İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      18

    • Mesaj

      104.623


  2. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      14

    • Mesaj

      48.034


  3. Emre Şimşek

    Emre Şimşek

    Moderatör


    • Puan

      14

    • Mesaj

      11.159


  4. Selçuk Keleş

    Selçuk Keleş

    Altyapı Sorumlusu


    • Puan

      7

    • Mesaj

      4.932


Popüler İçerik

09-05-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Satışa kalan 230 gün. Arka tampon çirkindi. Boyattım. Boyanmışken komple pasta cila yaptırdım. O pürüzsüz teni artık beni mest ediyor. ? Maaşallah ? demeyi unutmayalım. ? ? sağ arkadaki brakette kırık var, yenisini almam gerekiyor..
    8 Puan
  2. 307'nin direksiyonu beton gibi olmuş, getirin dedim; araç geldi, hidrolik iptal. elektrohidrolik direksiyon pompamız sorunlu ise oem yenisi -varsa- 30 bin, oem çıkması 10 bin, tamiri de 4-5 bin tl. neymiş bi bakayım dedim, ona göre antalya merkeze düşerim veya gönderirim (180-200 km). pompa fırçasız sensörlü bir pompa, karmaşık bir sistemi yok. sanayide genelde ezberden dedikleri gibi yanması bayağı zor bir malzeme, ilçede sağlam parça bulacağımı bilsem sökerdim, bu derece. kartında bir şey olsa da elektronikçi abimiz var zaten. sigorta kutusunun altında pompanın maksi sigortası var, 6 veya 8 no, en sağdaki 70a, gerekli sökümlerden sonra ulaştım baktım sağlam. pompa sağ tekerin önünde, lastikle davlumbazı söküp baktım, sabit 12v geliyor. 5 ve 9 numaralı pinlere (tutuşa göre en sağdaki veya en soldaki ikili) baktım, onlarda da kontak ve marş ile durumlar normal. (fotolar alıntı) sigorta kutusu sökünce ulaşılabilen, altındaki maksi sigortalar: 307'lerde genelde pompa sorun çıkaracağı zaman tak diye gitmez, bizimkinde tak diye gidince anlam veremedim, neyse baktım ettim, olmadı sökeyim göndereyim diye tamponu da indirdim ufaktan. (solda duran pompa aracın pompası değil ama aynısı, bir bayram günü antalya merkezdeki ustam kapalı ve şehir dışında olunca mecbur başka yerde taktırdığım, birkaç ayda bozulan sıfır yan sanayi malzeme) tamponu söküp alan açınca, topraklamayı fark ettim, somunların aralarına kadar çamurluydu. karter korumayla tamponun arasındaki koruma kırılmıştı, sıfır oem davlumbaz da kırık ucundan, oralardan gelmiş herhalde. fotoğrafta tamponun, plakanın falan bile hali belli zaten. depoda sıfır tampon, ızgara, koruma, plaka vs duruyor, takmıyorum insan binmeyince. neyse söküp altını-üstünü temizledim, taktım ve pompa çalıştı. bir önceki kazasında davlumbaz kırılmıştı -bir sonrakinde sol ön de kırıldı .d - o gün sigorta şirketi yan sanayi göndermişti, 8 katı fiyata oem alıp takmıştım; binen insan olmayınca yine kırılmış, akıllı vida, kelepçe vs attırılmış ama toplarken fotoğraf çekmedim. son olarak aracın normal hali, şu an normal değil eskisi gibi ilgilenmediğim için: galerideki bir sonraki foto: düşünsenize gönderiyi bu yazmış :DD bence komik
    6 Puan
