İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

05-04-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Nasıl yeni hız sabitleyici yakışmış mı
    6 Puan
  2. Siyasi içerikli mesaj vermeyin lütfen, banlattırmayın, lütfen.
    5 Puan
  3. Kombiyi satıp üste para koyup almış diyorlar ?
    5 Puan
  4. Araç benzinli, DPF değil de katalitik konvertör (halk dili katalizör)
    5 Puan
  5. Yağlama yetersiz olduğu kanısına nasıl varıldı konusunu kenara koyalım ? Yetersiz yağlama sorunu erken değişimle çözülemez. Yeterli yağlanmayan şey ısınır ve aşınır. Bu sorunun çözümü yağ pompası, yağ kanalları vs vs deseler tamam ama yağ değişimi motoru değil yağı korur bu durumda. Yine aynı şekilde motor durduğu an süzülür yağ o yüzeyden. Süzülmüyorsa sorun vardır yüzey pürüzlüdür düzgün değildir vs vs. Teknik veri incelemek uymak vs iyidir faydalıdır. Ancak, doğru ve değerlendirilebilir/uygulanabilir olması şartıyla. Aksi durumda sadece kafa karıştırır.
    5 Puan
  6. Usta arabayı beğendş ve çok ilgilendiler. Yalnız Vti hakkında çokda güzel konuşmadı. Çok fazla emisyon arızası veriyormuş özellikle lpgli modeller. Sonuç olarak yağına ve suyunu sürekli kontrol edin dedi. Araba bana adapte oldu. Artık çok daha güzel vites atıyor. Hız sabitleyici 2000 devirde 70 km hızla giderken çok az yakıyor. Arabada hız sabitleyici acıkken çok ama çok güzel vites atıyor veya düşürüyor. Öne yığılma neredeyse yok.
    4 Puan
  7. Süper sport kasa tipinde olanlar görünüş olarak cezbedici olabilir fakat konforsuz motorlardır. Zaten 250cc her yeri süper sport olsa ne olur. Tavsiye etmem bu tip motorları. Verdiğiniz iki örnekten bütçenizin sınırlı olduğunu düşünerek, Eğer ki yoğunluk şehir içi ulaşım için kullanacaksanız scooter alabilirsiniz. Honda Forza 300 - sınıfının sağlam en konforlu motorudur. Uzun yola da gider. Az yakıt tüketir. Eğer ki scooter istemiyorum, vitesli motosiklet olsun. Şehir içi bineyim, şehir dışıda gezeyim. Yeri gelsin iki kişide bineyim. Konforlu sağlam olsun diyorsanız, Suzuki GW250F tavsiye ederim. Çift silindirlidir. Yeni başlayan biri için çok çok yeterli gelir. Biraz ağırdır. Eğerki ben biraz daha dağ bayır gezmek istiyorum, tek kişi binerim boyum da çok kısa değil... Şehir içinde de kaldırımdan çıksın merdivenden insin vs diyorsanız, Honda CRF 250L yada Rally tavsiye ederim. Naked türü motosikletlerin kullanımı şehir içinde pratik gibi gözüksede rüzgar koruması yok gibidir. Uzun yolda, yağışlı havada dezavantajlıdır. Tarz belirlerseniz tavsiye edilecek modeller çeşitlendirilir.
    4 Puan
  8. Direksiyon biraz solda düz gidiyordu rota soktum hemen düzeldi km 248 bin. 300 TL tarsusta rot ayarı fiyatı
    4 Puan
  9. Ehliyetin direk A olması güzel olmuş. 1 yıldır olmadı bende başlayalı. 7k km yapmışım. Gördüğüm, duyduğum, şahit olduğum ve gözlemlediğim kadarıyla her çinli de muhakkak bir sorun var. Tarzı sınıfı siz bilirsiniz ama imkanlar dahilinde honda-yamaha-suzuki yani japonda kalmanızı tavsiye ederim. Sıfır çinliden ise 2.el japon gibi. Bende 250cc ile başladım ve kendini bilen için ideal. Ben aradığımı sport touring/adv sınıfında buldum. Az az her yola gelen motor. Hem şehir içi hem hafif offroad. Merak eder düşünürseniz imzamdaki vstorm'u başlangıç motoru olarak tavsiye ederim, tarzı uyarsa tabi size.
