Skor Tablosu
Popüler İçerik
18-08-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Biraz alengirlide olsa sonunda dün aracımı teslim aldım. 408 GT modeli. Donanımı çok güzel, hatta beklediğimden daha iyi. Bİr sürü şeyi var pek deneyemedim ama denediklerimin arasında; Koltuk ayarı 14 bölgeli, her yerden kendinize göre ayarlayabiliyorsunuz. Masaj işi ise idare eder. Sonuçta hafiften sırt sertliğini alıyor. Adaptif hız sabitleyici iyi çalışıyor. Ana yolda denk geldiğim bir trafik sıkışıklığında 20 km hızla kendi başına dur kalk yaparak ilerledi. Yanına sürüş asistanını da açtığınızda virajları kendi dönüyor. Ama bundan çok tedirgin oldum. Şerit takip asistanını kullanamadım. Her bindiğimde kapattım. Zira özellikle şehir içi riskli geldi bana. Uzun far asistanını henüz denemedim. Daha öğreneceğimiz baya bir şeyi var. 3 boyutlu gösterge çok iyi. Fakat göstergeyi görebilmek için direksiyonu bayağı bir aşağıya indirmek gerekli. Direksiyon kucağımda kullanmaya alışmam lazım. Kullanımı çok güzel. Sadece biraz büyük geldiğinden alışmak lazım. Yeni öğrendim ama 5008 den bile uzun bir araç. İçi ve bagajı çok keyifli. Çok ferah. 1.2 motor şehir içinde hiç üzmedi. Hatta atik bile geldi. Şehir dışı 130-140 lı hızlara çok güzel erişiyor ve son derece sessiz ilerliyor. 8 ileri olmasının avantajı. Fakat eski arabadan (F30 3,20) kalan alışkanlıkla rampa yukarı sollamaya kalkınca arkadakinden iyi selektör yedim. Maalesef öyle bir durumda ciğeri doğal olarak yetmiyor. Gerçi yeni olduğundan fazla da devir çevirmek istemedim. Rengi yakından daha güzel hoşuma gitti. 19 janta kışlık lastik alma üzecek. İzmir den aldım; orada şehir içi biraz gezdim. Sonrada uzun yolda çok da dikkat etmeden Eskişehir'e geldim. İlk 450 km de 7,5 yaktı. Normal geldi. Zamanla uzun yolda 6 ile gideriz gibi. En son olarak benden haraç olarak alınan bi 57 bin vardı.(Garanti uzatma, seramik kaplama, cam filmi, kaput koruma ve Pedalbox) Pedalbox'ın faturasını elime alıp yetkili servisin onaylamasını istedim garantide bir sorun olmasın diye. Biraz zorladılar beni, fakat servis bunu onaylamayınca sökmek ve paramı iade etmek sorunda kaldılar. Haracın 30 bin TL sini kurtardım. Bide bana 2 kamp sandalyesi ve bide termos hediye ettiler. Bakalım zamanla arabayı biraz daha tanıyınca buradan devam ederim...21 Puan
-
Merhabalar, Mtv si düşük ,kaskosuz bineceğim içi geniş bir araç arayışım 2005 model opel combo comfort 1.3 cdti otomobil ruhsatlı arabayı bulmamla son buldu.Araba bu sene ticariden otomobile cevrilmiş,bu yüzden her sene muayene ye girdiği için bakımları aksatılmadan binilmiş.Motoru bildiğimiz 1.3 multijet ve 205 bin kilometrededir.Kozmetik olarak sorunları olsada zamanla elden geçirip mini karavan gibi kullanma düşüncemiz bulunmaktadır.Daha iyileri sizin olur İnşallah.17 Puan
-
Evet Octavia şirket aracımı 1 Kasım da kiralama şirketine iade ediyorum 13 senelik kiralık araç kullanma serüvenimiz bitiyor rakamlar arşa çıkmış artık modaya uyup elektrikli araçlara geçelim dedik ve Renault zoe aldık şimdilik bir tane deneme amaçlı bu hafta deniyorum beğenirsem bir kaç tane elektrikli Megan ve zoe alacak gibiyiz bakalım Octavia yı ne kadar arayacağız ilk gelen araç mor geldi senelerdir beyaz kullanıyorduk değişiklik iyi olacak en azından renk konusunda.12 Puan
