Skor Tablosu
Popüler İçerik
29-01-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Ben de ptc açmıyorum artık.. olan var olmayan var, vicdanım razı olmuyor..3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Kim bu Ülke için tek bir taş bile koyarsa yolu aydınlık ve açık olsun. Her şey Vatan için , biz böyle hissettik.2 Puan
-
kerkinmek ne demek, anlamış çok tuhaf çünkü. araç titriyormu? kesiklik mi yapıyor?2 Puan
-
2 Puan
-
Geri vitese takınca sağ aynası aşağı inen 99 model arabamız vardı. Evropa çoktan aştı bunları.2 Puan
-
2 Puan
-
Şöyle bir ekip kuracaksın. Eline sopayı alıp il il dolaşacak. İstanbula ayrı bir ekip, semt semt dolaşacak. Önce bayileri sonra sıfır km araç satan galerileri dolaşacak. En son kıymete bindirenleri. Ardından İstiklal Marşı, kapanış.2 Puan
-
2 Puan
-
Şu an satmak için araba stoklayanla çiçek yağı stoklayanla ilaç stoklayanın farkı nedir?2 Puan
-
Bir takas teklifi aldım. Golfü alıyor, 2016 1.3 MTJ Urban egea veriyor, araba 190 bin km'de beyaz ve hatasız, üste 130 bin lira istiyor. Teklifi yapan kişi galerici. Yarın öğlene kadar golfün satışını ver, 210 bin lira vereyim, pazartesi gel, 340 bine egeayı al dedi. Konuşulan rakamlardan mütevellit güvenilir bir ticaret olmadığını düşünüp kabul etmedim. 2016 urban hatasız olunca linea ediyor o parayı. Neden egeayı o paraya veriyorsun? dedim, Golfün müşterisi hazır dedi. Benim hesabım; galerici egeayı 375-380'e satar, o arada benim arabaya benim istediğim 225 bin liradan anlaşır, üste minimum 150 bin lira almış olur. Kazan kazan durumu olur. Bana teklif ettiği ticarette ise benim aracı 210'a alıyor, egeayı 340'a veriyor. Yani üste 130 talep ediyor. 20 bin lirayı bana bırakmaz diye düşünüyorum. Aslında teklif benim için çok karlı. Çekindiğim şey şu oldu; ben aracı yarın 210'a verdim, paramı aldım. Pazartesi gittim, araçta haciz çıktı alamadık, bozuldu o iş dedi, 210'a araba gitmiş olur, ortada kalırım. Arabayı da çok ucuza vermiş olacağım durumda. Her şey yolunda gitse bile 130 bin lira beni sıkıntıya sokuyor, ucu ucuna halledebiliyorum. Bir de alacağımı düşündüğüm araçta bir sorun olursa 130 bin lira da yetmez bana. Sıkıntı yani. Bütçe meselesini halledene kadar golfe bineceğim2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
1.8 105 hp aracimda merak ettigim bu testi sonunda yapabildim. test aletinin kalibrasyonundan emin degilim. cikan sonuclar sırasıyla bu sekilde. @Çağlar Bayur abi referans değerleri biliyordun sanki sen1 Puan
-
J kasa sedan 1.6 dizel olanın boş ağırlığı 1450kg olması lazım. Aynı dönem Jetta 1350, golf 1300kg Corolla da 1300kg mış1 Puan
-
şunu derim hep: bu tip cihazlarda rakama bakmam, silindir arası farka bakarım. sıfır kadar iyi çıkmış denir bu ölçüm sonucuna, gagıldan gelenlere vesile ile katkı: ölçüm yapılırken benzin pompası sigortası çıkartılır, sıvı girişi engellenmiş olur.1 Puan
-
Bugün manifolddaki lpg nozullarını söktüm. Yerlerine m6 setskur civata yerleştirdim. Civataları takarken dişleri arasına ve üzerlerine epoksi sürdüm.1 Puan
-
1 Puan
-
Bir firmayla görüştüm sabah erkenden gel elimde bir tane var dedi. Oimpia cam marka.1 Puan
-
Gidona kamera aparatı montajı, bu sefer sağa taktım soldaki aynayla çakışmasın. Kamerayı öncekinden 7-8 cm kadar yukarıya almış olduk. İstediğim açıyı yakalayabilmem için kule gibi 15 cm'lik bir aparat kullanmam gerekiyor ki bunu istemiyorum. Metal ve kaliteli bir ürün gibi görünüyor, sürüşte test edemedim, dün yağmur attı bugün de dehşet soğuktu.1 Puan
