Skor Tablosu
Popüler İçerik
11-07-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
3,5 yıl ve 52 bin km süren yol arkadaşlığı bitti, kendisine teşekkür eder yeni sahibine hayırlı olmasını dilerim ?8 Puan
-
5 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Bu regülatörlerin diyaframı çok deliniyor. Delinince manifolta gaz bırakıyor ve geç çalışma sorunu oluyor. Tamir takımları internette var diyafram değişecek ama genelde ustalar komple değişiyor. Ne müdahale yapıldı bilmiyorum ama o delindiğinde o halde kullanılırsa sibopları bükebiliyor zamanla3 Puan
-
takip mesafesine uyulmadığı için. Öndeki biraz fren yapınca arkadaki daha şiddetli yapıyor. O da zincirleme arkayı etkiliyor. yani acele edip takip mesafesine uymayanlar trafiği durduruyor. aynı zamanda şerit değiştiren araçlara boşluk kalmadığı için bu da frene sebep oluyor.3 Puan
-
Focus 3, Puma, Mustang E-Mach, E-Explorer. Ford' un bu modelleri için hep şunu söylemiştik, ''keşke başka bir isimde piyasaya sürselerdi''. Şimdi de bir çok seveni olan Capri. Kendine özgü bir karaktere sahip gibi görünse de, Polestar 2 ile çok benzerlik gösteriyor. C4X' e bir göz kırpıyor. Araç, Volskwagen ID.4 ve ID.5 ile aynı platformu kullanacakmış. Tamamen elektrikli bir altyapıyla üretilecek olan araç, RWD ve AWD çekiş sistemleriyle alınabilecek iken. Premium serisi, 340 ps ile 0-100' ü 5,3 sn' de tamamlayacağını ve uzun menzilli RWD versiyonda ise, 627 km. menzil sunacağını iddia etmişler. Şahsen, son zamanlarda koca koca tabletlerin torpidodan fırladığı iç tasarım furyasında, Yeni Capri' nin torpido içine gömüşmüş ekranını beğendim. Makyajlı Puma gibi torpido üzerine uzanan B&O hoparlör sistemi ise, Ford' un yeni birçok modellinde kullanacağı anlamına da geliyor. Buyrun birkaç fotoğraf. Polestar 2 ve Yeni Capri Eski Capri2 Puan
-
Boşa para harcıyorum yine, tampon dahil orijinaldi ama boyanıyor. Ufak gamzeler de giderildi 5 parça kaporta boya işleri bir asgari ücret.2 Puan
-
Ortak platformlar araçların ruhunu yok ediyor. Geçen bskım için serviste beklerken bu cadynin burada ne işi var dedim, turneo connect çıktı iyimi. Şovrumdaki araçların jiç biriyle slüeti uymuyordu.2 Puan
-
Sanırım vakum hortumunu sökmüş usta. Lpg ayarı bozuk olabilir illa regülatör diye düşünmeyin. Gerekli basınç sağlanamıyordur ayarla düzelebilir.2 Puan
-
Led geldi ama buraya gelince tekrar çalışmadı. Ölçtüm biçtim kartta bir yerde iletim yok. Mecburen köprü attım şu an çalışıyor. Kablo oynamasın diye de LED karta Makaron yaptım. Fitiller çürüdüğü için şu aldığını düşünüyoruz o yüzden fitilleri de yeniledim. Kapılara yapıştırılan fitili kestim düz zemin oluşturup stop fara yapıştırdım.2 Puan
-
Muhtemelen regülatör diyaframı yirtik oda gaz sızdırıyor manifolda. Tamir takimi 300 500 yeni beyin 4000 5000 dir.2 Puan
-
2 Puan
-
Senelerce OGS kullandım, bir aracımdan diğerine aktardım. HGS okumuyordu, bariyer açmıyordu, taşınmıyordu ve hatta uzunca süre otomatik yüklemeye dahil edilemedi. OGS gayet başarılıydı. Bir de unutmamak lazım, niye tekelleştirildi? OGS ile HGS aynı anda sunulsaydı, insanlara seçim hakkı kalsaydı?2 Puan
-
2 Puan
-
Malı yetiştirdiklerinde kazanacakları parayla cezayı kıyaslayınca umurlarında olmuyor. Cezası 10 kat artsın bakalım aynı şeyi tekrarlarmı ?2 Puan
-
2 Puan
-
instagramda bi video var. Sebze yüklü kamyon kuzey marmara’da en soldan gidiyor. Hızı da 150km civarı. En soldan 130’la giden corolla var. Bu sebze kamyonu basıyor selektörü ve corolla sağa geçiyor. Kamyon en soldan 140-150 devam ediyor. altta yorumları okuyorum. İnanılmaz. İnanamıyorum. Kamyonun sebze yüklü olduğu ve hale yetişmesi gerektiği, en soldan sen nasıl 130’la şeridi kapatırsın demeler falan. Kamyon nasıl haklı görülüyor. 500 yorumdan 450’si böyleydi. tamam corolla hatalı ama kamyonun en soldan gitmesi bunun yanında minik kusur kalıyor2 Puan