    4 Puan
  10. Merhaba değerli dostlar, Yaklaşık 50 km sürüşten sonra bir şeyler yazmanın zamanı geldiğini düşünüyorum. Bunca süredir sadece iki konuya odaklandım EP3C 1,4 vti motoru ve 160 newtona kadar olan MAP şanzımanı ( Sensodrive yada EGT5 şanzımanın kodu) EP3c motor aslında ada ülkesi İngiltere'de üretilen Prens serisi bir Bmw & Psa ortak geliştirdiği bir motordur. Bmw N13 kodu ile kullanırken, Psa Ep3 kodu ile kullanmış. Motorun 2010 - 2013 arasında sadece 3 yıl üretilmiş. Bmw Vanos , Psa Alüminyum blok karışımı bir şey. Zaten sonrasında Püretech motorlar çıkıyor. Motor BSFC inanılmaz güzel. Sanırsın ki turbo dizel motor 2200 devirde resmen yakıtı kokluyor. Bu yakıtı koklama durumu 4000 devire kadar çıkıyor. Motor seri devirleniyor. Alışımız devir çeviripde gitmeyen dizel 1,3 multijet motorlara insan bir tuhaf oluyor tabi. Şanzımana gelirsek burada bir çok değişken faktör bir arada. Motor ne kadar iyi ise şanzıman o kadar kötü arabanın. Bu arabayı bilerek isteyerek EGT 5 olarak aldım. Öncelikle bunu tamamen belirteyim. Şanzıman tam bir kararsızlık abidesi. Acemi şoför gibi vites değişiyor. Bir kere gaza basmadan gitmiyor. Bu dualogic şanzımanın birebir aynısı hareket. İlk harekette pat diye kalkıyor. Geri geri gitmek çok korkutucu . Bu acemi arkadaşı neden satın aldığıma gelince şu videonun etkisi çok fazladır. İkinci sebeb ise 2001 yılında piyasaya çıkan Easytronik Dualogic gibi arabaların halen ama halen yollarda hatta 400 500 bin kmler devirdiği sahiplerinin alışınca çok rahat kullandığı tanık oldum. daha öncede bu şanzımanı sahip araçlar kullandım. neyle karşılaşacağımızı biliyordum. Tamiri kolay, tüketimi düşük, hanıma (kendime) Bmw m3 Csl almış gibi yola devam edeceğiz. Yakında araç üzerinde sürprizlerimle yola devam edeceğiz.
    3 Puan
  11. Tamam ya..ayrı gayrımız varsa tükkanınkini veririz. Ev dursun ama
    3 Puan
  12. 3 Puan
  13. Abilerim, Kardeşlerim merhabalar, Bu hafta A sınıfı ehliyet için sürücü kursu kaydımı gerçekleştirdim.İlk etapta şehir içinde kısa mesafelerde kullanım planlıyorum ancak nasıl bir motosiklet alınmalı epey kafam karıştı.Tecrübeli forumdaşların yönlendirmeleri ile bir liste yapıp incelemek istiyorum.0 veya 2. el olabilir bütçe 200B tl olarak gözüküyor. Çin,Japon, hint modellerini inceledim.İncelediğim modeller max 250cc olacak şekildeydi. Superspor kasalar ilgilimi çekiyordu ancak farklı modellerde olabilir. Örneğin Regal Raptor Pilder 250(chopperımsı) Honda CB250R(sanırım naked oluyor) Sizlerin yönlendirmeleri/önerileri var ise değerlendirmek isterim.
    2 Puan
  14. arada bir sarayınızdan çıkıp, halk arasına katılınız efendim burası Türkiye.
