İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      18

    • Mesaj

      104.684


  2. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      11

    • Mesaj

      80.322


  3. Tansu Kalafatoğlu

    Tansu Kalafatoğlu

    Gold Üye


    • Puan

      6

    • Mesaj

      26.913


  4. Oğuzkan Işık

    Oğuzkan Işık

    Gold Üye


    • Puan

      6

    • Mesaj

      6.546


Popüler İçerik

01-10-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Geçmiş olsun abi. Ben şirket arabaları ve evdeki arabalarla yılda ortalama 3 4 kere muayeneye giderim. İlk defa nasılsınız diyen muayene çalışanı gördüm.
    3 Puan
  2. tsi binince de 30 nedir yahu hayat 130 da yeni başlar, 140 ta gaza basınca midende karıncalar hissetmezsem yakarım o tsi yı modifiye suç değildir
    3 Puan
  3. Farlar hafiften pusluydu ve ne zamandır aklımdaydı temizlemek. Kısmet bu haftasonunaymış. Farlar karşıdan bakıldığında çok kötü durmasada yanlardan ve yukarıdan bakıldığında çok bariz sararmıştı. 600-800-1000-1500-2000 zımparadan sonra. Far temizleme solüsyonunun buharıyla işlemden geçtikten sonra. İşlem sonrasında şeffaf far filmi uygulandı. Gerçekten farketti.
    2 Puan
  4. Mazot 8 geçmediği zamanlar diyordum ki bidahaki sefere bunun 2.0 alırım uzun yolda çok iyi gider. Yakıt ve radar cezalarının geldiği ortamda 1.6 çok iyi usturuplu gidiyor....
    2 Puan
  5. Bu sefer zaman önemliydi, bir de burada daha apaçi varmış. Bu sefer fiesta ile geldim mondeoyu zorla hanıma bıraktım biraz kullansın diye. 90 ile gelseydim tüketim 4.5~5 olurdu. ama süre en az 30 dk uzardı.
    2 Puan
  6. lakin araba mondeo yani ibreye bakılmasa 110 mu 210 mu belli olmaz
    2 Puan
  7. Konuyu her okuduğumda kendimi aşağıdaki gibi hissediyorum.
    2 Puan
  8. Öğrenme boşver. Bir işe yaramıyor. Mecliste çok oldukları için sadece avukatların staj başlangıçları ilk işe başlama sayılıyor. Muhasebecininki sayılmıyor.
    2 Puan
  9. 2013de 47 yasında 10000 küsür gün ile emekli oldum. 30 yılın son 23 yılı tavandan ssk ödenmişti. Benden 3 sene sonra emekli olan daha az ödenmiş günü olan arkadaşlarım benden fazla maaş alıyorlar. EYT den faydalanıp yine çalışmaya devam etmeyi düşünen arkadaşlar için yazıyorum. SSK sitesinde maaş hesaplama var. Hesabınızı çok iyi yapın, EYT olacagız diye maaş kuşa dönmesin. O maaş ömür boyu sizle kalacak. Artısını eksisini iyi hesaplayın.
    2 Puan
  10. Tüvtürkten alnımızın akıyla çıktık.
    2 Puan
  11. Araba arıyoruz bilginiz olsun. Bizim bir tanıdık şunu satacaktı bi arayalım şeklinde bir alış veriş oldu.
    2 Puan
  12. Tatil denmiş zamcık denmiş ve bunların bildirimleri gelmiş. Ben hiç tatil yapamıyorum. İş veren olarak zamcık yapıyorum personelimin yaşam kalitesi düşmesin diye. Şükür şimdilik savaşıyoruz
    2 Puan
