Skor Tablosu
Popüler İçerik
02-02-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Alacak karşılığı bir araba geçti elime , ilk görüşte aşk dedikleri gibi bir şey , kendileri 77 model manuel 4 ileri , ufak tefek eksikleri var satmaz isem gidereceğim . Aracın artıları 80 km hız ile giderken 200 ile gidiyormuş gibi verdiği hissiyat ile spor araba hissi , dağ bayır gibi bozuk yollarda gösterdiği performans ile adeta bir arazi taşıtı , evimin ikinci arabası gözümü budaktan esirgemem konusunda bana yardımcı oluşu , 1.4 litre motor hacmi yıllara meydan okuyan karoser yapısı daha halen lpg ile tanışmaması , triger mi o da ne der gibi bakışı ,hayatımda koltuğunun bu kadar yumuşak bir arabanın varlığını bana hatırlatması .5 Puan
-
Konu açmak lazımdı. Passat üretimi sonlanıyor diye konu vardı arkadaşın biri açmıştı altına da eklemeli ?5 Puan
-
Ford sağlamdır Reno ekonomiktir VW konforludur Algı bu şekilde. Kendimi bildim bileli VW Passat var evin altında, kıymetini Ford'a Reno'ya vs binince anlıyorum. Örneğin; Reno güven vermiyor, yolda geziyor. Ford böbrek taşımı düşürüyor, agresif his uyandırıyor. Japon grupları teneke gibi geliyor, neden? çünkü tok kapı sesi yok. (Beni yanlış anlamayın, hepsi ironi, genel algı bu şekilde insanlarda) Esas olay şu, VW için konuşuyorum, sanki birileri oturmuş düşünmüş, ''biz bu arabayı 10 yılda nasıl bozarız'' diye. Kendi Passatımızdan örnek veriyorum, 2010 model, sağ arka kapı modülü niye bozulur bir aracın? en az kullanılan kapılardan biri, bozulunca ne cam iniyor, ne de kapıyı kilitliyor, 4000₺ idi en son parçanın fiyatı. Şimdi Ford'un veya Reno'nun öyle sıkıntıları yok, modülü bile yok belki, bu onları kaliteli yapmıyor evet, fakat üzmüyor da vw gibi, kullanıcı dostu olduğunun sonucuna varıyoruz. Kalite algımızda bir sorun var bence, Mesela bana göre antin kuntin arıza açmayan araç kalitelidir Bakımları düzenli yapılan ve akabinde yolda bırakmayan araç kalitelidir Malzemesi uzun vadede eskimeyen araç kalitelidir Özelliği olan araç kalitelidir diyemem, tok kapı sesi olan araç kalitelidir diyemem, konforlu ve güven veren bir araç olarak yorumlarım. Benim için VW budur. Gerçekten konforuna diyecek yok ama, ford'dan sonra huzur buluyorum, ne yol sesi var ne de motor sesi (premium bir marka olmamasına rağmen)5 Puan
-
Ben wv fanı değilim ki. Ama şunu unutmamak gerek, ülkemizde zaten 98den sonra var marka olarak. Yani öncesinde satamadı. Bazı markaların eskisini görememen araba kalitesinden azade işletme maliyetleri ile alakalı.O 1.8T dediğin b5 kasa passatin ön takım fiyatıyla senin arabanın komple alt takımı yapılır mesela. Fakir adam binemiyor. Zengin olan da yenisine biniyor. Tabi enteresan bir nokta var, reno deyince hemen toroslara gitme, Clio 1 Ler nerde? Europalar nerde? Laguna 1 Ler nereye kayboldu? Bu rönoyu kötü yada iyi yapmaz. İşletme giderleri ve parça bulunabilirligi sebebiyle piyasada kalmadılar. Laguna 1 in tavan lambasına 3000 lira istediler mesela, arkadaşın babasinda var. Tabi araba sıfırken de onlardaydı, bilirim o zamanki kalitesini konforunu falan. Çabiden ödünç vesile ile, satış rakamları ile doğru orantılı bakarsak, yıldız hariç her eski araba kayboldu piyasadan. Çünkü tüm araçlara ciddi para harcama zamanı geldi. Sadece yıldıza harcanıyor. Arkadaş 94 broadwayini toparlıyor. Sadece kaporta boyaya 40 harcadı. Motor yürüyen vs. Yok bu hesapta. Piyasa değerinin yarısını harcıyor. Dün diyor ki hesapladigimin iki katını bulacak, bilsem başlamazdım. Çünkü ekonomik değil bu eski araba toplama işi. Yıldız ise piyasada para ediyor. Diğerleri etmiyor4 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Arkadaşın biri şirket araçlarından biri olan tailantı aldı. Bindi gidiyor. Aynaları çok sık kullandığı için sürekli dikiz aynalarına bakar. Ortaya baktı ayna yok. Nerde lan bu ayna düştümü dedi koltuk altına falan baktı yok. Camda yapışkan izi de yok. Aradı ofisi dedi ki bu aracın aynası yok niye. Sonra hayal kırıklığı. Bu araçlarda dikiz aynası yok dediler. Ulan kapıları anladık elle açacaz. Aynadan ne istediniz be adam. Yakın da reno diyecek ki artık el arabasına binin.3 Puan