    2 Puan
  15. GS binen adamın scooter tavsiyesi de 400den aşşağı olmaz tabi
    2 Puan
  16. Talihsiz bir kazaydı, şimdi hatırladım da tekrar. Önce scooter olayı bence kişiye göre değişir. Yani sürüş dinamiklerine göre. Eğitim şart dememe gerek yok sanırım. Eğitim ile fitesli başlanabilir bence ki ben öyle yaptım. Yamaha iyidir,severiz,hoştiir suzukiden sonra gönlümüzde yatandııır Benimde tavsiyem bu olurdu. Ama sollamada bir tık daha güç isterim, yok illa 250 olsun, artçılı da gezerim, bir daha uğraşmim dersen Xmax.
    2 Puan
  17. yürek tavada mı ızgarada mı güzel olur ,
    2 Puan
  18. kutusunu öyle satacakmış gibi getirmezseniz birden fazla getirilebilir. amaç ne burda satmak mı? satmayacaksanız açın kutusunu cebinizde getirin. eski telefonu da bavula koyun.
    2 Puan
  19. Bu işe çok senelerini vermiş ve bedelini de ödemiş tövbeli birisi olarak ben derim ki; "Önce Scooter." Scooter ile en az 15 bin kilometre yapmadan vitesli motorsiklet önermiyorum ilk acemi zamanlarınızda dikkatinizin tamamı yolda olsun. Vites ile uğraşmayın sadece yolu analiz edin. Sonra tek veya çift silindirli 0-300 CC aralığına çıkabilirsiniz model tip farketmez. Orada da bi 10-15 bin geçirdikten sonra 3 ve 4 silindire temkinli olmak kaydı ile çıkılabilir. Scooter konusunda bence lider Yamaha'dır. Sürüş zevki çok ayrı. En ufak motoru bile devri alem yaptırır. Gösterişi o kadar iddialı olmasa da zevki ve girip çıkabileceği yerler iyi görünüşlü motorlara 10 basar.
    2 Puan
  20. Her Şeyden önce bulunduğunuz il de var ise bir ileri şürüş eğitimi alın. Eğitim sırasında tanıştığınız insanların motorlarını görerek veya sürerek en azından nasıl bir motosiklet istiyorsunuz az çok fikir sahibi olursunuz.
    2 Puan
  21. Yağmurdan ve filmden adanın çapını ölçememişim yoksa yan yan dönmüyoruz herhalde Erken kapanmışım içe. Şimdi baktım da gündüz gözü. Ada da değil la bu değişik birşey. Beni yanıltan o oldu galiba.
    2 Puan
  22. Bu hafta sonu Suzuka pistinde yarış olacak. Çok zorlandığım bir pist. Çok teknik ve özellikle ilk sektöründe çizgi kaçırmamanız gerekiyor. Özellikle 7. virajda sanki araç o virajı dönermiş gibi hissediyorsunuz ancak kendinizi bir anda pist dışında bulabiliyorsunuz. Bir türlü istediğim gibi temiz tur atamadım. Yarın ve Cumartesi günü de oldukça yoğun olacağımdan piste hazırlık yapamadan yarış günü gelecek İlk sektör cidden çok zorlu. Daha ilk virajda çizgiyi tutturmanız gerekiyor.. 9. virajda geliş hızıyla aracı pist çizgileri içinde tutmak çok zor oluyor. Lastikler çizgi dışına çıktığı anda tur geçersiz sayılıyor. Fazla yavaşlarsanız ivmelenmede zaman kaybediyorsunuz. 13 ve 14. virajları tek hamlede dönecekmiş gibi bir çizgiye oturmalısınız. Aksi taktirde ikinci apeks için zaman kaybediyorsunuz. 130R virajını (15) eski araçlarla tam gaz geçmek çok zordu. Yeni araçların yol tutuşu çok daha üst seviyede olduğu için hiç zorlanmadan tam gaz (300 km/h üzeri) dönülebiliyor. Pist hızlı virajları sebebiyle McLaren ve Redbull'a çok uygun. Ayrıca lastikleri de çok çabuk bitiren bir pist. Bakalım Ferrari geçen seneki lastik yeme hastalığını bu sene düzeltebilmiş mi? İki pit stopla bitirirler yarışı, tek pit stoba pek gideceklerini sanmıyorum.,
    2 Puan
  23. Bu gerçekten önemli b-c-d-e sınıfları arasında ciddi farklar var. Bunu her açıdan hissedersiniz. Yol sesinden tutun, yol tutuşuna oradan yorgunluk seviyesine hatta kapı sesi ve ses alması dahil çok farklı. Clio değil 5, 15 olsa jetta ile mukayese edilmesini doğru bulmuyorum.