  13. 12 sene kullanmış ve her türlü zorluğu çekmiş ve sonunda tamamen çözümü bulup yapmış ve sonra da pandemi vs durumlardan mecburen satmış biri olarak cevaplamak gerekirse, Ustasızlık yüzünden olması gereken değerleri görmemiş bir araçtır. Motor olarak pek problemi olmamakla birlikte, 90'lı yıllarda üretilen ve zamana kadar kullanılan bir araç olmasından dolayı elektrik elektronik sistemi kablolar vs gevremiş oluyor. Kablolamaları güzel kontrol edin derim. Daha sonra da üstün körü çözümler yüzünden şanzıman, transfer kutusu problemleri çok görülen bir araçtır, ben tamamen manuele çevirip gerçekten kullanılası bir araç yapmıştım. Şuan sattığım kişi, gerçekten! zorlu şartlarda kullanıyor, jeep'lerin, grand cherokelerin (tabiri caiz ise) cortladığı yerlerde hiç zorlanmadan ağır offroad koşullarında rahatlıkla yürüyor. Hatta şuan bronz takım takıyor eleman. Manuele çevirme işlemine gelen bir explorer daha var. Düzceden Denizli'ye yolladı, yakında yapmaya başlıyoruz. Gündelik kullanım derseniz dediğim problemleri olmayan bir araç bulmanız lazım. Parça problemi yok, toptan getiren nazımızın geçtiği satıcılar mevcut, kendim alacağım derseniz de amazon vs gibi platformlardan rahatlıkla parçalar bulunabiliyor. Başka aklınıza takılan birşey olursa çekinmeden sorabilirsiniz, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Benim emektarın son hali böyleydi
    2 Puan
  14. olma, benzinciye girdik gece 4 , veya sabah karşı bilmiyorum , adam çay ısmarladı garip garip bakıyor, sonra anladık, geçtiğimiz yolda kamyonu taramışlar birkaç gün önce, yokl kestirmeymiş ama, ordan silahları resepisyona teslim edin uyarı levhalı bir otele girdik, otelin teras katındaki mekanı yazamam , ceza alrım forum kuralları içinde
    2 Puan
  15. Vergi kaydi açmaniz gerekli, gerçek kişi olarak bir işletme kuracaksiniz... Gerekli nace kodlarına dikkat edin yeter burada... Homeofis açılışta uygulanan işlemler ile, mal alıp satılan bir dukkan arasında hiç bir fark yoktur... Kimlik fotokopisi Kira kontratı, ev sizinse tapu İkametgah belgesi (e devlet) İmza sirküsü ( noter ) Şayet isterseniz muhasebe ofisine vereceğiniz vekaletname ( noter ) Bu evraklar tamamlaninca interaktif vergi dairesinden İşe Başlama formu doldurularak starti vermis olacaksiniz... Vergi dairesinin yoğunluğuna göre evinize yoklama memurlari gelecek kapi onunu fotoğraflicaklar ( evin içine girme yetkileri yok ) Ve vergisel işlemleriniz Vergi levhanız çıktığında tamamen bitmiş olacak... (Vergi levhaniz çıkmadan da işletmeye start verebilirsiniz ama online satis platformlari gormek istiyor mecburen bekliceksiniz... ) İşin püf noktası işe teşvikler... Gözlerim parliyo teşvik deyince... 19 ve 29 yaş aralığında iseniz devlet baba sizden 1 yıl bağkur ücreyi istemiyor... Yıllık kazancınız 75 bin TL yi aşmadı ise devlet baba size vergide ödetmiyor ( beyanname, pul paraları hariç tabikide... ödetmiyor dediysek o kadarda değil ) Eğer iş yerinizi bir emekli üzerine açar iseniz, bağkurdan muafsınız... Eskisi gibi maas kesintisi yada destek primi odetilmiyor, kalktı... Eğer sigortalı olarak bir iş yerinde çalışıyor iseniz ve aynı zamanda homeofis işede sahipseniz devlet sizden gene bağkur taleb etmiyor... Çünkü bu sizin boş zamanlarınızda uğraştığınız bişi... Yalnız bu son maddede bazen sıkıntı olabiliyir kurum böyle bir durumu kabul etmeyebiliyor ve diyor ki Eğer sen burayı açacak isen, bu işin başında durmayip baska yerde sigortali olarak çalışıyor isen burayada birtane sigortalı eleman alman gerekir, çünkü aynı anda iki yerde olamazsın... Vergi Usul de sıkıntı yaşamazken, sgkda yaşayabiliyoruz... Kolay gelsin... Soru olursa seve seve cevaplarım... Ha bu arada 5 yıl gibi bir süredir bende ablam ile bilikte trendyol ve N11 sitelerinde bebek kıyafeti satışı yapiyorum... Burdan da soru alabilirim yani...