-
uzun zaman hem h Hem J kullandık.. J olan 1.3 idi.. H olan 1.6 lpg li.. J Gırtlak doluydu güzeldi.. memnunduk.. Cıtır yazılımda vardı.. 1.6 j olana bisey diyemem ama nerdeyse aynı motorlar.. Kronikler ikisinde de var.. Ben ikisini de sevdim.. Rüzgar sesi aynıydı.. Yol tutuşta bence h bi tık daha iyiydi.. J 17 janttı, h 16.. J olan ic hacim olarak biraz klostrofobikti bence.. H frende daha keyifliydi.. Ama iç dizayn görsel olarak j daha iyiydi.. H a daha acımasız sert kullanım yapıyordum..Tık demedi.. Hala özlerim kendisini..1 Puan
-
1 Puan
-
1.8 lerin sıkıştırma orani 10.0:1 miş. yani atmosfer basınç değeriyle çarpınca, fabrika degeri 147 psi cikmasi gerekiyor anladığım kadarıyla. tek başıma yaptığım için ölçü aletini silindirlere elimle bastiramadim. aletin ustune bez koyup uzerine kaputu kapatarak bastirabildim. ondan arada basınç kaybi olmus olabilir diye düşündüm şimdi1 Puan
-
Aynı düşüncedeyiz Toplum buna Meyilli olmayanda olmaya itiliyor. Bu düzelmeli...1 Puan
-
1 Puan
-
Bu mühim işte abi. Aslında bu uygulamanın doğruluğunu da tartışabiliriz. Sistem alternatif üretse uygulansın da denilebilir ama işte nereden baksan elinde kalacak bir mesele. 7 kişilik mpv alsak ve bu işi onunla yapsak ne olur acaba?1 Puan
-
Ben kurallara uyarım Trafik Cezaları Af olur.Ev alırken her türlü Vergimi eksiksiz öder kamunun istediği tüm ödemeleri yaparım İmar Affı çıkar.Aldığım Maaştan yaşadığım evden eksiksiz tüm vergilerini öderim , Vergi Affı çıkar basit bir boğaz spreyini bile cebimden almak zorunda kalırım.Eyt çıkar Staj kapsama dahil edilmez 10 gün ile 13 yıl kaybederim.Arabam ile tampona dokunurum içim rahat etmez ne yapar eder sahibini bulur helallik alırım.Benim arabaya kaç defa sürter dururlar yüz yüze baktığım insan bile hiçbir şey yokmuş gibi davranır. İnsanlar böyle olmaya itiliyor ben halen direniyorum kendimi bozmamaya çalışıyorum ama kendimi Enayi gibi hissediyorum.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Asker arkadaşımın şirketinde şöför renault trafic araç ile sabah 4 personeli alıp ofise gelirken çevirme aracı personel taşımacılığı yapıyor diye bağladı.idare mahkemesine itiraz edip yürütmeyi durdurma alarak 15 gün sonra aracı geri aldık.aynı araçla hemen hemen hergün Aliağa-Kemalpaşa arası depo ve limana gidip geliyor.Tanıdık polis arkadaşlara sorduğumuzda araçla çalışanlar işe gidebilir ama servis aracı şeklinde eve veya ofise gidemezmiş.1 ay sonra karar çıktı aracı tekrar bağladılar 45 gün daha bekleyeceğiz.1 Puan
-
Dün, uzun zamandır takip ettiğim bir konuyu İstanbul da olduğum için gerçekleştirdim. Yeti lerim var iken aklımda olan 2 yildır takip ettiğim bir işlemdi, ustayı youtube da bulmuştum Enver Çelikoğlu. Yeti ler gitti, kamiq gitti ancak gerçekleştirdim. Dodik ilavesi. Arzu ettiğim gibi de oldu. Ortalıkda bu tür malzeme çok var. Ancak ustam üreticisine özel döküm yaptırdığını ifade ediyor. Malzeme gayet yumuşak aldığı şekli koruyor. Sonuç olarak memnun kaldım. Ayrıca yakın zaman önce Çin'den getirtdiğim arka can rüzgarlıklarımı da elden geçirmiş oldu, daha sağlam hale getirdi. https://www.otoclubturkiye.com/forum/uploads/monthly_2022_11/IMG_20221110_230634.jpg.a202fcd0f1c4348034b63eec198b4a19.jpg Vidyosu /1 Puan
-
1 Puan
-
