İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

25-02-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Habersizce ihtiyar heyeti istanbul kültür ve gastronomi gezisi yapıldı.
    10 Puan
  2. Evin önü eşeksiz olmaz dedim, gittim hakiki eşek aldım, rampada çekmez, gaza bassan gitmez, 0-100 ü 20 sn civarında muhtemel. Yaklaşık 3-4 saat galericileri gezdikten sonra 2.el oynanmamış, düzgün araç bulmanın imkansızlığını bizzat deneyimledim ve galeriden 500 km de Egea Cross 1.4 Fire Street (Başlangıç paketi) alıp çıktım.
    4 Puan
  3. Aracın işlemleri için Honda'nın avukatlarına vekalet verdim. Uğraşacak takatim olmadığını anladım çünkü o anda. Sigorta, tahkim, icra sırasıyla yol haritası ne ise izlenecek. Teşekkürler mesajlarınız için tekrardan.
    3 Puan
  4. Depo kapağına boşuna bundan yapıştırmazlarmis. Baktın adblue bitti müsait bı yerde organik olarak çözersin
    3 Puan
  5. Koruma demiri ve grenaj koruma çıkartmalarını yapıştırdık, tech pack açıldı (Quickshifter, viraj aydınlatma, çok fazla sürüş modu, otomatik süspansiyon vs) Far koruma, radyatör koruma ve orijinal arka çantamız (topcase) yolda. Artçı koltuğuna seyahat çantası aldım. Yeterli alan sayesinde yan çanta satın almayacağım. Seyahatlerde depo üstü çantayı da takıp, sürüş keyfini çıkarmak kaldı.
    3 Puan
  6. ben size bir şey söyleyeyim. beton dayanımı 30 yerine 15-20 mpa olsun. ama demiri iyi işçilikle yapılsın. o binalar yıkılmaz
    2 Puan
  7. Ben 9 yıldır yapıyorum bu işi 9 yıldır var. Öncesinde de vardır. En kalitesiz sektörde çalışıyorum. Hep burada bahsettiğimiz şeylerden bahsediyorlar şuan. Ustanın betonu telef etmesi. Programa bağlanabilsem neden başında durmuyorsunuz derdim. Numuneyi alan basıyor gidiyor. Sonrasında atış serbest. 20 kişinin çalışması gereken laboratuvarda 5 kişi çalıştırıyorlar. 150 m³ döşemede 4 mikserden numune alması gereken adam 1 mikserden alıp gidiyor. Zaman yok daha 10 yere gidecek. Bakanlık neden "birader sen bu personelle bu işi nasıl yapacaksın tse ye göre? " demiyor? Matematik yapsa ortaya çıkacak zaten
    2 Puan
  8. dayı ile muhabbetiniz bol oldu nişantaşında doğma büyüme hataylı yı nasıl buldun yahu saniyede
    2 Puan
  9. Ayrıca cadde üstündeki modern binaları inceledik.. En az yarısı ilk yapılırken 3-4 kat olarak yapılmış ama sonradan 3-4 kat daha çıkılmış.