    2 Puan
  16. ford focus geri vites lambası yanmıyor ve yan ayna kumandası çalışmıyor. manuel şanzıman . Gagıldan gelenler için başlık açtım umarım işe yarar. ecnebi forumlarda da birçok insan kafayı yemiş sorunu bulamamışlar, beyine reset tavsiye yapan bile var. beni de biraz uğraştırdı. Ana sorun şöyle: focus2004-2011 arası modellerde sigorta kutuları değişik, internette aratınca farklı modeller çıkıyor kafa karışıyor, bir de sigorta isimlerinde bu ikisini açıkça yazmamışlar el kitabına (ne kafası ise anlamadım) iç sigorta kutusunda (yolcu bölümü ayak tarafı) focus 2.5 ta makyajlı da 53 numara, focus 2 makyajsız da 84 numara lı sigorta, hem yan ayna motorlarını hem de geri vites lambasının sigortası. ancak sigorta kutu şekillleri de makyajlı ile makyajsız da değişik. çalışma mantığı şöyle: sigortadan yeşil beyaz kablo çıkıyor, şanzıman üstündeki geri vites şalterine giriyor, kontak açılınca bu kabloda akım okunmalı, okunmuyor ise sigprtası atık. şalterden yeşil siyah kablo geri vites ampülüne akımı taşıyor. geri vites soketinde akım taşıyan kablo yeşil turuncu oluyor, şase siyah kabloda devamlı mevcut. şalter arıza teşhisi için, şalterdeki soket çıkarılıp her 2 uç kısa devre yapılıp kontak açılınca geri vites lambası yanıyorsa, herşey sağlam ama şalter bozuk demektir. sigorta tablosunda ilgili sigorta için benim ulaşabildiğim kaynaklarda çekici demiri akımı veya geri (reverse) kelimesi yazabiliyor, yan dikiz aynaları veya geri vites lambası yazmamış yabancı kaynaklar, burada kafa karışıklığı oluyor. bazı kaynaklarda focus 2 için yazılan sigorta bölümü boş olabiliyor, bu yüzden internette bu bilgilerin hepsinin yazdığı bir forum görmedim. birinin işine yaraması dileği ile, şanzımandaki geri vites şalteri akünün altına denk geliyor, üstten fener ile bakılınca görülebiliyor, dik duran bir soket, herhangi başka birşey sökülmeden üstten kolu sokunca rahatça ulaşılıyor.
    1 Puan
  17. gider gider, petrol istasyonundaki rahatlıkla bayağı iyi gider. devir ekonomi devri
    1 Puan
  18. Bu düzen focus, mondeo, mondeo, mondeo, qashqai den sonra bana bile 1,6 aldırdı. 2,0 tüplü ve yaşlı olmadıkça hayal artık.
    1 Puan
  19. kmo’nun her türlü zararlı olduğunun kanıtı. Boşken gaza basası geliyor insanın 110’dan sonra ciddi artıyor sürtünme kayıpları. Aynı yolu 90 ile %40 az yakarak gelebiliyorsunuz hocam.
    1 Puan
  20. carbon izlerinizi silin ya hu, etraf battı ?
    1 Puan
  21. O dediğin gibi tsi bi senin çupra bi benim rahmetli Jetta GT'de vardı.
    1 Puan
  22. İnşallah çok uzak bir zamanda değildir.
    1 Puan
  23. yoo, aynı fiyatlar. Dün akşamdan sonra brent %4 düştü. Zam gelemez. Dolar da çıkmadı
    1 Puan
  24. Şirketteki lpg li dobloya, önümüze gelen her yerden lpg alıyoruz, araba fişek gibi, hiç farketmiyor gidişi. Kendi arabama opetten alınca ''çekişi düştü sanki, bi daha almiyim, shell daha iyi'' gibi vesveseler doğuyor
    1 Puan
