İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Adnan Çakır

    Şimdi Deprem Oldu

    Geçmiş olsun arkadaşlar @İlkay Başaran @Ali Cihangiroğlu
  3. Fatih Karaa

    Mondeo MK4 2.0 TDCI Çekiş Düşüklüğü, Düşük Basınç Hatası P0299

    Emme manifoldu girişindeki turbo hortumu kontrol et abi alt tarafıda belli bir zaman sonra basınçtan kılcal kılcal açılıyor orada. Rölantide çalışırken aşağı yukarı oynat hava kaçak sesi duyabilirsin. Ben aynı sorundan hava filtresi kazanı değiştirdim boşa gitti aylarca uğraşmıştım belli seninki de öyledir.
  4. Ali Darbaz

    Şimdi Deprem Oldu

    Lanet olsun yine oldu Balıkesir 5.5 şidetinde 28 saniye sürdü
  5. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    P000a hatasını çözünce bir miktar iyileşmesini bekliyorum. Kullandığım yağdan kaynaklanıyor olma ihtimali bile var. Bmw LL04 onaylı Motor yağı kullanıyorum. Arabanın talebinden %30 daha kalın bir yağ.
  6. Bugün
  7. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    yoksa tıkanıklık var anlamına mı geliyor? zinciri çözüdk mü yağa geldik? uzadı denen kavehane sohbetidir
  8. Erhan Doruk

    Lastik Üretim Tarihini Değiştirmişler

    her sene lastikleri otele bırakırken fotoğrafını çekiyorum bu tip sebeplerden.
  9. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Benim kafayı taktığım henuz paylaşmadığım iyice inclediğim bir parçam daha var. Yağ pompası geri dönüş basıncının %81 oranında çalışıyor olması. Bunun referansı normalde %95. Sıfır km arabada ise %99. Genelde %70 ve altından sonra kusur aranıyor. Yağ pompası valfinin açıklık oranının düşmesinin çeşitli sebepleri var. İçerde kartere dökülen sızdırma yapmaması gerek bazı hidrolik kaçaklar var anlamına geliyor. ben o %14 lük tolerans kaybınında peşindeyim. Pompa yağ basıncının gayet iyi tutuyor ama %99 neden olmasın. 136 bin kmde olan araba için gayet iyi diyor ruslar. Milletin arabası %50 lere kadar düşüyormuş.
  10. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    yani uzamamış, zaten zincir uzamaz kopar, 2 mt de 2mm. ye uzadı da denmez. lahmacun mu bu vesile ile fotoyu sen mi çektin?
  11. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    310 bin kmde bu kadar uzamış. Ben henuz zincir değişimi yapılan 150 bin km altı bir ep3c duymadım. 4000 km de benim arabamın vanos ve zincirleri
  12. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    hiç uzamış zincir ilr sıfır zinciri üst üste koyup ölçtün mü
  13. sonra km si çok eski arabayı usta neden almaz derler dükkana. başka şeye geldi ama vuruntu yoktu sen bozdun der müşteri. sıkça yaşanır, tesisat bilisoun çürür, sen başka yeri ellersin o başka yerden kısa devre yapar, gel anlat...
  14. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Motor zincirim uzamış olsa, egzos tarafı faz tutmaz. İki varyatör iptal olduğunda 122 derecede her ikiside kilitli kalmaz. Timing Chain 1 santim uzamış olsa vti iki vti valfi kapalı iken 120 derece tutamazdık. Maksimum 120 derece daha fazlası yok.
  15. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    forum neyse de yutubdan insatadan felan gelen oılur yanına sıkıntı çıakrtır aman diyeyim.
  16. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Hatta ani gaz pedalı tepkilerindeki haraketleride incelerim. Ani gaz pedalı hareketinde 1,5 saniyelik geçikmelere kadar incelerim. Test bencmarkın bir çok farklı koşulu denerim.
  17. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    araba sürüş videosu gibi yüreğim hopladı bende bu cesaret yok
  18. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Ben her zaman toleranslarıda hesaba katarım. Bu nedenle 100,000 yüzbin üzeri ep3c ecu logunu monitoring ettim. P000A hatasını alıyorum ve bunun ne kadar kötü olduğunu izleyebiliyorum. Motor yağı 25 derece altında kırmızı valf zamanlama geçikmelerini dikkatlice takip ederim. Araba motor yağı ısındığında sorun ortadan kalkıyor.
  19. Furkan Avcı

    Lastik Üretim Tarihini Değiştirmişler

    Vizontelede Emin'in ettiği küfür geldi aklıma ........ çoçiği...
  20. Metin Uzunoğlu

    Kara

    400~500 m de ılık hava üflüyor servise sorduğumda arscınızda ptc yok dediler.
  21. Metin Uzunoğlu

    Baby Benz 2

    O zaman yıldıza haksızlık yapmışız...
  22. Ü.Emre Kartal

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Her sensörün bir tolerans değeri var. Alt veya üst sınırda gezdiğinizde sistem uyarı vermez. Eğitiminiz tam olarak nedir bilmiyorum fakat bilgi olması amacıyla yazıyorum. Her sensörün alt üst limiti var. Bunun haricinde "şok limit" olarak tanımlanan bir limiti daha olur. Bu da anlık olarak çıkabileceği bir değerdir. Siz bu limiti de aşarsanız hata kodu alırsınız. Ancak bunun mantığı "rutin dışıdır ancak 1 kereden bir şey olmaz" şeklinde basitçe açıklanabilir. Ama sizde bu 1 değil hep ise, geçmiş olsun. Genel olarak uzmanlığınız, deneyiminiz olmayan birçok konuda "net" teşhisleriniz var. Bunu bir eleştiri olarak kabul edin, bilim dediğimiz olgu dahi %100 demez asla. Biraz kendi haline bırakmayı, gerçekten işi bu olan kişilere güvenmeyi deneyin. Yoksa gereksiz harcama, stres ve mağduriyet ile daha da mağdur olursunuz.
  23. bunu yazdım abi aklimin bi kosesine
  24. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    2 tane egzantrik sensörü var. Kaçık olsa uyarısı var söyler.
  25. Çağlar Bayur

    Formula 1 - 2025 Sezonu ve Haberler

    Sir Hamiltonun hakkını da yediler, şatoda matem var mış
  26. Çağlar Bayur

    Kara

    ankara da usta bol, orda yaşasam hiç durmam alırdım
  27. Sani Gerşon

    Formula 1 - 2025 Sezonu ve Haberler

    Valla tamamen gereksizdi. Sonradan Sainz'in aracını izledim, gayet güvenli alana çekilebilmişti.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...