  3. Bizonla 3-4 km boyunca görece hızlı yokuş inerek durduğumda frenlerde bir gariplik hissettim. Hissizleşme gibi. Ne oluyo yahu dedim durduğumda. Parmağımı yalayıp diske dokunduracaktım.. Parmağım yapıştı resmen kızgın tava gibi olmuş.. YTD..
    4 Puan
  4. İkinci el olarak algılıyorum, buyurun o zaman kendi ilanımı paylaşayım. Aracımın her şeyine kefilim, Piyasada ki en temiz Volvolar'dan biridir. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2-sahibinden-tertemiz-degisensiz-s40-2.0t-otomatik-lpg-siz-1160931542/detay/
    4 Puan
  5. https://youtu.be/VXsBYr-x-bo?si=UR02e1bTqZ50Z7Bz
    4 Puan
  6. Bagaj torpido tavan ve plaka için şundan almıştım.
    3 Puan
  7. Şarj sorununu ilk yaşadığımda "kesin konjektör bozulmuştur" diye soket bağlantısını kontrol etmemiştim. Önyargılı olmak işte böyle bişey Eve döndüğümde soketin hafif eğik olduğunu farkettim çıkardığımda ise görüntü bu şekildeydi. Belki de konjektör hiç bozulmamıştı. Yanık olan pin, şase'ye gidiyor. Şase pabucu çok zor çıktı, yapışmış, Soketin benzerini bulamadım. İyice temizleyip şase pabucunu yeniledim. Eski ve çinden gelen yeni ucuz konjektörü test ettim, ikisi de uygun voltajı veriyor, direnç testleri de başarılı. Ama bu eski olanın sağlam olduğu anlamına gelmiyor. Malesef bir konjektörün sağlam olduğundan hiç bir zaman tam emin olamıyorsunuz.
    3 Puan
  8. En ucuz denmiş. Geçen otomatik broadway görmüştüm. 250bin'di valla.
    3 Puan
  9. 3 Puan
  10. geçmiş olsun aynı şekilde focus larda da pompa o bölümde ayrıca beyin de solda altta, koruması plastiği çatlıyor çamur çer çöp dolaibliyor, basit bir şase kablo arızası 30 binlik ederdi işten anlamayan olsa.
    3 Puan
  11. Motorun park ampulünü güçlendirip biraz gündüz görünürlüğünü artırmak için aldım. Tavan ya da bagaj lambasının yetersizliğinden şikayetçi olanların derdine deva olabilir. Park ya da plakaya takmanızı önermem. Sadece 3W tüketerek 250 lümen (dipsiz halojen ampulun 5 katı) ışık verebiliyor, rengi soğuk beyaz. Park, plaka, bagaj veya tavan lambalarında kullanılan W5W dipsiz ampulün duyu ile aynı. Ancak hem uzun hem de kalın olduğundan takılacak yerin boşluğuna dikkat etmek gerekiyor. Clio'nun bagaj lambasına sığmadı. Aydınlatma deseni reflektör nedeniyle kötü. Ancak ampulün farkı burda bile görülebiliyor. Genişliği fazla olduğundan delikten geçmedi, pense yardımıyla farın içinden bırakarak duya önden takabildim. Sağ-sol iki taraflı 2 adet led kullanılmış.
    2 Puan
  12. Araç üstüne tente ihtiyacım vardı. şemsiye branda vs çözmedi buraların sıcaklarını . internetten tente bakınırken ahmet abi dedi var adanada yapan arkadaşım sağolsun kendide geldi bugün taktırdık. hafta sonu artık testini yaparız açık halinide paylaşırım dönüş yolunda 130 vs yaptım rüzgar sesi yok o konuda sıkıntı yaşamayacağız gibi
    2 Puan
  13. Pek çirkin olmuş ne öyle parıl parıl.. Fırçayla yıka her seferinde. Hemen eski haline dönsün
    2 Puan
  14. o değil de, artı kutup ucu şaseye ne kadar yakın öyle? korumasız apaçıkta?
    2 Puan
  15. geçen corsa e ye bindim pilli, ısı pompası dahi varmış. numaradan ses çıkarıyor birde panelden şarj edince fransız olsa bile kaymaklı ekmek kadayıfı.