  25. Forumda bilgi alışverişi yaparken benim araç da (2007 Sportage otomatik 2.0 dizel) sanırım öyle satılacak. ? Hiç satma niyetim yok aslında. Mesela 4 ay önce aldığımda uzun yıllar binme niyetim olduğu için 3500 lira verip detaylı iç temizlik, pasta cila, boya koruma, motor temizliği, far parlatma, direksiyon kaplatma işlemlerini daha aldığım hafta yaptırdım. Lakin TOKİnin yeni ev kampanyasına yazıldık, ya çıkarsa diye şimdi satma durumu ortaya çıktı. Arabasız da kalamam. Eski model de olsa ayağımı yerden kesecek, uzun yıllar bana mısın demeyecek birşey almam lazım. Sağolsun buradaki abilerim, kardeşlerim sayesinde birçok araç tercihim arasından Focus1 ve Megane1 de karar kıldık. Daha ilana koymadım, kuralar ne zaman olacak belli değil. Çıkmazsa sorun yok da çıkarsa ha deyince satılamayacağını biliyorum ama yapacak da pek bişi yok. En son çare bendekini trinksata verip yeni arabaya öyle bakmak galiba.
    1 Puan
  26. Her yer haksızlık dolu. Kanundaki her güncelleme zararımıza oldu. Ne kadar çok gün prim ödersen o kadar az maaş alıyorsun. Olur mu böyle saçmalık. 12 bin güne yakın prim ödedim. 52 yaşını bekledim. aldığım maaş neredeyse 3600 günden emekli olan kayınbabamdan, ssk dan dul maaşı alan kaynananınki kadar.
    1 Puan
  27. Bunu deneyeyim birde Adana Hatay var 1 hafta içinde yeni görev yerime gideceğim burası düz sayılır 200 km tek yön
    1 Puan
  28. Simdi oldu o zaman. Hybrid olmasa E plaka alamazdi zaten. Her araca vermiyorlar cunku.
    1 Puan
  29. Güzel teklif. Tiramisi + kapiçino olsun lütfen ?
    1 Puan
  30. Hata kodlarına bakmak lazım. Debriyaj sensörü hata vermiş olabilir. Düzensiz hava da alıyor olabilir. Rölantiye düşünce dengeleyemeyip stop etmiş olabilir.
    1 Puan
  31. Hoşbuldum Lc Prado dan kaynaklı gezenbilir sitesine mudavimdim konu başlığım vardı bir hayli bilgi paylaşımı yapmıştım.Explorer içinde ilk oraya bakmıştım oradaki yazılardan buraya ulaştım diyebilirim.
    1 Puan
  32. contanın , bilyanın, o ring in orjinali olmaz zaten söz konusu markalar iyi üreticilerdir
    1 Puan
  33. sağlamını en son 10 sene falan olmuştur göreli parçasını getiren zaten yoktu şimdi kaldı mı onu da bilmem, o jenerasyon suv larda jeep markaya yönelirdim. parças ustası bulunur, explorer i parası ile tamir ettirmesi bile bence artık zor. hele hele gündelikte tamamen jeep derim. amerikanlara bakıyorsak hoşgeldiniz bu arada, gagıldan geldiniz sanırım
    1 Puan
  34. yok, eTSI’da 30km üstünde fren yapınca motor yine çalışıyor. Servoya vakum lazım. Toyota’da elektrikli fren var. Motorun çalışmasına gerek yok. Hissiyatı sanal, çalışması bi garip. Bazen tutmuyor falan
    1 Puan
  35. Mercedes 1.6 motorlu e ülkeye bitiş maliyeti 2.0 dan pahalı idi 4~5 yol önce. Yani hansa satılan ile hasana satılan aynı rakams gelmiyor. Rahmetli Dedemin deyişiyle iyi araba 1 kg altın. Bu tanım c segmenti için halen geçerlidir.
    1 Puan
  36. Ben Çanakkale köprüsü hariç, paralı yolların hepsini kullandım Avrasya tüneli, Feribotlar ; Bandırma-yenikapı, eskihisar-tavşanlı, harem-sirkeci. Kuzey marmaranın tamama yakını, 3. köprü dahil, İzmir yolunun tamama yakını, osmangazi dahil. Ankara Niğde yolunun tamama yakını. Benim araba hybrid gibi değil, durursa değil yürürse az yakıyor
    1 Puan
  37. Tebrik ediyorum.. Bu yeteneği ve potansiyeli yıllarca içinizde nasıl tuttunuz merak ediyorum. Gerçekten çok başarılı. Mutluluğunuz katlanarak artsın
