Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ü.Emre Kartal, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
14 tane araçta kullanmış olsanız 15. aynı olmak zorunda mı En basiti 3 silindirlilerde sarsıntılı çalışma genelde öne çıkar. Krank kollarının çalışma açısı sebebi ile motorda sallanma eğilimi artar. Bu hem motor takozlarının vs ömrünü kısaltır hem de konforsuz bir araç olmasına sebep olur. Mühendislikte bir tabir vardır "her boşluk yeni bir boşluğu, her titreşim bir hareketi getirir" derler özetle. İşte o balanslar bunu minimize eder. 14 firma bunu kullanmak istemeyebilir veya 1 tanesi patent alır alternatifini üretmekte zorlanırsın yapamazsın. Şunu asla unutmayın; üretici firma takacağı 1 tane vidayı eğer mümkün ise takmak istemez. Siz "1 vida kaç lira" dersiniz. Onlar "100000 vida kaç lira" derler. Yani saçma diye bir şey yok. Üretim/tasarım hatası olan ürünler yok mu var elbette. Ama bunu mevcut olan başarılı ürünlere oranlarsak düşük kalır. -
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
Sinan Akgöl, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ayhan abi kayip -
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
Adnan Çakır, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hayırlı olsun 🧿 Beyaz Kuğu 'yu görelim artık 🦢 -
Bu hafta Nevşehir-Eskişehir-Bilecik/Söğüt-Nevşehir yolculuğu yaptım. Toplam 1097km yol yaptım. Evden yine %100 şarj edip çıktım. DC 31.71kWh - 504,85₺ DC 35.15kWh - 491.76₺ AC 25kWh - 258.79₺ DC 52.43kWh - 734.73₺ AC 60kWh - 240₺ (Evden şarj) Toplam tüketim: 204.29kWh Toplam maliyet: 2230.13₺ Km başı maliyet: 2.03₺ Gezi notlarım; 1- Klima tamamen açıktı. 2- Ankara istikametinde TŞOF dinlenme tesisindeki ZES istasyonlar çalışmıyormuş. Haymana tarafına dönmeden şarj etmem gerekiyordu. Biraz daha gidip (güzergahımdan ayrılmadan) başka yerde şarj ettim. 3- Otel oto parkında AC istasyon vardı. Akşam taktım, %100 yaptım. 4- Dönüş yolunda yine Polatlı’da şarja durdum. Polatlı-Nevşehir arası haritada 307km görünüyordu. Dedim buradan %100 yaparsam eve giderim. %98’e doldurdum. Eve kadar tam 300km yaptım. Eve geldiğimde %2 şarjım vardı. İlk kez bu kadar risk aldım. Ama şunu gördüm. Yola çıkmadan önce 330km menzil var diyordu. Yola çıktıkça değer harika ile denk gitmeye başladı. Mesela 220km yolum varken menzilde tam 220 idi. Arada en fazla 12km km oynadı ama en sonunda tam olarak tutturdu. Varırım dedim, vardım. 5- Astor’un kullandığı Siemens şarj cihazları çok güzel. Araç ne isterse maksimum güç verebiliyor. Benim aracın şarj hızı maksimum 130kW, %14 şarjla 110kW görebildim.
-
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ali Darbaz, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
4 tane 3 silindirli araç kullandım, ilk defa balans şaftlı olan 3 silindirli motor gördüm. Neden ihtiyacı olduğunu anlamadım acıkcası. -
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
H.Cenk Bayrakçı, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Bence yeni konu açsın arabam bölümüne artık Ayhan. Başlık “Elektrikli kervanına TOGG T 10F ile katıldım” olabilir. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Sinan Akgöl, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
1m ve biraz ustu param olsa https://shbd.io/s/VCB1IpjN Bakardim. Honda icin fikrim bagaj havuzu ve arka panelse ya geri geri otopark kolonuna ya arkadan motor kazasi yada elektrik diregine carpma. Camurluklar hasarsiz ise darbe tam ortadan gelmis. Yag su koy bakim istemez bozulmaz kolay kolay klasik japon sorunsuzlugu deviri sever ama 5 ileri bagirir. -
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Sani Gerşon, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Sinan Akgöl, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Millet fiyat kirmak icin sasirmis artik. Napalim gelecekteki sahibi icin arabayimi kullanmayalim. -
Elektrikli bakimda candir 😁
-
Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿
H.Cenk Bayrakçı, H.Cenk Bayrakçı'in konusunu cevapladı - Arabam
Ha evet yeni bülten yayınlamışlar. Artık bakım 2 yılda bir VW’de de…Ve dediğiniz gibi km sınırı kalkmış. 15.000’de bir değil yani. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ü.Emre Kartal, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Basit=kötü demek mi? Eğer ihtiyacı görüyor ise basit her zaman iyidir. 3 tane turbo var, süper performans, mükemmel yakıt tüketimi vs vs diyelim. Eğer sık sorun çıkarıyorsa, onarımı maliyetli ise bir manası var mı? Birçok marka bugün istese süper şeyler yapar. Ama ticari bir faaliyet var sonuçta, kime ne kadar ne şekilde satacak asıl odak bu. 1000 tane satmak yerine optimumu yakalayıp 10000 satmayı odaklıyorlar. Yoksa Ford mustang motorunu getirip focusa koyamaz mı? Ya da focusu neredeyse mustang seviyesine çıkaramaz mı? Ama 5000000 liraya focusu kime satacak? Özetle; Basit=kötü demek değildir. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Mücahit Erdem, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hatasız boyasız fd 6 ların 1 milyonlara dayandığı piyasada biraz daha fiyat kırıp alınabilir bence. Yalnız bagaj havuzundaki işlemden dolayı satarken zorluk çıkarabilir. Benim araba hatasız boyasız olmasına rağmen görüştüğüm bir çok kişi kmye takılmıştı -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ali Darbaz, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Adam haklı 1.5 ford motoru okadar basitki, yaylı vanos kullanmışlar. Herşey çok mekanik.eskiler yağ basınçlı idi. Bu santrifüj etkisi ile çalışıyor. Eski 75lik fire motor gibi. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Maintou 😍 favori canavarim. 5 dakikalari boşlari yok. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Sinan Akgöl, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
D segmenti dizel otomatik olur mu? Yani dizel dusunuyormusunuz model ayni -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Şantiyede çalışmasının tek güzelliği Önce Rte ile barbaros hayrettin paşa caminde bir foto, evvelindede Piyalepaşa tarihi yerin restorasyonu ve ispark şantiyesinde Ekrem İmamoğlu ile bir foto çektirmek oldu. Eşim bu inşaat sektöründeki tecrubeden sonra maintou distribütöründe genel müdürlükte beyaz yaka çalışıyor. Buradaki halinden memnunuz. Allah için zor kapılardan geçti. - Bugün
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Orada ihale ihaleyi alan firmanin ana yerden odeme alamamasidir. Tabi detayi siz bilirsiniz. Insaat sektöru sari kola ile ayakta duruyor. Allah suan cumlemize yardimci olsun. Hanimlar icin ortam degil şantiye haklisin. -
TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.
