Skor Tablosu
Popüler İçerik
18-03-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Yaşamını bu topraklar için feda eden, Türkiye'nin tüm bölgelerinden akın akın gelen aralarında 15 yaşında çocukların da olduğu atalarımızın borcu ödenmez, İzindeyiz...28 Puan
-
Bizim teknokentin Ataşehirde ücretsiz etkinliği var. zamanı olanlar uygulama geliştirme hedefleyenler bu işe nasıl girerim diyenler gidebilir. Sayın Yetkili, Ataşehir Belediyesi & GOSB Teknopark ortaklığı ile İNOVATA Girişimcilik ve Kuluçka Merkezi’nde gerçekleşecek olan “Android: Herkes İçin Güvenilir Bir Deneyim” etkinliği, meraklılarına Android hakkında detaylı bilgiler vermeyi ve Android ile Google Play Geliştiricisi Olmanın nasıl bir deneyim olduğunu aktarmayı amaçlamaktadır. Android mobil sistemler ve mobil aplikasyonlar yönetimi konularında 10 yılı aşkın tecrübeye sahip Güneş Aykan Alves Fonseca, yüksek öğrenimini önce Almanya Freiburg Üniversitesi’nde ardından Portekiz Minho Üniversitesi’nde İşletme ve Avrupa Çalışmaları üzerine tamamlamıştır. Türkiye, Almanya ve Portekiz’de çok farklı sektörlerde pazarlama, stratejik iletişim ve dijital iletişim ile ilgili yöneticilik deneyimlerinin ardından kariyerini, mobil aplikasyon alanına yönlendirmiştir. İş yaşamına dünyanın önde gelen şirketlerinden birinde “Android Mobil Aplikasyonlar Kalite ve Test EMEA Kıdemli Bölge Yöneticisi” olarak Lizbon’da devam etmektedir. 13 Nisan Perşembe günü yaklaşık 3 saat sürecek etkinlikte, katılımcılar Android’i çok daha yakından tanıyacak, Google Play geliştiricisi olmanın temel kriterleri hakkında bilgi sahibi olacak ve Google’da olmak bizlere ne kazandırır gibi konularda da tecrübe paylaşımlarından yararlanacaklardır. Başvuru Formu: https://bit.ly/3JaLXU4 Detaylı bilgi için: bilgi@blinktto.com / 0262 678 88 00 Bu mesajı yazdırmadan önce çevreye verebileceğiniz zararları bir kez daha düşününüz. Think of the environment once more before printing out this message.7 Puan
-
Gemilerde “jurnal” adı verilen bir seyir defteri bulunur. Gemi limandayken ya da seyir halindeyken yaşanan gelişmeler bu jurnal defterine kaydedilir. Geminin rotası, hızı, geldiği ve gideceği liman, vardiya değişimleri gibi bilgiler jurnale not edilir. Gemi sığ sulardan ve önemli su yollarından geçerken de jurnal sürekli güncellenir. Örneğin, Cebelitarık Boğazı geçilirken “03:00 Cebelitarık’a girildi” , “07:00 Cebelitarık geçildi” gibi saat belirtilerek yazılır. Keza İstanbul Boğazı’ndan geçerken “08:00 İstanbul Boğazına girildi, 10:00 kavaklar geçildi, 11:00 hisar geçildi, 13:00 İstanbul Boğazı geçildi” gibi sürekli notlar jurnal edilir. Lakin aynı gemiler Çanakkale Boğazı’na geldiklerinde jurnal defterine bunlar yazılmaz. Çanakkale Boğazı seyri tamamlandığında jurnale “09:00 Çanakkale çıkıldı” yazılır; ya da “15:00 Şehitler Abidesi 2 milden selamlandı” şeklinde not düşülür. Çünkü herkes bilir ki bu dünyada her yer geçilir ama Çanakkale GEÇİLMEZ!7 Puan
-
Heyecanlar heyecanlar.. Birine gittim takan mı dedim yanlış anladı herhalde bana takmaya kalktı, 750 papel istedi. Hey dostum benimle dalga mı geçiyorsun dedim ve king’i aradım. O da “o kadar uçak indiriyorsun bir multimedya mı takamıyorsun, eğer yapamazsan akşama seni forumda rezil ederim” şeklinde bir cümleyle tehdit edince kolları sıvadım. Ön direği sökerken bir ara cinnet geçirip bıçakla tavanı kesecektim ama sonra imdadıma döşemeci emmioğlu yetişti ve verdiği taktikle gps antenini yerleştirebildim. Geri görüş kamerası kablolarını hazırladım fakat vakit bulamadım. Yarın nasipse geri görüşü de takıp kurulumu bitiriyorum.. Yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkür ederim.7 Puan
