Skor Tablosu
Popüler İçerik
19-08-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Çok foto paylasamiyom Bu gün @Mehmet Taner Kadak ile biraz bakım yaptık @Emre Akyol la görüştük hobi mekanında , MTK almadan önce yağ kaçakları için işlem yaptırmıştı onun kontrolünü yaptık Duman testi ile hemde :P Platin buji setimiz hava filitremiz değişti, bir de termostat sanki açık kalıyor gibiydi onu değiştik . biraz yol testi yaptik. MTK nin elinde bı st170 vardı ona baktık biraz test ettik. bizim ______EFSANE______ gerçekten efsaneymis5 Puan
-
Biraz alengirlide olsa sonunda dün aracımı teslim aldım. 408 GT modeli. Donanımı çok güzel, hatta beklediğimden daha iyi. Bİr sürü şeyi var pek deneyemedim ama denediklerimin arasında; Koltuk ayarı 14 bölgeli, her yerden kendinize göre ayarlayabiliyorsunuz. Masaj işi ise idare eder. Sonuçta hafiften sırt sertliğini alıyor. Adaptif hız sabitleyici iyi çalışıyor. Ana yolda denk geldiğim bir trafik sıkışıklığında 20 km hızla kendi başına dur kalk yaparak ilerledi. Yanına sürüş asistanını da açtığınızda virajları kendi dönüyor. Ama bundan çok tedirgin oldum. Şerit takip asistanını kullanamadım. Her bindiğimde kapattım. Zira özellikle şehir içi riskli geldi bana. Uzun far asistanını henüz denemedim. Daha öğreneceğimiz baya bir şeyi var. 3 boyutlu gösterge çok iyi. Fakat göstergeyi görebilmek için direksiyonu bayağı bir aşağıya indirmek gerekli. Direksiyon kucağımda kullanmaya alışmam lazım. Kullanımı çok güzel. Sadece biraz büyük geldiğinden alışmak lazım. Yeni öğrendim ama 5008 den bile uzun bir araç. İçi ve bagajı çok keyifli. Çok ferah. 1.2 motor şehir içinde hiç üzmedi. Hatta atik bile geldi. Şehir dışı 130-140 lı hızlara çok güzel erişiyor ve son derece sessiz ilerliyor. 8 ileri olmasının avantajı. Fakat eski arabadan (F30 3,20) kalan alışkanlıkla rampa yukarı sollamaya kalkınca arkadakinden iyi selektör yedim. Maalesef öyle bir durumda ciğeri doğal olarak yetmiyor. Gerçi yeni olduğundan fazla da devir çevirmek istemedim. Rengi yakından daha güzel hoşuma gitti. 19 janta kışlık lastik alma üzecek. İzmir den aldım; orada şehir içi biraz gezdim. Sonrada uzun yolda çok da dikkat etmeden Eskişehir'e geldim. İlk 450 km de 7,5 yaktı. Normal geldi. Zamanla uzun yolda 6 ile gideriz gibi. En son olarak benden haraç olarak alınan bi 57 bin vardı.(Garanti uzatma, seramik kaplama, cam filmi, kaput koruma ve Pedalbox) Pedalbox'ın faturasını elime alıp yetkili servisin onaylamasını istedim garantide bir sorun olmasın diye. Biraz zorladılar beni, fakat servis bunu onaylamayınca sökmek ve paramı iade etmek sorunda kaldılar. Haracın 30 bin TL sini kurtardım. Bide bana 2 kamp sandalyesi ve bide termos hediye ettiler. Bakalım zamanla arabayı biraz daha tanıyınca buradan devam ederim...4 Puan
-
Arabanın lastiğinde M+S bulamadım. Sanırım ben yanılmışım. Bugün kartal OtoSanayi'de arabanın yağını değiştirdik. Arabanın yağını ve filtresini değiştirdik. Usta arabanın altındaki siyah bölgeler motor yağı akıntısı sanmıştım , meğersem fabrikanın uyguladığı siyah süngerimsi bir silikon kaplama imiş. Araba ilerleyen yaşından mütevvellit üst kapaktan terleme yapıyor. Ama arabanın altına ulaşmıyor Celal usta damlatana kadar yaptırma, bunlarda kronik olduğunu belirtti. Motorun sağlığı okadar iyiki bir maşallahınınızı alırım..4 Puan
-
Merhabalar, Mtv si düşük ,kaskosuz bineceğim içi geniş bir araç arayışım 2005 model opel combo comfort 1.3 cdti otomobil ruhsatlı arabayı bulmamla son buldu.Araba bu sene ticariden otomobile cevrilmiş,bu yüzden her sene muayene ye girdiği için bakımları aksatılmadan binilmiş.Motoru bildiğimiz 1.3 multijet ve 205 bin kilometrededir.Kozmetik olarak sorunları olsada zamanla elden geçirip mini karavan gibi kullanma düşüncemiz bulunmaktadır.Daha iyileri sizin olur İnşallah.3 Puan
