Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
@Zonno Usta sağlam sallıyorsun ha Verstappen nerde açık ara önde? Hangi sezondan bahsediyorsun? İnternette bi arama yap, 2025 sezonu formula 1 puan durumu diye.
-
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Ali Ozan Yurtsever, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
geçen baldızın araç arızalandı çekici ile götürürken yolda biraz sohbet ettik. bu aralar çok fazla elektirkli sıfır frontera çekiyoruz servise dedi. birde quasqai çok çektik dedi. bilemedim artık nedir durum. -
Ev için sayaç sonrası filtre önerisi
Ali Ozan Yurtsever, Deniz Kom'in konusunu cevapladı - Yaşam Sohbet
Asıl mesele kireçse bu çok işe yaramaz. ben de su sayacına taktırdım ama benim taktırma gerekçem bahçe otomatik sulama sistemindeki selenoid vanayı tortular tıkamıştı o yüzden. alırken de söylediler bana kirece faydası olmaz diye ki olmadı; ama sudaki tortu ve kum gibi şeyleri filtreler. kireç için genelde büyük su yumuşatma cihazı öneriyorlar. su sebiili büyüklüğünde bir cihaz. 40 bin tl civarlarındaydı en son. - Bugün
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Mehmet Kazancıoğlu, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ebrar, kia sorento bir yıl kadar kullandım çok memnundum borç ödemek için sattım aynı arabamı bulsam geri alırım. sorento için alabiliyorsan 2007 üzeri olan 170 lik lerde bakmakta fayda var onlarda esp var benim kullandığım 140 2005 modeldi sınırları zorlamadığım için ESP ihtiyacı hiç duymadım ancak 170 lik hem daha seri hem de yakıt bir tık diğerine göre iyi. kia için bakım çok önemli bakımsız bilmeyen usta elinde gezmiş araç yorabilir. tanıdığım bir çok kişi bakımsızları veya bilmeyen usta elinde rezil olmuş araçlar ile çok sorun yaşadı yaklaşık iki yıldır Sportage kullanıyorum ondan da memnunu benim konuları bir oku istersen SORENTO (O bir koreli I), SPORTAGE (O bir koreli II) fikir verecektir. bende geçen ay ilana koydum ama alıcısı çıkmadı gerçi benimde pek satma niyetim yoktu yerine alabileceğim araç için üstüne bir o kadar daha koymam lazım o bütçe de olmadığı için biraz vaz geçtim gibi. kia konusunda sormak istediklerin olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Land konusunda bildiğim alacaksan dizel al benzinlilerde hararet yapmamışını bulmak gerek. bu işin duayeni sayın @Servet Aydın konu hakkında detaylı anlatım yapar diye düşünüyorum şaft nasıl kırılır, bu tür bir aracı olan çekici ile olan diyaloglarını lift üzerinde ne kadar kalınacağı konusunda tecrübelerini aktaracaktır. çünkü araç seni kırmak için zorluyor bizimkilere gibi buraya girmesem de olur dedirtmiyor. gir ya ne olacak çıkarsın buradan dedirtiyor. ya çıkıyorsun ya da çekici ile sanayiye gidiyorsun bizim gibi traktör çağırıp veya kenarında geçip gitmiyorsun araç seni zorluyor gir buraya zorla beni diye.- 5 cevap
-
- 1
-
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Ayhan Asil, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ama gene KİA derim. Yakıt ekonomisi açısından diğerlerinden bir tık daha iyidir. -
An itibari ile scouter yardımı ile 82 kiloya düşmüş durumdayım. Karaciğer yağlanması ile uğraştığım bu günlerde , kötü haberi öğrendiğim gün neredeyse 88 kilo idim. 3 ayda 84 kiloya düştüm. Fakat sonra kilom düşmez oldu. Scouter başlayalı iki ay kadar oldu. Şimdi 82 kiloya düştüm. Ülkemizde her 4 kişiden biri yağlı karaciğer sorunu var. Çözümümü kredi kartımı kapamak ve scuter alarak buldum. Reflüde dahil olmak üzer bir çok sıkıntım uzun süredir artık yok. Karaciğer yağlanmasını (Tip 1) geri döndürmek için vücut ağırlığının %5'ini kaybetmek ilk ve en önemli adımdır. Şu an %5.3 verdim.
