Skor Tablosu
Popüler İçerik
02-12-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Arkadaşlar bu siteyi yeni keşfettim. Aliexpress üzerinde falanda mağazası var. Yorumları falanda oldukça iyi. Daha çok elektirikli el aleti v.s. ürünler var. Tr 6-10.000 arasında satılan ürün aliexpressin bile yari fiyatına geldi. Siteye girince bölge seçeneğinden Ab deyin. AB den gelen ürünler %20 vergi ile geliyor ve kargo masrafı yok. Dikkat etmeniz gereken nokta ise alacağınız ürün asla 150 Euro yu geçmesin. Yoksa gümrükte sorun yaşarsınız. Bir hafta gümrükte oyalanmasina rağmen iki haftada ürün ulaşıyor. Benim aldığım ürün https://m-eur.vevor.com/spindle-motor-c_10130/cnc-1-5kw-air-cooled-spindle-motor-er11-engraving-inverter-mach3-pwm-mill-grind-p_010948413668 https://m-eur.vevor.com/best-sellers Isıtıcılar çok uygun geldi gözüme https://m-eur.vevor.com/diesel-heater-c_10321/5kw-12v-diesel-air-heater-lcd-thermostat-fuel-consumption-0-1-0-24l-h-for-trucks-p_01025968897811 Puan
-
Aks kırılınca motor düşmez de, motor düşüp de aks kırılmış olabilir. Motor düşmesi için çokça sebep aranabilir, düşerken nelere de zarar verdiğine bakmak gerekir. Araç servise çekilmeden ustanın yapacağı kontrol olmadan maaliyet vermek, suya yazı yazmaya benzeyecektir.8 Puan
-
aklıma bu geldi komik diye. Tekrar izledim gülerken hüzünlendim ülke hiç değişmemiş çok şükür5 Puan
-
Arkadaşlar referans olsun diye başıma gelen enteresan bir tamir sürecini paylaşayım. Öncelikle olaylar zincirleme gelişiyor Yani hepsi 2 haftada olan şeyler. Öncelikle aracımın arka viraj demir lastikleri sürekli gacurtu yapıyordu. Yenisini takıyoruz 1 hafta sonra gene ses yapmaya başlıyor. Gres sürüyoruz gene ses yapıyor. Bu sesle bir taraftan uğraşırken artık arka taraftan çukurlara girdikçe tangurtular tungurtular garip garip sesler gelmeye başladı. Rotçuya gittim alttan baktılar ! Neyse rotçu dediki arka denge kolları değişmesi lazım. İyi dedik arka denge kollarını değiştirdik. Viraj lastiklerini gene değiştirdim ama bu sefer FEBI değil daha dandik olan ECEM taktım. Farkı şu FEBI daha sert ve içi daha az esnek, ECEM olan bildiğin lastik gibi bişey. Arkadan gelen tıngırtılar zıngırtılar kesildi. Ancak sol teker çukura girince arkadan top sekme sesi gibi ses gelmeye devam ediyordu. Ben de herhalde amortisör takozu da gitti diye düşünüyordum. Öyle gezerken bir gün şehiriçinde arabanın sesi birden değişti. Homurdamaya kükremeye başladı. Dizel değil sanki benzinli V6 gibi ses yapıyordu gaza aniden yüklenince. Ben de turbodan ve turbo hortumlarından şüphelendim. Turbocuya gittim baktı etti turbon çok mükemmel çalışıyor dedi. Araba 16 yaşında bu arada orjinal turbosu. E dedim bu homurtu ney, ona bir şey diyemiyorum baktırmak lazım dedi. İyi dedik, bakımlarını yaptırdığım ustama gittim. Sürdü etti, dediki klima kompresörü olabilir. Ya dedim bu kompresör birden mi kesti gitti bu ses biraz egzoz sesine benziyor desem de Connectlerin de benzer şikayetlerle geldiğini söyledi. Tabi ben hala arabanın altına eğilip bakmıyorum. Sonra başka bir ustaya daha gösterdim o da meşhur Fiesta'cılar iyi bilir. O da baktı etti zorladı arabayı. Dediki sol şanzıman üst takozu gidik. İyi dedim en azından mantıklı bir yaklaşım. Titreşim ondan geliyor dedi. E dedim bakalım, vakit yok sonra bakabilirim dedi. Ben ofisin önünde şanzıman takozunu kontrol ettim hakkaten de bazı lastiklari yırtılmış. Ancak sesin sebebinin o olduğuna hala ikna olmadı. Analiz