Skor Tablosu
Popüler İçerik
03-04-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Merhaba değerli dostlar, Yaklaşık 50 km sürüşten sonra bir şeyler yazmanın zamanı geldiğini düşünüyorum. Bunca süredir sadece iki konuya odaklandım EP3C 1,4 vti motoru ve 160 newtona kadar olan MAP şanzımanı ( Sensodrive yada EGT5 şanzımanın kodu) EP3c motor aslında ada ülkesi İngiltere'de üretilen Prens serisi bir Bmw & Psa ortak geliştirdiği bir motordur. Bmw N13 kodu ile kullanırken, Psa Ep3 kodu ile kullanmış. Motorun 2010 - 2013 arasında sadece 3 yıl üretilmiş. Bmw Vanos , Psa Alüminyum blok karışımı bir şey. Zaten sonrasında Püretech motorlar çıkıyor. Motor BSFC inanılmaz güzel. Sanırsın ki turbo dizel motor 2200 devirde resmen yakıtı kokluyor. Bu yakıtı koklama durumu 4000 devire kadar çıkıyor. Motor seri devirleniyor. Alışımız devir çeviripde gitmeyen dizel 1,3 multijet motorlara insan bir tuhaf oluyor tabi. Şanzımana gelirsek burada bir çok değişken faktör bir arada. Motor ne kadar iyi ise şanzıman o kadar kötü arabanın. Bu arabayı bilerek isteyerek EGT 5 olarak aldım. Öncelikle bunu tamamen belirteyim. Şanzıman tam bir kararsızlık abidesi. Acemi şoför gibi vites değişiyor. Bir kere gaza basmadan gitmiyor. Bu dualogic şanzımanın birebir aynısı hareket. İlk harekette pat diye kalkıyor. Geri geri gitmek çok korkutucu . Bu acemi arkadaşı neden satın aldığıma gelince şu videonun etkisi çok fazladır. İkinci sebeb ise 2001 yılında piyasaya çıkan Easytronik Dualogic gibi arabaların halen ama halen yollarda hatta 400 500 bin kmler devirdiği sahiplerinin alışınca çok rahat kullandığı tanık oldum. daha öncede bu şanzımanı sahip araçlar kullandım. neyle karşılaşacağımızı biliyordum. Tamiri kolay, tüketimi düşük, hanıma (kendime) Bmw m3 Csl almış gibi yola devam edeceğiz. Yakında araç üzerinde sürprizlerimle yola devam edeceğiz.6 Puan
-
önce bacak, frene tam basma pozisyonunda diz düz olmayacak şekilde ileri geri ayarlanır, sonra omuz sırtlığa tam yaslanıp direksiyon (kadran görüşlünü kapatmayacak şekilde ayarlı iken) tutulunca dirsekler tam düz olmayacak kadar sırtlık ayarlanır, akabinde ayna6 Puan
-
İlk itirafı ben yapayım. Verilen paraya değecek bir şey değil. 1-2 mesaj arama vs göreceğiz diye kolda taşınmaya gerek yok. Eskisin bir daha yenisini almam. Para ile satın aldığım cihaz 'aferin bugün iyi yürüdün' diyor. Bu ney la?4 Puan
-
3 Puan
-
Siz zenginler için gereksiz tabiki. Yaşam koçunuz bunları saatin yerine yapıyordur.3 Puan
-
'Hay aksi şeytan' ya da 'lanet olası internet kaskocuları' gibi mi?3 Puan
-
3 Puan
-
