Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
benden çay isteyince iş bozuluyor. yoksa ki anahtar neredeyse hep bende.
-
Herkese çok geçmiş olsun. Umarım can ve mal kaybı yoktur.
-
Çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun.
-
suvas gibi soğuk memlekette dizel le ne işiniz var sizin
-
Yedek almadım maalesef. 2-3 farklı program denedim ama sonuç olumsuz maalesef.
- Bugün
-
Herkese çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun inşallah.
-
Geçmiş olsun @İlkay Başaran @Evren Erakçora @Ali Cihangiroğlu ve depremi hisseden diğer arkadaşlara... Can ve mal kaybı olmaması sevindirici.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Koray Demir, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Şunun güzelliğine bakın hele - Dün
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Arabaya taktığım ucuz yağ filtre kütüğü üzerindeki yağ basınç ölçerin anlık veri ölçümünde hata yaptığı konusunda büyük şüphelerim var. Yanlış, arşivime baktım yağ soğutucu 9 kasımda takılmış. 30 ekim fap loglarına baktım. Eski yağ basınç sensörüde aynı şekilde ölçüyor. O zamandan bu zamana hiç bir şey değişmemiş. -
insan kuş misali , ama cırt kelepöe geri dönmez hep ileri
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
ben de sorunsuz üretim alfa romeo otomatik isterim -
Haziranda geri taşınacağız
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
1 cm afaki söyledim. 150 bin altı zinciri sorun çıkaran hiç duymadım. 650 bin kmde hiç rektifiye olmamış prince motorlar var. Direk enjeksiyonlu tph ile atmosferik olanları çok karıştırıyor ustalar. Haftasonu sözde citroen Ustanın biri motora bakıp tph bu diyenide gördüm. Turbolu ve turbosuz motoru ilk bakışta ayıramayan adamlar gördü bu gözler. Tekrar ediyor gibi oluyor, benim arabamın tüm verileri son derece şeffatır. İsteyene 100 bin exel logunu şimdi atarım. Yağ basıncı parametrelerinden tutun, hava kütle ölçer verlerine kadar hatta 33 sütünu inceledm. Buji dwel time değerlerinde yakıt püskürtme verilerine kadar tüm verileri collect ediyorum. Hatta bu veriler ne anlam geldiğini anlaman içinde yağ basınç sisteminden soğutma sistemine kadar tüm servis çalışma kitaplarını okudum. Exele bakınca çalışması ilgili makaledeki verileri analiz edebiliyorum. Valvetronik ve vanos sisteminin nasıl çalıştığını okudum inceledim karşılaştırdım. Tüm bunlar bana bir hobi olarak geliyor ve bundan keyif alıyorum. Enson yağ pompasının tüm çalışma şemasının 7 sayfalık dökümanını bulup incelediğim sayfadan bir kesit. Yağ basıncı 3000 mbara yaklaştıkca K boşluğu yağ ile dolup L yayının gerilimini yener ve mili iterek ana tahrik milinden dişliyi iterek pompalama alanını kısar. Şu an bu kısma maksimum ekonomi modu olan %99 neden değil. Yağ K boşluğunu % 99 itecek kadar neden mili itmiyor bunu araştırıyorum. Bende maksimum %95 kadar ancak rölantide çıkıyor. 80km sabit hızda %81 ortalama ile çalışıyor. Ama bu demek değilki yağ basıncı düşük. Ecu istediği yağ basıncını fazlasıyla iyi kontrol ediyor. Ben çok uc bir noktaya dolaşıma sokulan yağın sadece %81 oranında geri dönüyor. Kalan %14 iç kayıplardan kartere dökülüyor. İçerde bir yerlerde bu vanos mesela B hattından geri gelip K boşluğunu dolduramıyor. Ruslar çok kalın yağ geçip motor yağ sıcaklığını 90 derecede sabitleyerek %99 yapabiliyor . Ben ise 105 derece sıcaklıkta 5w30 yağ ile %99 a ulaşmak istiyorum. -
Geçmiş olsun arkadaşlar.
-
Tatlı tatlı sallanmışız uyuyordum geçmiş olsun
-
kim?
-
dünyada gün başına 55 defa oluyor. ve yanında da İStanbul u es geçmiyor müteahhit lobisinin gücü
-
Kandilli verilerine göre 6.0 büyüklüğünde, hisseden herkese geçmiş olsun umarım kayıpsız atlatılır.
-
Ciddi iyi salladı. Hem uzun sürdü hem de sona doğru şiddetlendi sanki. Artçılar da devam edecektir büyük ihtimalle. Umarım en hasarsız şekilde atlatırız
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ü.Emre Kartal, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
1 cm mi? 10 mm yani? Öyle bir boşluk olacak ve çalışacak, problem çıkarmayacak öyle mi? Çok değil 3-4 mm dahi fark olsa zamanlamayı kaydırır, ses yapar ve ısrar edip kullanırsanız sonu malum. -
Çok geçmiş olsun arkadaşlar.
-
Yüzeye baya yakınmış kırık ve sağlam salladı 6.1 olmasına ragmen. Son 2 3 saniye baya şiddetliydi. Geçmiş olsun.
-
Geçmiş olsun
-
Değeri Bilinmeyen Araçlar
Cesur Burak YALÇIN, Cesur Burak YALÇIN'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Çocukken komşumuzda vardı abi , adam resmen arabayı dans ettiriyordu sonrasında Alfa Romeo aldı. Biraz sıkıntılı bir süreç ama altın bence uçuşa geçecek gibi hocam. Bence pusuda abi büyük ihtimal iyi bir baskın yapıp piyasayı ele geçirecek. -
Şimdilik sorun görünmüyor, benzer havalarda ortaya çıkıyordu. Yine güncelleme yaparım.