    2 Puan
  16. Selçuk'a LED aldıran bu hayat, bize neler yapmaz ki...
    2 Puan
  17. Şanzıman ve motor kulakları sağlam olduğu halde bunu yapıyorsa, hiç kurcalamayın derim. O onun normal halidir muhtemelen. 1. viteste şehir içi sıkışık trafikte kullanmak berbattır o motorda. Gaz çok hassas çünkü, kolay kolay hiçbir ford araçta gazı ezmezsin, dokunursun sadece, skalası dardır, yürür gider araç. Gazdan çektiğin anda özellikle 1. viteste öne doğru çok tökezler, diğer viteslerde o kadar belli etmez, eğer ederse direkt motor kulağıyla şanzıman takozuna baktırın, muhtemelen eskimiş, değişim istiyordur. Siyah duman olayı çoğu ford'da mevcut, gaza basınca atar, devrine oturunca keser. Bu şekilde ise korkmayın, sürekli atıyorsa, kesmiyorsa arıza var demektir, muhakkak baktırın.
    2 Puan
  18. Sol yandaki da empire merkez camiidir. Bir cuma orada eda edelim borcumuzu.
    2 Puan
  19. Kim ne derse desin ben zoe ye alıştım sessiz ivme çok iyi rakamları düşse alırım bi tane
    2 Puan
  20. Bir takım icatlar peşindeyim Atılgan da motor çalışırken kısa far otomatik olarak yanıyor. Bunu iptal etmek istiyorum. H4 ampul 55W harcıyor ve bu çok fazla. Kısa farı gidondaki selektör switchine bağladım, sadece açınca yanacak. Uzun far gitti, ama artık konjektöre daha az yük binecek. Gündüz görünürlüğü artırmak için park ampulünü Osram W16W Led dipsiz ampul ile değiştirdim. Bu ampul 3W harcayarak 5 kat fazla ışık verebiliyor. W5W dipsiz ampul ile aynı sokete sahip. Üzerinde sağ-sol iki led bulunuyor. Aydınlatma deseni reflektör nedeniyle kötü. Ancak ampulün farkı burda bile görülebiliyor. Genişliği fazla olduğundan delikten geçmedi, pense yardımıyla farın içinden bırakarak duya önden takabildim. Gündüz testleri : Far kapalı, park açık, kısa+park açık. Aslında kısa far da gündüz pek belirgin değil. Led park ampulü ile beklediğimiz sonucu alamasak ta hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum.
    2 Puan
  21. Yüksek basınç müşürü sorun yapıyor. Benimde sürekli olarak kompresör devreye gir çık yapıyordu yakın aralıkta soğutma çok zayıftı mecburen. Yüksek basınç müşürü gitmiş bypass ettik şu an sorun kalmadı. Gaz çekip tam gramaj geri basıldı düzelme olmamıştı.
    1 Puan
  22. orjinalde olan bir yapışkan ise yedek parçacılar getirebilir, veya aynı şekilde bir folyocuda kesilebilir eskinin görünümü mevcut ise,
    1 Puan
  23. artık sıfır motor yapıp yeni lastik alıp sıfır niyatine bineriz bol bol gidip arabamı bir öpeyim
    1 Puan
  24. üstü kapalı mekan da var tam boya koruma atılacak kıvamda
    1 Puan
  25. perşemve bakarız demiştik unutmadık, aegea nisanda 977 den başlıyormuş aynı donanım 1007 olmuş mayıs 2024... düşecek diyenleri piste bekliyoruz
    1 Puan
  26. 1 Puan
  27. değiştir abi mga hayatımda yaptığım en büyük hata gerçekten bu kadar kalitesiz ve sert bir balata görmedim fren mesafesi kısa ama
    1 Puan
  28. Ahh makyajlı kasası olsaymış talip olabilirdim belki. İçi de tertemizmiş yıpranmamış maşallah Hayırlı satışlar