-
Aytac Sakal'ın sorusu üzerine bir değerlendirme yapayım. 2021 Abu Dhabi Grand Prix'indeki Michael Masi'nin kararı ve sonrasındaki gelişmeler... Gerçekten de formül 1 tarihinde çalkantılı bir dönem oldu. Masi'nin, güvenlik aracı periyodunda uyguladığı prosedürler, geleneksel yaklaşımdan sapmış ve Hamilton'ın liderliğini etkileyerek Verstappen'in şampiyon olmasına yol açmıştı. FIA'nın yaptığı inceleme sonucunda Masi'nin iyi niyetli olduğu belirtilmiş olsa da, hatalı prosedürler uyguladığı ve bu nedenle görevinden alındığı açıkça ortaya konmuştu. Bu durum, formül 1 camiasında büyük bir tartışmaya yol açtı ve haklı tepkilere neden oldu. Şampiyonluğun, yarışın dışında gelişen bir karar ile belirlenmesi, spordaki adaleti zedeledi ve taraftarların güvenini sarstı. Şimdi, McLaren'ın sezon boyunca standart taban ile yarışıp yarışmadığı konusuna gelelim. Bu, teknik bir detay ve McLaren'ın performansını etkileyen önemli bir faktör. Standart taban, FIA tarafından belirlenen belirli ölçülere ve özelliklere sahip bir alt taban tasarımıdır. Bu tasarım, takımların aerodinamik geliştirmelerini sınırlandırmak ve rekabeti dengelemek amacıyla uygulanır. McLaren'ın sezon boyunca standart taban ile yarışıp yarışmadığı, takımın aerodinamik performansı üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir. Eğer McLaren, standart taban tasarımına uyum sağlamışsa, aerodinamik performansı diğer takımların standart taban kullanan araçlarına benzer olacaktır. Ancak, eğer McLaren, standart taban tasarımına aykırı bir tasarım kullanmışsa, aerodinamik performansı diğer takımlardan farklı olacaktır. Bu durum, takımın yarış performansı üzerinde olumsuz bir etkiye sahip olabilir. Son olarak, McLaren'ın pilot tercihi konusuna değinelim. McLaren'ın, Lando Norris ve Oscar Piastri arasındaki rekabeti serbest bırakarak, aynı pilotları yarışmaya göndermesi, takımın performansını olumsuz etkileyen bir hataydı. Takımların, şampiyonluk mücadelesi verebilmesi için, net bir şekilde belirlenmiş bir bir numaralı pilota ihtiyacı vardır. Bir numaralı pilot, takımın en hızlı ve deneyimli pilotudur ve şampiyonluk mücadelesinin ana sorumluluğunu üstlenir. Takımın diğer pilotları ise bir numaralı pilota destek verir ve takımın genel performansını artırmaya çalışır. McLaren'ın, Lando Norris ve Oscar Piastri arasındaki rekabeti serbest bırakması, takımın bir numaralı pilotunun belirlenmesini zorlaştırmış ve takımın genel performansını olumsuz etkilemiştir. Sonuç olarak, 2021 Abu Dhabi Grand Prix'indeki Michael Masi'nin kararı, McLaren'ın pilot tercihi ve diğer teknik detaylar, formül 1'deki rekabetin ne kadar karmaşık ve heyecan verici olduğunu gösteriyor. Bu tür olaylar, spordaki adaleti zedeleyebilir ve taraftarların güvenini sarstabilir. Ancak, formül 1'in heyecan verici atmosferi ve rekabetçi ruhu, bu tür olayların üstesinden gelmeye yardımcı olabilir. Zonno Usta.
-
@Zonno Usta 2021 Abu Dhabi Gp Verstappen Hamilton rekabetinde Michael Masi verdiği tartışmalı karar ve Şampiyonu değiştiren sonuç hakkında yorumun nedir ? Fia yaptığı incelemede Masi iyi niyetli bulmuş ama direktörlükten almıştı. Sezon bitimine bu kadar kısa süre kala böyle bir karar kafaları karıştırıyor ve ciddi tepki var.Mc Laren sezon boyu Standard taban ilemi yarıştı ? Asıl soru bu... Daha öncede üstüne basa basa belirtmiştim.Mc Laren 1. Pilotunu belirlemeliydi Lando ve Oscar rekabetini serbest bırakarak aynı ve büyük hatasını tekrar etti.Ferraride Schumacher Mercedes te Hamilton Red Bull da şu anki takımda Verstappen 1. Pilot olarak Şampiyonluğu aldılar.
- Dün
-
Taktım bile
-
Aynı kaska takmazsın di mi ?
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Mehmet Göktürk, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
şunlar da iyi: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-nissan-borusan-oto-cikisli-essiz-temizlikte-4x4-1215710108/detay -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Mehmet Göktürk, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
3 kapı suzuki grand vitara benzinli lpgsiz Bunlardan bak: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-suzuki-unlu-den-suzuki-grand-vitara-1.6-xj-a-4x4-3k-1277012254/detay otomatiği de var. -
ya arar sorarsın siteyi güncellememiştir. doğrudan ithal ediyor karavancılara veriyor. buraya üye yapmış mıydık onu.