Sınıflandırma şöyle: detaylar için: https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/08/20150822-14.htm Araç kategorileri MADDE 4 – (1) L kategorisi araçlar, motorlu bisikletler, iki ve üç tekerlekli mopetler, iki ve üç tekerlekli motosikletler, sepetli motosikletler, karayollarında kullanılan hafif ve ağır dört tekerlekliler ve hafif ve ağır dört tekerlekli motosikletler dahil olmak üzere, bu maddede ve Ek I’de kategorize edildiği şekilde iki, üç ve dört tekerlekli motorlu araçları kapsar. (2) Bu Yönetmeliğin amaçları çerçevesinde, Ek I’de açıklandığı şekliyle aşağıdaki araç kategorileri ve alt kategorileri geçerlidir: a) L1e kategorisi araçlar (hafif iki tekerlekli motorlu araçlar), şu alt kategorilere ayrılır: 1) L1e-A araçlar (motorlu bisikletler). 2) L1e-B araçlar (iki tekerlekli mopet). b) L2e kategorisi araçlar (üç tekerlekli mopetler) şu alt kategorilere ayrılır: 1) L2e-P araçlar (yolcu taşımak için tasarlanmış üç tekerlekli mopetler). 2) L2e-U araçlar (iş amaçlı tasarlanmış üç tekerlekli mopetler). c) L3e kategorisi araçlar (iki tekerlekli motosikletler) şu alt kategorilere ayrılır: 1) 81 inci maddede performans özellikleri belirtilen motosiklet performansı açısından: i) L3e-A1 araçlar (düşük performanslı motosikletler). ii) L3e-A2 araçlar (orta performanslı motosikletler). iii) L3e-A3 araçlar (yüksek performanslı motosikletler). 2) Özel kullanım açısından: i) L3e-A1E, L3e-A2E veya L3e-A3E enduro motosikletler. ii) L3e-A1T, L3e-A2T veya L3e-A3T trial motosikletler. ç) L4e kategorisi araçlar (yan arabalı iki tekerlekli motosikletler). d) L5e kategorisi araçlar (üç tekerlekli motosikletler) şu alt kategorilere ayrılır: 1) L5e-A araçlar (üç tekerlekli motosikletler): temel olarak yolcu taşımak için tasarlanmış motosikletler. 2) L5e-B araçlar (ticari üç tekerlekli motosikletler): özellikle yük taşımak için tasarlanmış üç tekerlekli ticari motosikletler. e) L6e kategorisi araçlar (hafif dört tekerlekli motosikletler) şu alt kategorilere ayrılır: 1) L6e-A araçlar (karayolunda giden hafif dört tekerlekli motosikletler). 2) L6e-B araçlar (hafif dört tekerlekli motorlu araç) şu alt kategorilere ayrılır: i) L6e-BU araçlar (yararlanma amacına göre hafif dört tekerlekli motorlu araç): özellikle yük taşımak için tasarlanmış ticari araçlar. ii) L6e-BP araçlar (yolcu taşımaya yönelik hafif dört tekerlekli motorlu araç): öncelikli olarak yolcu taşımak için tasarlanmış araçlar. f) L7e araçlar (ağır dört tekerlekli motosikletler) şu alt kategorilere ayrılır: 1) L7e-A araçlar (karayolunda giden ağır dört tekerlekli motosikletler) şu alt kategorilere ayrılır: i) L7e-A1: A1 yol dört tekerleklisi. ii) L7e-A2: A2 yol dört tekerleklisi. 2) L7e-B araçlar (her arazide gidebilen ağır dört tekerlekli motosiklet), şu alt kategorilere ayrılır: i) L7e-B1: her arazide gidebilen dört tekerlekli motosiklet. ii) L7e-B2: her arazide gidebilen iki kişilik araç. 3) L7e-C araçlar (ağır dört tekerlekli motorlu araçlar), şu alt kategorilere ayrılır: i) L7e-CU araçlar (yararlanma amaçlarına göre ağır dört tekerlekli motorlu araçlar): özellikle mal taşımak için tasarlanmış ticari araçlar. ii) L7e-CP araçlar (yolcu taşımaya yönelik ağır dört tekerlekli motorlu araçlar): temel olarak yolcu taşımak için tasarlanmış araçlar.1 Puan
-
1 Puan
-
Termostat. Devirdaim. Hortumlarda çatlak. Radyatör. Motorun sağında, motora giren su hortumu mevcut, ucu kelepçeli, o kısımda gevreme. Genleşme Deposunda çatlak. Genleşme Deposunun kapağı (orijinal değilse yapabilir). Lpg varsa regülatör kısmı. Şüpheli Listesi bu. Ucuzdan pahalıya doğru gidin derim.1 Puan
