Skor Tablosu
Popüler İçerik
29-06-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
millet bakım geciktiriyor, ben clio'dan geçen ay çıkardığım yağı geri koydum birkaç günlüğüne peder bey yayla yolunda karteri patlatmış, hazırda olmayınca eski yağı verdim ustanın eline, yeni yağ ve filtre kargodan geldi, depoda bekliyor bakalım. zaten kendim yapıyorum bakımı, araba da ığıl ığıl markete falan gidiyor en fazla şu sıra, ipimle kuşağım düzeyinde bir rahatlık söz konusu3 Puan
-
2 Puan
-
Abi burdaki Avisden ikame araç alırız. araçlar 4 seneliğine kiralık . İster kullan veya kullanma o para verilmiş..2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Arabam bozulursa tamirciye giderim. Bilgisayarım bozulursa Sani’ye uzak bağlantı atarım bakar. Teybim bozulursa Servete götürrüm. Biraz sövüyor ama yapıyor. Yatırım yapacaksam Çağlara sorarım. Coin alacaksam güvendiğim birilerine sorarım. Telefonum bozulursa telefoncuya götürürüm. Forum bozulursa Selçuk bakar. Evde yemek işine karışmam. Eşim bilir. Özetle bunların hepsini teorik olarak bilirim ama bu işlerin yönetimini bilene bırakırım. Hiç bir zaman Saniye pc yi şöyle kur demedim. Hiç bir zaman eşime yemeği şöyle yap demedim. Her şeyin uzmanı olduğunu sanan kişi bir de inatsa altına yapar. Bunu da bilirim.2 Puan
-
Bu normal değil. Yani USD olması gereken yerde olsadı, gram altın sizin evin fiyatını bulurdu. Zaten kantarın topuzu orada kaçtı. Hatırlayınız dolar 1.2- 1.8 civarlarındayken 5 e kadar, herkes aliexpressden ithalatcı olmuştu.(Dışardan yatırım/para/hibe doviz girişi oluyordu o zamanlar) Üretici ülkede üretmektense çinden ithalat yapıyordu. Sebebi basit. Değerli TL. Musluklar kapanınca, 2018 den bu yana elimizdeki doları sata sata tutmaya çalıştık, tutmak derken yine TL yi güçlü tutacaktık göya. Tuttular. İnsanlar o dönem fark etti doviz gitmiyor, ve ev ve arsaya saldırdılar. Bitcoinci olduk. Arabaya gittiler. Millet yöntem buldukça kanun yapıcı kapattı oaraları. Elimdeki üç kuruşu korumak için yöntem arar olduk. Hepimiz ekonomist olduk çıktık. Sıradan vatandaşın halka arzları takip etmesinin neresi normal yahu ? İşin garip tarafı güçlü TL olacak derken diğer taraftan ihracat/ithalat dengesi sağlanacak dediler. Sağlanırmı, TL güçlüyse ithalat artar. El cevap, G.tüyle inatlaşan donuna s.çar. Faizler en az 3 yıl böyle. Belki ondan sonra krediyle birşeyler alabiliriz.2 Puan
-
Gideceğiniz ülke neresi? Kontörlü turist tarifesi satıyorlar bazı ülkelerde. Bizim operatörler astronomik fiyat veriyorlar. Kontörlü hatta internet ve konuşma tarifesi oluyor. Daha ucuza geliyor. Günlük fiyata 1 hafta sizi idare edebilecek şekilde diyebilirim. Bir arkadaşım Prag’da öyle yaptı. Ya da telefonu uçak moduna alıp wi-fi araması yapabilirsiniz. (Whatsapp değil wi-fi ile arama). Whatsapp da bir alternatif.1 Puan
-
Geçen sene yurt dışına çıkarken Vodafon operatörüm ile ayni sorunu yaşamıştım. 5 ülke gezecek olmam nedeni ile kafam karışmıştı. Günlük ücret karşılığı ( 1 nolu seçenek) yurtdışında kullanabilecektim. Uzun bir düşünme sürecinden sonra tam 2 nolu seçeneği tercih edecekken birden 3 nolu seçeneğı keşfettim. Yani telefonumu yurt dışına kapatıp wifi üzerinden whats app araması yaparak türkiye ile iletişim kurdum. Bir seçenek te su olabilir eğer tek ülkede kalacaksaniz oranin bir operatöründen hat satin alabilirsiniz.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Abi arabalar Avisden kiralık. Kaza yapınca ikame araç veriyor. tutanak tutup hasar danışmanına veriyoruz.1 Puan
-
Ben eve gelip şirket aracını bırakıyor ve kendi aracımı alıp çocuğumu almaya gidiyorum 3 km ilerdeki okula. Yolumun üstüyse alırım da bana şahsi özel bir işse şirket bunu karşılamak zorunda değil. Etik de değil.1 Puan
-
Listeden ne bulursan al zaten o başka da, Clio al Clio. Otomatiktir Clio eyidir hojdir.1 Puan
-
Bende şirket aracı ile ekmek almaya dahi gidilmez artık. Mesai saatleri dışında kaza vs yapacak uğraş dur ve yolcu alması da yasak. Eşi çocuğu hariç1 Puan
-