Geçen hafta dayıma Suzuki scros almaya karar verdik gittik görüştük rakam da anlaştık sıra kasko ve trafik sigortasına geldi. Bayii biz yapalım dedi ben istemedim çalıştığımız sigorta şirketi var dedim sağ olsunlar anlayışla karşıladılar niye sağ olsun dediğime gelince geçen ay bi ark başka marka bi arac için anlaşmıştık bayii kasko ve trafik sigortasını bizden yapmazsanız satamayız dediler biz de siz bilirsiniz dedik almadık. Neyse dayımın işine gelelim perşembe aracın parasını ödedik sağ olsun emmi trafik sigortamızı yaptı ancak eski kaskosu internet üzerinden yapılmışı ve iptal ettiremiyoruz araç bayii de bizi bekliyor her aradığımız da nokta eksik şu eksik deyip oyalıyorlar biraz önce dayımla konuştum kendisi den şimdiye kadar duymadığım cümleleri duydum adamı sinir krizine sokmuşlar. Siz siz olun karşınızda muhatap bulacağınız kişilerle çalışın.2 Puan
-
2 Puan
-
promosyoncu mahareti, fctr kalemim hala yazıyor mesela , usb si de çalışıyor, termosta da sıkıntı yok2 Puan
-
2 Puan
-
Motor alt takozu, boğaz kelebeği sensörü ve sağ arka amortisör (sachs) değiştirildi. Amortisörü bulmamda Mehmet abi aracı oldu, teşekkür ediyorum kendisine Amortisör kargo dahil 1750 Üst takoz 420 Motor alt takoz 1400 Boğaz kelebeği sensörü 1200 İşçilik 5002 Puan
-
İleri sürüş eğitimi aldım vaktinde. Milyon km yanlış koltuk ayarı ile araç kullanmışım. Pistte 3 saniye etki etti. Fren mesafesi ile yaşamla ölüm farkı2 Puan
-
TR'de doğru OLMAYAN sürüş pozisyonuyla araba kullanmaya çalışanların oranı %90 olabilri. Bakıyorum direksiyonu düzgün tutamaynların çoğunun temel sorunu yanlış oturmak, oturuş yanlıoş olunca direksiyonu da düzgün tutamıyor. Sonra en ufak bir savrulmada bam güm şarampole.2 Puan
-
2 Puan
-
Yeni yazılım güncellemesini kurdum, güzel olmuş, pin girmeden sürebilmek iyi oldu, yüz tanıma ile oturumu otomatik açıyor, şimdilik iyi çalışıyor gözükmekte. 1.4.0 güncellemesi sayesinde uygulama üzerinden araç bilgilerini anlık görebilecekmişiz, şarj durumu, lastik basıncı vs. Uzaktan çalıştırma vs yok daha. Zamanlanmış iklimlendirme yapmışlar, her sabah belirli saatte evden çıkıyorsanız belki işe yarayabilir kışları, çok elzem değil benim için. Evde şarj ediyorum yaklaşık 1 aydır. Ev prizinden 3 kat aşağıya kablo sallıyorum, kiracı olarak binayı delmek istemedim, bu şekilde uzun sürüyor ama çok km yapmıyorum artık, idare ediyoruz şimdilik. 14 saatte 49kwh enerji harcamış, aracı %49 doldurmuş, yani 6.5kwh kayıp var, %13 kaybımız. 3 faz şarj etsem ne olur verim bilemiyorum ama %13 kayıp sanki biraz yüksek gibi düşük güçte şarj için Ha bu arada ESP kapama gelmiş ama yanlamadım2 Puan
-
2 Puan
-
İngilizlerin "Egs ne kadar korkunç olabilirki" Forum başlıkları korku hikayeleri ile dolu... ?1 Puan
-
1 Puan
-
Ali bu teknik analizlerini seviyor ve destekliyorum. Tebrik ederim seni1 Puan
-
Aynen ya.. Neredeen nereye.. Önder kendi tipsiz C5'inden sonra içindeki citroen kinini azaltabilmek için bu sevimli arabayı almış.. İtiraf etmişti bana..1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Buda bir Renault Standardı. Benim Capturdada ailedeki Duster dada aynı titreme var iki araçta dizel. Çok dur kalkta debriyajı çok kullanınca yapıyor.Benzinli Symbolde aynı sorun yoktu. Gaza biraz fazla basarak titreme olmadan devam ediyorum.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Yeni yağlardan ise , liqui moly tercih ettim direk olarak kia nın ismini kullanıyor yağın üzerinde dpfli yağ. Macera aramadım1 Puan