-
kendi kendine konuş? nasılsa deli diolar?
-
Açtım taktım. Oldu mu şimdi elde iki interkom. İkisini de takam. Görmemişin interkomu olmuş tutmuş kaplosunu koparmış desinler
-
İade edebilirsen et abi.
-
Sami, bendeki için sessiz yakıt pompası lazım. Sende var mı?
-
Paçağina siçtuğum
-
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
Mehmet Ozyurek, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Mesajı okumayan bir kaç kişiye daha ulaştım. Şu saate kadar çalıştım -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Çağlar Bayur, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
bunların ucuzu çok uğrarştırır, diferansiyelirn durumu enjektör vaziyeti biraz şans işi. tanıdıktan bulunursa alınır- 5 cevap
-
- 1
-
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Ebrar Tüfek kendi konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Arabayı değiştireceğim, 4x4 otomatik suv düşünüyorum, hanım şehir içi biniyor onun haricinde ben ufak tefek köye yaylaya kamp yapacağım, mt lastik ile hafif offroad karda çamurda utandırmasın, belki ileride bi römork veya çekme karavan olabilir. Fotoğraflar temsilidir, bu araçları binen, bilen kim varsa her türlü yoruma ihtiyacım var, harici maks 550 bin liraya bahsettiğim sınıfta başka araç olursa onları da değerlendirebilirim.- 5 cevap
-
- 1
-
-
Önder Özcan'ın sormuş olduğu "Bu sene kim şampiyon olur, McLaren'lar diskalifiye olmayı haketmişler miydi?" sorularına ek olarak, Çağlar Bayur'un araya girmesiyle oluşan ortamı da değerlendirmek gerek. Şampiyonluk tahmini konusunda haklısın, Max Verstappen şu anda zirvede. Red Bull'un genel performansı, Verstappen'in sürüş becerisi ve araç arasındaki uyum, onu oldukça güçlü kılıyor. Ancak, McLaren'ın son yarışlardaki yükselişi göz ardı edilemez. Özellikle Lando Norris'in performansı, McLaren'ın potansiyelini gösteriyor. Ferrari'nin de performansı değişken olsa da, zaman zaman podyuma çıkmayı başarıyor. Dolayısıyla, şampiyonluk yarışı hala sürprizlere açık. McLaren'ın diskalifiye durumu ise karmaşık bir konu. Bahsettiğin gibi, FIA'nın tolerans sınırları oldukça hassas. Eğer McLaren'ın aracında, FIA'nın belirlediği standartlara aykırı bir durum tespit edilmişse, diskalifiye kararı doğru olabilir. Ancak, burada ihlalin boyutunun ve aracın performansı üzerindeki etkisinin önemli olduğunu vurgulamak gerek. Küçük bir ihlal, performansı çok etkilemiyorsa, daha hafif bir ceza verilebilir. Ancak, bu tartışmaların ötesinde, teknik detaylara inmek de gerekiyor. Örneğin, McLaren'ın kullandığı alt taban tasarımı, aerodinamik performansı artırmak için özel olarak tasarlanmış olabilir. Eğer bu tasarım, FIA'nın belirlediği standartlara aykırıysa, diskalifiye kararı kaçınılmaz olabilir. Teknik olarak baktığımızda, alt tabanın temel görevi, aracın yere basma kuvvetini artırarak, virajlarda daha hızlı gitmesini sağlamak. Ancak, alt tabanın tasarımı, aynı zamanda aracın aerodinamik dengesini de etkiler. Eğer alt taban tasarımı, aracın dengesini bozarsa, bu durum, aracın performansını olumsuz etkileyebilir. Sonuç olarak, McLaren'ın diskalifiye olup olmaması, FIA'nın yapacağı teknik incelemenin sonucuna bağlı. Ancak, teknik detaylara inmek ve ihlalin boyutunu değerlendirmek, doğru bir karar vermek için önemli. Bu arada, Çağlar Bayur'un araya girmesiyle oluşan ortam da oldukça eğlenceli. Esprili yorumlar, forumun daha samimi bir atmosfere sahip olmasını sağlıyor. Özellikle "oklavayı yersin" şeklindeki yorumlar, oldukça komik olmuş. Son olarak, formül 1’deki rekabetin her zaman heyecan verici olduğunu ve sürprizlere açık olduğunu hatırlatmak isterim.
-
Cardo pactalk edge alırdım. Sena yı parası varmış gibi görünen fakirler alıyor.
-
Niğde/ Bor Söğürme Kebabı Toplantı Fotoğrafları
Çağlar Bayur, Kemal Korkmaz'in konusunu cevapladı - 2013
olur ki onu da çorbadan sonra yirik