-
Üçüncü şerite alışamadı millet, ilginçtir, ben hep sağdan gayet güzel gidiyorum. Geçenlerde uzun yoldan dönerken şunu farkettim, büyük büyük çoğunluk olması gerekenden bir şerit solda gidiyor2 Puan
-
2 Puan
-
Turbo çıkışı- manifold arasında bir yerde hava kaçağı var muhtemelen2 Puan
-
2 Puan
-
emmi hatırlar, benzer konuyu şenlik zamanı masaya bayağı bir yatırmıştım, milyon dolar masraf edilmiş uyduları biz bakkal ararken navigasyon için nasıl beleşe kullanıyoruz diye, o zamanlar uydu orada navigazyon cihazı bulup kullnıyor uydu sahibni bişi yapamaz diyenler olmuştu vesile ile geçen putin bir laf etti: bu gözünüz ile gördüğünüz kocaman tankları topları tüfekleri artık herkes alabilir, almasında da bir sorun yok bunlar artık işe yaramaz, görmedikleriniz daha çok yarar .....2 Puan
-
detay buldum bir italyandan, 27000 de buji değiştirdim ama zaten 4 yılda bir değiştirilmelidir diyordu, senin sistem iyiymiş.... değişimde bobin başlarına gres sürmeyi unutma bujiler 24 nm. ile sıkılacak bu arada, bobinler 8 mm. lokma ile 10 nm. sıkılacak, yine iş çıktı, kendim değişeyim bari...2 Puan
-
2 Puan
-
Teldenmi? yoksa aractanmı emmi? Telden bütün ayarlara baktım anormal gelen bisey yok..1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Okumuyor. Madem ki plakadan okuyacak sadece, ne gerek var etikete, karta. Ruhsata tanımlansın, gerek duyan yükleme yapsın. Uygulama üzerinden talimat verilebiliyor, ben vermedim gerçi, vermeyi de düşünmüyorum, alt limit, yükleme tutarı vs yoruyor beni.1 Puan
-
Benimki gövdeden su kaçırıyordu, regülatörü komple değiştirdi lpgci. Atiker taktı, önceki lovato markaydı, yarı fiyatına mal oldu, gayet de güzel oldu araç, uyumlu bir şekilde çalışıyor.1 Puan
-
Şimdi tekrar baktım, düzeltmiş. Ben hgs kart aldım, ruhsata koydum, sistem değişmezse ömürlük, ogs gibi.1 Puan
-
1 Puan
-
Geçen yıl benzeri başıma geldi otobanda 135 km ile gidiyorum orta şeritte(Bolu civarları), sağımdan tır sağladı beni. Trafik cehaleti sosyal medya ile daha da katlanıyor. Her geçen gün hırsızın suçu azalıyor. İnsanlar kuralsızlıklarına kendilerini inandıracak bahaneler üretiyor.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Herkes evlensin ya kaldıramıyorum artık bu yükü. Sizin benden daha mutlu olmaya ne hakkınız var?1 Puan
-
Ayakkabılığı mı diyorsun? Evet Ben taşınmaza yöneldim abi artık. Güneş enerjisi tarlası kuracağım1 Puan
-
1 Puan
-
yani 3mm ve altı mı? Zaten değişme zamanı gelmiş. Diş yeterli değilse ıslak zeminde kayması çok normal. Kabak lastik kuruda iyi yapışır1 Puan
-
Dolayli yoldan konuyla ilgili oldugu icin ek bir bilgi vereyim, dunyada sadece Amerika'nin GPS uygulari yok (en eski ve en kapsamlisi onlar) Diger GNSS sistemleri Galileo (Avrupa Birligi), Glonass (Rusya) ve Beidou (Cin) da oldukca yerlesmis sistemler. Japonya ve Hindistan da uydular yollayarak kendi GNSS sistemlerini gelistiriyorlar. Yeni telefonlar konum bilgisini sadece Amerikan GPS uydularindan degil diger uydulardan da almaya basladilar.1 Puan
-
20 bin bakımında bujileri değişmiş benim arabanın. Buji benzinli arabanın öd kesesi gibidir1 Puan
-