-
8 Puan
-
Her pilli bebek yarın için benim ekmek kapım çaktırma Ortaaam demeyi biliyon kaskoyu dibine kadar fatura ediyorken ne şirin.. Ödemeyi alınca öğğğk kaka?7 Puan
-
6 Puan
-
merhaba arkadaşlar , yeni aracım 2006 model grande punto 1.3 multijet 75 beygir en boş paketi. 6 yıldır kullanan iş arkadaşımdan aldım. alışma sürecindeyiz şu anlık5 Puan
-
5 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
3 Puan
-
İndirimde belki lazım olur ? Xl830l Dijital Multimetre Led Ekranlı Avometre Ölçü Alet Pilli 149,95 TL yerine 134,90 TL https://paylaskazan.n11.com/n11mgm-5RGCIIUEX63 Puan
-
Elektriklin mi var derdin var. Pil ısındı pil soğudu yok pil bitti yok şarjım az, yok ince uçlu şarj aleti olan var mı ???3 Puan
-
Emmi buna birden sesli gülünce hanımın zar zor uyuttuğu kızım uyandı kafaya terliği yedim?3 Puan
-
Başlığı açarken aslında forumda epey bir gezindim. Tam olarak öğrenmek istediklerimi öncelikle yazayım. Türkiye'de Adblue ile ilgili arıza aldığımızda, hangi şehirlerde kimlere göstermeliyiz araçlarımızı? Kimileri Bosch Car servisleri öneriyor, kimileri sanayide bazı ustaları, kimileri yetkili servisleri. Bu yeni sistemi ülkemizde MPV sınıfında belki de 2013 modelde ilk kullandıkları bir aracım var. 4 yıldır araç bende. Sorunsuz biniyordum ta ki 2 gün önceye kadar. Hep aynı marka adblue kullandım. Shell. 2 gün önce uyarı verdi ve her zaman ki gibi kitapçıkta yazıldığı şekliyle 5 lt ilave ettim. İlk gün sorun yoktu. İkinci gün önce SVS yani "En yakın Zamanda Servise görün" uyarı belirdi sonrasında birden "depo boş, 100 km ile sınırlandınız" "bir sonraki sefere 50 km" uyarılarını aldım. Heyecan, hava sıcak, gittim 5 lt daha Shell adblue aldım, biliyorum ki depo zaten 7.5 lt almayacak. Yavaş yavaş doldurup taşırmadan 1 lt daha ekledim. Depo ağzına kadar dolu olmasına rağmen adblue boş uyarısı ile tekrar yola çıktım, biraz çevre yolunda gazladım ve "depo boş ve hız sınırlaması" uyarısı kayboldu. Ancak SVS yani en yakın zamanda servise görün uyarısı her marştan sonra artık beliriyor. Dün Bosch Car servise gittim teşhis cihazı ile bakıldı. p1050 yani "Adblue Seviye Sensörü Tanımlanamayan Aralık" hatası var bellekte. "Sildim" dedi. Tekrar marş yaptık yine beliriyor. Yani benim de nurtopu gibi bir adblue serüvenim başladı. Ama asıl sorun şu ki, bu ülkede henüz adblue ne olduğunu bilmeyen sanayi ustalarımız var. Hatta bilmek istemediklerini de düşünüyorum. Yeni bir şey öğrenmek, anlamak, çözmek kimsenin derdi değil. Aynı gün yetkili servise gittiğimde içerde bir sürü pejo citroen opel gördüm üstelik hepsi 2019 2020 modeller. "Ne yapıyorsunuz bu sorunlardan sonra?" diye sordum teknisyene. Depoyu değiştiriyorlarmış. Yahu benim sorunum depo değil ki? Şamandrada ya da başka birşeyde. Asıl sorunumuz bu sistemi bilmemek ve anlamak istememekte bence. Yetkili servisler içler acısı. Sanayide ise daha kapıya yaklaşmadan biraz anlayan biri varsa "iptal ederiz gel abi" ciler... Adblue' nun iptal edilmesi mümkün olabilir. Ancak sistem tam olarak DPF ile entegre diye biliyorum. Bu da DPF 'nin erken dolmasına sebep olacak sanırım. Adblue suz DPF' li araçlar var... Onlar nasıl çalışıyor falan.... Kafamda deli sorular. Bu soruları vauxhall forumlarına ya da alman forumlarına soracağım ama orda da