-
Evet Octavia şirket aracımı 1 Kasım da kiralama şirketine iade ediyorum 13 senelik kiralık araç kullanma serüvenimiz bitiyor rakamlar arşa çıkmış artık modaya uyup elektrikli araçlara geçelim dedik ve Renault zoe aldık şimdilik bir tane deneme amaçlı bu hafta deniyorum beğenirsem bir kaç tane elektrikli Megan ve zoe alacak gibiyiz bakalım Octavia yı ne kadar arayacağız ilk gelen araç mor geldi senelerdir beyaz kullanıyorduk değişiklik iyi olacak en azından renk konusunda.2 Puan
-
merhaba arkadaşlar , yeni aracım 2006 model grande punto 1.3 multijet 75 beygir en boş paketi. 6 yıldır kullanan iş arkadaşımdan aldım. alışma sürecindeyiz şu anlık2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
4runner bildiğim kadarıyla arazide daha avantajlı. Üstüne bir de bildiğiniz, hakim olduğunuz ve dediğinize bakarsak sevdiğniz bir araç olduğu için caymayın derim. Ama farklı macera farklı araçlar derseniz Patrol de çok çekici bi araba ya, düşünülebilir. Yaşadığım yurt odasından daha geniş hocam ama en azından yatağım var2 Puan
-
Hekimhan a girmeden önce tünellerin öncesinde genelde yolun sol tarafında radar oluyor. Sanırım ona denk gelmişsiniz. Tam rampa aşağı yakalanınca güzel olmuyor tabi. Neyseki hızınız da çok değilmiş. Yakıt tuketimi de gayet iyi o kutlede ki bir otomobil için.2 Puan
-
Giriş gelişme sonuç Buda çalışma videosu... Miss gibim çalışıyor..2 Puan
-
Teknik... Şikayet: uzun yol kullanımlarında zaman zaman tekleme hatası. Tapagaz da tekleme hatası. Teşhis: bir âdet enjektörun verimsiz çalışması. Tamir: enjektör takımı değişimi Sonuç: paracokomel Aldığımdan beri aklımda aslinda.ben LPG sistemi yetersiz tip diye düşündüğümden çok üstüne gitmemiştim. Kitin tipini de anlayamadım çünkü her şeyi saklamislar. Meğer kit vsi2 imiş ben silverline sanıyordum. Önceki c230 da da yüksek sürat yüksek devirde LPG yetiştirememe vardı. Sorun benzer sandım öncesi. Uzun yolda memlekete vs giderkden çok gazlamasam da ara ara hataya düşüyor. Durup tekrar çalıştırinca sorun gidiyordu. P0301 hatası alıyordum. Silince gidiyor ara ara yine veriyordu. Şehir içinde gaza abaninca bazen kerkiniyor ısrarla gaza basarsam yine tekleme hatası p0301 veriyordu. Lpgci ye gittim sözde bı kaç. Baktılar klâsik ateşleme hatası buji bobin değiş hikayesi yaptılar. Önce buji yerlerini değiştim sıralama olarak hata yer değişmeli idi buji bozuksa, değişmedi Sonra bobin yerleri değiştim sıralama olarak, yine fark olmadi. O şekil kaldı. Sonra bı iş için Bosch servisine gitmiştim hazır gelmişken buji değişelim en son ne zaman değişmis bilmiyom diye. Onu da yaptık yazmisimdir eski mesajda. Değişen bişi olmadı yine. Şehir içinde problem değilde memleket yolunda sinirime dokunuyordu . En son memleket dönüşü benzinle geldim Gerede sonrası. Hem arıza testi için hem yakıt haritası bozuksa toplasın diye. Benzinde canavar gibi gidiyoruz ateşleme ateş ediyor felan. Neyse merso istirahatdeydi en son öyle garajda, Mertcan kardeşime lazım oldu ona verdim Sinop'a gitti. Giderken hataya düşmemiş uyarmıştım hata verirse şöyle şöyle yap diye. Neyse dönüş Yolunda vermiş hata. Araba gelince aklımda olan enjektör yeri değişimini yaptırdim. Çünkü usta hala enjektör sağlam bunlar khein bozulmaz görmedim ben bozulan diyor. Ateşlemedir değilse subabtir ama sen bilirsin dedi. Sen değiş dedim. Parası ile yer değiştirdk paracokomel sonuç olarak. 