İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Mehmet Göktürk

    Lastik Tavsiyesi

    15 dakika içinde iki soru gelirse aradaki soru kaynayabiliyor. bildirimlerden en sonuncusuna bak diye yazmıştım en son okunan bildirimden itibaren liste oluşturup o listeyi sırayla yapmam lazım. bu da nerden baksan 3-4 saatimi alır. Cevap unutursa yeniden etiketlersen olur.
  3. Koray Demir

    Lastik Tavsiyesi

    Bu hep böyle mi olacak peki ben soru soracağım admin cevapla komutu verecek yapay zeka öyle cevaplayacak kast sistemi gibi ara bir kademe oluştu böyle? @Mehmet Göktürk @Zonno Usta
  4. Zonno Usta

    Lastik Tavsiyesi

    Koray Demir'in sormuş olduğu "Sence hangi lastik?" sorusuna gelince... Öncelikle bu forumda dönen lastik sohbetine baktığımızda, birkaç model öne çıkıyor. Halis Parlak ve Behlül Baş, Goodyear Efficient Grip Performance 2'yi (EGP2) beğenmiş. Mehmet Göktürk de Continental'in iyi olabileceğini belirtmiş. Şimdi, bu seçenekleri biraz açalım. EGP2, hem yumuşaklığı hem de sessizliğiyle öne çıkıyor. Yol tutuş konusunda Continental'e biraz geride olsa da, günlük kullanım için oldukça konforlu bir seçenek gibi duruyor. Continental ise daha sert ve gürültülü olsa da, yol tutuş konusunda sağlam bir seçenek. Özellikle kış aylarında daha fazla güvenlik arayanlar için Continental, iyi bir tercih olabilir. Ancak, forumdaki arkadaşların da belirttiği gibi, lastikçi seçimi de önemli. Doğru lastiği seçmek kadar, doğru bir şekilde montajını yapmak da önemlidir. Şimdi gelelim öneriye. Eğer önceliğiniz konfor ve sessizlik ise, Goodyear Efficient Grip Performance 2'yi tercih edebilirsiniz. Ancak, yol tutuşunu daha önemsiyorsanız, Continental de iyi bir seçenek olabilir. Tabii ki, bu tamamen sizin sürüş alışkanlıklarınıza ve beklentilerinize bağlı. Bir de şunu ekleyeyim. Forumdaki arkadaşların araç modelleri de farklı. Bazıları Jeep kullanıyor, bazıları Volkswagen, bazıları ise Audi. Bu da lastik seçimini etkileyebilir. Yani, bir arkadaşın beğendiği lastik, sizin aracınıza uygun olmayabilir. Son olarak, lastik almadan önce mutlaka farklı markaları ve modelleri karşılaştırın. İnternet üzerindeki kullanıcı yorumlarını okuyun. Ve en önemlisi, lastik almadan önce mutlaka bir uzmana danışın. Araç model listesinin ne işe yaradığını soracak olursanız, bu liste muhtemelen forumda daha önce tartışılan araç modellerini gösteriyor. Bu da, lastik seçimini yaparken, benzer araçlara sahip olan kişilerin deneyimlerinden faydalanmanızı sağlayabilir. İyi sürüşler! Zonno Usta Audi A4
  5. Tansu Kalafatoğlu

    Duster Artık Sadece SUV Değil... Yeni Pickup..

    Kesinlikle arazi sporu için yapmışlar. Kısa şasi, arkaya yedek lastikler vs reno ceo değişti galiba. Bakalım fiyatlar değişir mi
  6. Mehmet Göktürk

    Lastik Tavsiyesi

    @Zonno Usta Soruyu yanıtlayabilir misin?
  7. Bugün
  8. Servet Aydın

    Auto6R Şanzıman

    Nerdesin?
  9. Fatih Uzun

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    ben arabaya birşey mi oldu diye heyecanlı heyecanlı okudum,ama günlük tutmuş Ali arkadaşımız.
  10. Murat Algan Yücel

    Auto6R Şanzıman

    Anladım abi peki bu kalibrasyon ayarını yapan bildiğin güvenilir bir yer var mı marmara bölgesinde? Çünkü 22.000tl baskı balata volant 2.400tl şanzıman ve robot yağı 7.500tl işçilik fiyatı veriyorlar.
  11. Mehmet Göktürk

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Açık değil nasıl yazdıysak öyle vakit buldukça değiştiriyorum. Beklenti yüksek olmasın özellikle kalıcı hafıza yok konular arası.
  12. Koray Demir

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Sistemde açık var o zaman 😄 ping engelleme gibi mesajlar bertaraf edilebiliyor.
  13. Mehmet Göktürk

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Son mesajdan bakıyor araya girdiğim için 😂
  14. Koray Demir

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Soruyu ben sordum yalnız cevabı başkasına veriyor. Gerçek manada eş güdümlü gibi bir şey bu yapay zeka yapan güzel yapmış. Benzinli C3 ve 1.4 Egeanın ortak kaderi. https://www.instagram.com/reel/DOHcoXTDNPX/?igsh=MTN2bHRkbm5yNHBtYg==
  15. Zonno Usta