çevreciler çökerler diye korkuyorum. Ancak şunu öğrendim, gerçekten adblue sisteminden sadece bizim ülkemizdeki kullanıcılar rahatsız değiller. İngiltere, Almanya ve özellikle doğu avrupa bu durumu sorgular olmuşlar. Çünkü sistemin tamamı arıza verdiğinde neredeyse aracı aldıkları fiyatın 1/3 'ünü ödeyecek boyutlara ulaşmış. Orada işçilik maliyetlerini de hesaplarsak. Hatta bir forumda 25 bin euroya aldığı Zafira' nın Adblue sistemindeki arıza için yetkili servis 7000 Euro fatura çıkartmış. Bu sistemle ilgili gelecek görünmüyor bence. Neyse ben kendi sorunuma çözüm arıyorum. Sadece bir adblue uyarısı ve eklemesi sonrası yaşadığım sorun aslında 10 yıllık aracım için çok da problem değil. Araştırmalarıma göre Adblue pompası var ve burada entegre bir şamandra bulunuyor. Hatta pompanın üzerinde epey bir sensör var. Tüm bunlar tek bir pompanın üzerinde. En nihayetinde bu pompayı 500 euro ödeyerek değiştirdiğimde sorun çözülebilir diye ümit ediyorum. Tek ümidim yolda kalmamak bu aşamada. Ancak öncelikle bu sistemi iyi bilen birilerinin olması güzel olurdu bence. Bizim gibi ülkelerde bir dükkan açıp sadece adblue sistemlerini tamir bakım temizlik bilgilendirme için açsanız kapının önünde sıraya girerler diye düşünüyorum. Çünkü yetkili servislerde sadece rus ruleti gibi pompa olmadı enjektör olmadı komple depo değiştirden öte birşey yok göründüğü üzere. Forumda çok değerli, bilgili üyeler olduğunu biliyorum. Önerilerinizi tavsiyelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum. Not: Lütfen sat kurtul önerisinde bulunmayın aracımı seviyorum.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Hayırlı olsun. Standart Temmuz ve ek Ağustos MTV ödemelerini bayinin yapması gerekiyor. bunlar fiyata dahil olarak tescilleniyor. yine de bayiye sorun ödeme yapmadan. Kasım ek mtv size ait.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
1,2 turbo 130 HP araç. Ve rampada hafif bayılıyor gibi geldi bana. Fakat 8 yıldır 3,20 BMW kullanıyorum. 170 HP den inip buna binince belki öyle gelmiştir bana. Kesin yorum yapmıyım.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Bu da sıfır MG, TOGG'daki bant devede kulak Yıllar önce yaşadığım bir olay aklıma geldi. HDD güç kabloları yönlü oluyor, eski IDE'lerden bahsediyorum (molex). Yanımdaki arkadaşa verdim PC toplarken bazı işleri. Kurulumu yaptık, enerji verdik sigorta attı. Dedim sıfır ürünler, ne olmuş olabilir. Bir baktım HDD güç kablosunu ters takmış Takdir ettim kendisini, ben takamazdım çünkü2 Puan
-
2 Puan
-
Söylediklerinizden aracın depo seviyesini okuyamadığı anlaşılıyor. Sorun depo seviyesi okuyan bir sensör varsa onda olabilir veya depo seviyesini gören şamandıra varsa onda olabilir. Ama tamir konusunda haklısınız. Kimse tamirle uğraşmak istemiyor. En az zamanı harcayıp en çok parayı kazanma pesinde herkes. Sadece şamandıra değişimi yetiyorken depoyu değişmek??? Önceliğiniz bence yetkili servis olmalı. En azından aracın kendi servisi, sorun çıkarsa tepesine çökebileceğiniz yetkili bir merci. Orası dışında Bosch Car Servisler çözer diye düşünüyorum.2 Puan
-
308 de yaşamıştım servis bakımlı olduğu için iyi niyet garantisinden komple depo değişmişti ben de sormuştum niye komple diye üzerindeki her şey depoya entegre sökemiyoruz demişlerdi2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Bugüne kadar hep siz radara girdiniz ses etmedik, şimdi radar size girecek hazır mıyız? Böyle kamu spotu yararlı olur.2 Puan