Yukarida da cok kez söylenmis, ürünü kullanirken güzelce tüm bilgilerimizi paylasiyoruz. Google Maps'i dikkate alalim, favori adres eklemek icin mail adresinizle giris yapmaniz gerek. Bu giris sonrasinda, artik Google tüm gezinti gecmisinizi sizin icin arsivliyor. Aramalariniz, ne zaman nerede oldugunuz vs. Trafikte ne kadar vakit gecirdiginiz, örnegin hangi restoranlari aradiginiz, araci kullanma hiziniza kadar tüm bilgiler ellerinde oluyor. Bu bilgileri de reklam amacli güzelce paylasabilirler. Cünkü sagladiginiz her bilgi, aslinda birileri icin hedef kitle olup olmadiginizi belirliyor. Basitce düsünelim, Istanbul'da Google Maps kullanan sürücülerin hangi bölgelerde ne kadar zaman gecirdigi, nerede park ettikleri vs. o bölgede acilacak bir dükkan icin güzel bir veri olacaktir. Whatsapp'a gecelim mesela. O da yillardir ücretli olacagim deyip ücretsiz kalanlardan. Artik herkesin hayatinin büyük bir parcasi. Tüm yazismalarimiz, resim ve döküman paylasimlarimiz onlarin sunucusundan geciyor. Okumadan onayladigimiz kullanici sözlesmeleri aslinda onlara bilgilerimizi kullanmak icin gayet güzel imkanlar veriyor. Mesela önceki bir güncellemede kisinin kendine mesaj atmasini mümkün kildilar. Önce herkes güldü, insanlar yalnizliktan kendine mesaj atiyor diye. Aslinda bu da sizinle alakali bilgiye ulasmanin daha da ileri bir yöntemi. Aramizda bir cok kisi, o özeligi muhtemelen not almak icin kullaniyor. Hatta bazen bir dosyayi telefon ve bilgisayar arasinda paylasmak icin kendimize Whatsapp'tan mesaj olarak gönderiyoruz, sonra Web Whatsapp ile bilgisayara kaydediyoruz. Bunlarin hepsi aslinda onlarin sunucusundan geciyor. Bu dosyalari kurcalamiyor olma ihtimalleri yok bana göre. Gmail olayini eski zamanlarda baska bir baslikta tartismistik. Ornegin bir mail olusturun ve icine "sana ekte gönderiyorum" yazin ama ek koymayin. Göndermeye kalktiginizda direk olarak size, "ekte gönderiyorum yazdiniz ama eki unuttunuz" diyecek. Bunu nasil basariyor, tabii ki mailinizin icerigini okuyor. Yani yukarida da yazilmis oldugu gibi, ücretsiz ürünlerde, gercekte ürün biziz.1 Puan
-
Çok tehlikeliymiş, hemen silelim ilgili uygulamayı. Bir tanıdığıma benzer konuda mail geliyor, eşine istanbul’da iş toplantısına gidiyorum demiş ama sapanca’da bilmemne bungalova gittiniz, yorumlarınızı paylaşın maili eşinin eline geçtiğinde boşanmışlardı ..1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Merhaba, Öncelikle geçmiş olsun. Pert kararının verilmesi şu şekildedir; Örnek vermek gerekirse; Piyasası 100.000 TL, aracın masrafı 50.000 TL olsun. Aracın hasarlı haline 70.000 TL teklif alındı. Sigorta şirketi 70.000 + 30.000 TL ödeme yapar; totalde 100.000 TL elinize geçecek net rakam olur. Yani şirket, cebinden 50.000 verip yaptırmak yerine 30.000 TL ödeyerek aracı perte çıkarır. Piyasa 100.000 TL, aracın masrafı 50.000 TL olsun. Aracın hasarlı haline 30.000 TL teklif alındı. Sigorta şirketi 30.000 + 70.000 TL ödemek yerine 50.000 TL onarım masrafını öder, araç onarılır. Türkiye'de araba piyasasında maalesef ki çok komik işleyişler mevcut olduğu için piyasa değerlendirmesinde her zaman sorun yaşanır. Bayideki sıfır araçtan daha yüksek fiyata satılan arabalar bile mevcut.. Size bildirilecek olan piyasa rakamı eğer sizin için gerçek değeri yansıtmıyorsa ya da emsallerinden düşük olarak belirlendiyse itiraz dilekçenizi mutlaka sigorta şirketine iletiniz. Dilekçe içeriğinde bildirilen piyasanın düşük olduğundan, emsal ilanların daha yüksek değerlerde olduğundan bahsedin. Ek olarak da mutlaka 2.el alım satım sitelerinden alacağınız örnek ilanları ekleyin. Şirket inceleme sonrasında mutlaka bir dönüş sağlayacaktır. Kasko poliçenizden dosyanız açıldı ise; sizin kasko firmanız ödemeye ilişkin bütün işlemleri takip ederek sizin hasarınızı ya da pert bedelinizi size öder. Eğer kazada kusurunuz yok ise ödemiş olduğu ücreti varsa öncelikle karşı aracın trafik poliçesine rücu eder. Trafik poliçesi 2024 yılı için 200.000 TL ye kadar olan hasarları karşılar. 