İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Bugün
  2. Metin Uzunoğlu

    Peugeot Pulsion 125 GT

    Derler, 1999 düzce depreminde belediye imar arşivi yanınca suçlu kalmadı çünkü delil, kanıt yok.
  3. Ü.Emre Kartal

    C-Max 1.6 TDCI 2004 Triger Seti Bakım ve Külbütör Kapağı Değişimi

    Yağlanmanın kaynağı kapak mı, kelepçe veya hortum mu emin olun. Çünkü kapağı yansanayi alırsanız çok geçmez başa sararsınız. Belki büyük markalarınki dayanır. (Febi de var mesela) Zamanını bilmiyorsanız en temizi kayışın kontrol kapağını açtırıp kontrol ettirmek. Kayışlarda tarih yazar üretim tarihini bile baz alsanız 4-5 senedir sizin araçta değişim süresi. Yeni birçok fordda 9 yıl 135k km
  4. Ü.Emre Kartal

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Mantıklı Gerçekten zor ve hem gövdenin plastik olması hem de dar bir saplama deliği olması daha da sıkıntı yaratıyor. Biraz fazla genişlerse veya kayarsa gövde çatlar. Bu arada belki merak eden olur; Orjinal gergi 2000-2500 TL arasında Yansanayi gergi 700 TL civarı Tamir takımı (içerisinde gres, punta yerine kullanılacak vida ve aşınan plastik takozlar oluyor) 4 kapı için 520 TL
  5. Hamit inan

    Olmayan LPG Sorunsalı.

    LPG servisine gideceksin. Sökülmüş iptal edilmiş gibi evrak dolduracak. Onay alacak sonra muayene . Ciddi de bir miktardi 2-3 yıl önce
  6. Ali Cihangiroğlu

    Peugeot Pulsion 125 GT

    diyemezler herhalde
  7. Çağlar Bayur

    Doğalgaz, Elektrik ve Su Faturası

    çinliler mi çeçenler mi
  8. Tansu Kalafatoğlu

    Doğalgaz, Elektrik ve Su Faturası

    Rus şirket zorda. Akkuyu nükleerin hisselerinin yarısını satmak istiyorlar. Bakalım kim alacak. Tahmin etmek zor olmasa gerek. Gerçi onlar bi ara niyetlenmişti ama olmamıştı. Belki şimdi nasip olacak.
  9. Tansu Kalafatoğlu

    Yılın En Güvenli Aracı

    Amerika IIHS’nin 2025 listesinde hyundai ve genessis modelleri zirvelerde. Onun peşine japon araçlar. Çok büyük suv’larda listenin ortalarında alman lüks araçları var. Volvo da burada ama küçük sınıfta volvo yok nedense. https://www.iihs.org/ratings/top-safety-picks
  10. Tansu Kalafatoğlu

    Yağmur Çalmak

    Yasalar avrupada sıkılaşıyor. Avrupada satılan araçlar için yakın zamanda *Geri dönüştürülebilirlik sertifikası olmayan araçlar ihraç edilemeyecek. *Üretim aşamasında dijital pasaport sistemine entegrasyon zorunlu olacak. *Kimyasal bileşenler konusunda şeffaflık ve uygunluk kriterleri karşılanmalı. Ülkemizde üretilen ve ab sınırlarına ihraç edilenler için de bunlar geçerli. ayrıca hurda yönetimi de yeniden şekillenmeli
  11. Çağlar Bayur

    Peugeot Pulsion 125 GT

    ben de oradayım, bulamadık yok bitti derler mi
  12. Çağlar Bayur

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    punto çürütme ucu vardır matkap için özel, delme uçları çok uğraştırır, hss çelikten küt başlıdır, 3 5 saniyede yapar işini, diğer uçlar çok ısıtır uzun sürer. zor iştir. basit gibi gözükür
  13. Ali Cihangiroğlu

    Peugeot Pulsion 125 GT

    sorun tamamen onlarda, bekliyoruz bakalım, hadi olduda bulamadılar diyelim, o zaman ne oluyor?
  14. Çağlar Bayur

    Ben 1 Laguna 2

    sacı aralamadan punto atılmaz mıydı? ordaki amaş daha fazla rijitlik mi
  15. Çağlar Bayur

    Peugeot Pulsion 125 GT

    yenilemeyi yapanın sorunu yani? yoksa yenilenmez kıvamı mı var
  16. Çağlar Bayur

    Yakıt Dostu Minik Dev Canavar.

    bi adaptasyonluk işi var mis gibi beyinsiz şanzıman
  17. Çağlar Bayur

    BYD Manisa'da Fabrika Açıyor.

    adapte olmuştur coğrafyaya, bence 2007 başında yeniden bir haber olur
  18. Çağlar Bayur

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    sahibi elon ama? adam kanatsız düz boruyu uzaydan geri indirip manevra felan yaptırıyor, fizik kanunlarını pek sevmez o
  19. Çağlar Bayur

    C-Max 1.6 TDCI 2004 Triger Seti Bakım ve Külbütör Kapağı Değişimi

    oradan yağ buharı geçerken yağlanmasın da ne yapsın? külbütör kapağı neden değşiyor? kaç tl o parça?
  20. Ali Cihangiroğlu

    Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)

    patlamasın
  21. 7. Basamak 8180 Trafik, aynı araç için kasko 14300 TL
  22. Erol Gündoğdu

    C-Max 1.6 TDCI 2004 Triger Seti Bakım ve Külbütör Kapağı Değişimi

    usta kapak değişecek dedi turbo emiş hortumunun ordada yağlanma var. v kayışı ve gergi 6 ay önce değişti. ben aracın tiriger ne zaman değiştiğini bilmediğimden tedbir amaçlı değiştirmek istiyorum
  23. Mehmet Göktürk

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Yeni servis açılması vs bunlar tabi sözkonusu olur. Bu kadar araç illa arıza yapacak kaza yapacak vs vs.
  24. Ü.Emre Kartal

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Kapı gergisi tamir takımı almıştım, bugün elime ulaştı. Daha uygun olduğu için 4 kapı set almıştım, sorun sadece sürücü kapısında belirgindi onu değiştirdim. Kapı döşemesi sökmek vs uğraştırmadı ama gergideki perçinleri çürütmek uğraştırdı. Matkap ve uç kalitesi önemli (bosh delme uçlarım var ama beton için olduğundan sanırım zorladı) İlerleyen zamanlarda belki diğerlerini de yenilerim bilmiyorum
  25. Abdussamed Acar

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Çok satıyorlar dolayısıyla bu kadar aracın girdiği piyasada problemlerin ortaya dökülmesi daha kolay oluyor. Bence de genel olarak problem oranının yüksek olduğunu sanmıyorum. Adamlar sadece 1 ayda 7000 den fazla araç tescil etmişler. Çoğu yılbaşından beri bu adeti yakalayamamış.
  26. Ü.Emre Kartal

    C-Max 1.6 TDCI 2004 Triger Seti Bakım ve Külbütör Kapağı Değişimi

    Kapak contadan yağ kaçırıyor ise ayrıca contası satılıyor onu alabilirsiniz. Triger için eurorepar, devirdaim için pierburg alın. Ayrıca v kayışını da değiştirin (eğer hiç değişmedi ise v kayışı gergisini veya en azından bilyasını değiştirin)
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...