-
Hocam boşa nefes tüketme. Bunlar görmez de duymaz da. Kendi kendilerine çalıp oynarlar anca6 Puan
-
Bence otoyol yapmak artık devlet politikası olmamalı , daha çok demiryolu yapılmalı, kamyon ve tırlar daha az yola çıkmalı.6 Puan
-
Allah hepsinden razı olsun... Şu an Eskişehir de yaşıyorum ama herkes bilir vasiyetim ya beni memleketim Elazığ / Maden e defnedin ya da ilerde yerleşmeyi düşündüğüm Çanakkale'de Gelibolu yarım adasında her hangi bir köye... Koyun koyuna yatabilsek onlarla.....5 Puan
-
Sorunu çözdüm belki ileride ihtiyacı olan birine faydası dokunur. 1.İlk önce direksiyonu bir tarafa çevirip sağ ve solda ki çentikleri çıkarttım. 2.Sonra alttaki somunu çıkartıp sinyal kolunun iki vidasını ve arkasındaki bağlantı kablosunu çıkartıp sola doğru çekince soketten çıktı. 3.Çıkan soketin arkasında devresi vardı onunda vidalarını söküp sorunlu yere ulaştım devre kararmıştı peçete ile sildim yerine taktım ve düzeldi. Buda temiz hali sadece peçete ile sildim birşey sıkmadım.4 Puan
-
4 Puan
-
15'lilerin bile savaşmak zorunda kaldığı bir dönem ve savaş.. Allah hepsinden razı olsun. Minnettarız. Emanetlerini korumaya çalışıyoruz.4 Puan
-
Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Tüm Şehit ve Gazilerimizden Allah Razi Olsun. Emanetleri Emanetimizdir , Farkında olacağız.4 Puan
-
4 Puan
-
Ülkemizde - Yol yok - araç yok - para yok - demiryolu da yok - akıllı yönetici de yok sonuç: Akılsız köpeği yol kocatır. 800 bin km kare ülke var, şehir düzeni fiyatlar ve park yerleri monte carlo gibi.4 Puan
-
Halkın kullanamadığı otoyollar yapıp kullanım garantisi verip hazineden para ödemek sureti ile ortaya çıkacak otoyola ihtiyacımız yok kanaatimce.4 Puan
-
3 Puan
-
termostata sıra gelen kadar dökülecek araba ondan ürktüm şimdi3 Puan
-
O gün geldi çattı ve kaskomuzu yaptık. Aracım 2015 linea 1.3 multijet. 2013 den bu yana allianzdan kaskolu biniyorum araçlarıma ve kazamız olmadı çok şükür. Gelelim çok korktuğumuz kaskoya, 3060 tl tuttu 9 taksit. 5 milyon imm. 1,250 manevi tazminat. orijinal parça ve cam. serbest servis seçimi.. deprem sel vs dahil ve muafiyetsiz. Ve hasarsızlık koruma dahil. İndirim olarak ikame araç istemedim ve 2 sürücü ile kısıtlı oldu. Fiyat beklediğimden çok iyi çıktı, en güzel tarafı da hasarsızlık koruması, eşim bu sene araç kullanmaya başladığı için kasko hasarsızlığını kaybedermiyiz diye düşünüyordum, böylelikle bu sorun ortadan kalkmış oldu. @Mehmet Ozyurekabime teşekkür ederim. Kabak çekirdeği alamadım şimdiye kadar, bu poliçe de kabak çekirdeğini kurtarmaz herhalde ?3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Olsun, onlar da bizim abilerimiz, kardeşlerimiz, nasıl ki onlar bizi bildikleri konularda aydınlatıyor, biz de onları aydınlatacağız. Rabbim hepimizi iyilerden yapsın.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Dur yolcu, bilmeden gelip bastığın bu toprak bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak ver, bu sessiz yığın bir vatan kalbinin attığı yerdir. Destan yazan atalarımızın ruhları şad olsun.2 Puan
-
2 Puan
-
