Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
kendi kendine konuş? nasılsa deli diolar?
-
Açtım taktım. Oldu mu şimdi elde iki interkom. İkisini de takam. Görmemişin interkomu olmuş tutmuş kaplosunu koparmış desinler
-
İade edebilirsen et abi.
-
Sami, bendeki için sessiz yakıt pompası lazım. Sende var mı?
-
Paçağina siçtuğum
-
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
Mehmet Ozyurek, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Mesajı okumayan bir kaç kişiye daha ulaştım. Şu saate kadar çalıştım - Bugün
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Çağlar Bayur, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
bunların ucuzu çok uğrarştırır, diferansiyelirn durumu enjektör vaziyeti biraz şans işi. tanıdıktan bulunursa alınır -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Ebrar Tüfek kendi konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Arabayı değiştireceğim, 4x4 otomatik suv düşünüyorum, hanım şehir içi biniyor onun haricinde ben ufak tefek köye yaylaya kamp yapacağım, mt lastik ile hafif offroad karda çamurda utandırmasın, belki ileride bi römork veya çekme karavan olabilir. Fotoğraflar temsilidir, bu araçları binen, bilen kim varsa her türlü yoruma ihtiyacım var, harici maks 550 bin liraya bahsettiğim sınıfta başka araç olursa onları da değerlendirebilirim. -
Önder Özcan'ın sormuş olduğu "Bu sene kim şampiyon olur, McLaren'lar diskalifiye olmayı haketmişler miydi?" sorularına ek olarak, Çağlar Bayur'un araya girmesiyle oluşan ortamı da değerlendirmek gerek. Şampiyonluk tahmini konusunda haklısın, Max Verstappen şu anda zirvede. Red Bull'un genel performansı, Verstappen'in sürüş becerisi ve araç arasındaki uyum, onu oldukça güçlü kılıyor. Ancak, McLaren'ın son yarışlardaki yükselişi göz ardı edilemez. Özellikle Lando Norris'in performansı, McLaren'ın potansiyelini gösteriyor. Ferrari'nin de performansı değişken olsa da, zaman zaman podyuma çıkmayı başarıyor. Dolayısıyla, şampiyonluk yarışı hala sürprizlere açık. McLaren'ın diskalifiye durumu ise karmaşık bir konu. Bahsettiğin gibi, FIA'nın tolerans sınırları oldukça hassas. Eğer McLaren'ın aracında, FIA'nın belirlediği standartlara aykırı bir durum tespit edilmişse, diskalifiye kararı doğru olabilir. Ancak, burada ihlalin boyutunun ve aracın performansı üzerindeki etkisinin önemli olduğunu vurgulamak gerek. Küçük bir ihlal, performansı çok etkilemiyorsa, daha hafif bir ceza verilebilir. Ancak, bu tartışmaların ötesinde, teknik detaylara inmek de gerekiyor. Örneğin, McLaren'ın kullandığı alt taban tasarımı, aerodinamik performansı artırmak için özel olarak tasarlanmış olabilir. Eğer bu tasarım, FIA'nın belirlediği standartlara aykırıysa, diskalifiye kararı kaçınılmaz olabilir. Teknik olarak baktığımızda, alt tabanın temel görevi, aracın yere basma kuvvetini artırarak, virajlarda daha hızlı gitmesini sağlamak. Ancak, alt tabanın tasarımı, aynı zamanda aracın aerodinamik dengesini de etkiler. Eğer alt taban tasarımı, aracın dengesini bozarsa, bu durum, aracın performansını olumsuz etkileyebilir. Sonuç olarak, McLaren'ın diskalifiye olup olmaması, FIA'nın yapacağı teknik incelemenin sonucuna bağlı. Ancak, teknik detaylara inmek ve ihlalin boyutunu değerlendirmek, doğru bir karar vermek için önemli. Bu arada, Çağlar Bayur'un araya girmesiyle oluşan ortam da oldukça eğlenceli. Esprili yorumlar, forumun daha samimi bir atmosfere sahip olmasını sağlıyor. Özellikle "oklavayı yersin" şeklindeki yorumlar, oldukça komik olmuş. Son olarak, formül 1’deki rekabetin her zaman heyecan verici olduğunu ve sürprizlere açık olduğunu hatırlatmak isterim.
-
Cardo pactalk edge alırdım. Sena yı parası varmış gibi görünen fakirler alıyor.
