İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

27-11-2017 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. İlk ben yazayım. Sattıklarım 2002 Mondeo 3 2.0 Benzinli Manuel 2006 Mondeo 3 2.0 Dizel Otomatik Halen kullandığım 2008 Nissan Qashqai 2.0 Dizel Otomatik 4x4
    4 Puan
  2. Merhaba Genellikle 122 Hp 1.4 isi da görülen bir sorun var. Enjektörlere gelen basınç araç kapandıktan sonra geri tahliye edilmesi ve CR sistemindeki basıncın geri gönderilmesi lazım. Sanırım 2010 yılına kadar olan modellerde araç sıcakta bir gün beklediğinde bu geri gitme valfi bir biçimde kaçırıyor ve silindir içine biraz yakıt damlıyor. Bu nedenle başlangıçta araç boğuluyor ve ilk marşta almayabiliyor. Alırsa da öksürüklü çalışıyor egzosdan inanılmaz bir benzin kokusu ve yakıt sarfiyatı çok yüksek görülüyor. Kapatıp açınca bu düzeliyor. Aracın sürüşünü vb etkilemiyor. Yeniden de olmuyor. ayda bir kez ya oluyor ya olmuyor. Sıcakta olması şart. Kışın yahut ilkbahar sonbahar yapmıyor. Çözümün N80 valfi değişmesi olduğu yönünde duyumlarım var. Bu valf yedek depo denilen benzin tankı genleşme ve benzin buharlarının motora verildiği valf olsa gerek. tam emin olmamakla beraber bu valfin sabıkalı olması ihtimali var. Bunun bozulma nedenlerinden biri de yedek depo dolduruyorum diyen pompacılar. çünkü karbon canister yoğunlaştırıcı kabına ordan benzin akıyor, bu valfi benzin kapatıyor. Başka bu sorunu yaşayanlar var ama servise götürünce bu sorun kayboluyor. 2.0 dan bir N80 valfi arıza sesi:
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...