İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Mehmet Dagdeviren

    2008 Fiesta için Hangi Antifriz Olmalıdır

    Değiştirmenize gerek yok.Ani değişiklik hortumlara zarar verebilir.Hortum patlatırsınız.Böyle devam edin Değişim vakti halledersiniz
  3. Mahmut Yıldız

    Osram W16W LED dipsiz ampul (W5W-T10 duy)

    Bagajdan şikayetçiyim aslında ama halojen yerine led takılabilir mi? Olursa süper olur.
  4. Mehmet Ozyurek

    Osram W16W LED dipsiz ampul (W5W-T10 duy)

    Düzgün bir reflektör ile yola gidecek kadar aydınlatır bu..
  5. Selçuk Keleş

    Atılgan'ın Seyir Defteri

    Daha iyi bir marka (tahminimce) konjektör sipariş etmiştim, geldi. Şimdi bunları karşılaştırıp test edeceğim. Kaç zamandır Atılgan'la çıkamıyoruz sıkıldım artık
  6. özgür çetinkaya

    2008 Fiesta için Hangi Antifriz Olmalıdır

    ben mavi koymuştum hiç dikkat etmedim. Eve gidince o dediğiniz koda bakayım. Antifiriz çok önemli değil diye önüme geleni almıştım. Olmadı bir ara kırmızı ile komple değiştirelim
  7. Bugün
  8. özgür çetinkaya

    Fiesta 1.4 TDCI 1 Viteste Öne Yığılma

    şanzuman kulağına baktırdım sıkıntı yok dedi. Öne yığılma olayı sürekli yapmıyor sanki her zaman hissetmiyorum. Duman olayı ise atıyor ama dediğiniz gibi mesela 2000 3000 devirde sürekli tutayım duman yok. Kafaya takmamak lazım sanırım
  9. Selçuk Keleş

    Atılgan'ın Seyir Defteri

    Şarj sorununu ilk yaşadığımda "kesin konjektör bozulmuştur" diye soket bağlantısını kontrol etmemiştim. Önyargılı olmak işte böyle bişey Eve döndüğümde soketin hafif eğik olduğunu farkettim çıkardığımda ise görüntü bu şekildeydi. Belki de konjektör hiç bozulmamıştı. Yanık olan pin, şase'ye gidiyor. Şase pabucu çok zor çıktı, yapışmış, Soketin benzerini bulamadım. İyice temizleyip şase pabucunu yeniledim. Eski ve çinden gelen yeni ucuz konjektörü test ettim, ikisi de uygun voltajı veriyor, direnç testleri de başarılı. Ama bu eski olanın sağlam olduğu anlamına gelmiyor. Malesef bir konjektörün sağlam olduğundan hiç bir zaman tam emin olamıyorsunuz.
  10. Selçuk Keleş

    Osram W16W LED dipsiz ampul (W5W-T10 duy)

    Motorun park ampulünü güçlendirip biraz gündüz görünürlüğünü artırmak için aldım. Tavan ya da bagaj lambasının yetersizliğinden şikayetçi olanların derdine deva olabilir. Park ya da plakaya takmanızı önermem. Sadece 3W tüketerek 250 lümen (dipsiz halojen ampulun 5 katı) ışık verebiliyor, rengi soğuk beyaz. Park, plaka, bagaj veya tavan lambalarında kullanılan W5W dipsiz ampulün duyu ile aynı. Ancak hem uzun hem de kalın olduğundan takılacak yerin boşluğuna dikkat etmek gerekiyor. Clio'nun bagaj lambasına sığmadı. Aydınlatma deseni reflektör nedeniyle kötü. Ancak ampulün farkı burda bile görülebiliyor. Genişliği fazla olduğundan delikten geçmedi, pense yardımıyla farın içinden bırakarak duya önden takabildim. Sağ-sol iki taraflı 2 adet led kullanılmış.
  11. Ali Gülmez

    Xiaomi Su7 Fren Sorunları

    değiştir abi mga hayatımda yaptığım en büyük hata gerçekten bu kadar kalitesiz ve sert bir balata görmedim fren mesafesi kısa ama
  12. Cem Işık

    Xiaomi Su7 Fren Sorunları

    Ben de farklı marka bulamadığımdan zorunlu kalıp MGA taktırdım ama ses yapıyor. Sesinden dolayı değiştirmek istiyorum, ilk fırsatta değişeceğim..
  13. Samet Kapucuoğlu

    Ford Escort Şanzıman ve ATF yağı önerir misiniz ?