Emre Şimşek, Ayhan Asil'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hani fotoğraf? Hayırlı uğurlu olsun -
Fluence 1.5 DCI Yakıt Basınç Arızası, Stop Işığı Yakıyor
Ali Darbaz, Halil İbrahim KÖSE'in konusunu cevapladı - Renault - Diğer
Loglarınız html bir bir sayfa. Cvs verisi yok mu. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Mehmet Dagdeviren, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Hocam 234 sayfadır aynı şeyler yazılıp çiziliyor. Siz Sıkılmadınız mı? Bi arpa boyu yol ilerleme yok. Sürekli yağ çubuğu görüyoruz.Araba bu ya sokağa koyuyosun bu kadar anlam yüklemeye gerek yok. bu arada önerini dikkate alıcam. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Eşim Barbaros Hayrettin paşa camii'nin şantiyesinde görevliydi. Şantiyede ödeme sıkıntıları baş gösterince işçiler sıkıntı çıkarmaya başlamıştı. Eşimi inşaat sektöründen çıkarttım. Allah sana yardımcı olsun. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ü.Emre Kartal, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Corolla olabilir bu durumda, E180 kasa (2013-2016 arası) Cvt şanzımanlı olur. E150 kasalarda tam otomatikleri var (2010-2013 arası olanlar) Bakarsanız eğer elegant vsc diye opsiyonlu( esp nin o dönemli isimlendirmesi öyleydi markada) olanlardan bakın mümkünse. Mazda 3 olabilir, yaşadığınız yerde servis sorunu olmaz. Tam emin değilim eat8 ise 508 ve türevleri olabilir. Tamamen başka bir yönden bakınca da şöyle bir düşünce çıkıyor. Kafa karıştırmak gibi olmasın ama üzerine az biraz ekleyip elektrikli c3 falan alsanız? 300000/12 ay kredi desteğiyle bütçeniz yeter gibi duruyor. Kredi öderken belki biraz zorlar ama çok kullanacaksanız yakıt avantajı destek sağlar biraz. Tabi bagaj ve diğer detaylar ayrıca değerlendirilmeli. Neden bunu yazdın derseniz, 1 milyon ve üzerindeki araçları şuan satmak istediğinizde gerçekten zorlaşıyor işler. Faizsiz kredi destekleri, artan sanayi maliyetleri, vergi, yakıt vs derken elektrikli giriş modeller öne çıkıyor. 2014 model bir araç bugün 12 yaşında. Kondüsyonu iyiyse bile alınca mutlaka bir şeyler yapılıyor. Ortalama bir expertiz 15000 lira. Standart bir yağ bakımı vs yapılsa 10000 lira. (25000 lira 300000/12 nin ilk taksidi ) Ekstra fren, triger, lastik gibi şeyler çıkarsa sanırım 1 taksitte oradan çıkar. Kullanım şeklinizi ve ihtiyaçları karşılıyorsa özellikle, bütçe de taksit ödemeyi kaldırıyorsa elektrikli bir c3 türevi giriş bir modelle başlanabilir. En azından 0 km senelerce garantisi olacak olan bir aracınız olur. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Heh tam senlik araba data veri mis. Parca ucuz ama ic kalitede çitroyeni ararsin. Sen paylasima devam et. Paylasimlarla kendi arabamida kontrol ediyorum yada bakiyorum. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Mehmet Zincirkıran, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Piyasası için megane ya da corolla olabilir. İkisi de tam otomatik değil sanıyorum, Elantralar olabilir 2017 modelleri Bir de f/p kralı dizel tam otomatik insignia olabilir. Bu 4 otomobilde sorunsuzdur uygun motor şanzıman kombinasyonları ile. Civic'i sadece bir kez kullandım ve yalıtım-süspansiyon olarak fiyatının çok çok altında bir otomobildi, bagaj havuzu işlemli aracı ben tercih etmezdim.