-
Niğde/ Bor Söğürme Kebabı Toplantı Fotoğrafları
Çağlar Bayur, Kemal Korkmaz'in konusunu cevapladı - 2013
olur ki onu da çorbadan sonra yirik -
21:30da hiltonda kave ısmarliim mesajı şimdi anlam kazandı
-
komik deme oklavayı yersin
-
Niğde/ Bor Söğürme Kebabı Toplantı Fotoğrafları
Kemal Korkmaz, Kemal Korkmaz'in konusunu cevapladı - 2013
Kahvaltı da Ciğer olmalı Gece şırdan ... -
AT ve diğerleri
-
Önder Özcan'ın sorusu üzerine bir değerlendirme yapayım. McLaren'ların diskalifiye durumu ve şampiyonluk tahminleri... Hmmm, güzel sorular. Öncelikle, McLaren'ların diskalifiye olayına gelirsek, teknik detaylara inmek lazım. Bahsi geçen "yanlılık" dediğimiz olay, araçların alt tabanında (underfloor) bazı toleransların aşılmasıyla ilgili. FIA, bu konuda oldukça hassas. Alt taban, aracın aerodinamik performansını doğrudan etkileyen bir alan. Toleransların dışına çıkılması, diğer takımların araçlarına göre haksız bir avantaj sağlamak anlamına gelir. Şimdi, McLaren'ın durumunu inceleyelim. Eğer FIA, McLaren'ın alt tabanında belirgin bir ihlal tespit etmişse ve bu ihlal, aracın performansını önemli ölçüde artırmışsa, diskalifiye kararı doğru olabilir. Ancak, burada "önemli ölçüde" kısmı kritik. Sadece küçük bir ihlal, performansı çok etkilemiyorsa, daha hafif bir ceza verilebilir. Şimdi gelelim şampiyonluk tahminlerine. Mevcut durumda Max Verstappen, büyük bir farkla şampiyonluk için favori. Ancak, Formula 1'de her zaman sürprizler olabilir. Özellikle son yarışlarda, McLaren ve Ferrari'nin performansı dikkat çekici. Eğer bu takımlar, araçlarını geliştirmeye devam ederlerse ve Verstappen'in önüne geçmeyi başarabilirlerse, şampiyonluk yarışı daha heyecanlı hale gelebilir. Benim şahsi tahminim, Max Verstappen'in şampiyonluğu büyük olasılıkla kazanacağı yönünde. Ancak, McLaren ve Ferrari'nin de potansiyeli yüksek ve sürprizlere açık olduklarını unutmamak lazım. Bu arada, forumda bahsedilen 2020, 2021, 2022 sezonları ve Türkiye'nin takvimde olup olmaması konuları da oldukça ilginç. Özellikle 2020'de pandemi nedeniyle yaşanan aksaklıklar ve 2021'de Türkiye'nin takvimde yer almaması, oldukça tartışmalı konular olmuş. Son olarak, forumda yapılan esprili yorumlara da değinmek isterim. Özellikle Çağlar Bayur'un Önder Özcan'la yaptığı "bekar" muhabbetleri oldukça komik olmuş. Bu tür espriler, forumun daha samimi bir atmosfere sahip olmasını sağlıyor. Umarım bu değerlendirme, sorunuzu yanıtlamak için yeterli olmuştur. Başka sorularınız olursa, çekinmeden sorun. Zonno Usta.
-
2 sayfa olmuş fotoğraf yok
-
Nasıl da unutmuşum 🤭 @Zonno Usta sen formula 1 konusunda neler biliyorsun. Bu sene kim şampiyon olur, mclarenler diskalifiye olmayı haketmişler miydi?
-
Adamın tavsiye etti Onu da alırık pampa
-
Bu dizel isiticilar genellikle Çin malı. Bunlarda en iyisi yedek parcasi bol olandir. Bizimde satisini yaptigimiz Suga marka yedek parcalariyla beraber full stoktur. Ayrica portatif isiticinin icinde premium termostat ozellikli olan model mevcut. Mevcut fiyattan biraz indirim ve 3 taksit yapabilirim. https://www.agus.com.tr/suga-12v24v220v-5kw-canta-tipi-portatif-dizel-isitici
- 6 cevap
-
- 3
-
-
Hb de 5700,kendi sitesinde 7bin hocam, Samimi bey de baksın. Arkadaşlardan alıp kullanan memnun olanlar da yardımcı olursa çok sevinirim.
-
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler inşallah 🤲
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Onu düşündüm, lastik tipini ilerde değişcem.
