Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
O.Yücel Çetin, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
Gösterge panelinde devir ve hız ibreleri her ikisi birden takılı kalıyor veya üst üste biniyor aracı stop etsem de devir saati düşmüyor takılı kalıyor tamiri mümkün müdür acaba bu panelin? Yenisine baktım 20K diyor. 🤦🏿♂️ -
he güzel olmamış mı
-
Dün antalya’da bi anne düşüp öldü. Çocuğu okuldan almaya gidiyrmuş https://x.com/showanahaber/status/2069417935286702566?s=46
-
Benim de aynı. Mevcut turkcell. Ne yapmalı?
- Bugün
-
"Bi tur bineyim abi, bunlara çok binmiştim" diyen ama ilk defa motora binen vatandaş
-
Park ettiğin yerden çıkarken aklını alıyor. Geri geri giderken bir şeye çarptım galiba diyorsun, o derece panik freni yapıyor. Sebebi de 100 metre öteden geçen bir araç olabiliyor
-
Oguzhan bey 10cm bavyera speakerlar ustundemi?
-
Eline emeğine sağlık çok güzel olmuş.
-
Bazı araçlarda beyaz renk arabayı farklı gösteriyor. T10x de öyle. Mesela byd seal u da aynı. Beyazı sanki başka klas görünüyor.
-
Bu ay 200.000 TL kredi kapattım hiç para kalmadı eksilerdeyim tatile gideceğim bile meçhul. Arada şu bisikleti bile almak mucize
-
Hayırlı olsun, güle güle kullan.
-
Evvelsi akşam aracımdaki malzemeleri ve çocukları eve bırakmak için kapının önünde park ettim, henüz kontağı kapatmamıştım ki aşağıdaki olay gelişti. Neyse ki gençte çok fazla bir hasar yoktu. Kask vs hiç bir şey yok. Kafasını falan da vurmadı. Kolunda sıyrık falan vardı. Bununla ucuz atlattı.
-
Benim taahhüt bitiyor, yeni kampanya var mı? Turkcell tercih, tt de olur.
-
Geçmiş olsun Ali. Büyüt müyor musun bisikleti.
-
Ooo Maşallah. beyazı da çok güzel duruyor. Çok görmüyoruz. Güle güle kullan Ayhan
-
Jantlar efsane olmuş
-
Ayhan hayırlı olsun güle güle kullan.
-
Maşallah pek güzel duruyor. Henüz canlı haline denk gelemedim.
-
Sani çok çok teşekkür ederim. Seninle muhabbeti çok özledim gerçekten, beni Kocaeeliden İstanbul Ayvansaraya kadar götürüp ellerinle bırakmıştın. Sohbetin tadı halen damağımda, belki bir yerde bir zaman gene buluşuruz.
- 63 cevap
-
- 1
-
-
Beyazda şugar görünüyor he
-
Çok çok teşekkür ederim Oğuzhan kardeşim, senin de motor mevsimi açıldı artık, püfür püfür biner gazlarsın. Emrah hocam çok çok teşekkür ederim. Güzel duran sizsiniz. Serdar bey hele hele bu yeni beyaz renk bu kasaya gerçekten çok yakışıyor. Çok teşekkür ederim. Rabbim hiçbirimize kaza bela vermesin İnşallah.
-
Sevgili Cenk hocam, çok çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki sizi tanımışız. Çok çok teşekkür ederim Metin hocam. Çok teşekkür ederim. Emre hocam ben de rengi çok beğendim, yoksa sizin renkten istiyordum. Hatta o renge oy verdim ama iyi ki de kaybetmişim diyorum. Bu renk çok yakışıyor. (Kullanmayı henüz öğrenemedim. Rica etsem bir kullanıcı olarak yardımlaşmak adına numaranızı yazarmısınız. arka çapraz çarpışma frenini ve alarmı nasıl iptal edeceğimi bilemiyorum.) Gözler güzel olunca tabi, herşeyi güzel görür, Çok teşekkür ederim kardeşim.
- 63 cevap
-
- 1
-
-
Gerçekten öyle Murat kardeşim, iyi ki de Kula renk almamışım dedim. Önder abim kıymetli abim benim, burada da büyük sözü dinlemenin faydasını gördüm. İyi ki de bu renk, bu knfigürasyon olmuş diyorum. Talha kardeşim, çok çok teşekkür ederim. Ben makineyi çok beğendim, Etli ekmek gibi yemeye doyamıyorum. Erkam hocam, çok meşekkatli oldu ama sonunda kavuştum, Çok çok teşekkür ederim. İsa abi hakkaten çok yakışmış bu kasaya bu renk, iyi ki de TOGG Pamukkale beyazını Seyhan beyazı ile değiştirmiş, böyle çok güzel olmuş renk. Önceki bildiğiniz TOROS beyazıydı.
- 63 cevap
-
- 2
-
-
Kıymetli ağabeyim, kocaman ağabeyim çok çok teşekkür ederim. Çok çok teşekkür ederim. Eksik olmayın. Şarjı hemen bitiriyorum oyuncağın. Sürekli oynuyorum çocuklar gibi, Çok teşekkür ederim kardeşim benim. Abdullah hocam çok çok teşekkür ederim. Ellerinize dillerinize sağlık. Yüzü de aydın, adı da AYDIN, gönlü de Aydın kardeşim. çok çok teşekkür ederim. Daha daha iyileri sizlerin olsun. Çok çok teşekkür ederim Gökhan bey, Varolasınız. Gerçekten çok yahşı makine olmuş, oynamaya doyamıyorum şu anda.
- 63 cevap
-
- 1
-
-
Konuyu biraz daha detaylandırın bu şekilde cevap almanız zor olacaktır. Soketi niye taktınız, niye boştaydı, bu niye boşta duruyor diye mi taktınız?