-
2 Puan
-
10 yıllık serüvenin sonuna geldik bu hafta sattık yavru kurdu (focus) ertesi gün Kia cee'd 2014 model dizel otomatik aracı aldık evdekiler çok üzüldü ama yapılacak birşey yoktu otomatiğe geçmek mecburiyeti olunca istemeyerekte olsa sattık çok şükür performans olarak yüzümüzü güldürdü Kia Allah herkesin gönlüne göre versin forumun çok faydasını gördük hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.2 Puan
-
1 Puan
-
Ben dpf için biraz para harcadım.. Baktım sonu gelmiyor ve olacak gibi değil.. İptal ederiz aaabi'cilerin biriyle çözdüm işimi.. Uzun süredir mutlu mesut kullanıyorum.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Adam sıfır disk balata almış, başka bir servise gelmiş diyor ki ses geliyor, diskin ağzı yüzü eğildi çizildi. Onlar da ihtimal vermiyor böyle bir şeye diyor ki yok yahu bu disk değişmemiştir belki değiştirmeyi unutmuşlardır. Sonra açtılar baktılar ki oha hakkaten. Dükkandaki herkes şok olduk.1 Puan
-
Açıkcası ben de bu detayı bilmiyordum aracı alırken. Herhangi bir şeyin orjinalini bozup binilmesinden yana olmadım hiç. "Hiçbir işe yaramıyorsa bile bir işe yarıyordur" düşüncesi ile. Ancak aldıktan sonra da farkettim bu durum 10 yıldır sorun çıkartmamış. Benden önceki sahibinde herhangi bir servis kaydı yok bununla ilgili. Sorunsuz devam edeceğimi düşünmüyordum elbet. Ama ben de açıkcası bu kadar maliyetlerin olduğu bir sistemin iyi çalışmasını tercih ederim. 10 yıl sonra tonlarca para ödemek can sıkıcı olabilir. Gerçi artık ucuz birşey kalmadı. Bizler hep eski kurdan hesaplayarak bu parçalar neden bu kadar pahalı diyoruz ama yine de farklı çözümlerimiz olmalı kullanıcılar olarak. Çünkü zaten ekonomik olarak zor zamanlardan geçiyoruz. Çözüm üretmek yerine daha da ağır maliyetleri olan değiştir - dene - değiştir - dene oyunundan vazgeçmeli ustalar. Ben hiçbir ustanın sensörleri bir multimetre ile direnç değerlerini voltaj değerlerini ölçerken görmedim. Belki Mercedes Audi gibi üst sınıf markaların yetkili servisleri bu şekilde çalışıyor olabilir. Sensörün tamamen işlevini yitirdiğini anlayıp öyle değişime gidiyorlar. Ancak biz de bu derece pahalı olan sistemlerde komple değişime gidiyoruz.1 Puan
-
Adblue bizim gibi ülkeler için pahalı, arıza çözümü de ondan pahalı. Ayrıca, DPF'nin çevreye anlık faydası olsa da orta ve uzun vadede bir faydası olduğunu düşünmüyorum. DPF ve egr temizleyen dükkanların önünü görüyoruz. Ortalık toz duman. Adblue sıvı gibi görünsede aşındırıcı yapısıyla bir müddet sonra katılaşıyor. Tortu yapıyor. Bundan kaynaklı ilk tespit seviye sönsörünün sökülüp, bakılması ve temizlenmesi.1 Puan
-
Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin güzel arabadır motor kaç km de egr temizliği yapılmamışsa direkt oradan dalardım ben motora1 Puan
-
1 Puan
-
hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin 3 sene kullandım aynısını bakımını aksatmadıkca üzmez masraf çıkarmaz kolay kolay1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Uzun bir aradan sonra yıkadım. Yıkayınca başka araba gibi görünmeye başladı.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00