    Hayır manuel Teşekkür ederim sağolun
  14. Service geri çağırmada bunu yapacaklar sanırım.
  15. contada oluşan ufak bir hasar sonucu araba piston tepesine su alıyor bekledikçe, ve uzun süre bekledikten sonra çalışmada bu su silindirlerden çıkana kadar düzensiz çalışma yapıyor
  16. Murat Öngür

    1.4 Vti Ep3c İlk Çalıştırmada Komik Ses

    Marş motoru , yağ pompası böyle bir ses çıkarmaz , ilk çalıştırmada sesin gelip gitmesi marş motoru olasalığını oldukça kuvvetlendiriyor
  17. Yağ değişim zamanı gelince bakımda bu viskozite kullan, Total yada elf marka olursa daha iyi, fransız yağını da fransız istiyor ve seviyor. Dediğim gibi arabada sorun arama bişeyi yok bence, yağ değişiminden sonra da problem devam ederse o zaman bakarsın
  18. Harun Kocaçalışkan

    En Ucuz Otomatik Araba Önerilerinizi Bekliyorum Arkadaşlar.

    Ustalar halleder abi sanayide sıkıntısız yaparlar
  19. Celal Aydın

    Fiesta 1.4 TDCI 1 Viteste Öne Yığılma

    Şanzıman ve motor kulakları sağlam olduğu halde bunu yapıyorsa, hiç kurcalamayın derim. O onun normal halidir muhtemelen. 1. viteste şehir içi sıkışık trafikte kullanmak berbattır o motorda. Gaz çok hassas çünkü, kolay kolay hiçbir ford araçta gazı ezmezsin, dokunursun sadece, skalası dardır, yürür gider araç. Gazdan çektiğin anda özellikle 1. viteste öne doğru çok tökezler, diğer viteslerde o kadar belli etmez, eğer ederse direkt motor kulağıyla şanzıman takozuna baktırın, muhtemelen eskimiş, değişim istiyordur. Siyah duman olayı çoğu ford'da mevcut, gaza basınca atar, devrine oturunca keser. Bu şekilde ise korkmayın, sürekli atıyorsa, kesmiyorsa arıza var demektir, muhakkak baktırın.
  20. kendime oyuncak bulmuşum . Zamanım daha eğlenceli geçiyor. Kendime bunu meslek edincem sanırım.
  21. Gaz kelebeği ve boğaz temizliği kolay iş oradan başla. Carbon Clean iyi olur. 0w30 ile düzeliyorsa aşağıdakilerle ilgili. Yağ pompası mekanik mi elektronik mi? *Hidrolik iticilere yağ geç ulaştığı için VVL sisteminin bir yan etkisi olarak bu dalgalanma oluşuyor. *Subab zamanlamasını değiştiren VVT sisteminin faz ayarlayıcıların yağın geç ulaşması. Bobin ve buji rolentti harici diğer devirlerde de kendini belli eder. Aküyü değiştir . Lambda sensörlerini de değiştir . Yeni alternatör al Sonuç 300 veririm.
  22. Celal Aydın

    2008 Fiesta için Hangi Antifriz Olmalıdır

    Bugüne kadar aldığım fiestalarda hep kırmızı organik antifriz vardı. Ford wss-m97b44-d onay kodlu herhangi bir markanın antifrizini kullanabilirsiniz.
  23. Ü.Emre Kartal

    2008 Fiesta için Hangi Antifriz Olmalıdır

    Merhaba, rengin hiçbir önemi yoktur. Önemli olan aracınızın kitapçığında yazan sertifika koduna sahip ve bilindik marka olmasıdır. Sanayideki ustayı değil kitapçığı baz alın.
  24. Merhaba dostlar Citroeni restore etme çabalarımın bir parçası olarak bunuda çözmeyi kafaya koydum. Araba bir gece çalışmasın ilk çalıştırma sekansında 20 saniye kadar rölantide dalgalanma oluyor. Özelikle ilk çalıştırma sonrasını takriben alternatör şarja başladığı anda dahada belirginleşiyor. 15 -20 saniye sonra ise herşey normalleşiyor. arabada benzin var, lpg yok. Yaptığım araştırmalarda şunları belirtmişler. Hepsi ayrı bir çözüm önerisi. Fakat yine bunu onarmazsanızda sıkıtı yaratmadan yıllarca kullanan insanlar var. *Hidrolik iticilere yağ geç ulaştığı için VVL sisteminin bir yan etkisi olarak bu dalgalanma oluşuyor. *Gaz kelebeği ve boğazında kirlilik *Ateşleme sistemi bobin ve Buji. *Subab zamanlamasını değiştiren VVT sisteminin faz ayarlayıcıların yağın geç ulaşması. *Zayıf Akü. *Lambda sensörleri. Ön ısıtmalı lambda sensörleri ısınana kadar hatalı veri gönderiyor olabilir. Bir çok kişi motor yağının 0w30 yaptığında sorunun geçebildiğini iletiyor. Birde size danışayım burda arşivlik olsun diye paylaşmak istedim.
  25. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Yalnız Finans merkezinin sağ tarafı modern gökdelenlerden oluşurken sol tarafı Selanik'teki eski Osmanlı mimarisi gibi yapmışlar.
  26. özgür çetinkaya

    2008 Fiesta için Hangi Antifriz Olmalıdır

    Merhaba, 2008 fiesta için hangi renk antifriz olmalı? Benim gibi bilmeyenler için renk farklılıkları ne kadar önemli bu konuda bilgi verebilir misiniz?
  27. Biraz sorunu varmış ama olsun
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...