-
İnsan kaynakları 9 gün bayram tatili ilan etmiştir ve sen nöbetcisindir.... Xiaomi Redmi 12 pro lens testi. Siitrii ile adalar denizi bir arada.1 Puan
-
Furkan sağolsun problemi karşılık beklemeden çözdü. Çukura düşünce teybin kafasına yük binip ayakları esnetmiş, gerekli düzeltmeyi yapıp teslim etti. Büyük bir hüzünden sayesinde kurtuldum. Önerisi üzerine Mehmetçik vakfına bağışımızı yaptık. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.1 Puan
-
o zaman yavaş şarjda ek bir maliyet çıktı. havuz problemi gibi hızlı olsa belki 500 değil 800W harcayacak ama saat 1 saat sürecek.. vs vs.1 Puan
-
Hocam %10 gibi bir aralıkta ölçsem ben de sizin gibi düşünürdüm ancak %50 batarya doldurma için yaptım ölçümleri, diyelim %13 değil de %10 kayıp olsun, yine çok, yavaş şarj için bence. Ama ne kullandılar içinde aracın bilemiyorum. Fan açma duymadım, ama sıvı soğutma var sürekli devir daim, 500wattlık gücü soğurabilir sanırım1 Puan
-
Odb bilmez bunu. Büyük ihtimal debriyaj kaynaklıdır. Motor ve şanzıman kulağı bozukluğu rolantide kasa titremesi olarak kendini belli eder.1 Puan
-
Dış aynalar da tam arkayı görecek şekilde değil de arka çaprazları mümkün olduğunca ölü noktayı azaltacak şekilde ayarlanır. Sadece kapı kolunu görecek kadar falan.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Emin miyiz? Kağıt üstünde yapılan hesaplamalar hep yanlış çıkıyor abi zaten. Hele hesap birimi TL ise vay halimize....1 Puan
-
Başlığı görünce okumadan emmiye kızıp mı yapmış dicektim kiiii neyseki okuma yazmamız var1 Puan
-
Kuleyi alın siz.. O zaman da amfi yetmeyecek.. Amfiyi de alınca basa doyacaksınız ama bu sefer tizler yetmeyecek.. Sonra benim gibi ekolayzer arayacaksınız.. Dur yaa.. ben neden arıyorsam sanki.. Bildiğim bi yerde var. gidip onu alayım..1 Puan
-
Fosi Bt20A Pro - mini hi-fi D sınıfı ev ses amplifikatörü. Üretici Texas TPA3255 çip ile 300W x 2 sürdüğünü söylemiş. 2 kanal + başka amfi ya da aktif subwoofer için pre out çıkışı var. Bluetooth 5.0 bağlantısı eş zamanlı aktarım sağlıyor. Boşta dip sesi parazit vb yok. Üzerinde gelen 32v 5a güç kaynağıyla kanal başına 4ohm için 100w 8ohm için 62w, 48v güç kaynağı takılırsa da 4ohm 259w max çıkışı olduğu belirtilmiş. Ben elimde olan 6ohm 70w lık sony hoparlörleri bağladım gayet temiz ve tatminkar bir ses elde ettim. İlk başta bası biraz düşük geldi ama telefondaki ekolayzır ayarlarını yaptıktan sonra çok daha iyi oldu belki pre out çıkışına aktif subwoofer da bağlanabilir. Cihazın bir hayli minik aliminyum şık bir kasası var kaba değil salonda kalabalık yer kaplamıyor. Keşke kumandası olsaydı ama bu tip baktığım amfilerde genellikle kumanda göremedim.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00