200.000 TL üzerinde kalan her bir tutarı da; varsa karşı aracın kasko poliçesinde yer alan İhtiyari Mali Mesuliyet teminatından, yoksa karşı tarafın ruhsat sahibinden yasal yollarla alır. Kusurlu olan aracın trafik poliçesi üzerinden dosyanız açıldı ise; onarım ya da pert dahil ödenecek bütün tazminat tutarları 200.000 TL ile sınırlıdır. Bu rakamın üzerinde bir alacağınız kalıyor ise varsa karşı aracın kasko poliçesinde yer alan İhtiyari Mali Mesuliyet teminatından, yoksa karşı tarafın ruhsat sahibinden yasal yollarla alabilirsiniz. Tekrar geçmiş olsun.1 Puan
-
Aman derim bıçakla temizlemeyi denemeyin, ben denedim, buzlukta delik açıldı.. ?1 Puan
-
Karavan günlükleri part 1; Karavanı takıp hem yakın yer tecrübesi, hem de bir arıza oluşursa müdahale kolay olsun diye Tarsus Belediye Karavan kamp alanında 2 günlük ücretsiz konaklamada karavanı kullandım. 1. Karavan takılı otoyolda araç sollarken 130 km hıza kadar çok stabil, kuğu gibi süzülerek geliyor arkada. Normal koşullarda 100-110 km hızlarda seyrediyorum. Stabilizatör, torsiyonlu ve amortisörlü dingil varlığını konforuyla çok rahat hissettiriyor, aradaki farkı başka bir arkadaşın satınaldığı karavanı takıp, evine bırakırken test etme fırsatım oldu. 2. Geri manevra olsun, elle it çek olsun gayet hafif ve rahat. Tenteyi açıp kaparken keyif alır mı insan ? (Diğerlerini görünce tabi) 3. Basit ve anlaşılır mppt cihazı ile güneş panelinin şarj kapasitesini, şarj durumunu vs birçok bilgiye geniş ve resimli ekran ile yönetebiliyorum. 4. Karavanda Therme su ısıtıcı dışında tüm cihazlar ve aydınlatma 12 V ile çalıştığından, akü şarjım 12.9 un altına hiç düşmedi, 24 saat buzdolabı çalışmasına rağmen. 5. Dizel ortam ısıtıcıyı (Ebubekir ?) 5 dk çalıştırınca içerisi hamama yakın oluyor. Termostatlı ve zaman ayarlı olunca, sessiz de çalışıyor kerata. 6. Therme 5 lt su ısıtıcı, ortam ısıtıcı ile birlikte çalışınca max 15 dk da sıcak su hazır. Su hidroforu tam kapasite dakikada 8 lt su basıyor. 1/2 kapasite ile çalıştırıp, suyu duş sıcaklığında açınca, yaklaşık 8-10 dk bandında sıcak duş alabiliyorum. Uzun uzun banyonuzu evde yapın, boşa gazlı şofben takmaya gerek yok. 7. 12 V gün ışığı led aydınlatmaları gayet yeterli ve gözü asla yormuyor. Yine 12 V dış ortam aydınlatıcının altında kitap okumak, mangal yapmak için gayet yeterli. 8. Şarjlı matkaba 19 lokma ile ayakları indirip kaldırmak gayet kolay. Ben unutunca Samiden destek istemiştim, sağolsun yetişti kırmadı. 9. Dört taraflı pencere ve bunların dışa açılmasıyla çok rahat bir gece geçirdim. Üşüyünce kapattım. Sineklik ve perde mekanizmaları çok rahat iş görüyor. 10. Bas çek kilitli dolaplara eşya koymak ve açılmayacağından emin seyahat etmek çok keyifli, kimi arkadaşlar, kapak bandı, kapak kilidi gibi sonradan takılma ve mdf den yapılmış ağır kapak ve çekmeceleri tutmaya çalışırken epey sıkıntı çekiyorlar. 11. 12 V 90 Lt buzdolabı en soğuk kademede buzluk kısmına gerek kalmadan herşeyi donduruyor. 220 V gereksiz karavanda, yada sonradan 12 V olanlar ne kadar randımanlı bilmiyorum. 12. Su hidroforu gayet sessiz, fakat az su açmak istediğinizde hidrofor dur kalk yaparken sizi rahatsız ediyor, ya en az 1/3 açılacak veya basınç tankı alınmalı. 13. Kamp bitip yola çıkılacağı zaman su tahliyesi için hidrofordan önce tahliye vanamız mevcut ve su tahliyesi konusunda gayet yeterli. Şimdilik bu kadar, tekrar ellerine sağlık @Sami Demirpaz1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00