Turbo diye bir yer var Kadosan'da tavsiye ederim işi olana, ordaki arkadaş baktı. Turbo valf hortumunu çekti araba homurdamaya başladı. Hah dedim bu ses. Ses turbonun alt kısımlarından geliyor dedi. Eyi dedim mantıklı oralara yoğunlaşalım. Velhasıl arabayı otoparka çektim dün akşam, motor kısmına sağına soluna baktım bir şey yok. Aşağı eğildim bi baktım, egzoz spirali kaynak yerinden kopmuş. Bugün gittim hem şanzıman takozunu değiştirdim çıkan takoz çok da kötü durumda değil ama değiştirdik yine de, hem de egzoz spiralini yaptırdım. Çıkan spiral darmaduman artık takılacak gibi değil. Yenisini taktık mecburen. Arabadaki tüm sesler gitti, titreşimler sona erdi, amortisör kule takozundan geliyor zannettiğim ses de kesildi. Meğersem egzoz vuruyormuş Özetle yani ilk gittiğim turbocu zahmet edip bi eğilip baksaydı bu kadar uğraşmayacaktık. He sen niye eğilmedin derseniz, aklıma gelmedi :S Toplam masraflar; Febi Takoz : 700 TL + 50 TL işçilik Egzoz Spirali ve Montajı : 500 TL 1250 tl ye seslerden kurtulduk. Egzoz spirali yenilenince araba eskisinden de güzel oldu. Mırıl mırıl çalışıyor motor ve titreşim sıfıra yakın.4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
3 Puan
-
Aa öyle olmaz direk 1.4 fire euro 6 lazım ford la bir olamaz Performans kaybetmişsin. Senin bu motorun ilk taç atışını ilk top atışı hatta ilk kalp atışını çıkarmani beklerdim3 Puan
-
Navitech mis gibi alet yahu bütün travegolarda koltuk arkalarında olur her daim bozuktur3 Puan
-
motor kulağı önceden kaynaklıysa o kırılıp motoru düşürmüştür,aks şanzıman bağlantısı yerinden çıkmıştır3 Puan
-
torpido dediğini yıkamacı pembe bir kimyasalla silmeli sürterek . bu eziyete dayanmıyorsa torpidonuz üzücü3 Puan
-
3 Puan
-
Niye siliyor ki? Ben silmiyorum arabanın içini dışını. Yıkamıyorum da. servise her gidişimde boya korumayı nerde yaptınız diyorlar. boya koruma felan yok.3 Puan
-
3 Puan
-
İş garantiniz varsa en yüksek kredi kullanılarak alınabilecek en iyi aracı almak yönünde benim görüşüm. Sonuçta maaş artacak taksit aynı kalacak.3 Puan
-
Vitara ve Corolla arasında kalır Corolla'yi seçer en son stokta ne varsa alır geçerdim ?3 Puan
-
İstanbula her geldiğimde Rabbim burada yaşayanlara sabır versin diye dua ediyorum. İstanbulda ki fabrikalar, iş imkanlarının bir kısmı Anadoluya tsşınmadıkça boğazın üstüne 50 köprü yapılsın trafik düzelmez.3 Puan
-
2 Puan
-
Mensuba bunu yapan müşteriye neler yapmaz. Trafik 4700 kasko 6500 tuttu. Ama sor bide bana nasıl tuttu. Eldeki kasko policemi kurtarcam diye cok uğraştık ki hata kasko şirketinin idi . İptal ettikleri policemi nerdeyse 5 şahit ile geri duzeltebildik Karttaki son limite 300 lira benzin aldim. Bir ay ac oturcam artık. Bunların yaptığını Çorumlu yapmaz2 Puan
-
2 Puan
-
Kasko maceramiz oldu @Mehmet Ozyurek yorduk hakkını helal etsin. Allah Anadolu sigorta ile imtihan etmesin kimseyi.2 Puan
-
o multimediayı direk söker atardım boşa stres kaynağı , hiç yakışmamış burada takılıyor ötv den yırtılıyor distribütörçe2 Puan
-
Konuyu açalı 3 seneye yaklaştı, hala unutmadığım bi konu, bidahaki ay terhis oluyorum, seneye herhangi bir zamanda eski 90 110 luk 1.9 tdi motorlu herhangi bir araba veya t4 kasa transporter alırsam kesinlikle gizli işler çevirmeyecem, yasakmış2 Puan
-
2 Puan
-
Yaaaaav ? debriyaj balatası değil daa. Hadi diyelim debriyaj balatası. Boşta gazlasam şarj nasıl olacak. Bunlar bir takım uydurmalar efendim. Çay varsa kahve varsa konuşalım2 Puan