    2 Puan
  24. Yakıştı sanki he ? Motorun görüntüsü değişti. Sol tarafa Yağmurluk alt+üst takım + kışlık eldiven Sağ tarafa Yağ + fırça Sünger bez Takım teklavat Topcase komple bana kaldı ekipman için ?
    2 Puan
  25. 3.guzergahi tercih etmezdim. Ankara'dan gelirken navigasyonun önerisi ile gitmiştim. Yolda doğru düzgün benzinlik yok. Mola verecek yer yok. Yemek yiyecek yer yok. Yakıt bitse kaldın. 3 u eleyin direkt. Bursa tarafını çok iyi bilmediğimden 1 ve 2 arasında siz tercih yapın.
    1 Puan
  26. aha buldum sıfır giyilmemiş tramersiz, togg ile takas olur üste 100 bin alırım
    1 Puan
  27. iki ay geç oldu ama güzel oldu boş ver hayırlı olsun tekrardan
    1 Puan
  28. X-MAX 400 yada bütçeye göre Majsty 400
    1 Puan
  29. aynen öyle .. Türkiye'den gitmiş olduğunuz cihazın giriş çıkışlarında sorun olmaz ki birileri orda alıp kontrol etmiyor BTK gelen sinyalin Türkiye kaydının olup olmadığına bakıyor.. Siz 2 cihaz da getirseniz 10 cihaz da getirseniz hat takana kadar sorun yok hat taktıktan sonra BTK sinyalin kayıtlı olmadığını tespit edince iş değişiyor. Kayıt işine gelince; son 6 ay içinde yurtdışına çıkıp girmiş kişinin adına kayıtlı bir hattın adına 31962₺ harç yatıracaksınız ve o telefonu sadece o hat ile kullanabileceksiniz. bir zaman geçti telefonu eşinize çocuğunuza vereceksiniz veya satmak istediniz maalesef başka hat ile çalışmayacaktır. yani bir nevi sim kilidi de koymuş oluyor. 3 yıl sonra sim kilidi kalkacak denilmişti. bu sebepten dolayı ya yasadışı yollarla imei repair yapılan telefonları getirmeyi tercih ediyorlar.
    1 Puan
  30. Anladığım kadarıyla vitesli motor arıyorsunuz, o zaman 250cc olarak sınırlandırma yapmayın bence., Gençlik ateşi olduğundan Ninja 300 yada MT25 olabiir. Ama ben ilk motor kullanacak kişilere hep sorun çıkaran markalardan başlamasını tavsiye ediyorum. Motosiklet konforla aynı karede olmamalı ( en azından başlangıçta) Bu segmentte Dominar 400 - KTM 390 - VOGE 300 DS yada biraz daha model düşürüp Versys düşünülebilirsiniz.
    1 Puan
  31. Geçen ay kamera taktık, viofo t130 Dün de yazlıklara geçtim.
    1 Puan
  32. Tamam bende o noktada Jetta diyorum ?
    1 Puan
  33. öyle ise tam baş belası olur demekki. "efendim motorunuzu indirip parça değiştireceğiz silecek suyu bitmiş."