-
Doğru tespit. Bu arabaları yürüyecek kadar parası olup, sıfırını alacak kadar parası olmayan bir azınlığa hitap ediyor.3 Puan
-
3 Puan
-
Rönö halkçıydı şimdi neci oldu ben anlamadım. Adamına göre mi muamele yapacak. Fiat tavan yapar. Gelsin egeaaalaarss @Murat Sahın senin arabayı gömdü koş koş3 Puan
-
Lansman dönemi sözde 995000 TL idi. Lansman sonrası sanırım 7-10 gün içinde 1040000 oldu. Bana gelinceye kadar son Ocak 2023 zammıyla 1100 TL ye çıktı. Kasko %50 indirim ile 11800 TL tuttu.3 Puan
-
Reno böyledir. Sorunsuz hizmet eder yıllarca ama yerden yere vurulur. Escortlar un eleğine döner pastan ama sorsan ama üstüne yoktur mesela sağlamlıkta. Değişik bir coğrafya burası. Yazsana vicdanlı şekilde kaç tane golf 3 ve 4, bora polo kaldı yürüyen? Denk geliyor mu? Polo var gerçi tek tük. Yumurta kasa accentler maşallah cirit atıyor hala piyasada.3 Puan
-
3 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Aldığı gün dedim Fatih'e " uykusuz geceler seni bekliyor" diye bu kasadan olupta tirmalamayan adam görmedim daha2 Puan
-
Ben uzun süredir bu takstiği uyguluyorum.. Vadesi geçmeyen, bozulmayan ve kullanacağın, imkanın varsa, ne alırsan kardır. Aynen valla. Asla pişman olmam.. Yanlış kurutursan biraz küçülüyor.. senin hırkayı yanlış kurutursak bana olur mesela..2 Puan
-
Nerden denk geldi ise şu kombi tamircisi bi abey var adam camisira zarar veriyor olsa bu donum hala böyle mi kalirdi diye bas bas bağırdı ?2 Puan
-
Martta makyajlı kasa lansmanı var. klasik pilli demeye kalmadan li-on pilliler gelecek. makyaj dediysek yalandan dedik , az fondöten biraz göz kalemi . o kadarcık makyaj . hibrit son nesile evriliyor. 140 hp olarak gelecekve batarya nikel yerine li-on olacak. ayrıca tss 3 geliyor. onun dışında jant gösterge ve multimedya ekran değişecek. kalanı aynı.2 Puan
-
Corolla Sedan'ın üretimi durmuş. Artık klasik diye pazarlarsınız https://www.webtekno.com/toyota-sifir-araba-fiyat-listesi-h129955.html2 Puan
-
2 Puan
-
699 bin TL verdik aldık Egea Crosumuzu , Bide bana Corolla Cross al diyordun. Olum nerdeyse 2 katı pahalı araba...2 Puan
-
2 Puan
-
cip diye bilerek yazdım, Amerikan araçlarından ziyade İngiliz ve Alman versiyonları tercih ediyorlar. Zaten mafyatik tipler için X5 malum diziden sonra hep revaçta kaldı Pavyon deyince İlkay abiye bildirim gidiyor da sana da mı geliyor abi?2 Puan
-
2 Puan
-
fiyatı aşağı yönlendirecek bir sinyal henüz keşfedilmediği için, nokta dahi sinyal olsa gideceği tek yön vardır2 Puan
-
Marş anında voltaj düşer sonra şarj başlar yükselir. Ampülde ışık değişimi bundan. Pejo ampulleri regülatör ile sürüyor ise ışık değişimi çok az olur. Belli belirsiz hatta.2 Puan
-
Ali Darbaz servise gidince ; https://www.instagram.com/reel/CmwRlrso4Px/?igshid=MWI4MTIyMDE=2 Puan
-
2 Puan
-
Farın üzerinde manuel ayara izin veren bir mekanizma vardır muhakkak. Kapalı alanda duvara 10 metre kala durup 2 farı tek çizgi yapabilirsiniz2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
vesile ile bu beyaz/gri eşyalardaki yedek parça sorunu, fiyatlandırma sorunu arabalardan beter...2 Puan
-
1 Puan
-
az önce letgo’dan bir şey bakayım dedim. Uygulama çöp olmuş resmen. Adamlar bu ortamda kendilerini bitirmişler. Direkt sildim telefondan. Sarı siteye devam zorunlu olarak1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Davlumbaz olayı çok iyi ya. çürüsün araba bırak diye yapmışlar. Göz ucuyla baksak bile iyi.1 Puan
-
Ben de hem kuruluk hem yorgunluk vardı. Akşama doğru hayko cepkin gibi gözün teki kendi kendine kapanıyordu. Suni damla falan verdiler ama asıl çözüm fazla su içmek ve blue blocker gözlük almak oldu. Özellikle suyu zorla da olsa için baya fark edecektir.1 Puan