    2 Puan
  10. Tekrardan merhaba aracımız sanayide iken boş durmayalım dedik aracın lpg tankı ve regülatörü hariç elektrik ve lpg boruları tamamı değiştirildi. Lpg işimiz bittiği gibi aracımızı elektirikçiye bıraktık perşembe günü, 1 haftalık bir süreç Cam motoru kriko ve kapı kilitleri bakımı temizliği. Kapı bagaj kilit otomatikleri Kapı bagaj aydınlatma siviçleri Sigorta kutusu bakımı ve gerekirse tekrar pcb kart basımı tabla bakımları Aracın tamamı motor içi ve devam eden elektrik tesisatı kabloları tamamı kontrol edilip ona göre revize edilecek Bizde bu arada iç trim temizlikleri ve döşeme işlerini yavaştan yapmaya başladık daha çok işimiz var
    2 Puan
  11. Basit düşün.. paintte düzelip farklı isimle kaydet hocam.. Hoca gibi düşünüp teknik çalışınca olmuyor o iş
    2 Puan
  12. Bunu bakanlık zaten yapıyor. Ama sürekli değil. Biz geçen yıl 6 denetleme geçirdik. Piyasa denetimi. Her şantiyede verdiğimiz çipli numuneler haricinde. Bakanlık yolda gördüğü mikserin arkasına takılıp gidiyor. Teslim anında numune alıyor. Dediğin gibi iş teslimatı sonrasında ustalar rahat edecekler diye betona müdahale ediliyor. Biz başa çıkamadığımız durumda (kavga gürültü) redoz katkısı ile beton akışkanlığını arttırıyoruz. Tabi bunun da maliyeti var. 0.52 dolar cent kg si. Bu maliyete katlanmak istemeyen santral bu işi su ile hallediyor. M³ başına verilen her 5 kg su nereden baksan dayanımı 5 6 mpa düşürür. Yani kabaca 12 m³ c30 betona usta rahat edecek diye 60-80 kg su verdik karıştırdık. 12 m³ c25 iniz hayırlı olsun. Müteahhit zaten birşey anlamıyor ve anlamak zorunda mı? Değil. Bizde değil yani. Şantiye şefi ve yapıdenetim ayrılmayacak başından. Bu iş bu kadar basit. 10 sene sonra kolondan kirişten karot alıp aa beton dandik demek salaklıktan başka birşey değil. Sen başında duraydın iyiydi o beton. Bunu dökeceksin kardeşim diyecek şantiye şefi ve yapıdenetim. Ona da popo lazım. Malesef yok. Her zaman diyorum. Biz yarımamul veriyoruz. Her allah günü 10 farklı şantiyede zaten denetleniyoruz. Denetlenmediğimiz, hemde hiç denetlenmediğimiz köydeki pala dayı da aynı betonu alıyor, 500 villa yapan yapıdenetimli yer de. Köylere neden yapıdenetim şartı yok? C30 yerine c16 göndersem kimsenin ruhu duymaz.
    2 Puan
  13. Bugün havanın güzelliğinden istifade ederek yıkandık
    2 Puan
  14. Babamı bir yere götürmek ve hava yağmurlu olması dışında araba kullanmıyorum abim. Standart donanım emmi, Bir sabah kahve içmeye çıkar gelirim, test ederiz birlikte ?
    2 Puan
  15. White Power Semi-Active elektronik süspansiyon mevcut abi, sürüş modunu seçiyorsun, (Street, Off road, Rain, Sport, Rally, Comfort) kendisi sürüş seçimi ve yükleme seçeneklerine göre (Sürücü, Sürücü+Artçı, Sürücü+Artçı+Çantalar, Sürücü+Çantalar vs) elektronik olarak süspansiyon yükseltme, alçaltma, sertleştirme veya yumuşatma seçeneklerini devreye alıyor. Örnek otoyolda sürdün, araziye gireceksin Off road moduna aldın; süspansiyon hafif yükselir ve sertleşir, çekiş kontrolünü kapatır, abs yi kapatmaz ama manuel kapatmaya izin verir. Anti dive ile kaydırmaya izin verir manuel kaç açıya kadar izin vereceğini seçersin. Sport mod a alınca; süspansiyon u kısar, motosiklet yere yaklaşır, Adventure motosiklette 270 km hıza kadar gitmenin keyfini çıkarırsın. Adaptif hız sabitleyici ile, öndekinin ani manevralarında frenleme ve yol açıldığında belirlediğin üst sınıra kadar hızlanma ve Quickshifter teknolojisi ile vites attığında CC devre dışı kalmadan çalışmaya devam eder. Yağmur modunda; beygiri azaltır, gaz tepkisini kısar vs. vs. Sonuç; Motor derki, üzerimde dengede durmayı başarırsan, gerisini ben hallederim. Bu arada anahtarsız çalışma standart donanım ?
