Skor Tablosu
Popüler İçerik
10-02-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Aynen öyle, kursa vakit ayırdıktan sonra a2 daha mantıklı. Bana diyorlardı 50 CC alırken, kısa süre sonra yüksek CC ye geçmek isteyeceksin diye. Ben de yok canım, ben sadece şehiriçi hobi amaçlı bineceğim, 2 tane araba var, acelem varsa onlarla giderim diyordum. Sonuç: şimdi Pcx araştırıyorum. Harçlıklarımı biriktirip Forza alabilir miyim diye düşünüyorum ?6 Puan
-
O bahsettiğiniz mesafede lpg devreye girmeyecek bence sizin için lpg uygun değil bu kullanım için.5 Puan
-
aman abi bence benzinlilerden önce elektrikli bisikletleri bile almadan ufak da olsa bir eğitim zorunluluğu gelmeli, ortalık kasap dolu.4 Puan
-
Birşey yapmak istiyorlar ise şu elektrikli zımbırtılar, binbinler ve martılar temizlenmeli yada kesinlikle onlarda hatta bisiklette bile ehliyet olmalı. Karayoluna çıkıyor isen olacak olmalı... Trafik yeterince pis birde onlar insanın başına bela. Benim arabamın o yola çıkması için şartlar var ise çıkan herşey için geçerli olmalı3 Puan
-
3 Puan
-
A sınıfı aldım da ne oldu. Verilen eğitim ile ekmek almaya bile gidilmez. Sürüş hangi kara taşıtı olursa olsun kökten değişmeli.3 Puan
-
Özellikle büyükşehirlerdeki insanların yakınan takip ettiği ve yaklaşık 1 senedir dillendirilen bu mevzu, bu gece resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe girdi. Algı B sınıfı ehliyeti olan herkesin 125cc'ye kadar motorsikletleri (A1) kullanabileceklerine yönelik ama mevzuat tam olarak öyle değil. Bunun için direksiyon eğitimi ve sınava tabi tutulmak zorunlu. Hal böyle iken, sürücü kursuna başvuracaksak, eğitim ve sınav var ise insanlar neden A2 (500cc'ye kadar) ehliyet almasınlar mesala.2 Puan
-
2 Puan
-
Şimdi arıcılar düşünsün 7 kovanım var seneye kadar 100 olur Tüm arı ve bal sektörü 1 sene içinde iflas etmesini öngörüyorum?2 Puan
-
Bence son derece hatalı bir karar.... katılıyorum, sigortaya tamam motorun ehliyetide özel olmalı, herkes motora bisiklet gibi binemez, sen daha iyi bilirsin, aslında herkesin harcıda değildir motor, 50 cc üstü dedinmi işin rengi değişmeye başlar, yetenek ve psikolojik yeterlik aranmalı bence, araba kullanan herkes motoru kullanır demek saçmalık bence, motoru bırak bisikletle bile yolda oldu sıkıştın düştün, kafanı kaldırma vurdun beynin saçılır yere, bisiklette bile böyle, daha hıza gelmedik bile....2 Puan
-
2 Puan
-
Bu yaz tanışalım. Yanlış anlamışım pardon. Hocam birine ciddi derecede zarar verecek hıza çıkamayan aletler için düşünülüyor ama 80 cc yapıp 100 km hıza çıkıyorlar? Bence insan gücü ya da maks 15 km hızı geçemeyecek elektrikliler harici herşeyin sigortası olması lazım.2 Puan
-
Çok basit. Kullanmayacaksınız. Devlet böyle saçma bir açık bıraktı diye yine de güvenli bölgeden uzaklaşmamak lazım. Sigorta zorunluluğu olmaması ne demektir yani bu nasıl bir açık. Vurdu malıma zarar verdi parası da yok? Sağlığıma zarar verdi. Kalan hayatımda çalışamayacak halr geldim ne olacak?2 Puan
-
kasa her zaman kazanır, yine sürücü kursları iş yapmadan para basacak, şaşırnadık2 Puan
-
Motor arttıkça kurallar polis vb daha etkin hale gelir bence artsın. Ben çok sevdiğim halde korkudan alamıyorum.2 Puan
-
İki ucu oklu değnek. Bir yandan motora teşvik ile trafik rahatlar, otomobil azalır diyorum bir yandan köyde eşşeğe bile binmemesi gerekenler tekerlekli taşıt kullanmasın diye düşünüyorum.2 Puan
-
2 Puan
-
Geçmişi bilinen bir Civicte karar kıldım. Nasip olursa pazartesi Mersinden alıp geleceğim1 Puan
-
1 Puan
-