-
KA bir arabadan öte birşeydir, ben çok severim zaten araba dedğişin önce tek kapı olacak gerisi teferruat1 Puan
-
1 Puan
-
yakıtı bakımı vergiden düşerek ailecek gezmeye gidilsin denmiş, kuralları okuyunca çıkan sonuç bu1 Puan
-
1 Puan
-
Müteahhitlerin kredi kullandırtmaması vergi kaçırmanın direkt beyanı işte. Maliye ne iş yapıyor?1 Puan
-
İhale şartnamesine 1997 cc, euro 6.1 dizel bluemotion motorlu, D sınıfı, koltuk ısıtmalı, bej iç döşemeli yazanlar gibi.1 Puan
-
olmaz, satıcının marka inşaat şirketi olması lazım sıfır oğlu sıfır yani ve A sınıfı yalıtım sertifikalı olacak açıklamada. bir tek firma ismi eksik aslında yekten onu yazsalar tek satırda herşeyi anlardı herkes yorucu oluyor böylesi1 Puan
-
Merkezden uzaklaşılacak.. Sonra uzaklar da yükselecek ama o ayrı konu. Çünkü arz yok. Arz olmadıkça bir de faizler düşerse ev fiyatları daha da artacak.. Faiz düşürmeyi de anlamıyorum ben. Fazi düşüyor ama verilen faiz rakamı ile kredi veren yok. yada istediğin rakamı veren yok. Ancak fazi indirimi haberi otomatik olarak sarı site ilanlarına % 25 oalrak yansıyor. Ekonomide ev için kira bedeli tespit edilirken bina bedelinin binde 4'ü hesap edilir. Yani bir ev kiraya verildiğinde kirasının 20 yılda kendisini amorti etmesi beklenir. Ev 5 milyon ise 20 bin lira normal görünüyor. Sorun evin 5 milyon olmasında. Ev için maliyet fiyatları metrekare x 10-12 bin civarında. bina çok pahalı değil, arsa çok pahalı. Ne yapılmalı.. Kritik sınırlara gelmiş şehirlerde yabancıya satış yasaklanmalı. Çünkü onlar şişiriyor. 250 bin dolarlık ev alana vatandaşlık verildiği için her ev 250 bin dolar oldu. Merkez dışına çıkarak yeni imar planları verilmeli. Gerekirse istanbul bölünmeli, 3 il oluşturulmalı. Boğaz ve çevresi istanbul kalmalı. doğu ve batısı bölünmeli. İstanbuldaki göçmenler sınır dışı edilemiyorsa il dışı edilmeli. Çevre illerdeki sanayileşme teşvik edilmeli. Çevre illerdeki konut yatırımları teşvik edilmeli. Vs vs.. Aklıma geliverenler bunlar. Bunu uygulayan sayılı zaten.. ben sadece bir kişi tanıyorum.. Kiracı ısrar ederse ev sahibinin oğlu almanyadan geliyor, yada oğlu evleniyor. Sonuç mahkemeye yansıyor.1 Puan
-
Kafamı kurcalayan bir konu var. Geçen sene yazmıştım, ev sahibi ile bir takım sorunlar oldu diye, çözmüştük ama tekrar hortladı mevzu, artık ben de sıkıldım. Bir çaresine bakmaya çalışıyorum. Alayım desem, şu paketten yararlanmak bile çok zor, İstanbul'da merkezi yerlerde saçma yerlere gitmiş fiyatlar, ona tamam desen tamamını gösterecek adam bulmak imkansız. Bazı nedenlerden dolayı lokasyon da değiştiremiyorum. Kiralıklara bakarsak da site içi 3+1 deyince 20'ler çok normalleşmiş, 25-30-35 gidiyor. Bunlar da öyle çok lüks manzaralı filan yerler değil. Şimdi soru şu; Memuru filan geçtim, çok konuşulan yazılımcı maaşları bile belli, bu kiraları kim nasıl veriyor ve bu işin sonu ne olacak?1 Puan
-
Sistemin ne şekilde çalışacağını bilmem, müteahhit tam faturaya girmek istemez, isterse de fiyatları en az % 30 artırır çünkü vergi ödeyecek, gerçi onu da ödemez, gelin barışalım yasası hemen çıkar ama kimse zamdan vazgeçmez. Alıcıysanız ve paranız nakit cepte pazarlık etmiyorsanız; ya banka öpecek, ya mülk sahibi, kaçınılmaz ? Sizin için maliyet değişmez, değişen tek şey kimin öpeceği.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00