    2 Puan
  16. Baktım ki adam bölgeyi tanıyor. Biraz analiz yapalım dedim Kaçak binaları hep saydı bana.
    1 Puan
  17. yumurtayı hissedebiliyor muymuş?
    1 Puan
  18. havanda su dövmeye başladık mı
    1 Puan
  19. Bugün beyoğlundaki 100 yıllık binaları inceledik. Bina yapım tekniklerine baktık. AKM nin önündeki sundurmayı depreme dayanıklı mı diye gözlemledik. Askeri müzeye girdik. Askeri müzenin kantini mükemmel. Bazı bölümleri kaldırılmış gibi pek ziyaretçi yoktu ama herkesin bi gitmesinde fayda var. Kıbrıs savaşı ve iç güvenlik bölümleri kapalıydı kaldırılmış. Bazı yerleri restorasyonda gibi. Yine de güzeldi. Gezi parkına gittik. Islak hamburger iyiyidi.
    1 Puan
  20. 1 Puan
  21. Balıkesir çok sıkı. Önceden de öyleydi. Biz senede min 6 baskın yerken izmir bölgede 5 senede hiç yaşamayan santral var. Yola pusu kuruyorlar. Kursunlar zaten.
    1 Puan
  22. Bakanlık yapı denetimleri denetlerken 1 hafta önceden haber veriyor. Anlık baskın ile inşaat denetlediğini hiç duymadım. Bi size şey yapıyorlar galiba. ya hepsi göstermelik abi. Herkes işin farkında. pazartesi hatay’a gidiyorum çekiçle bina tespiti yapacam. Arkamdan küfretmeyin
    1 Puan
  23. Sana lazım olan bu aslında.
    1 Puan
  24. Ben sevmedim, kaskosu çok ucuz çıktı. Bir sürü para iadesi çıktı. Zarar ettik
    1 Puan
  25. Çok saçma sapan poliçeler ulaşıyor bana Şu ana kadar bankadan yapılmış doğru bir poliçeye rastlayamadım. Bu örnekte güncel dask vedeli 300 bin lira Ancak konut poliçesi de yapılmış ve bina bedeli olarak 165,000 lira girilmiş. Eşya olarak 10 bin lira girilmiş. Karşılık olarak da 830 lira prim alınmış. Bu poliçedeki bina bedeli, dask teminatının da altında kalacağı için binaya hiç bir ödeme yapmayacak. Tamamen çöpe atılmış bir 830 lira. Ayrıca yine bu arkadaşımızın da dasktaki bina alanı da hatalı. Brüt 140, net 120 metre olan dairenin daskı bankadan 100 metrekare olarak yapılmış. Poliçelerinizi inceleyin arkadaşlar.
    1 Puan
  26. 1 Puan
  27. Bu işin mafyası var, avantası var, değirmene su taşıyanı var, değirmenci var.. Eskiden de vardı, şimdi de var. Komisyon ya da bağış almadan ruhsat vermeyin diyen tapeler duydu bu kulaklar. Keşke bugünler yarınların garantisi olmasa. Ya da ne bileyim, belki de umutvar olmak gerek
    1 Puan
  28. Kendi ayağına mı sıksın diyorsun yani?
    1 Puan
  29. Bugün aracı servise götürdüm. Rutin bakım yapıldı. Silecek suyu az tazyikli fışkırıyordu. Arka cama hiç su gitmiyordu. Depoya koyduğum su itinayla aşağıdan boşalıyordu. Tahminimde yanılmamışım. Ağzını kırdığımın faresi tamponun içine yuvalanmış, tüm su hortumlarını çeşitli bölgelerden kıtlamış. Su hortumları hariç bir de davlumbazın üstündeki izloasyon malzemesini kemirmiş. Başka hortumlarda vs bir sorun yok dediler.