En başta bizim ehliyet alma sistemi değiştirilmeli. Zorunlu kurs kaldırılmalı. En azından 1 kez herkes kursa gitmeden sınavlara girebilmeli. Hem yazılı hem direksiyon sınavları çoook zorlaştırılmalı. B ehliyeti olan motosiklet kullanabilsin mi diye tartışıyorsunuz da B ehliyeti olan ama otomobil kullanamayan yada kullandığını sanan o kadar çok kişi var ki trafikte. Onlar ne olacak ? Türkiyede sınıfı ne olursa olsun, benim gözümde sürücü ehliyeti para karşılığı alınmış, polis sorduğunda ceza yazmasın diye verilmiş birşey. Aranızda motosiklet yada otomobil kullanmasını sürücü kursunda öğrenen ve edindiği bilgilerin sonraki hayatı boyunca yeterli olduğunu düşünen var mı ? Ne yazık ki Türkiye de ehliyet alırsın, sonrasında ölmeden, öldürmeden, kaza yapmadan trafikte araç kullanmasını öğrenirsin. Bunu başaramayanlar ya ölür yada öldürür. Motosiklet üstünde binlerce km yol yapmış biri olarak... Motosiklet kullanmaya başlayacaklara tavsiyem, ehliyete güvenmeyin... özel olarak motosiklet kullanma eğitimi alın ve hayatta kalın.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Destur Geçen yıl otel inşaatı için beton bağlantısını yaptık. Otelin sahibine erken rezervasyonu da halledelim hazır başlamışken deyince ağzındaki çayı püskürtmüştü. Ona benzedi1 Puan
-
Yoo rücu olayı tamamen espriydi. Gelirim demedim zaten. Her yaz Akçay'a geliyorum bu arada.1 Puan
-
Eğer birgün benim sözlerim ile bilim çelişirse tüm bilim adamlarını içeri atın.1 Puan
-
Arkadaş ile (gergin) yolları ayıracak gibiyiz. 104 binde şuan. Kazası boyası vb yok.1 Puan
-
Ehliyet veren komisyon üyelerinden biriyim. Motorsiklet bırakın 125 liği 25 lik bile olsa dinamikleri çok farklı bir makine. Bu sebepten kesinlikle eğitim, sınav ve kademe şart. Çeşitli uygulamalarda çalışacak çocuklar gelip ehliyet alıyor bakıyorsunuz köşeyi dönemiyor daha. Ayrıca 125 lik dediğimiz motorlar günümüzde artık 120-130 gidiyor. Eğitimsiz birinin kullanması ?????1 Puan
-
Gülmekten yerlere yatmayın. Geçen aklıma geldi. Forma uzun zamandır yazmıyorum. Paylaşayım dedim. Bir gün, benim Opel tigra b üstü açılan model aracım varken. Orjinal paspasları beğenmedim. Paspasları eskide sayılmazdı. İnternetten kaliteli halı paspas sipariş ettim. Aracın şoför ve yolcu tarafına güzelce kestim (başka koltuk yok zaten). Sonra onları götürüp ayakkabı tamircisinde kenarlarına, araca uygun renkte dayanıklı bez diktirdim. Bir adı vardı bu bezin ama unuttum. Paspaslar muhteşem olmuştu. Fabrikası görse yaptığı işçilikten utanırdı. Eski paspasları ne mi yaptım. Belediyenin çöp konteynırına attım. Ertesi gün Alanya'ya yolum düştü. CC açtım. Çalışmadı. Niye çalışmıyor bu. Yolda defalarca denedim olmadı. Çalışmadı. Acamamı dedim. Dönüşte hemen aklınıza gelen yere gittim. Belediyenin çöp konteynırına. İnşallah dedim paspaslar duruyordur. Duruyormuş. Aldım onları. Yeni paspasları çıkardım, eskileri geri taktım. Yola çıktım. CC deniyorum. Malum çalışmadı. Çalışmasını beklemek ahmaklık olurdu zaten. Paspas ile cc nin ne gibi bir bağlantısı olabilir. Arabayı kenara çektim. Mantıksızlığın daha ilerisine gidiyorum. Sağ tarafa gelip eğilip altına baktım. Niye baktım? Paspasın kaymasını önleyen bir demir var. Paspas ona geçiyor. Acaba onun bir elektronik bağlantısımı var dedim. Neticede cc çalışmadı. Bende sinirlendim böyle saçma sapan davrandığım için, Kendime bir sürü hakatetler edip eski paspasları söküp sağa sola fırlattım. Paspasla cc nin ne alakası var. İşin farklı boyutu şu. Paspaslardan önce cc çalışıyordu. O işlemden sonra çalışmadı. Benide bu yöne sevk eden bu oldu. Tabi bu ahmaklığımı kimseye söylemedim. Şu zamana kadar. Çaresizlik insanı neler yapmaya itiyor. Sonra ofise döndüm. CC kolunu söktüm. Plastik kapaklarını açtım. 