    1 Puan
  34. Arabanın şanzımanı operasyonel sıcaklığa ulaşınca çok güzel çalışıyor 2500 devirde 80 km 2000 devirde 69 km yapıyor arabanın önü alcak ve servise gelince ön karlık yere değdi..:(
    1 Puan
  35. İcon paket cliodan joy paket megana geçtim. Açık ara megane önde. İkisi de 4 kasa
    1 Puan
  36. Kırmızı corsa da aynı durum oldu, kırmızıya yaklaşırken ayağın frende 2 den 1 e düşerken takırtı geliyordu, kalktığında 1 den 2 ye geçişte eğer hafif gazla hızlanırsan vuruntu yapıyordu, aküyü ölçtürdüm bitik çıktı, voltaj debriyaj motoruna yetersiz kalıyor. Aküyü değişince vuruntu tıkırtı sesleri gitti, aynı şekilde hızlandığımda eskiye göre vites atış devrinde 500 devir gibi bir düşüş oldu. Kesinlikle akü değişimi sonrasında farkı hissedeceksin.
    1 Puan
  37. Binmediğiniz (km hesabı ile pek binilmiyor gibi) aracı satıp yine binmeyeceğiniz başka bir araç almaya gerek yok bence. Maksat paranın bir malda bağlı durması ise jette da aynı görevi yerine getirir. Diğer yönden attan inip eşeğe binmek demeyelim ama C'den inip B'ye geçmek segment düşürmek yani, genelde keyif vermez, model yılı çok fark etmediğinde pişmanlık verir
    1 Puan
  38. Merhaba,fiesta aracımda 5 yıl continental lastik kullandım.Lastik güzeldi.Çok memnundum.Ancak çok erken lastikler balon yaptı.Hatta ilk yıl bir çukurda 1 adeti yanaktan yırtıldı.Diğerleri yeni olduğu için onun yerine sıfır petlas aldım.Bu lastikler kötü olduktan sonra yerine 4 adet petlas aldım.Ve petlas ile 2 yıl kullandım.Ve gayet memnundum.Uzun yıllar sonrasında ne olur tecrübe edemedim.2 yıl sonunda aracımı değiştirdim.Ancak fikrimi sorarsanız yine petlas alırım.Seçenekler arasında olmasa da tecrübemi paylaşmak istedim.
    1 Puan
  39. Lassa hariç hepsini kullandım, Conti çok başarılı, turanza da çok güzel ancak biraz sert hamurlu konfordan ziyade yol tutuş odaklı, ben oyumu continental'dan yana kullanıyorum.
    1 Puan
  40. Bu acayip görüşlü hayvanseverlerin sorunu hayvan sevgisi nedeniyle insan sevgisini unutup farklı bir psikolojiye dönüşmeleri. Bununla ilgili bir makale okumuştum. Hayvan sevgisini insana olan sevgiyi artırır gibi sanıyoruz ama öyle olmuyor. Antisosyal bir yapıya dönüşüyor o tipte olanlar. Herkes değil tabi ama bir grup bu. HAyvanların sokağa atılmış olması, yaptıkları zararlar, trafikte tehlike yaratması, pislemeleri vs bi kenara normal popülasyonun %20 si genetik olarak köpekten korkuyormuş. Bu genetik olduğu için tedavi edilmesi nerdeyse mümkün değil ve zaten "saygı" çerçevesinde buna, bu duruma saygı gösterilmesi lazım. Isırılan parçalanan çoluk çocuğu , tavşanları, kirpileri ve diğer bilumum hayvanları hiç söylemiyorum bile. Bunu derseniz problem çözülmez. Kısırlaştırmanın yolu bulunur. uyutmak ile aşağı yukarı aynı efor gerektirir. Mümkündür. niyet önemli.
    1 Puan
  41. 1 Puan
  42. Tutmuş işte, arabanın kapı açma kolu beyni bozulduğunda kendisi de fark eder
    1 Puan
  43. Zamanı gelmiş.. İlkay'a söyleyim de sana bi beddua etsin..
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...