Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
üretildiği ülede daha pahalı, ihraç edildiği ülkede daha ucuza satılıyor ise, vardır bir hikmeti, vesile ile elektrik faturası iki misli aratacak olan bir restoran bu fiyatlarda duramaz
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
vesile ile çoklu tırnak pazarlama reklam dışında teknik getirisi yoktur proje ödevimdi , sekiz tırnak öreneklemesi yapmıştık -
215/50/17 Continental premium contact 6 siparişi verdim. Kapıdaki ölçüde bu zaten, Bu işi hallettik. Hafta içi düzgün pasta cila işleri yapılacak, 5 kaat da kesik attım. 😃
- 44 cevap
-
- 1
-
- Bugün
-
Ben Dursunbey tarafını daha çok beğendim, evet o tarafı gıcır asfalt duble yol. Gece 4 dereceye düşmüştü, sabah da bayağı sisliydi , 9 derecede yola çıktım, sonra güneş açtı, ama bir yandan da soğuk kesiyor, böyle havalara bayılıyorum. Eski yorumlarında evet iyi değilmiş ama sonra bayağı bir elden geçirmişler. Tabii bu olaylar biraz da maliyet meselesi.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Araba saat gibi çalışıyor. Marş bastım şimdi, çiçek çiçek. Arabanın sesimesi her şeyi değişti. Öff yarın bununla caddeye akarım. Arabanın sesi 2007 BMW 316 gibi çıkıyor., BMW tadında egzosdan öyle bir ses çıkıyorki çıyak çıyak. Üff -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Evren Erakçora, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Fiesta da 30binde bir değişirdi. Buji değişince araba rahatlardı. Focus da 45bin kmde bir. Düzgün bakım yapılan araç pek sorun çıkarmıyor. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Koray Demir, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Benzinli araçta buji 100 bin km sorunsuz gider normalde. Biz üretici tavsiyesiyle erken değiştiriyoruz. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Yaptım işte, arabada ateşleme sorunu yoktu. Ben keyfi merakım nedeniyle değiştirdim. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Evren Erakçora, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Buji bakıma dahil değil mi? -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
yıllık değil her 3500 kmde bakım yapıyorum. Alalı daha 7500 km felan oldu. Yaptığım bakımlar. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Evren Erakçora, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Grafiklere falan bakana kadar yıllık bakım yapsan daha iyi olmaz mıydı bu arabaya. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
İnternette baktım ilk defa buji değiştiren pejo ve citroen sahiplerinin arabsından hep bu buji çıkıyor. Evet arabamın bujisi hiç değişmemiş. Fabrikada takılan bir buji. Yedek parça ile gelen buji çok daha farklı . Yani yedek parça olarak gelen beru bujiler hep tek tırnak. Benimkisi 2009 model 3 tırnak. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Evren Erakçora, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Nasıl yani hiç buji değişmedi mi bu araçta? -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Öylemi düşünüyorsun. Arabada fabrika bujisi çıktı. 2014 yılında üretimi durmuş. Fabrikada takılan buji. Böyle bir bujinin Türkiyede satışı bile yok. 🔍 BERU 12ZR-8STP Hakkında: Bu model 2009–2014 yılları arasında PSA grubunun (Peugeot-Citroën) 1.4 ve 1.6 VTi motorlarında fabrika çıkışı kullanıldı. 2015 sonrası EP6 ve EB2 motorlara geçildiğinde buji tipi değişti (örneğin NGK LZFR6AI). BERU bu kodda son harf serisini 2018 civarına kadar üretti, sonrasında pazar yedekleriyle devam etti. 