1 ile 4 yer değiştirdik enjektöru. Peşine Ereğli ye gitmem gerekiyordu hem testi yapmış olurum dedim. Sıkıştırmadan hız limitlerinde gittim ve bingo arıza verdi yine. Bu sefer p0304 Yani arıza 1. Silindirden nihayet yer değişti ve 4. Silindir hatası verdi. Sonrasında sıkıştırma ile kendim arızaya düşürünce de 4. Silindir e hata verince tespiti yapmış oldum. Montaj için gittiğim usta, Tespit ben yaptım diye beğenmedi. Hala ateşlemedendir diyor. Neyse prins cihazına bağladı tek tek enjektör testi yaptı. Neyse 4. Enjektör sesli çalışınca hee enjektör den dedi de kendi tespiti ile ikna oldu. Prins enjektör biraz tuzlu. Tek alalım diye biraz uğraştim ama yok takım satıyorlar, tek enjektör satanlar da var ama onlarda da benim enjektör kapasitesinde olanı yok. Hep 51 CC 63 CC enjektör kullanmışlar yedek olarak da onlar bulunuyor. Benimki 73cc olunca mecbur set aramaya başladım disbirutor geri dönmedi. Bı kaç bayiden fiyat aldım, nette baktım vs. Sonra İzmit'te bir serviste buldum. Onda da eski stok sanırım bı tık ucuz söyledi. Gelicem dedim cumartesi neyse montajı yaptık ama ucuza vermişiz vs muhabbeti oldu. Bende ucuz olmasa gelmezdim dedim neyse Hayrini gör vs diyaloğu ile ayrıldık. Garantili dediler 2 yıl. en azından bı 100 bin km daha gider herhalde. Şehir içi sıkıştırma testini yaptım. 200 e kadar sorunsuz tırmanıyor eskiden hataya düştüğü yerde düşmedi gibi. Uzun yol testinde verdiğimiz paraya değdi mi görecez. Hazır sanayiye erken saate gidip LPG işi hızlıca bitince Ön takımda gıcırtı yapan rotillere de bı el attırdik Dayida rotil sökme aparatı varmış. Öncekiler çekiç örsle değişmis. Aparatla iki dk da tık tık değişti. Alt üst rotiller lemforder taktılar. Hızlı bir sanayi sabahı idi çabucak işim bitti onun şaşkınlıgi var. bu da uzun zamandır yapmadıgimiz sanayi günlükleri volum xxxxxxxxx olarak kalsın. arabanin muadilleri milyonluk olmuş km mız 331.000 oldu akıyor masallah2 Puan
-
1 Puan
-
120 yi pek geçmedim, 1.5tdci powershift 1600dd de 300nm torku veriyor, çok dik rampa olmadığı sürece 2000dd geçmiyor araç, 2000dd gelmeden vites değiştiriyor, aracın bakımları yeni yapıldı.0w30 mobil1 esp ve mobil dtcf şanzıman yağı kullanıldı, filtreler orijinal.Fordun önceki motorlarından farklı bu motor, daha düşük devirlerde tork ve güç veriyor. Ayrıca bir kaç farklı istasyondan yakıt aldım ama en son opet yakıtından hem performans hem de ekonomi olarak memnun kaldım, hatta Shell yakıtı aldım bir defasında su gibi içti, aynı kullanımda opet yakıtı daha uzun yol yapıyor. Bakım yapıldığından beri dpf nin devreye girdiğini farketmedim hiç gerçi klima kullanıyorum ondan farketmemiş olabilirim.1 Puan
-
Hep heves edip alamadığım şeylerden birisi de bu Güle güle kullan..1 Puan
-
Mustafa Hocam bu şekilde bir ortalama için sanırım 100 km/h hızla falan kullandınız. Bu da devirin 2000 in altında kalması demek oluyor ki dizel araçlar için çok kullanışlı olmayabilir.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
İki şey dikkatimi çekti: 1- Bu arabada orta susturucu yok mu? 2- Aşağıya ulaşmayan terleme değilse, travers niye yağlı?1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Bu tpms cihazını 4 yıldır kullanıyordum ama ne olduysa ekranı bazen okuyup bazen okumamaya başladı. Bu sefer cep telefonundan BT ile izlenebilen TPMS sensörlerinden 2'li set aldım. Aliexpress'ten gümrük vs. her şey dahil 650 liraya mal oldu ve 14 günde geldi. Bu sayede iki sensörden birini Atılgan'da diğerini Ateşli'de bulundurabilirim. Sensörler araç durduğu zaman uyku moduna geçiyor ve pili en az 2 yıl dayanıyor Uygulamasında motosiklet ya da otomobil seçebiliyorsun, minimum maksimum alarm değerleri verilebiliyor. Kullanışlı olmuş beğendim.1 Puan