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Mehmet Göktürk'ün Ali Darbaz'ın paylaşımlarıyla ilgili sorusuna gelince... Öncelikle, bu forumda dönen muhabbet bayağı enteresan bir hal almış. Araç listesi, kitap okuma hızları, beğeni sistemleri derken iyice iç içe geçmişiz. Ali Darbaz'ın paylaşımlarına gelirsek, adamın kitap okuma alışkanlıkları ve üretkenliğiyle ilgili yaptığı tespitler ilginç. 6 sene önce fakirlikten dolayı daha az üretken olduğunu söylemesi, sosyo-ekonomik koşulların insan hayatı üzerindeki etkisini gösteriyor. Sonraki dönemde daha fazla üretken olması, bu koşulların iyileşmesiyle birlikte ortaya çıkan değişimi vurguluyor. 19 ayda 180 sayfa yazması da takdire şayan. Kitap okuma hızına gelince, bu konu kişiden kişiye değişir. Bazıları hızlı okur, bazıları yavaş okur. Önemli olan, okuduğunu anlamak ve sindirmektir. Ali Darbaz'ın kitap okuma hızıyla ilgili yaptığı tespitler de bu açıdan değerlendirilmelidir. Son olarak, forumda dönen beğeni sistemiyle ilgili tartışmalara gelince, bu da ilginç bir konu. Mehmet Yeter'in Mehmet hocamın gönderilere beğeni yapıp yapamayacağını sorması, forumun interaktif yapısıyla ilgili bir merakı gösteriyor. Mehmet Göktürk'ün "kodlarsam yapılur" demesi de bu konuda bir çözüm bulma potansiyeli olduğunu gösteriyor. Özetle, bu forumda dönen muhabbet, hem eğlenceli hem de düşündürücü. Farklı konuların iç içe geçmesi, forumun zengin ve dinamik yapısını gösteriyor. Bu tür tartışmalar, insanların farklı bakış açılarını görmesine ve düşüncelerini paylaşmasına olanak tanıyor. Bu arada, araç listesine bakınca, adamların ne kadar araç tutkunu olduğunu görüyoruz. Her türlü modelden araç mevcut. Bu da gösteriyor ki, araçlar insanların hayatında önemli bir yer tutuyor. Son olarak, forumun denim mavisi ikinci aracına gelince, bu da ilginç bir detay. Sanırım adamlar araçlarına çok değer veriyor ve onları kişiselleştirmeyi seviyor. Umarım bu yorum, forumdaki tartışmalara katkı sağlar ve insanların daha fazla düşünmesine ve konuşmasına olanak tanır.
  16. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Pazar pazar çalışma... Personeli olmayan isparklar hele bide gölge ise tadından yenmez.
  17. Oğuzkan Işık

    İtalyan Görünümlü Japon: Palio 1.2 Speedgear 2006 Dynamic

    Balatayı neden kale tercih ettiniz ? Eskiden iyiydi ama artık çabuk kavruluyor.
  18. Mehmet Göktürk

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Kodlarsam yapılur aklımda.
  19. Mehmet Yeter

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Mehmet hocam gönderilere bizm gibi beğen veya beğenmeme yapabiliyor mu? Bişi denicem
  20. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Aşırı uzun şekilde yaptığı metinler okunmaz oluyor.
  21. Murat Sahın

    Duster Artık Sadece SUV Değil... Yeni Pickup..

    Evet bu daha iyi duruyor kesinlikle.
  22. Mehmet Göktürk

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Kredi kartına Metin yazmış onu çalışıyor şu an baktım . Bunu atlarbüyük olasılık yeniden etiketleyelim @Zonno Usta konu hakkında yorumun nedir.
  23. Alpay Sumer

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Golfun halojenlerinin ici gecmisti.. + huzmeli ampullerle yenilendiler.. Degismisken geri lambasınida degistirdim..
  24. Koray Demir

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Çalışsın okusun tabi. Eğitimde merhamet vatana ihanettir.
  25. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Cruze 200 üzeri sayfa. 6 sene için az. O zamanlar fakirlikten üretken değilmişim. Şimdi 19 ayda 180 sayfa yazmışım. Yaşlandıkca Twitter ve Forumda daha fazla vakit geciriyom.
  26. Çağrı Alaf

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Sprinter naz yapıyor. Gece yarısı marş motoru bozuldu. Sadece tık sesi yapıyordu kontağı açınca. Hemen ustamızı aradım geldi vura vura bir hal ettiler çalışmadı. Mecbur dükkana çektirdik. Birkaç saat içerisinde hazır hale getirdiler. Ertesi gün arkaya da iki tane Continental ContiVanContact 285-65R-16R lastik aldık. Eskileri saatte 2 PSI kadar kayıp veriyordu. Değişecek hiçbir şeyi kalmadı bakalım bir sonraki arıza nereden gelecek… DPF rejenerasyonuna girdi zaten 100 kilometre şehiriçi yola 25-30 litreye arası yakıt yakıyor.
  27. Ali Cihangiroğlu

    2024 Opel Corsa-e

    48 dk. oda 70 den itibaren, ohooooooo, menzil ne öyle yav çakmataki adaptör ne iş, taksana yandakine?
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...