    1 Puan
  30. En son sordum nasıl okunamıyor üstü çokmu yağ vs. Cevap okunacak yere bakması zor o yüzden öyle yazıyoruz dedi.
    1 Puan
  31. Benim 50'lik Scooter motorum 80'lik şu anda Bu olayı bir türlü anlayamadım hocam, ne zaman gitsem, hangi arabayı muayeneye soksam, motor no okunamıyor kusuru mevcut.
    1 Puan
  32. ustaya bunları söyleyecem, kaldı ki bunları benim söylemem de garip ama iş başa düşüyor sorunumuz sağ tarafta yani yolcu kısmında şu beyaz kafes eksik olabilir mi https://www.ciceksepeti.com/fiesta-kalorifer-motor-kumanda-yonlendirme-kolu-ve-kafesi-2008-2016-kcm19895948
    1 Puan
  33. Dün sabah aniden gidiverdi Kuga, hoşçakal bile diyemedim. Yeni sahibini sevindirsin.
    1 Puan
  34. Nasıl olsa motor no okunamıyor, hafif kusurlu...
    1 Puan
  35. hacim değişmiş, faturası da olsa işelenemez bu şekilde. aynı hacimde de olsa, bir önceki euro normuna aitse yine işlenemez,
    1 Puan
  36. yani o bölgedeki terlemeye 5 tl bile düşmezdim satıcı olarak
    1 Puan
  37. Erzurumda köyün yakınlarında petrol boru hattı döşeniyordu 1990 lı yıllar araçların çoğu ssyoung kısa şaseli jiplerdi. Niye bunlar deyince mercedes motorlu ama mercedes gibi narin değil demişlerdi.
    1 Puan
  38. Bu yazdıklarım yorumun ilk 2 paragrafını ve markalara göre kısa özetini bir kaç gün önce bir grupta konuşmuştuk. Konuyu görünce bende yorumu burada güncel haliyle atayım Lastik konusu göreceli, daha doğrusu öznel bir konudur benim fikrim kişiden kişiye araçtan araca değişir. X lastiği A aracında mükemmel performans sergilerken B aracında bekleneni vermeyebiliyor. Buna bir çok sebep sayılabilir. Ağırlık, ağırlık dağılımı, araç sınıfı (aynı marka C sınıfı sedan ve hb de bile fark gözlenebilir), araç teknolojisi, yol durumu vs vs. Şimdi şu an kullandığım araca aldığım lastikler üzerinden konuşayım. Şu an kışlık olarak Continental TS 860 takılı Bundan önce Lassa Snoways 3, daha öncesinde de Petlas vardı. Conti kuruda ve ıslakta mükemmel performans sergilerken karda markadan bekleneni ve isteneni alamadım. Lassa Snoways 3 her koşulda tatmin ederken karda Contiye göre çok daha başarılı idi. Conti ile 2. sezonunda evimin rampasını çıkamazken Lassa ile rampada patinaj bile çekmeden kalkıyor diyebilirim. Hatta pandeminin patladığı 2020 Şubat ayında Lassa ile Çorum-İstanbul yaptım öyle böyle kar yoktu. İsmetpaşa rampaları ve Kemikli ve Horhor geçitlerini bilenler vardır Karabük yol ayrımında. Rampaları çıkarken