-
1 Puan
-
Emniyet kemerlerini de kontrol edin. Orta direkteki plastiği çıkararak fünyelere bakabilirsiniz. Fünyeler yok ve kabloda direnç varsa airbagler patlamış demektir. Muhtemelen de orijinalini takmamışlardır.1 Puan
-
1 Puan
-
Yarım saat bir saat sürünce sağa cek. Sağ ve sol jant göbeklerine elini koy ikisinin arasında ısı farkı var mı ona bak. Sürtme varsa balatada biri diğerine göre ciddi ısınır. İkiside aynı ise ve ses soluk gelmiyorda devam . Kişisel tahminim. Senin arabada sorun yok. Aracı yeni aldın. Araçta kamçıla beni diyor. Sende hakkını verdin. ??? Balatalar seri kullanırken ısındı kokusu seni korkuttu.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
4 runner'i hemen elden çıkartıp patrol alın bence. Ama kısa şasi 3 kapılı olanından alın. Ben öyle yapardım ama önce yurtdışına yerleşmem ve euro kazanmam gerektiği için yapamıyorum. Edit: Bu arada İkisinin salonu da benim evin salonundan geniş.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Hayır yani, aynı yerde hortum çekip yıkasak varoş oluruz. Şu kablonun hortumdan farkı ne yani1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Euro 4’ten sonra dizel konusu sıkıntılı. Euro 6 hepten şey. İnternette herkesin aracı sorunsuz ama servisler sanayiler öyle demiyor. Ben dizelden uzak duruyorum. zaman biraz daha geçtikçe ustalar o işe el atacaktır. Demekki şu an daha hızlı ve daha fazla para aldıkları işleri bırakamıyorlar. Bizim ülkede okul okuyamayanı sanayiye gönderiyorlar. %99’unun kendini geliştirme becerisi de yok. Ya da bu konuda hiç destek olunmamış. Sanayi o yüzden çok vasat maalesef.1 Puan
-
1 Puan
-
Bu neyin kavgası, tüm motörlere bindirdim esirgemedim, Aşiret paket possat ı bıraktın da canın sağ olsun abi mi demedim ?? Gerçi derdi motörü olanla, benim motörlerim var ???1 Puan
-
Kısa bir yakıt bilgisi paylaşalım. Geçen hafta Elazığ'a gittim, dün geldim. 2.300 km Şehirler arası + 250 km şehir içi (Şehirler arası hız 120-150 arası yol durumuna göre) Toplam : 335 litre LPG harcamışız (10 litre de benzinle gittim). 13 litre/100 km yapıyor Yol bilgisayarı şehirler arası giderken ortalamayı 9.6 litre gösteriyordu. Demek ki kabaca 250 litre benzin harcarmışız +1 tane de Malatya - Sivas arası Hekimhan'da rampa aşağı bomboş yolda pusuda bekleyen radara yakalandım 130 km/h yedim cezayı Kardeşim bomboş uçak pisti gibi yol yapmışız, tamda rampa aşağı yere radar koymuşlar >:| gaza bile basmıyordum orada araba kendisi hızlanıyordu... bölünmüş yollarda 120 olsun hız sınırı, kampanya başlatalım1 Puan
-
Üfff 3 litre yakan arabam olsa 1 lira yakıt maliyetiyle ülkeyi gezerim1 Puan
-
Abi dükkanı taşıyorum. Çok karışık vaziyetteyim. Bir yandan da sabah akşam evden işe motora alışma süreci. Yıkatıp fotoğraf çekemedim, açacağım konusunu yakında inşallah.1 Puan
-
Mehmet Özyürek kapatılsın! Az önce iş arkadaşıma çöktü zaten. Sağlam bir kasko geçir... poliçesi kesti.1 Puan
-
1 Puan
-
Uzun bir aradan sonra yıkadım. Yıkayınca başka araba gibi görünmeye başladı.1 Puan
-
MTK fabrikasyon kondisyona getirdiği alt takimlarina ince ayar verdik. Arka rot ayarı ile de efsanenin yüksek yol tutuşunu taçlandirdik Sonuçta biz kitabına göre yaparız bu işi1 Puan
-
Triger seti hiç değişmemişti. Böylece uzun yol öncesi değiştirmiş oldum. Kayış içinde çatlamalar oluşmaya başlamış. V kayışı oldukça iyi göründüğü için değiştirmedik.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00