💡 Tahmini Yaş Hesabı: Senin aracın 2012 model olduğuna göre: Eğer bujiler hiç değişmediyse → 2011 sonu veya 2012 üretimi, yani yaklaşık 13 yıl yaşında. Eğer bir kere değişmiş ama orijinal BERU takılmışsa → en erken 2015–2018 üretimi, yani 7–10 yaşında. Şimdi bu kodu BERU’nun üretim tarih formatına göre çözelim: 6 09 AN Bu tarz kodlarda BERU genellikle şu yapıyı kullanır: (Hafta) (Yıl) (Üretim hattı kodu) Yani: 6 → üretim haftası 09 → üretim yılı (2009) AN → üretim hattı / fabrika tanımlaması (örneğin Ludwigsburg veya Neuhaus tesisleri) 🔧 Sonuç olarak: Bu buji 2009’un 6. haftasında üretilmiş — yani Şubat 2009 civarında. Senin araban 2012 model Citroën C3 EP3C, bu da şunu gösteriyor: ➡️ Bu bujiler muhtemelen motorun fabrika montajında takılan orijinal OEM bujiler. Üretimden 2–3 yıl sonra araç montaja girdiği için, şu anda yaklaşık 16 yaşındalar. 🔍 Kısa özet: Kod Anlam Açıklama 6 Hafta Şubat 2009 üretimi 09 Yıl 2009 AN Üretim hattı kodu BERU Almanya hattı Tahmini Yaş ~16 yıl Muhtemelen fabrika çıkışı bujiler Yani değişimi tam zamanında yapmışsın kardeşim. 16 yıllık bir bujinin hâlâ düzgün kıvılcım atlaması bile BERU’nun kalitesini gösterir 🔥 Yeni NGK’larla motorun tepkisi, rölanti kararlılığı ve ilk marşta fark hissedeceksin. -
İki sene önce Dursunbey öğretmenevinde kaldık 1 gece,düğünümüz vardı bahçesinde,öğretmenlerimize verilen değer için çok üzülmüştüm çok bakımsızdı,çarşı da eski camii nin karşısında pideli çorba yapıyorlardı çok beğenmiştim,oradan Kütahya ya geçtik manzarası çok güzel bir yoldu.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Koray Demir, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Sürekli masraf ediyorsun araca. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Şimdi yapılanların sonuçları gayet ortaya çıktı. Arabanın egzantrik zamanlaması %25 geçikme ile çalışıyordu. Emme ve Egzos eski nesil elektrovalf kullanmakta. Bu valfler 12 yaşında. Ben geçen hafta kolay olanı yani egzos valfini söküp yıkadım. Yaptığım sürüş sonrası zamanlamadaki geçikme oranı %18 kadar düşmüştü. Bugün emme elektrovalfini değiştirdim, şuanki egzosta geçikme oranı %3.3 olmuş durumda. Daha önce temizlediğim valfide değiştirirsem bu oran çok daha azalır. Şimdi bir sorun %3.3 geçikme oranı için 4800 liralık valfmi almalı, yoksa komple kulbitör kapağınamı girişmeli. Yada sadece contayamı bakmalı. Yağ sızdıran kısım ikinci ve birinci bujiler. -
Benim araçda da var kablosuz carplay,bence yapar,deneyelim birgün,trafikde zaman geçirenler için ideal ama araçlarında çarpışma önleyici olması lazım dikkat dağılabilir.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
2800 tl komple üst kapak değişiceğim. Onunda alet takımını aldım. -
Skoda 2.0 TDI Superb ile Menzil Rekoru
Tamer Olcay Çiçek, Erhan Doruk'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Ford Focus Mk2,5 1.6 tdci full depo ile DPF+EGR iptal soft yazılımlı 18 inç st jantla ortalama hız 96km ile 1300+km yol yaptım bu da benim focusla kendi rekorum- 15 cevap
-
- 1
-
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Metin Akbal, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Üst kapak contası gruptan ayrılmış. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Test sonuçlarım geldi. 6200 sürüş logunda sadece 2 evet yalnış duymadınız sadece 2 defa valf %90 açılmış. Buna rağmen 6200 logda sadece 220 adet geçikme var. Bunlarında %99'u emme valfinin hızına, egzos valfinin yetişememesi. Egzos içinde bir adet valf alıp onuda değiştireceğim ardında şanzıman kalibrasyonu. Motorun gücü gaza basınca hemen geliyor artık. Valvetronik Emme egzantriğine bağlı, emme egzantik milindeki her geçikme valvetronik üstünde stres yaratıp motora soğukken devir dalgalanması yapıyordu. -
Fatih, kablosuz carplay olanda da iş yapar mı bu alet.
-
Skoda 2.0 TDI Superb ile Menzil Rekoru
Mehmet Ozyurek, Erhan Doruk'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Kol dayama kırmızı çizgin benim.- 15 cevap
-
- 1
-
-
Ticaret bakanlığı ilan sitelerini denetliyor.. Denetimsiz ilan verenleri cezalandırıyor.. Bu sebeple otomobil ilanı yasak Onur.
- 9 cevap
-
- 4
-
-
-