ne patinaja düştü (dur kalk vardı) inerkende ABS devreye girmedi bile desem abartı olmaz. Aynı şartlarda 2022 Ocak ayında ilçeden merkeze giderken benzer kar yağdı bu sefer Contiler vardı. Çorum Merzifon (Samsun Ankara yolu) arasında rampa çıkarken çok patinaja düştü inerkende ABS nin vurduğu anlar oldu. Petlas zaten Petlas parasına göre çok iyiydi ama ıslakta tedirgin ederdi onu herkes bilir zaten Şimdi yazlık olarak Nokian Powerproof var, öncesinde Nokian XL Line vardı, daha öncesinde de Bridgestone Turanza ER300 vardı. Bridgestone 215 50 17 idi, Nokianlar 225 45 17 idi. Bridgestone kuruda da ıslakta da iyiydi ama sertti yanak kalın olmasına (fark aslında çok düşük ama olsun) ve yanak kısımlarından 2.5 senenin sonunda parçalanmaya başlamıştı. Nokian lastiklerimde ise XL Line parçalanma 3. senesinde başladı. Burada şöyle bir not ekleyeyim. Bridgestone lastiklerim takılı iken Rize ilinde idim ve orada asfalt kalitesi iyiydi, virajlı yollara çok girmemiştim güzergahımda yoktu çünkü. Tayin geldiğim ikinci senenin Temmuz Ağustos Eylül aylarında Çorum-Osmancık ilçe bağlantı geçidinde çalışma vardı, açılan servis yolu ve ayrıca hanımköyün yolu taş dökülü ve bol virajlı stabilize yolda bir yaz sezonu kullandıktan sonra çatlama ve parçalanma başladı. Bu lastiklerimi 25 bin km kullandım. Nokian XL Line lastiklerimle ise bu yolda 3 sezon (Temmuz Ağustos Eylül değil komple Nisan Kasım sezonu) kullanmama rağmen bariz çatlama yoktu ama parçalanma başlamıştı. Bu lastiklerimi 40 bin km kullandım. Yine de Bridgestone kadar yoktu. XL Line de yaşadığım sorun 2 tekerimi balon yaptırdım sağlam düştüm biri köy yolunda biri şehir içi çalışma da. Balon yaptırmama rağmen tekrar Nokian tercih ettim çünkü ıslak yol tutuşunu, sessizliğini ve konforunu çok beğendim. Kışlık lastik yumuşaklığında desem yeridir. Şu an Powerproof lastiklerim takılı 2 sezon ve yaklaşık 15 bin km den fazla yol yaptım bu sefer o bahsettiğim geçit açıldı sadece hanımköyün taş dökülü ve bol virajlı yolunu gördü çatlama ve parçalanma yok. Balon yaptırmadım çok daha dikkatli kullandım lastik piyasası berbat olduğu için Lastiğin durumunu ve yolun örnek videosunu da atıyorum
    1 Puan
  39. Ürünü aldım arkadaşlar. Yorum yazan herkese teşekkür ederim. Ödeme kısmına gelice ürün fiyatı+kargo ücreti+vergi ile toplam ödemem gereken miktar çıkıyor. İlk alış verişim olduğu için 80 lira gibi bir indirim kuponu da uyguladı. Tesliam mart 2.hafta görünüyor.
