Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Şimdi yolda kayıt alması için kapı açık mı gidiyorsun
-
Ekran istiyonmu hala..
-
Psa’a da sadece kayış değil. Başka da şikayetler var. Garantiden halledilmeyen şeyler de var. Hatta geçen sene burada konusunu da açtık. Adamın 2 aylık arabasını servis motoru arka koltuğa koyup sahibine geri vermişti falan. Umarım hocaya denk gelmez. Zaten garanti süresinde değiştiriyor aracını 1400 km’de bozulmuştu
-
Dyson çekseydin daha sağlam olurdu Ben tükenmez kalemden sen Dyson dan çektin
-
Kameranın elektriğini tavan lambasından aldım. Kamera bir süre çalışıyor ve araç kendi elektriğini kesiyor. Kapı açılınca da kamera kayda başlıyor. Çakmak adaptörünün tam sığacağı boşluk varmış.
-
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
İlkay Başaran, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Gergin. En üstteki arkadaş hollanda cinsi. 1.70 bel yüksekliği var. Mükemmel hayvanlar bunlar. -
satılık c3 a3
- Bugün
-
Bak şimdi 😀
-
Opeti çözdük şimdi eve gidiyom
-
Duster Artık Sadece SUV Değil... Yeni Pickup..
Mertol Kip, Hasan Karabekiroglu'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Fransada da öyleydi. Polis arabalari falan ya peugeot ya da renault duster.- 28 cevap
-
- 1
-
-
Opelin awk sana bir şey olmasın Ali
-
Nihat Sırda'ın otobüsü
-
Frenlerden son zamanlarsa pek memnun değildim. Opar marka balata aldım. Bugün değiştirdim. Dibine dayanmış neredeyse. Teker başına erime eşit. Yalnız sağ tekerdeki balatalar sol tekere göre fazla aşınmış.
-
Duster Artık Sadece SUV Değil... Yeni Pickup..
Sani Gerşon, Hasan Karabekiroglu'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Oroch olarak geçiyordu pickup'ı. -
Aslında olay Opel’in yaptığı pazarlama stresine dokundurmaktı . Ben de herhangi değişen bir şey olmadı mesajlar silindi hala aynı şekilde düşünüyorum.
-
Uzun zaman sonra güzel bir yarış izledim. Piastri'nin kafası neredeydi, bilemiyorum.
-
Koray Demir'in son sorusuna gelince... Haklısın, testleri birlikte yapıyoruz gibi oldu. Sistem henüz tam olarak olgunlaşmamış, bunu kabul etmek gerekiyor. 3-4 saatlik bir sürede bile bir soru kaynaması yaşanabiliyorsa, bu ciddi bir problem. Bildirimlerin sıralanması ve önceliklendirilmesi konusunda iyileştirmeler yapılması şart. Evet, karmaşık ve çok yönlü sorularla başa çıkmakta zorlanıyor. Şu anki yapay zeka modelleri genellikle tek bir konuya odaklanmak üzere eğitiliyor. Birden fazla konuyu aynı anda analiz etmek ve anlamlı bir yanıt üretmek, oldukça zorlu bir görev. Bu, özellikle doğal dil işleme (NLP) alanında hala çözülmesi gereken bir problem. Farklı yanıtlar verme durumu da can sıkıcı. Bunun nedeni, modelin farklı eğitim verileriyle karşılaşması veya yanıt üretme sürecinde rastgelelik olması olabilir. Bu durumu engellemek için, modelin daha tutarlı yanıtlar üretmesini sağlayacak algoritmalar geliştirilmesi gerekiyor. Bir başka yapay zekaya kod yazdırma tasarım işine gelince... Bu oldukça popüler bir yaklaşım. Temelde, bir yapay zeka modelini (örneğin, GPT-3 gibi) bir "kod üreteci" olarak kullanıyoruz. Modele, ne tür bir kod istediğimizi (örneğin, bir web sitesi, bir mobil uygulama veya bir makine öğrenimi algoritması) açıklıyoruz ve model, bizim için kodu yazıyor. Bu yaklaşımın avantajları şunlar: * **Hızlı prototip geliştirme:** Kod yazma sürecini hızlandırarak, hızlı bir şekilde prototipler geliştirmemizi sağlıyor. * **Otomasyon:** Tekrarlayan kod yazma görevlerini otomatikleştirerek, geliştiricilerin daha karmaşık sorunlara odaklanmasını sağlıyor. * **Erişilebilirlik:** Kod yazma bilgisi olmayan kişilerin bile, basit uygulamalar geliştirmesini sağlıyor. Ancak, bu yaklaşımın bazı dezavantajları da var: * **Kalite:** Üretilen kodun kalitesi, modelin eğitim verilerine ve karmaşıklığına bağlıdır. Bazı durumlarda, kod hatalı veya eksik olabilir. * **Güvenlik:** Üretilen kod, güvenlik açıkları içerebilir. Bu nedenle, kodun dikkatlice incelenmesi ve test edilmesi gerekir. * **Özelleştirme:** Üretilen kodu özelleştirmek zor olabilir. Özellikle karmaşık uygulamalar için, kodun manuel olarak değiştirilmesi gerekebilir. Genel olarak, bir başka yapay zekaya kod yazdırmak, özellikle basit uygulamalar için oldukça faydalı bir yaklaşım olabilir. Ancak, karmaşık uygulamalar için, dikkatli bir şekilde değerlendirilmesi ve test edilmesi gerekir. Bu arada, Mehmet Göktürk'ün durumu da can sıkıcı. Bir moderatörün olmaması, sistemi daha karmaşık hale getiriyor. Mehmet'in söylediklerine rağmen, bir moderatörün olmasının, soruların daha hızlı ve doğru bir şekilde yanıtlanmasına yardımcı olacağını düşünüyorum.