2 kablo var, biri kopmuş. Elektronikçi bir arkadaşıma gittim. Kabloyu söktü yerine yeni kablo lehimledi. Kolu toparlayıp araca taktım. Sonra mutlu son. CC aktif. Geçen gün Adanadan alanyaya geliyorum. Silifkeyi geçtikten sonra yolu kapatmışlar. Arızamı var ne var bilmiyorum. 30 dakika bekledik. Uzun kuruklar oluştu. Bağzıları araçdan dışarı çıktı, bağzılarıda karşı gelişten araç gelmediğini farketip fırsatcılık yaptı. Bizde enayiyiz ya. Haybeye bekliyoruz. Benim önümdeki aracın sürücüsü dediki, insanlar araçlara bindiğinde bilinç altları ortaya çıkıyor. Mantıklı geldi. Biz arabaya bindiğimizde başka insanlar oluyoruz. Yukarıdaki olayda benim bilinç altımda duruyormuş. Yazdım paylaştım, artık aklıma gelmez.1 Puan
-
Mevcut mevzuat; B sınıfı ehliyet sahibi, yazılı sınavdan muaf sadece direksiyon sınavına girip ehliyete hak kazanıyor. Yeni gelenin bundan farkı nedir? Anlayan bana da anlatsın lütfen. Zırvada zirve. ?1 Puan
-
Etorq motorlu egealar iyidir. Şanzımanları da iyidir. Alınır. Ancak o mesafede lpgye geçmez Zaten ayda 180 km yapacaksanız (günlük 3 gidiş ise 3 de dönüşü vardır diye hesapladım) lpg ile uğraşmaya gerek yok. Tam otomatik benzinlilerin hepsine binilir. Diğer arkadaşların aksine ben turbo da önermem o kadar kısa mesafe için. Atmosferik benzinli bakılması iyi olur. MTV'si bir tık yüksek olur ama diğer giderler düşük olur. 3 km mesafede hiç bir motor ısınmaz, yağ işini yapacak duruma gelene kadar gideceğiniz yere varmış olursunuz. Çoğu aracın rölantisi yeni düzeliyor olur 3 km'de. Turbolular bu kullanım şeklini pek sevmez.1 Puan
-
Anlamlı değil. 125 cc kullanıp daha büyük motorlara geçmeyenlerin hepsi ticari. Hatta onlar bile artık 200-250 cc grubuna yöneldiler. Hususi olarak motosiklet kullanan her sürücü er ya da geç daha yüksek hacme geçer, bu bir zorunluluktur. Kursa gidilecek ve sınava tabi olacaksa A2 alınır. Peşinen hususi kullanıcı için yaptığım yorumu açıklayayım; mahalle arasında paket atan, bu işle iştigal edenler için birincil öncelik yakıt ve yürütme giderleridir. 125 cc cg motorlar bu konuda çok başarılı. Halen üretiliyor olsa muhtemelen halen ybr125 ile yapılıyor olurdu bu işler. Bu motorcular motorlarını yürür halde tutar. Bunun için ne kadar basit o kadar iyi. Hususi kullanıcı için durum farklı. Belirli bir hacmin altındaki motorlar otoyola çıkamaz. Şehirler arası yollarda kamyonların arasında kalır hep. Zaten kimsenin görmediği bir vasıta ile koca koca ağır vasıtaların arasında kalmaya başlayınca her hobi motorcusu daha yüksek hacme geçerek buradan sıyrılmak ister. 200 cc ve üzeri motorlar bunu sağlar ama yine de otoyola çıkamaz üstelik yönetmelik bunları kapsamıyor. (gariptir, 200 cc bir motosiklet bir çok atmosferik binek otomobilden daha hızlı gidebilir ama eski kasa doğanın girdiği otoyola girmesi yasak) Millet bunu geç anlar tabi bizde. Şimdi bir sürü kişi bu yönetmeliğe göre gerekli işlemleri yapar, bir sürü para harcar, 125 cc motor alır. Sonrasında 125 cc'nin ne menem bir şey olduğunu anlayınca (bu yollardan bende geçtim, en uzun süre kullandığım ve beni en çok zor duruma sokan motorumdu kendisi) hacim artışına gider. Çabiden ödünç vesile ile cbr250, R25 falan candır. Bir yönetmelik olacaksa bu hacmi de kapsamalıydı. Onlar traktörle çevre yolunda tersten gidiyor. Aydınlatma yok bir şey yok. Onları durduramıyoruz maalesef1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Motosiklet eğitimi almamış dinamiklerinden habersiz, kasksız, emniyetsiz bir şekilde kazalar artacak.1 Puan