    1 Puan
  40. bir cümle kararnameye bakar, bu sabahki giresun daki turizm bölgesi değişimi gibi
    1 Puan
  41. Bu yil kis lastigi alirken, acaba kis lastigi almasam ve M/S lastik alip sürekli lastik degistirme olayindan kurtulsam mi diye düsünmüstüm. ADAC'in ilginc bir test sonucuna denk gelmistim, sizlerle de paylasayim. Birinci resmimiz su sekilde. Ilk testi kuru yolda, 80km'den frenleme olarak yapmislar. Asfalt sicakligi 30-36 derece arasi. Yukaridan asagiya dogru kis lastigi / yaz lastigi / MS lastik (Michelin Crossclimate) / MS Lastik (Firestone) olarak sonuclari görebilirsiniz. Verilere göre kaliteli bir MS lastik (bu örnekte Michelin Crossclimate) yaz sartlarinda, yaz lastigine yakin bir frenleme mesafesi gösteriyor. ADAC'nin buradaki cikarimi, normal olarak su sekilde : "Kuru yolda, yaz lastigi ile frenleme en iyi sonucu verir." Simdi daha ilginc bir resim daha paylasayim. Bu sefer yolumuz kar kapli, sicaklik -3 derece ve 50km'den frenliyoruz. En üstteki 2 sirada, kis ve yaz lastiklerinin performansi gözüküyor. Onlar kendi iclerinde mantikli, bu nedenle onlari geciyorum. Eger son iki siradaki MS lastikleri gelirsek, biraz once yaz sartlarinda yaz lastigine yakin performans gosterip iyi frenleme yapan Michelin Crossclimate, burada maalesef kis lastigine nazaran biraz daha yaz lastigi gibi davraniyor ve uzun bir fren mesafesine sebep oluyor. Ancak Nokian Weatherproof MS lastik, kis lastigi gibi calisip kisa bir frenleme sunuyor. ADAC'nin buradaki cikarimi, su sekilde : "Karli zeminde hicbir lastik, kis lastiginden daha iyi bir frenleme mesafesi sunamiyor." Simdi baska bir resimle devam edelim. Bu sefer yolumuz islak, asfalt sicakligi 7 derece ve 80km'den frenliyoruz. 7 derece bildiginiz gibi genelde kis lastikleri icin sinir deger olarak anilir, yani teoride hava 7 derecenin altina indiginde, lastik hamuru nedeniyle kis lastikleri iyi performans gösterirken, yaz lastikleri de kötü performans göstermeye baslar. Ancak üstteki test sonucuna baktigimizda, Firestone MS lastiklerin bu sartlarda tüm lastik tiplerinden daha kötü sonuc verdigini görüyoruz. Lastik, bir yaz lastiginden daha kötü bir frenleme mesafesi göstermis. Simdi bahara gelelim. Hava artik 16 derece, ama yerler islak. 80'den frenliyoruz. Firestone yine kendini göstermis ve kuru zeminde duramadigi gibi islak zeminde de duramamis. Benim bulundum bolgede, kis sartlari biraz agir olabiliyor. Eksi dereceleri gördügümüz gibi, buzlanma ve yogun kar gördügümüz de olabiliyor. O nedenle test sonuclarina bakarak, yaz icin yaz lastigi, kis icin de kis lastigi ile yola devam etmeye karar vermistim. MS lastiklerde düsük kalite markalar (örnegimizde Firestone) bekleneni vermiyordu. Ancak kaliteli sayabilecegimiz Michelin Crossclimate MS lastik bile ozellikle eksi derecelerde riskli sonuclar verebildigi icin, MS lastikten tamamen vazgecmistim. Ben testin icerigine bakmak isterim diyen arkadaslar icin dosyanin PDF hali linkte. https://www.adac.de/-/media/pdf/tet/adac-broschure-winter-u-ganzjahresreifen-2022.pdf
    1 Puan