Fırın mı yokmuş bu ülkede, fırın vardı da, "odun" la çalışan fırınlar vardı, şimdi ülkenin en küçük ilçesi bile doğalgaza kavuşunca artık odunlara ihtiyaç kalmadı tabi, bu vesileyle şunu da hatırlatmış olduk, yol yapan sadece yol yapmadı,doğalgaz da ulaştırdı, denizin dibinde doğalgazda buldu, okul yaptı,hastane yaptı, üniversiteler yaptı, uçak yaptı,helikopter yaptı, nükleer santral bile yapıyor Yapılanları anlatmaya söz yetmez de bunu görecek göze, duyacak kulağa ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Nur içinde yatsınlar,insana nasip olmaz fedakarlık,kahramanlıklar gösterdiler..Allah razı olsun,kıymetini bilmek herdaim boynumuzun borcu olsun...2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
raylı ve yavaş ekonomik sistemler lazım, otomofillerle püfür püfür sağa sola gazlama lüksü olmayan bir ülkeyiz, zaten şimdiden çocuklarımızın yaratacağı katma değerleri bile ipotekli2 Puan
-
Ama yapıldığı yılların teknolojisi ile aynı yerde değiliz global olarak. Zaten yapılmasın demiyorum. Duble yol yapılır, otoyol da yapılır. Bunlarda sorun yok. Yapılması da gerekir. Mesele bunlara belirlenen geçiş ücretlerinin ödenebilir olması. Halk açısından ne kadar ulaşılabilir ona bakmak lazım. Yapılanları inkar eden yok ki. Hep söylüyorum, çok güzel şeyler yapıldı. Ama geçiş garantili köprüler otoyollar bunlar arasında değil. Halk açısından ulaşılabilir olsa bu yollar boş kalmaz. Mesela İstanbul İzmir yolu kaç km ve kaç para. Bu hesap çok basit.2 Puan
-
- 3633 km otoyolumuz var - 25.273 km devlet bölünmüş karayolumuz var Bitümlü sıcak asfalt 29.862km Sathi kaplamalı 36.877km Diğer 2.022 km Toplam 68.761 km yolumuz var. (Otoyol-devlet yolu-il yolu) Otoyol/toplam yol = %5 gibi bir oran Bölünmüş yol = %42 sizce otoyol yeterli mi? Daha fazla yatırım yapılmalı mı? almanya otoyol: 13.000km ispanya otoyol: 16.580km Fransa otoyol: 11.880km kırmızı: devlet yeşil: yid mavi: yapımı devam edeb yid1 Puan
-
1 Puan
-
Bu bir bütün. bilgiye değer vermekle, merakla, hobiyle ilgili biraz. Bakalım inşallah aşacağız.1 Puan
-
1 Puan
-
Kırık görünmüyordu ki hiç bir yerinde. Oksit vs de yoktu. Termostatta bişey yok ki abi ?1 Puan
-
Linea yurdum arabası harika bir rakam , acaba AegeA larda durum nasıl1 Puan
-
1 Puan
-
Şanzıman yağı konusunda yetkili servis daha iyi olur sanki. Diğer türlü özel servisler şanzımana yanlış yağ koyarsa sıkıntı veya yanlış müdahale ederse. Tabi çok iyi bir özel servis de olabilir garanti veren. Garantiniz bittiyse özel olabilir1 Puan
-
bizde god hesabı buğday yükletiyorduk. Huop ! işçiler ! İptal iptal boşaltın kamyonu vazgeçtik ?1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Çıkan arıza lambalarının sebebi belli oldu. Az önce 70 80 giderken boydan boya kesilmiş kapatılmış bir çukurdan geçtim. Geçtiğim gibi yine abs lastik basınç ve esp lambaları yandı. O kısım abs sensöründen ama hangisinden ? Arka porya uğulduyor hafiften. O taraftaki mi acaba1 Puan
-
Eskiler bilir, iki yönlü yollarda kamyonun arkasına düşüp sollamaya çıkmaya çalışmak, kaza tehlikeleri, giden canlar, yol yoktu bu ülkede. Bölünmüş yollar bu ülkeye yapılan en büyük hizmetlerden. Yapanların ömrü uzun, bahtı güzel, istekleri kabul olsun. Milli savaş uçağımız da bugün pist başı yapmış, havada, karada, uzayda devamke.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Perşembe günü arabamın satışını verdim. Kredi çekip aklıma yatan bir navara vardı onu alacaktım, diğer taraftanda kredi çekmek ile ilgili aklımda soru işaretleri vardı. Cuma günü son iki sahibini tanıdığım, aklımda ki gibi aksesuarlı ver servis bakımlı amarok u yakın bir arkadaşımdan satın aldım. Artık 2.0 tdı manuel 4x4 amarok sahibiyim1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00