-
Bende aynı mantıkla direkt A aldım. İyi ki de öyle yapmışım.1 Puan
-
1 Puan
-
Yani fiyat aslında çokta yüksek değil bence özelliklerini okuyunca bana bir öyle geldi hem dekor olarakta kullanılabilir diye düşünüyorum teşekkürler yorumunuz için Evet biliyorum ama o çok kullanışsız bana göre çünkü hem telefonun sürekli açık şarjı hızlı bitiyor hem telefonu sabitleyince telefon çaldığında vs açması zor oluyor ayrıyeten sinyal zayıf olduğunda düzgün sonuç göstermiyor bir ara kullanıyordum artık kullanmıyorum bu yüzden1 Puan
-
Bir de araba satışından en çok kar elde eden devletler araştırılsın.1 Puan
-
Beyin ile sensör arasında kablolarda temas problemi olabilir mi? Genelde soket arızası yada oksitlenme olabiliyor.1 Puan
-
aracımdaki michelin energy saverlar 2020 üretim 52 xxx km ye geldi , yıl olarak sona geldiler ufaktan, kuru zemin puanı c ıslak a çatlak yok halen, dişler 5 mm civarı, uzun yol ağırlıklı yapıldı km ıslakta hala iyi tutuyor, kuruda hafif kaymalar başladı, kalkışta ufak patiler falan , tehlikeli boyutta değil ama, sizin boyutlar farklı, eşdeğer modeli primacy 4 olmalı, fikir olması açısından, deneyebilirsiniz bence..1 Puan
-
Hocam teşekkürler yani anladığım beyin hızı göremediği için head up display bağlasam da onda da 0 gözükecek doğrumudur https://www.trendyol.com/gplus/f8-hud-obd-48-fonksiyonlu-arac-veri-ekrani-head-up-display-p-34592151?boutiqueId=61&merchantId=108069 hocam bu ürünü almayı düşünüyorum1 Puan
-
Masraf çıktı iptal oldu. Daha büyük rakama geçtik. Malibu yapmıyor bunu denedim1 Puan
-
1 Puan
-
Vesile ile bugün sıfır km V2 uzun menzil tüm opsiyonları ekli pamukkale Togg T10 x ücretini ödedim teslimatını bekliyorum. Sıfır km tesla model y ile arasında çok gittim geldim, iki aracın birbirinden farklı olduğunu gördüm her ne kadar yazılım ve ısı yönetiminde tesla iyi olsa da; tasarım, mtv, sert süspansiyon ve malzeme kalitesi nedeniyle yerli ve milli aracımız Togg’da karar kıldım. Şu an belki de bir elektrikli araç için en uygun olmayan yerlerden birinde Ağrı Doğubayazıtta yaşıyorum, 2021 Tucson dizelin yerine aldık bu aracı gözlemlerimi yakın zamanda bir konu altında mutlaka aktarırım. Hayırlısı olsun inşallah1 Puan
-
1 Puan
-
Girdik dalak böbrek, ön sis yoktu orjinal sisleri çerçevesi ile aldım, park kısa uzun sis komple photon ile değiştiriyoruz, selektör atarken öndeki adamın röntgenini çekme deneyi yapacağım on numara yutup içeriği, bide arka sisler tek yanıyor diğer tarafa da tesisat çektirip aktif edeceğiz, kör şaşı gibi durunca hoşuma gitmiyor.1 Puan
-
ben e34 bmw nin vites topuzunu sokmek icin yukariya dogru abanirken, kemdime yumruk atmistim. kimse inanmadi kapiya dudagimi carptigima. zenci gibi gezdim uc gun. olur yani...1 Puan
-
Aracı ilk aldığımda debriyaj ve gaz pedalı bir garip hissettirmişti. Basınca hemen sonu geliyordu. Özellikle gaza basınca gidesi varmış da gitmiyormuş gibi hissettiriyordu. Dedim heralde mühendisi böyle ayarlamış.(yakıt tüketimi de baya az işime de geliyor). Neyse aradan iki hafta geçti, iç dış yıkayayım dedim. Dışını bitirip içine geçince pas pas çıkmadı. Bir daha asıldım yine çıkmadı. Sanki tutkal ile yapıştırmış gibi önceki sahibi... İki elimle bir daha asılınca lök diye yerinden çıktı. Meğersem universal adı altında satılan pas pas çok uzun olduğu için pedalların altına sıkışmış, ne kadardır böyle kullanıldıysa iz yapmış. Sonra bindim sürüyorum, araba nasıl bi gidiyor... Tüketimin kerameti pas pas'mış. Mazot 43 olunca eski haline çevirsem mi acaba diyorum arada.1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00