Skor Tablosu
Popüler İçerik
06-04-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Dün balıkesire gidip geldim. 30 40 km ş.içi vardır. Kalanı ş.dışı. Düzde 105 110 yokış yukarı 150 160 (5 6 farklı araç ile gazlama) çok seviyorum yokuş yukarı hızlı gitmeyi. Eskiden beri hastalığım. Az yaksın diye uğraşmadığım yerine göre gittiğim bir yolculuk oldu. Tüketim 5.1. Sıfırlayıp çıkmıştım.6 Puan
-
350 denince ben koltukla motorla felan birlikte sanmıştım ama gebzeden geleceğim oluru nolur4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
3 Puan
-
körüğe Takmadın demi ? Yaw git guzel bir buton al, Orjinal bisey yap.. o ne be ufo dügmesi gibi.. Dolmuş mu senin araba Alla alla ya.. Bayaa bildigin taş fırın yahu baksana Adam sökmüş arabanın bağırsaklarını ?3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Esas ana güzergah afyon - burdur - kuzey çevre yolu’ndan aksu - serik -manavgat. Tamamı bölünmüş yoldur. En az yoran yoldur. alternatifi ısparta yolu ama o yol zaman zaman bölünmemiş yola düşer. Virajları fazladır. Geçitleri fazladır. Yol çalışması olabilir. Hız düşük olur ve yorar. Genelde heyecan arayanlar gider. Beyşehir tarafı marmara’dan gidenler için tamamen macera hani değişik yerler göreyim diye gidelecek yol olur. Konya’dan gelenler için uygun olabilir.2 Puan
-
Isparta yolu gereksiz bir yol. Dağ geçidi virajlı ve zaman zaman bölünmemiş yol. Tüketimi de artırır. Yol mesafesi benzerdir ama hız düşük kalır burada burdur’dan gidip antalya’ya girmeden arkadan yeni çevreyolundan aksu serik manavgat en kolay ve sakin yoldur.2 Puan
-
3 nolu güzergahta navigasyona uyarsanız dağ bayır gezersiniz.En kısa ama en kötü yolları seçiyor genel olarak.Akşehirden D300 yolundan D695 yoluna sapmak lazım Şarkıkaraağaç üzeri D350 yi kullanarak Beyşehire gitmek gerek.Doğanhisar tarafı baya sıkıntılı dolambaçlı.Beydiğinden sonrada D687 yolundan hiç sapmadan Taşağıl sapağına inmek lazım ordan D400 üzeri Side ye gidersiniz.kestirme dediği yolların hiç biri zorunlu olmadıkça kulllanılacak gibi değil 2 nolu güzergahta Aksu Side arası bol ışık ve trafik var . Bana kalırsa 3 nolu güzergah benim dediğim şekilde gidilirse tercih edilebilir. Yoksa 2 noludan devam ederim.Beyşehir Side arası Demirkapı dinlenme tesisleri var orda mola verilebilir.Zaten ordan sonrası 1.5 saat sürüyor. Hemen her 2 haftada bir Seydişehir den Manavgat'a evime gidiyorum .Daha kısa olan Akseki yolunu bol viraj ve 1860 metre rakım yüzünden artık tercih etmiyorum.Demir kapı tünel çıkışı biraz virajlı onun dışında yol güzel. Ben bildiğim için 3 nolu güzergahtan giderim ama 2 nolu güzergahıda bir çok kez kullandım.Zaman olarak 3 nolu daha kısa bile sürebilir.Tercih sizin.2 Puan
-
Güzergahta paralı yol varsa alternatif bakarım. paralı yol yoksa ve değişik planım yoksa yandexin ilk tercihinden giderim..2 Puan
-
oto sanayilerde frenciler vardır, aracı onlara götürün, bu tip model yıllarında artık intentten veya dükkandan parça arayışı yorar, frenciye teslim edin .2 Puan
-
1 Puan
-
Piston çapını kumpast ile ölçün ona göre sipariş verin. Birbirine uyuyorlar. bende aynı sorunu yaşamıştım zamanında. Ama sizin yerinizde olsam kaliperi söker frenciye götürür hallettirirdim. Yine çağlar abi nokta atışı yapmış mevzuyu. Hakkı bilmem neyini geçiyor ara bul uydur falan filan...1 Puan
-
Yok tam vitesin üstünde. Millet NOS sansın ? Yukarı koydum yahu. Yapayım mı?1 Puan
-
1 Puan
-
105 211 de tamam yeter diyor. Servis açıyor ama gerek yok. 100-105 diyeyim jilet gibi ölçmedim.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