  42. Fotoğraflar biraz karışık tamamlanan kısımlarda fotoğraflamayı unuttum kısımlar olmuş aracın şuan için kaynak işlemi bitti şükür şuana kadar araçta Sağ, Sol dış marşpiyel sacı değişimi, Sağ marşpiyel iç ayna sagı değişmi sol Marşpiyel iç ayna sacı onarımı yapıldı. Sağ Sol taban sacı havuzları ve koltuk ayak şaseleri yapımı alt şase güçlendirme ve gerekli parçaların değişimi. Sağ sol Arka çamurluk ağızları ve iç davlumbağ sacları çürük onarımı. Bagaj sağ sol iç davlumbaz devamı sacı ile beraber değişmi. Akü altı sacı ve havalandırma motoruna kadar olan sacın onarımı ayrıca motorun temizlik ve rulman bakımı yapılması. Sağ sol ön kapı fitil yatağı sac karıncalaşmasından dolayı 10 cm kadar fitil yatağı sacı değişimi yapıldı. Yapılan işlemlerin izole edilebilmesi için işlemler bittikten sonra tekrardan sacların temizliği yapılıp 2 kat antipas ve ardından 2 kat davlumbaz içi taban sacı alttan tamamı , araç içi taban sacı, bagaj içi damlumbaz üzeri ve tamamına ön göğüs iç ve dışarıdan pütür ile işlem tamamlandı. Pütür öncesi kaynak yeri ve bileşim noktalarına dayson mastik ile yalıtım yapılması . Pütür sonrası su yalıtımı için, araç içi taban ve akü sacı altı 2mm bitüm malzeme yapıldı. Isı ve ses izolesi için ise sırası ile bitüm üzeri ön torpidodan bagaj sonuna kadar Bitüself, polietilen kapalı hücreli köpük 6mm Ses yalıtım bariyeri 10mm döşemesi yapıldı. Burdan sonra aracın taban halısı ve koltuklarını koyduktan sonra doğruca lpg tesisatı değişimin aracı lpg ciye bıraktık. S onrasında aracın motor içi ve araç içi elektrik tesisatı tamamı ile elden geçecek. Bunların akabinde döşeme, süspasyon sistemi, jant lastik ön, arka alt travers arka şase kule gergileri yapımı ve en son boya işlemi ile tamamlayacağız. Okuduğunuz için teşekkürler ilk defa bu şekilde bir işe kalktık arkadaşım ile beraber sağolsun hiç desteğini eksik etmedi bazen kendimizden şüphe etmedik değil yapabilecekmiyiz diye ama hallettik alnımızın akı ile . Buradan Ona da tekrar teşekkür ederim.
    1 Puan
  43. yer altından ufak ufak kırılmalar başlıyor ve radon gazı çıkıyor bu radon gazı ve metan gazı vesaire atmosfere çıkıyor orada elektrik alan yapıyor deniyor. Hayvanlar radon gazını sanırım koklayabiliyor. Bazı yerlerde koklar diyor bazı yerlerde koklamaz diyor. BAzı mikro sarsıntıları da bizden iyi hissedebilirler. https://jag.journalagent.com/ias/pdfs/IAS_3_3_229_231.pdf
    1 Puan
  44. Uykunun hafif olması illet bir şey uyuduğum mekanda en ufak bir çıtırtı çıksa hemen uyanırım evde cihaz vazifesi görüyorum. Evcil hayvanların bu konuda altıncı hissi çok daha kuvvetli.
    1 Puan
  45. Araç 100 bin km ye ulaştığı için servisin tavsiye ettiği gibi şanzıman yağını değiştirdim, bu işlem yapılırken devirdaim su pompasını da değiştirdim. Kullandığım yağ castrol transmax atf. Aisin aw-1 uyumlu. Litresi 225 tlden temin ettim. Şanzımanda çift tapa sistemi var. İlk tapa seviye tapası diğeri boşaltma tapası. Tapayı söküp yağı boşalttık 2.3 litre yağ çıktı. Üstteki dolum tapasını bir türlü açamadık zaten yerine anahtarda girmiyor. Havalandırma kısmından şırınga yardımıyla 2.5 litre yağ doldurup kapattık. Araçla tur atıp şanzıman ısındıktan sonra seviye tapasını söküp fazlasını aldık. Motorun devirdaimi dışarıda şarj kayışıyla dönüyor. Devirdaimi 1120 tl ye temin ettim. Bir şikayetim yoktu aslında ama garanti olsun diye değiştirdik fakat söküldüğünde gördük ki su kaçırıyormuş. Meraktan içini açtım pırıl pırıldı. Yenisi takıldı. Antifirizide değiştirdik bu vesile ile. Şanzıman yağı 3 litre 675 tl Antifiriz 225 tl Devirdaim 1120 tl İşçilik 400 tl Ayrıca ön diskleride bugün tornalattırdım sök tak torna dahil 250 tl
    1 Puan
  46. Siz işi bilmiyorsunuz, 2 dakikalık iş normalde
    0 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...