Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Bugün Balıkesir İzmir arası 4.2 litre/100 km benzin yaktı. Klima açık, genelde 100km hızla .
- Bugün
-
Vestel Mükemmel(!) Çözüm Anlayışı
Ü.Emre Kartal, Ü.Emre Kartal'in konusunu cevapladı - Teknolojik Ürünler
Şu an elimde öyle bir alıcı yok, cihazı açıp kapatmak bile sorun. Eğer önümüzdeki hafta bu süreçten çözüm çıkmaz ise cihazı kenara kaldırıp bir cihaz alacağım gibi. Değişim talebim vardı, onu da fatura bedel iadesi olarak yapacağım gerekçe sunarak hakem heyetine. -
Vestel Mükemmel(!) Çözüm Anlayışı
Erhan Doruk, Ü.Emre Kartal'in konusunu cevapladı - Teknolojik Ürünler
bu süreçte yayınları uydudan kullanıyorsanız bir HDMİ uydu alıcı IP tv ise stick alıp tv den verim alabilirsiniz. Süreç sonuçlanınca satar veya tekrar kullanırsınız.- 40 cevap
-
- 2
-
-
Togg T6 CATL anlaşması imzalandı
Ali Cihangiroğlu, Özgür ÇETİNKAYA'in konusunu cevapladı - Togg - Diğer
çok doğru ve gerçek -
Vestel Mükemmel(!) Çözüm Anlayışı
Ü.Emre Kartal, Ü.Emre Kartal'in konusunu cevapladı - Teknolojik Ürünler
Süreç hakkında güncelleme olsun; Konuyu birkaç farklı kanaldan tekrar ilettim. Gelen yanıtlar "uzmanlarımız ve genel merkez teknik birim inceledi sorun yok, bekleme yapma" oldu kısaca. Bu süreçte servis cihazı o şekilde bir an önce teslim etmek için onaysız randevu oluşturup "birazdan oradayım" diye aramakta dahil birkaç ısrarla teslim etti. Sözlü aktarılan bilgilerin, yorumların hiçbiri servis formunda yazmıyor. Sorun görülmedi deyip geçmişler. Konuyu hem tüketici hakem heyetine hem de sosyal medyaya taşıdım. Hakem heyeti savunma istedi. Sosyal medyadan da yoluyla da bir kişi dönüş yaptı bana. Özel olarak ilgileneceğim ve çözeceğiz umarım dedi. İlk defa olayları duyuyor, sanki bir tek bana böyle yapılmış gibi davranıyordu ama bakacağız. Aynı bilgi/belge/videoları kendisine de göndermemi talep etti, gönderdim. Ya zorlama da olsa sosyal medya gücüyle kendi rızalarıyla çözecekler ya da hakem heyeti çözecek. Eğer hakem heyeti çözerse, aylar süreceğinden ve bu cihazı da aylarca idare edecek şekilde dahi kullanmak mümkün olmadığından ayrıca şikayetçi olacağım karar sonrası.- 40 cevap
-
- 1
-
-
Opel Gönüllü Hava Yastığı Değiştirme Kampanyasına Katılmalı mı?
Cem Dilmen, Emin Ozan'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Ben de hiç düşünmeden değiştirirdim şahsen. -
Hayırlı olsun. Sağlıklı günlerde kullanın...
-
Kılıçtan önce davranışla, yaşantıyla örnek olmak var hocam.
-
Klima açınca tekleme var. Ya hava beslemesi, ya yakıt beslemesi vakum ya da ateşleme. Ucuzdan pahalıya giderdim. Önce balata spreyi ile boğazı bi temizlerdim.
-
Ford Nucleon' u çıkarırsa
- 25 cevap
-
- 1
-
-
Bu jantın bir kısmının kırmızı olanını da gördüm. Çok değişik duruyordu.
-
Fiyatı bilmiyorum ama yaşadığınız sorun mekanik değilse, yazılım üstünden işlem yapılmalı. Renegade'i aldığımda debriyaj garantiden değişmişti. Vitesler çok sert geçiyordu, 2-3 saatlik işlem sonucunda debriyaj öğretilme işlemi yapıldı ve %98 kusursuzlukta iade edilmişti bana araç.
- 32 cevap
-
- 1
-
-
@Onur Demir ellerinden öper yorgun hasarli buragolar😂
-
İnsan aklına çok ehemmiyet veriliyor. 20 sonra bugün yaptıklarımızı bile eleştiriyorken.
-
Bayağı bayağı 165 lastik yollamışlar size. Bence garanti prosedürüne başvurun. Güvenlik şakaya gelmez.
-
Togg T6 CATL anlaşması imzalandı
İlkay Başaran, Özgür ÇETİNKAYA'in konusunu cevapladı - Togg - Diğer
Bunlar iyi günlerimiz- 25 cevap
-
- 3
-
-
Şuan lastik alan çoğu kişi ben dahil ''195/55r16 '' taban 195 diye alıyor .Sorun taban 195 değil ve bu bence kusur. Uğraşmak zor geliyor bana , yoksa kumpas ile tespit olursa tüketici mahkemesi tüketiciden yana tavır alır diye düşünüyorum. Sonuç almasam bile şikayet var üzerinden başkaları bilinçlensin diye yazmayı düşünüyorum.
- 15 cevap
-
- 1
-
-
Togg T6 CATL anlaşması imzalandı
Ali Cihangiroğlu, Özgür ÇETİNKAYA'in konusunu cevapladı - Togg - Diğer
Hayırlı olsun gelecek şekilleniyor, abd de hareket var, tam otonom araçlarda manuel fren pedalı kaldırılsın hareketi başlamış daha öncede demiştim amaç belli zaten, senin elinde olmayan tam kontrole hazırlanın... neyse hep dediğim gibi, zaman varken tadını çıkarın, hem masraf olarak hemde henüz kişisel kullanıma uygunken, sonrası hepimiz koşarak kaçacağız otonomlardan ama kaçacak yer kalmayacak, düz arabaları ahh ahh diyerek arayacağız, sonrası yayan devam hadi biz yırttık ömrümüz yetmeyecek büyük ihtimal ama gelecek nesilleri berbat bir dünya bekliyor ne yazıkki... -
bence kimse iade almaz. takmasaydınız belki olurdu.
-
Konut
-
Biraz daha detaylı fotoğraf alsak mesela...
-
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın.
-
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Harun Özden, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
O yillara ait japonların beyaz boyası sorunlu, tazyikli su görünce çabucak kavlıyor. Corolla'lar bayi tarafından tekrar boyatılıyor, uzun bir bekleme sırası mevcut. Fb7 de benzer sıkıntılar var. FC5'te de benzer sorun arka ve ön direklerde mevcut. Bir de şanzıman yağı zamanında değişmemişse ufak tefek vuruntular vs. başlamış oluyor. Performans olarak 0-50 arası güzel, sonra tıkanıyor gibi, Tekrar 110'dan sonra açılıyor. -
Tam iş bitti derken, çocuk geldi kapıyı açtı, ''Babaaaaaaaaaaa'' Mühendisler evde denemeyin derken bunu kastediyor işte
- 32 cevap
-
- 4
-