pcv valfi çok basit bir yaylı diyafram mekanziması dır oradan 5000km de 1 lt yağ eksiltmez, yağ buharının tahliyesini sağlar o parça direkt yağ teması yok bir motora km sine göre yağ viskozitesi değiştirilmez, sorun varsa tamiri yapılır, sorun başlamışsa da bekledikçe masrafı artar, sağlam motora değişik vizkozite konursa masraf daha da artar1 Puan
-
Ben yükseliyor diye görüyorum.Yüksek bir fiyatta ilana giriliyor sonra cüzi düşüşler oluyor.Fakat birkaç aylık zaman dilimi başlangıcına göre yükselmiş oluyor.1 Puan
-
3. derim.Yalnız Beyşehir-Derebucak yolu nasıl bilmiyorum. 1. güzergah yollar sakin ama anayol değil bol viraj olur. Kütahyadaki Antalya yol kavşağı kalaba oluyor. Kütahya içinde çalışmalar vardı gerçi çoğu bitti.1 ve 2. bu kavşak nedeniyle girmek istemem. 3. güzergah yol geniş ve akıcı bir sürüş olur.1 Puan
-
1 Puan
-
Park kiti bir kere daha yolda bırakınca en kısa sürede birşeyler yapmalıyım diye akü artısı ile park kiti arasına anahtar koydum. Uzun süreli beklemeler de kamerayı kapatacağım.1 Puan
-
Tavşanlı yolunu tercih etmeyin. Özellikle Tavşanlı'ya kadar olan yol keyifsiz ve genel olarak konforsuz.1 Puan
-
1 Puan
-
Sizin başka konuda İst-Alanya için yazdığınız güzergah ? 4.güzergah olarak eklenebilir Bursa Bozüyük Kütahya Afyon Burdur - Antalya Kuzey Çevre yolundan Aksu Serik Side Bu yolları denk getirebilirsek çok iyi çok kişi önerdi bu yolu sakin olur diye ama ? yolları karıştırırsak dediğiniz gibi dağ bayır gezeriz herhalde.1 Puan
-
Yakıt bizim 1.6 dizelden daha iyi. Süratli rampalı yol çıkmak bir de virajlı ise tadından yenmiyor.1 Puan
-
O da 1.33 clio 5 için. Artık satışı da yok. Yani bitti reno. Sendeki son örnek...1 Puan
-
1 Puan
-
2 nolu güzergahı kullanın . Antalya yolculuklarımda 25 yıldır hep bu yolu kullanırım. Tek sorun bayramlarda yoğunluk olabilir. 1 nolu güzergah kestirme görünmesine ragmen doğanci baraji civarindaki viraj ve kapikaya rampaları nedeni ile harmancık ilçesine kadar dar ve tehlikeli. 20 km ile dönülen virajlar mevcut Çok birsey kazandirmaz . Bursa Inegöl bozuyuk yolu tıkanırsa altarnetif olarak dusunulebilir. 3 nolu güzergahı hiç tecrübe etmedim.1 Puan
-
1 Puan
-
Düzceden Antalyaya giderken 2. güzergahı bozhuyuk ten itibaren kullandım. Hatırladığım kadarıyla Isparta sonrası bölünmüş yol az ama burdur üzerine göre tenha olabilir. Keyifli bir güzergahtır. Sabit ve seyyar radarlar vardır. Bu tür durumlarda otobüslerin tercih ettiği güzergah daha temiz, hızlı ve daha çok tesis bulunmaktadır.1 Puan
-
Eğer 1 nolu güzergah ücretli değilse tavsiye edebilirim. Yollar güzel. Çok fazla trafiğe düşmüyorsunuz. Denizliden gelirken çivril, uşak, kütahya bozöyük, inegöl, bursa, ist şeklinde yapıyorum. Sadece radarlara dikkat etmelisiniz.1 Puan
-
1 Puan
-
Bende bir kaç ilan ekli, aylardır takip ediyorum % 20’ye yakın düştüler. Yeni eklediklerim de düşmeye devam ediyor. Ama sıfır araçların fiyatları arttı. Hükümet sürpriz yapmazsa talep durur. Fiyatlar dolara bağlı olarak artarsa artar. Yoksa durur.1 Puan
-
1 Puan
-
FordClubTR logolu mavi turuncu kolsuz yeleğim bazanın altında duruyor, yeleğin cebinden çıkan fctr logolu ayna kokusunu hala açmadım bile, kaç sene olmuş1 Puan
-
1 Puan
-
Yağlama yetersiz olduğu kanısına nasıl varıldı konusunu kenara koyalım ? Yetersiz yağlama sorunu erken değişimle çözülemez. Yeterli yağlanmayan şey ısınır ve aşınır. Bu sorunun çözümü yağ pompası, yağ kanalları vs vs deseler tamam ama yağ değişimi motoru değil yağı korur bu durumda. Yine aynı şekilde motor durduğu an süzülür yağ o yüzeyden. Süzülmüyorsa sorun vardır yüzey pürüzlüdür düzgün değildir vs vs. Teknik veri incelemek uymak vs iyidir faydalıdır. Ancak, doğru ve değerlendirilebilir/uygulanabilir olması şartıyla. Aksi durumda sadece kafa karıştırır.1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00