Ctesi gece 01:30 da çıkıp (sadece köprü geçişleri tıkalı idi, Avrasya dan geçtim) 750km yolu sıfır trafik ile, 1 saatten fazla molalı, 10:30 da kazasız belası tamamladım. Körfezden Bozüyük üzeri. Darısı dönüşe.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Sorunun sebebini buldum ecu üzerinde yer alan transistörlerden biri resmen ikiye ayrılmış ? sıkıntının sebebi bu parçaymış. Arızayı tespit ettikten sonra Kayseri’ye gittim Ecu tamiri yapan bir yere çok cüzi bir rakama yaptırdım. Sorun çözüldü ?? bayağı keyif bozucu bir sıkıntıydı ama hem maddi olarak hemde manevi olarak kolay çözüldü garajımın olması çok büyük avantaj sağladı.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Motor sıcak olması şartıyla rolantiydeykende geliyor hareket halindeyken de1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
benzeirni yapmıştım çok zevkli tabii yolculara önceden haber verilmeli1 Puan
-
1 Puan
-
Botu olup zincir ve ipi bulunmayan forum üyelerinin toplantıya gelişi1 Puan
-
ayudi sahibi her zaman kazanmıştır ben bursadan 72 saatte zor geçiyorum , çık çekirgeye iskender göm, aşağı inerken hacı cavcav sonrası mola ver çiğköfteyi götür, onların öncesinde zaten kaplıcada taşa uzanmışım acıkmışım ... yat uyu felan çok zor yerler...1 Puan
-
Öyle deme abi pili biter, benzini kalmaz, yolda kalır falan Sağmalcılar viyadüğü adamda paranoya oluşturdu, her yeri öyle sanıyor1 Puan
-
Arka çamurluk ağzında fabrika çıkışı folyo kaplı geliyor bu modeller. Ancak benim araçta çamurlukları boyattığım için o folyolar yoktu. Çamurluk ağzı çok fazla taş çarpmasına maruz kalıyor. Ben çamurlukları boyatınca hemen kaplamayı düşünüyordum ama ihmal ettim. Baya da taş izi olmuş tekrardan. Ama daha kötü olmadan kapladım. PPF folyo aldım, şablon yapıp kestim ve uyguladım.1 Puan
-
benimki yağ eskidiğinden değilde hani arabanın bi eksiği varsa usta baksın yola çıkmadan halledelim mantığından dı. ama artık ustalara bak desende bakmıyorlar usta kalmadı yağ boşalt doldur ne kadar 3888 TL . İnsan bir inceler kayışları rulmanları sağlammı fren balatası nasıl alt takımda sıknıtı varmı vs yok hiçbişeye bakmıyorlar yağı petrolün marketinden al derim1 Puan
-
Benim bakım periyodu 15 bin.. Ancak araç 12000 olunca geri saymaya başlıyor.. Ben de her marşta uyarıyı gördüğüm için. 12-14 bin aralığında değişiyorum genelde.. Filtreye güvenemiyoruz yağa güvenemiyoruz. Ne yazıkki güvensiz bir toplumda yaşıyoruz. Bu sebeple bakımı çok uzatmak istemiyorum..1 Puan
-
2 seneye yakın lastik satış personeli olarak görev yaptım Lastikpark, Michelin ve Hankook bayiliğimiz olduğu için her marka ve modelde lastiği bizzat kendi aracımda sırf test etmek için 1-2 ay bile olsa denemiş oldum. Hatta uzun yola gitmek için lastik değiştirdiğim bile oldu (kendimize ait çıkma lastiklerle tabii) Tercihlerimizi tamamen aracımıza, kullanacağımız yola, sürüş şeklimize ve tabiki o lastikleri ne kadar süre kullanacağımıza göre yapmalıyız. Her lastiğin avantajı dezavantajı var. O yüzden benim için 3 marka var Michelin, Continental ve Hankook. Tabi bu lastiklerin bir giriş seviyesi olanı bir de orta seviyelisi ve üst seviye olanları var. Mesela Michelin Energy serisi kullanacağıma Petlas kullanırım Ama Michelin Primacy tam kullanıcı lastiğidir biraz daha performanslı agresif sürüş yapıyorsanız ve yollar da uygunsa PilotSport'u tek geçerim. Michelin, Continental'e göre yumuşaktır yumuşak olduğu için çabuk yıpranır/çatlar gibi olur ancak değişik bir teknolojisi vardır Primacy serilerinde yan dişlere dikkatli bakarsanız her 3-5 çentikte bir kalın diş vardır lastik yıprandıkça o kalın yerlerden yeni bir diş çıkar böylelikle uzun ömürlü tam performansa yakın kullanım sağlar. Continental daha serttir ecocontact serisi petlas kıvamındadır. Premiumcontact ise adı üstünde Premiumcontact ile Primacy denktir ancak continental daha serttir dolayısıyla birazcık daha seslidir. Michelin ve Continental başı çeker dolayısıyla fiyatları da pahalıdır, bunlara en yakın ve fiyat olarak uygun olan marka ise Hankook'tur. Tam bir f/p markası çok uzun süre Michelin ve Hankook kullandım param varsa Michelin yoksa Hankook1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00