İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. İlkay Başaran

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Bi arkadaşım ayda bir hafta recachipi söker stok kullanırdı. Neden dedim motor toplasın kendini dedi. Oy kullanıyor bu arkadaş.
  3. Bugün
  4. Koray Demir

    Kaza Haberleri

    Talihsiz bir kaza. https://www.instagram.com/reel/DOtEuoRDOsL/?igsh=MTR6NXpxdTVzNHZobQ==
  5. Koray Demir

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    Neden alıyoruz hocam direkt biz üretelim ben de tam olarak bu noktadayım.
  6. Evren Erakçora

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    Bir büyük, bir küçük ebatla benzer performans gösterir derler. 195 65 vs 205 60 gibi.
  7. Metin Uzunoğlu

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    Aynı noktadayım, sadece araç ağırlığı, dinamik dengesi, lastiğin birim alanına gelen statik yükün bu farka sebep alabileceğini düşünüyorum. Aynı lastik önden çekişli 1350 kg arabada farklı 1650 kg önden çekişli araçta farklı tepki gösterebiliyor. Aslında f1 yarışlarının yarış sonu lastik firmaları değerlendirme raporları buna Işık tutabilir. Sonuç olarak yazılım hariç diğerlerinin çok önemi yok aslında birçok üretici var ekonomiklik durumuna göre istediğimiz yerden alırız.
  8. Emre Şimşek

    Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.

    Haha güzelmiş
  9. Rıdvan Ergün

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    Aynı marka ve aynı model lastikler arasunda farklı ölçü lastikler test edildiğinde sonuçlar çok farklı çıkıyor. Ben de bunu anlamıyorum.
  10. Dün
  11. Ersen şahin

    Ailenin Yeni Üyesi

    Abi kaliperi söküp temizleyip gresleyip tekrar takayım o zaman
  12. Mahmut Yıldız

    Kış Lastiği Seçiminiz ? (Anket)

    En iyi seçenek bu galiba
  13. Murat Öngür

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    sonuçlar yine aynı ilk 4 5 kendi aralarında yer değiştiriyor ama ben burada fulda alırdım sonuçta dağlar kadar fark yok. Yazlık lastiklerimde fulda çok memnunum bir kere abs ye düşmedi çok şükür
  14. Murat Öngür

    Duster Artık Sadece SUV Değil... Yeni Pickup..

    80 Lerde de yapılmıştı galiba dacia daha ne kadar saçma kullanışsız çirkin araba çıkarır mı derken yine şaşırtıyor . zaten sağlamlık yol tutuş vs vs sıfır bari yakışıklı araç yapın. Önceden volvonun aynı stopları arka kasa yı yapmışlardı
  15. Servet Aydın

    King Size 1290 SAS

    Gazyağı için motorun altına tava gerek Hhs2000 kullanıcam birdakine. En iyi yağlama spreyi stresli metalde. Zincir spreyi beton gibi oluyor ve aşınma mutlaka hızlanır dişlilerde Senin arabada deneyelim önce🍆
  16. Mehmet Göktürk

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    69KW NMC koymuş. Yakından görmedim. Bi test sürüşü yapmak lazım.
  17. Abdussamed Acar

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Çok küçük ve pekte volvo kalitesini hissettirmiyor kabinde... Pahalı üstelik
  18. İlkay Başaran

    King Size 1290 SAS

    25 sene boyunca hiçbir motorumun (bazıları kayışlıydı) zincirine ne gazyağı sürdüm ve fırça. Hiçbirine de o zincir spreylerinden almadım. Hani tozu tutup zımpara yapanları diyorum.
  19. Mehmet Göktürk

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    bu nasıl: https://www.volvocars.com/tr/build/ex30-electric/
  20. Emre Şimşek

    Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.

    Elektrikli aracı biraz fazla yıkasak kısa devre yapabilir mi? Mesela Kapı çıtasının altına kadar gelen sudan geçsek?
  21. Mehmet Göktürk

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    çin malı oldu. geçen sene kullandım ay XC60 güzel araba tavsiye ederim.
  22. Koray Demir

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Güvenlik konusunda tüm otoriteler Volvoyu referans almalı.
  23. Adnan Çakır

    King Size 1290 SAS

    Oto şampuanı olsaydı bari gaz yağı (bulursan haber et) her derde deva 🤫
  24. Koray Demir

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    Yazılımı, motoru, bataryası gibi teknolojik parçaları olsun yeter gerisi teferruat bir şekilde hallolur.
  25. Süleyman Can

    2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18

    Almanlık Oranı (Kendi üretim + Alman tedarik payı) Mercedes-Benz Motor & şanzıman: %90+ kendi Almanya mühendisliği. Elektronik ve mekanik: Bosch, Continental, Mahle, ZF, Mann çok yoğun. Yedek parçaların büyük kısmı Alman yan sanayiden geliyor. Tahmini Alman parça oranı: %70-75. BMW Motor & şanzıman: yüksek oranda kendi üretim (özellikle Almanya / Avusturya’daki fabrikalar). Süspansiyon, debriyaj, şanzıman parçaları → ZF, Sachs, Lemförder. Elektronik → Bosch, Hella. Tahmini oran: %65-70. Audi (VW Grubu) VW Grubu küresel tedarik zincirine daha fazla açılmış (Çekya, Slovakya, Meksika üretimleri). Ama kritik parçalarda yine Bosch, Continental, Mahle var. Tahmini oran: %55-60. Opel Eskiden (GM döneminde) Alman parçaları daha yoğundu. Stellantis’e geçiş sonrası Fransız ve İtalyan tedarikçilerden de çok parça giriyor. Tahmini oran: %40-45.
  26. fatih selim

    Ford Escort - Araç Soğukken Çalışmıyor

    Hayır döküm manifold 4nokta enjeksiyon
  27. Ahmet İhsan Akşen

    1.5M - 1.6M Arası Araç Tavsiyesi

    Karavan ile tabi, yoksa uzun yolda 5-6 yakıyor
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...