    1 Puan
  29. uff hemde 2.0 T... Çok temizmiş, hayırlı satışlar
    1 Puan
  30. eyvallah abi arabanın altı, özellikle önü tamamen kapalı normalde ama oralara kadar kırılıyor işte yazdığım gibi. buna binenin babası da focus 2'lerden birini kırk yılda bir yıkatmıştı zamanında, sonrasında gem modülüyle üç gün uğraşmışlardı serviste. sanayi genelde ölümü gösterip, sıtmaya razı etme usulüne dönmüş gözlediğim kadarıyla. gerçi iş yaptırırken ben de yaparım bir ucundan, samimi de olunca bana gerçekçi yaklaşırlar ama yine de garantisi yok tabi
    1 Puan
  31. https://www.youtube.com/watch?v=zObCUIN3tqY https://www.youtube.com/watch?v=STXrvNudFsw
    1 Puan
  32. Tamam Tansu, çok sağol. Benzin alacağım. Tereddüt ettim, haberler değişik değişik. Foruma sorayım dedim.
    1 Puan
  33. O yuvada öyle vida yerine klips olacak gibi ancak
    1 Puan
  34. Yazılımlı ve stok focuslar kangoo ile pistte neler yaptık hiç sorun olmadı frenlerde. Hepsi stok
    1 Puan
  35. Yücel bey merhaba. Şahsi fikrim Golf 8 bende ilk inceledigim günden bu yana olumsuz bir hissiyata sahip. Önden görünüşü, tuşların dokunmatik olması yazılımsal olarak bir çok kişinin sorun yaşadığını belirtmesi ve 7. Nesle göre kalite hissiyatının geride olması beni rahatsız ediyor. Uzun zamandır internette golf 8 araçları ile ilgili yazılanları okuyorum. Bir otomobil tutkununun, yeni kasa aracini satip eski kasaya dönmek istiğini hiç görmemiştim. Ancak Golf 8 araçları yaptiklari yazilimsal arizalar nedeniyle birçok kullanıcısına eski kasa arabalarını rahmetle aratır durumda. Ben olsam ne alırdım ? sorusunun yanıtına gelince ; Param 1300 -1400 bantına yetiyorsa 2023 Ford Kuga 1.5 ecoboost style düz vites yada yetmiyorsa 1000 1200 bantında Ford Focus 1.0 125 bg. Ama mutlaka hatcback.. https://shbd.io/s/MqlIpIub Yada https://shbd.io/s/T6CgV6Lv Not: Beyaz renk hastalığımın bu kadar ilerlediğini fark etmemiştim. Ama çoook yakışiyor dimi.
    1 Puan
  36. 1.0tsi, 1.2 tsi dan daha performanslı diyebiliriz ama vw grubunda hele ki golf olunca manuel almak mantıklı olmuyor manuel vites golf ya da polonun satışı yavaş oluyor ben olsam dsg li bir model bakarım
    1 Puan
  37. Puma da olabilir. Örnek ilan; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-ford-port.2021-puma-hybrid-1.0ecoboost-st-line-teknoloji-pkt-boyasiz-1165166195/detay
    1 Puan
  38. Yutubır, pilot muymuş? Türkiye' ye gelen Focus RS' i pistte pert edenler geldi aklıma. RS kötü müydü?
    1 Puan
  39. Avrupalının 100 yıllık tecrübesi var ,bence kısa sürede bu seviyeye ulaşmak kolay değil.
    1 Puan
  40. volanın içinde belirli bir bölgede bir sorun oluştuysa eger aynı yere geldiginde sesi yapma olasılıgı yüksek sabit ve oynar volanlarda karşılaştıgım bir ses
    1 Puan
  41. Garajda yazlıklara itinayla geçiş yapıldı.. Arka tekerin ön tarafında olan tozlukların arkasında ufak çaplı bir temizlik yapıp eksik klipslerini tamamladım.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...