Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Pazartesi bı elektirikciye gideyim bakalım zannetmiyorum ama şansımı denemekte fayda var elektirikciyemi gitmek lazım klimaciya flanmi acaba Amasya'da klimaci yok öyle bildiğim cunki 🤔
- Bugün
-
Weber Üniversitesinden Toyota Transmission Anlatımı
Sani Gerşon, Çağlar Bayur'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Bu adam efsane anlatıyor. -
Neler değişecek alt takım demişsiniz ama sadece amortisör sormuşsunuz.
-
philips contact cleaner sprey ile bi bocalayıp denemek fayda edebilir belki.
-
econ tuşu basmıyor dememdeki sebep tuşa bastığımda ekranda econ vs hiçbir ibare çıkmaması zaten o yüzden tuş basmıyor diyorum, ama soğutma olarak Güzel problem yok sadece tuş işlevini yerine getirmiyor basıldığında econ vs çıkması gerek diye izliyorum nette ama bende yok o.nu merak ettim acaba ,tuşla alakalı bir problemmi elektirikci flan yaparmi die dusundum. daha önce başıma böyle bir problem gelen oldum bilmiyorum ama Ama kışın mesela, kompirasore gerek yok diye düşünüyorum sadece kalorifer modunda iken bile yeterli sıcaklığa ulaşılır ek yakıt harcamaya gerek yok o yüzden çözüm arıyorum
-
450.000 TL Kadar Araç Seçimi
Mehmet Cihat, Fatih Aydın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
2000 model honda da sorunsuzluğun sadece s si kalmıştır sanayi esnafıyla dost eder. İçlerinden en mantıklısı yine linea -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Mehmet Göktürk, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
ben grafikte pek problem görmedim. oynamalar belli ki tıkanmalar yürümeler daha fazla.. yeni yağ olunca tabi daha homojen daha az partikül az varyasyon. ben grafikte pek problem görmedim. oynamalar belli ki tıkanmalar yürümeler daha fazla.. yeni yağ olunca tabi daha homojen daha az partikül az varyasyon. Yalnız 4 bar normaldir. motorun sıcaklığı ile bi tık değişir. 7 ye kadar çıkabilir. -
Merhaba arkadaşlar; Uzun zamandır düşünüpde bir türlü yapamadığım aracımın yürüyen ile ilgili altında ne varsa detaylı bir şekilde kontrol edip değiştirme kararrı aldım. Yaşından ve ilerleyen km yüzünden çoğu parçayı değiştirmeyi düşünüyorum. Araç altındaki parçaların % 80 oranında fabrikasyon parçalar. Amortisörler dahil. hiç değişmedi. Sadece ön salıncak ve rotil kolları ile z rotları değiştirdim. Alacağım parçaların hepsi orjinal olacak. Amortisörleri koni ve Eibach yay olarak yapayım diye düşündüm fakat koni amartisörleri bir tek yurtdışında bulabildim o yüzden artık Motorcraft ve sachs markaları arasında kararsız kaldım. Bir kısım usta sachs için çok iyi bir kısım ise orjinal çok daha iyidir diye yorum yapıyor. Sizce hangisini almalıyım. Sachs marka kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi?Bu arada helezon yaylarınıda değiştirmem gerekirmi. Onlarda zamanla diğer parçalar gibi eskiyebiliyor mu.
-
Yok auto kapatmıyordu. (aynı klimadan benim vardı). econ "tuş" problemi olduğuna emin misiniz? 3-4 bin liraya sahibindende satılıklar çıkıyor. Çok dert ederseniz yenisini alın diğeri yedek durur. Daha radikal çözüm ise kompresöre giden kabloya bir switch koyun onu direksiyonun alt kısımlarında bir yere takın. AC/ON off olur. Yahut bu "körleme" işi belki elektrikçi tarafından yapıldı ondan öyle kaldı.
- 9 cevap
-
- 1
-
-
sıfır soket en sevdiğim
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
markadan bağımsızdır motor yağ kanal temizliği sonrası çıkan problemler -
son 10 bin km ler
-
indirdim okudum 1 saat önce o dokümanı ama anladigim birşey değil kim yapar bunu elektirikcimi acaba klimacilarmi veya econ çalışmadan auto tuşu ile komprosoru kapatmak mümkün müdür acaba ilk defa kullanıyorum dijital klima cunki 🤔
-
zincir, dişliler, gergiler, şanzıman takozu değişti, zaten sökülmüşken ayrıca alternatör revize edildi, shell helix ile yağ bakımı yapıldı. işçilik dahil 26 bin tl daha ödedim. yani 53 bin tl toplam maliyet oldu. sonuç olarak arabanın yeniykenki titreşimsizliği ve sessizliği geri geldi. klima kompresöründe bir ses vardı gergiler değşiince bu azalmış. ancak ne yazıkki kompresördeki sein nedeni kendisi sanırım. yavaş yavaş satılabilir hale geliyor :P
-
Manuele baktım econ tuşu evet kapaması lazım şu linkteki dokümanı indirin orda bir j44 rölesinden bahsediyor onu bi inceleyin https://vwts.ru/electro/b5/b5_climatronic.pdf
-
Bu 3 Araçtan Hangisi Mantıklı
Süleyman Can, Hakan Sınır'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hem şirket için hem de hızlı satılacaksa net egea derim. -
Dizel olacak ama onlarda da başka sorunlar olabilir. DPF vs
-
Tamir edilebilirmi econ tuşu peki ustalar , veya econ tuşu çalışmadan kompisoru kapatma yolu varmıdır auto modu vs olarak veya kompisor devre dışı olarak kalorifer olarak kullanmanın başka yöntemi varmıdir
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Mehmet Göktürk, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Devir kaç -
Econ önce dışardan temiz hava sonra klepeyi kapama için. Ac/off başka türlüydü. Econ önce dışardan temiz hava sonra klepeyi kapama için. Ac/off başka türlüydü. Belli bi tuş kombinasyonu ile motor verilerini gösterme modu vardı
-
Tuş veya modül bozuktur.. Bilgisayara bağlayıp test etmek lazım.
-
Zincir hibrit olanlarda var sanırım emin değilim 2022 sonrası olabilir
-
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
Görkem Karakaş, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Garanti bozulmasın diye düzene boyun eğdik. 10500 tlcik. Geçen sene bu zamanlar 6800 ödemiştim -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Motor yağı Toptech 4200 5w30.