    1 Puan
  38. Bütçe yetiyorsa birinci tercih olmalı
    1 Puan
  39. En cok sahibine dikkat edin. Arabayi uzmemisse focus 1 de problem cikmaz. Üzülmüşlerde rolanti, hararet başlıca problem.
    1 Puan
  40. 1 kg altın her türevinde aynı ağırşıkta mıdır konulu çalışmam bitince bir gece ansızın açıklayabilirim artık e200 ler aslen EQE oldu, showroomdakiler gizli röno
    1 Puan
  41. 995 gr altın 1 kilo demek saf altın diye konuşursak Bide eskiden bi kilo toz bi otobos vardı
    1 Puan
  42. Hybrid gibi elektrik motoru yok. Sanziman uzerinde bir motor var ve dusuk hizlarda aracin elektrik ile ilerlemesini sagliyor veya araci park ederken motor calismamis oluyor. Aslinda emisyonu dusurmek icin yapilmis. Hybrid olsun diye degil. Burada E plaka alabiliyor bu araclar ve sehir merkezlerinde ucretsiz park hakki oluyor.
    1 Puan
  43. 1 Puan
  44. Rotayı 45 dakika kısa gösterip beni Avrasya Tüneline soktu. 25 dakika daha geç ulaştım gideceğim yere. Özellikle Avrasya Tüneli konusunda Yandex hiç güvenilir değil. Son zamanlarda Google'ın kısa veya hızlı diye abuk subuk yollara sokması arttı. Ama o konuda Yandex bir efsanedir. Çok fena yollara sokuyor. Yalnız bir seferinde inanılmaz bir hamle yaptı Yandex. Seyrantepe'den Suadiye'ye gideceğim. Akşam saatleri, şiddetli yağmur var. 3 tane rota çıktı. Birisi 3 saat 40 dakika birisi 2 saat 55 dakika birisi 1 saat 25 dakika. Ötekileri görünce "oh iyiymiş diyerek" hiç bakmadan 1 saat 25 dakika olan rotayı seçtim, çıktım yola. Aldı beni ters yönde götürmeye başladı. Bir yandan köprü istikametinin tersine Gaziosmanpaşa'ya doğru gidiyorum, bir yandan köprüye giden karşı şeritte durmakta olan trafiğe bakıyorum. Kilometrelerce araçlar duruyor, ama benim içimi de bir şüphe kapladı. Bu Yandex sapıttı, bu kadar terse girip o trafiğe girmeden beni nasıl köprüden geçirecek endişe ediyorum. Sürekli ters istikamete gidiyoruz. Bu kadar terse gittikten sonra yolculuk 5 saat sürer her halde diye düşünüyorum kara kara. Çünkü asıl gitmem gereken karşı şeritteki trafik durmuş vaziyette, en az 10 kilometre boyunca araçlar hareketsiz duruyorlar. Haritayı kontrol ettim, nereden gittiğini anlamadım ama Kadıköy taraflarına doğru denizi geçiriyor, hedef nokta da doğru görünüyor. Ya kısmet demin devam ettim. Yağmurun etkisi, gece farların etkisiyle nereye gittiğimi falan anlamadım. Bir süre sonra TEM den ayrıldı. Ara sokaklar vs vs gidiyoruz. Gide gide tanıdık bir yerlere geldik, ama akşamın, yağmurun ve stresin etkisiyle anlamlandıramıyorum. Bir yerden bana U çek dedi. U çekilecek yerde aslında kavşak falan yok ama nasıl olduysa orta refüj kırılmış, dönüşe müsait hale gelmiş. Dediği yerden U çektim. Nasıl oldu anlamadım, şak diye Sirkeci-Bostancı arabalı vapuru kuyruğuna kaynak yapıverdim. İnanılmaz bir hamleydi. Yoldaki refüjde her halde arabalı vapura dalmak isteyen pic up vs tarzı atlayan arabalar tarafından bir kırık oluşturulmuş, karşıya geçiş açılmış. Oradan karşıya döndüğün anda arabalı vapur kuyruğuna kaynak oluyor Vapura son 2 arabadan birisi olarak bindim. Gideceğim yere toplamda 1 saat 20 dakikada ulaşmış oldum.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...