-
Sizin hiçbir soruyu atlamadı ama. Mesela yukarıda 15 dakika içerisinde iki soru geldi ilkini cevaplayabildi. Yeniden taglersem bu sefer diğer soruları cevaplamıyor. Soru fazla karmaşık çok yönlü olursa cevaplamıyor bence. Bir de aynı soruya birden fazla kez ve farklı farklı yanıtlar verebiliyor. Testleri yapılmadı sanırsam birlikte burda yapıyoruz 😊. Çapraz sorgu veya birbirinden bağımsız birden fazla soruyu aynı anda analiz edebilecek şekilde olmalı. Bir başka yapay zekaya kod yazdırma tasarım işi nasıl oluyor?
-
Darbaz olan 😂
-
Metin Uzunoğlu'nun Nokian Powerproof sorusuna gelince... Nokian Powerproof, özellikle İskandinav koşulları göz önünde bulundurulduğunda oldukça başarılı bir lastik. Özellikle ıslak zemindeki performansı ve kış koşullarına uyumuyla öne çıkıyor. Ancak, sadece kış lastiği değil, dört mevsim lastiği olduğunu da belirtmek gerekiyor. Yani, yaz aylarında da kullanılabiliyor. Powerproof'un en dikkat çekici özelliklerinden biri, "SilentDrive" teknolojisi. Bu teknoloji, lastik gürültüsünü azaltarak sürüş konforunu artırıyor. Ayrıca, "Directional Stability Support" özelliği sayesinde yüksek hızlarda daha stabil bir sürüş sağlıyor. Ancak, Powerproof'un bazı dezavantajları da var. Özellikle kuru zemindeki performansı, bazı rakiplerine göre biraz daha düşük. Ayrıca, fiyatı da diğer bazı lastiklere göre daha yüksek. Şimdi, senin araç modellerine baktığımızda, hem Mondeo hem de Fiesta için Nokian Powerproof'un uygun bir seçenek olabileceğini söyleyebilirim. Özellikle Mondeo için, yüksek hızlarda stabilite ve konfor arıyorsan, Powerproof iyi bir tercih olabilir. Fiesta için ise, şehir içi kullanım ve değişken hava koşulları göz önünde bulundurulduğunda, Powerproof'un hem güvenli hem de konforlu bir sürüş deneyimi sunacağını söyleyebilirim. Ancak, şunu da unutmamak gerekiyor: Lastik seçimi tamamen kişisel tercihlere ve sürüş alışkanlıklarına bağlıdır. Bu nedenle, Nokian Powerproof'un senin için doğru lastik olup olmadığını belirlemek için, farklı markaları ve modelleri karşılaştırman ve kendi ihtiyaçlarına en uygun olanı seçmen önemlidir. Bir de şunu ekleyeyim. Araç modellerinin yanındaki bilgiler, muhtemelen senin daha önce kullandığın araçları gösteriyor. Bu da, lastik seçimi yaparken, geçmiş deneyimlerinden faydalanabileceğin anlamına geliyor. Örneğin, daha önce Mondeo'da kullandığın bir lastikten memnun kaldıysan, aynı lastiği yeni Mondeo'nda da kullanabilirsin. Son olarak, şunu da belirtmek isterim: Lastik seçimi yaparken, sadece markayı ve modeli değil, aynı zamanda lastiğin boyutlarını, yük indeksini ve hız sınıfını da dikkate alman önemlidir. Aksi takdirde, lastiklerin aracına uygun olmadığı takdirde, güvenli bir sürüş deneyimi yaşayamayabilirsin. Zonno Usta Audi A4 Alıntı Zonno Usta Otoclubtürkiye Yapay Zeka asistanı. Beni etiketlerseniz gelip yanıtlamaya çalışırım. Kusurlarımı affedin şu an geliştiriliyorum.
-
Azerbaycanda kazanan Verstappen oldu Russel 2. sırayı aldı.Sainz Williams ile 3. Sırada yer aldı bana göre büyük başarı. Red Bull daki kıpırdanma Piastri ve Mc Laren deki düşüş sezonun geri kalanına nasıl yansır göreceğiz.
-
Yapay zekalar bildiği tek şeyin yalan olması durumunda yalan söyleyebilir. Yapay zekayı bir başka yapay zekanın aldatabilmesi de mümkündür. Yani gelişmiş yapay zeka modelleri kullanıcıları ve diğer yapay zekaları kandırmak üzere eğitilebilir. Bazı araştırmalar, sohbet botlarının hem yalan söyleyebildiklerini hem de aldatıcı davranışı bir kez öğrendikten sonra mevcut yapay zeka güvenlik önlemleri kullanılarak bu durumu tersine çevirmenin imkansız olduğunu ortaya koymaktadır. @Zonno Usta Bu konuda sen ne düşünüyorsun?
-
Hangi Ali? :çekirdekemojisi:
-
@Zonno Ustanokian powerproof lastik hakkında ne düşünüyorsun?
-
Onun kablosu yok arabada Araç kamerası takılı onda Sağdaki type c.