-
2 Puan
-
Caddy 600 bin ile 740 bin arasında fiyatlarda. vitara 4x2 790 bin 4x4 ise 854 bin tl fiyatlardan başlıyor. corolla da benzinli dream paket geliyor , 700 binden başlıyor. hybrid corolla şu an için yok. yılbaşı sonrası makyajlı corolla gelecek.hybrid 140 bg olacak. hybrid için makyaj beklenir ama benzinli alınacaksa makyaj beklemeye fiyat dezavantajı yaratacağı için gerek yok . hem fiyatlar hem de araç sınıfları ayrı işlere hizmet eder. . kimyasal ile alakası yok. maalesef biraz bastırarak silince ön torpido çiziliyor. tüm corolla modellerinde bu var. bez ile değil de hava tutarak temizlenmeli.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Aman abi kimse anadoluya taşınmasın. Anadolu yakası da berbat bir hal aldı kalsınlar orada.2 Puan
-
Ben de Vitara diyorum. Corolla mantıklı olabilir ama gönlüm Vitara'dan yana.2 Puan
-
2 Puan
-
vitara 4x4 ise direk al geç, ticariyi zaten geç, corollaya gelince,suv alma imkanı varsa ne işin var sedanla2 Puan
-
Caddy kamyonet. Hız sınırı, köprü otoyol gibi durumları var. Hep bi sürümceme. vitara eskidi. Özellikçe içi çok eski kaldı. Ama eğer 4x4 ise başka. Alınır. S cross var mesela. O yeni modern corolla zaten bilinen bir araba. siz arabayı nerede, hangi şartlarda, uzun yol veya şehir içi kısa mesafe gibi nasıl kullanacaksınız, o daha önemli. Bagaj önemli mi gibi bir sürü kriter var2 Puan
-
3 ü de bambaşka beklentilere cevap verir, sadece rakam ile kıyaslanmaz mutsuz eder2 Puan
-
Bu arada vitara’nın multimedya’sı navitech. Yani harici android bir cihaz. S cross’da bunu düzeltip stabil çalışan kendi multimedyalarını koymuşlar1 Puan
-
1 Puan
-
Snoways 4 kullanmadım ama Snoways 3 karda Conti den daha gibi geldi ?1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
debriyaj balatası var boş viteste gazlıyor yani nasıl gizlediler ise vw nin gözü yaşlı1 Puan
-
Autoking e ben de eski aracımdaki hasar için yönlendirilmiştim. Kırık tamponumu yamayarak gönderdiler. 1 ay sonra hem kırık bölgeden hem de etrafından açılmalar oldu. Dosyayı yeniden açtırmak, parça beklemek, değişim ve boyama ile uğraşmak derken haftalarca uğraştım. Pek memnun kaldığım söylenemez.1 Puan
-
Escortlarda kalorifer peteğinde musluk bulunmuyor. Soğuk sıcak ayarını petek üzerindeki kapak ile ayarlıyor.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Corolla alır geçer arkama bile bakmam. Ama noter için geri dönerim gibi gibi1 Puan
-
2 gün hasta yatıyom. Size resim atamadım. Bademcik iltihapı varmış. Aşırı yorgunluk ve bağışıklığın zayıflaması neticesinde olurmuş. Beni yoran iş değil. Gece uyuyamıyorum. Uykudan uyanıyorum ve geri uykuya dalamıyorum. Araba city modda bile olsa direksiyon acayip ağır gelmeye başladı. Kol kaslarım ve eklemlerim hastalık neticesiyle dermansız. Tepki sürem düştü ve etrafıma hakim olamıyorum. Bu gün istirahat bitti. Yarın iş başı yapıyorum. Umarım ilaçlar etkisini gösterir. Sabaha kadar uyumak nasip olur.1 Puan
-
Geçmiş Olsun... 2016 yılında eski aracımda önceki sahibinden kalma sağ arka kapı çıta altında El kadar bir göçük vardı.Auto King mini onarımdan halletti hasar kaydıda işlenmemişti.Gerçekten yardımcı oldular ancak İşçilik çok tatmin etmemişti.1 Puan
-
Elektirkli araçlara bakarken RKS diye bir marka gözüme ilişti. 4 farklı elektrikli otomobil yapmışlar. Bir tanesi güzel ama Citroen Ami'den pahalı... https://www.rksmotor.com.tr/model/d2.html1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00