-
Mesele bozulmaması ise torostan iyisi yok. Vw kapı modülü parasına her yanı tamir olur. Ama hepimiz torosa binmiyoruz çünkü sadece bozulmaması yetmez. Bazı realiteleri kabul etmemiz gerekir. B ve C segment ford araçlar go kart aracı gibi. Tamam efsane yol tutuyor, ama go kart aracı gibi bire konfor hissi var. (son çıkan focusu saymıyorum, onu deneyimlemedim) Şimdi bu sana göre rahatsız edici olabilir, ama Çabi sever mesela o hissi Ben de severim. Benim seviyor olmam onu konforlu yapmaz. Lastik sesinden arabada durulmuyor evet, bunu problem eden, yani bunu istemeyen kullanıcıya hitap etmez mesela. Reno yol tutmaz denir, ford ile, vw ile rekabet edemez o konuda. Ama kolay arıza yapmaz, yaparsa da parçası falan erişilebilir. (Ucuz demiyorum, ucuz bir şey kalmadı, mesele lazım olduğunda bulabilmek) Özellikle eskden yürüyen aksamı ve bozuk yollarımız sebebiyle tercih edilirdi. Mesela 2 tane şahinin alt takımıyla uğraşmaktan sıkılıp sembol almıştık, 2 buçuk yıl eşşek gibi kullandık, en ufak arızası olmadı. Bizim ülkede bu aracın hedef kitlesi zaten takım elbisesini giyip sağ arka koltuğa oturan kesim değil ki. Ama mesela megane 4 deneyimledim, kesinlikle yüksek süratlerde yan rüzgarlardan etkilenip yolda geziyor araba. 20 yıldır araba kullanırım, 20 yıldır da sert araba kullanırım, egea için yolda geziyor diyemem, clio için diyemem ama megane 4 geziyor. Tabi 120-130 bandında sorun yok, benim bahsettiğim süratler daha yüksek. Vw konforlu. 2001 model golf bile konforlu. Yol sesi yok, koltukların tasarımı rahat, direksiyon yeterince yumuşayıp yeterince sertleşebiliyor. Modeline göre fazlaca donanımlı. Benzer yıllarda bir çok markanın D segmentinde olmayan özellikler golfte var. Başka da bir olayı yok aslında.Ama bazı gerçekleri kabullenmek gerekiyor. Özellik arttıkça arıza artar. Eşyanın doğası bu. Ama başa dönersek, tek başına sağlamlık kriter değil. Ben yol tutuş isterim, gündelik kullanımımda bile elzem benim için. Tamam bir kere lazım olur, ama kaza yapmakla yapmamak arasındaki farkı oluşturur. Sen konfor istersin, ses duymayım dersin. Tercihler devreye girer. Ama dönüp arkaya bakarsak, tek mesele bozulmamak olsaydı hepimiz 3310 kullanıyor olurduk. Yere ilk düştüğünde darmadağın olan telefonları neden bir sürü para erip alıyoruz? İhtiyaçlar ve beklentiler Tabi konu premium otomobil olduğunda bu işin başında hepimizin sorunları ile tanıdığı İngiliz araçları gelir. Jaguar adamların en basit aracı sayılır. Tamam, genelde çok sorunludur İngiliz araçları, dünya genelinde algı budur ama rolls binen adamın bunu umursayacağını hiç sanmıyorum.1 Puan
-
dokker'da oldu sana express bence orta segment bir VW yi kiralık alıp 3 sene sonunda atıp kurtulacaksın. satıp değil bak atıp.1 Puan
-
1 Puan
-
Ankara pavyon cenneti Heralde cipe binecek. Nerden geldik bu konuya ya mesai bitmeyecek şimdi1 Puan
-
Hayırlı olsun abim, güle güle kullanın kazasız belasız. Siyah renk bakımı zor ama katlanılmaz değil ..1 Puan
-
+1 Katılmakla birlikte, eski vw'ler harbiden dökülüyor. 2002 Model Focus'un iç döşemesine, kapı yüzlerine vs bakalım, bir de Golf'e bakalım, Focusların çoğu öyle dururken, Golfler, eski Passatlar muhakkak bir yeri soyulmuş, sıyrılmış vaziyette oluyor.1 Puan
-
Bizim Aydın yapmıştı bu işi ve güzel olmuştu ama fotolar uçmuş maalesef..1 Puan
-
konu başlığı ters değil mi, ''sıfır araçlara gelen fiyat güncellemeleri'' olması gerekmiyor mu? ya da araç sıfırlara gelen güncelleme fiyatları1 Puan
-
akıllı şarj var o arabada, boşta şarj ölçmek yanıltıaibliyor zaten öncelikle göstergeyi ford lehiminiden anlayan birine gösterin, immo ordan geçiyor, bir gün gelir çekiciye kalır araba1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00