya takmamak, takıntı yapmamak. sürekli yokuş çıkmıyorsak genelinde düz yolda kullanıyorsak aslında umursamamak en güzeli. arabada hiç bir parçayı değiştirmeyin o saydıklarınız ile hiç bir alaka yok. boşuna para harcamış olursunuz. -
-
Tandırcı yok ocak başı va
-
Bu iyi birşey değil. Bütün yol ayarı soğuk motor sıcak motor vites geçişleri ayarını sildi sistem. Fayda yerine zarar verdin bu paylaşımla millete. Bak ciddiyim, seni severim ama her otu boku yazmak her zaman fayda vermez umuma açık yerlerde
- 7 cevap
-
- 3
-
-
-
Her şeyi yapana güçlü mü deniyor? Hele hele
-
Bu turkcell'in bi bana gıcığı var herhalde. Ben bimcell'e geçiyim, bakalım ne çıkar karşıma.
-
Bizim reis için böyle demiş sarı reis. Erdoğan güçlü bir adam ve ondan şimdiye kadar istediğim her şeyi yaptı. Allah yardımcıları olsun.
-
İrana tüm stoklarını eriten Amerika, Türkiye’ye Ge F110 motorların için 700 milyonluk pakete evet demiş https://x.com/yunuspaksoy/status/2069898788433436680?s=46
-
Ben km yi 500 e düşürdüm hocam
- Dün
-
Adam depo kapak tarafından kriko ile kaldırıp depoyu fulledi 66 litre dizel aldı 72 litre full diyor. Bir aksilik çıkmaz ise 1000 km Challenge gidiyorum.
