Skor Tablosu
Popüler İçerik
10-02-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Işıklar yanıyor. Araçaların arasında sağ teker hizasında olası sağa kaçış modunda bekliyorum. Tam soluma sıfır hizada otomobil yanaştı yer müsait. Gitsene en başa ne bekliyon dedi camı açıp. Yok ben kurallara uyarım dedim. Acemisin di mi la dedi… göz pınarlarımdan iki damla yaş süzüldü benzin deposu üstüne11 Puan
-
servet abi den aldigim bilgiye gore diyotu degistirdim. eski diyot patlamis deger vermiyordu. sigorta kutusundaki pin ve soketteki terminali hanimdan dızladığım porcözle bi guzel temizledim foşur foşur hazir sokmusken tum pinleri. terminalleri temizledim. gevsek olanlari sıkılastirdim. sigortalarin hepsini temizledim. rezistans normale döndü nihayet. bu sayede onleyici bakim da yapmis oldum8 Puan
-
7 Puan
-
Plakaları hapishanedeki mahkumlara bastırdıklarından biraz geç geldi. Şimdi arabayı benimseyebildim. Daha önce başkasının arabasını sürüyor gibiydim.6 Puan
-
EURO 6 da araçların 170bin km ye kadar emisyon değeri ya da motor özelliklerinde bir değişim olmaması, ayar gerektirmemesi istenmekte. Bu seneler içinde 80-100 binlerden buralara geldi. Km fiyatı etkileyen bir faktör ama bence çok önemli bir faktör değil. Km nin faktör olma sebebi arabalara bakmayan sahipleri olduğu zaman. sürekli bozuk yolda dere tepe çamur toz gidiyor yağ değiştirmiyor yakıt yerine tiner koyuyorsa tabi iki senede o araç ne olur. böyle kullanıcıdan alıyorsan eve km önemli. çünkü her gün araba kötüye gidiyor. En önemli faktör arabanın kurcalanıp kurcalanmadığı ve bakımının yapılıp yapılmadığı. major kaza ve tabi bir de içinin kırık dökükleri hep etkili. Arabanın yanmamış, sel basmamış olması çok önemli.5 Puan
-
Lenovo LOQ i5-12450HX 16GB RAM 512GB SSD 15.6 inç FHD RTX 4060 8GB FreeDOS 83GS0060TR, Dizüstü Bilgisayar : Amazon.com.tr: Bilgisayar Şaşmayın. Kullanmadığım marka kalmamıştır. En sorunsuz gördüğüm cihazdır. Özellikle Acer, Hp ve Msi giriş seviyesi cihazlardan uzak durun ısınma ve fan sorunu var. Bu gönderidğim modelin soğutması çok başarılı. Ekran kartı da 125watt. Mobil Gpularda tgp değeri çok önemli. 4070 koyup 55watt güç sınırlaması koyuyorlar ucuz olsun diye sonra rezil performans alıyorsunuz. Sakın sakın bu iki modele bulaşmayın iki üründe de 45 watt ekran kartı var. Rezalet grafik performansı alırsınız. Katılıyorum, ancak Monster güncelleme vermeyen bir firma. Çoğu mobil cihazları clevo üretiyor. Bios güncellemesi çok geriden geliyor. Avantajı servisi. 2021 yılında kardeşime aldığım Monster abra a15 var. Halen canavar gibi sorunsuz çalışıyor. Sene de bir macun yenileme ve temizlik yapılıyor ücretsiz servisinde.4 Puan
-
4 Puan
-
Kuryelere yetkinlik getirilmeli, herkes her an paketçi olamamalı. Bütün sürücülerin ve trafiktekilerin motorculara bakış açısını olumsuz yönde etkileyenler hep paketçiler. İstisnalar kaideyi bozmaz ama çoğunluk böyle, en azından İstanbul'da. Altın kural: Bu devirde özellikle trafikte kimseye bulaşmayacaksın !4 Puan
-
Ben de 1/24 biriktiriyordum hepsi de çok güzeldi, elimde delorean, land rover, renault alpine, mercedes 190E, vw beetle, t1 bus falan vardı. Oğlan büyümeden önce eline bi düştü. Yarısını elinden kurtardım. Resim bulursam yüklerim. Elimde kalanlar bunlar:3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Senden kaplanır yerine direk "boyanır" demeni beklerdim abi, zaman senden de çok şey götürmüş.3 Puan
-
Benzini Shell den, aklı kelden, bilgisayarı Dell den alacaksın demiş atalarımız ?3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Bence iki taraf da doğruyu söylemiyor.. Yok, arkadan çarpmış da, durmamış da.. E aynasını kırıp kaçıyordu.. Madem amacın durdurmaktı. Neden aynayı kırıp kaçmaya çalıştın.. Arkadan çarpılan ve bu çarpılmadan hasar alan bir motor büyük ihtimalle düşer. Düşmüş mü ?3 Puan
-
Dün ters yönden tam gaz gelen kuryeyle sola sıfırlayıp ona yol açmadım diye kavga ettik. Normalde inmezdim arabadan ama başkaları dahil olunca mecburen indim. Uzun uzun anlatmayacağım ama normal bir kafa değil. Aklım başımdaysa eğer kesinlikle bulaşmıyorum, kaybedecek şeyi olan adam için hiç gerek yok.3 Puan
-
Bence sorun eskiden beri vardı ama, halojen ampul ısısı kurutuyor ve tahliyeden transfer ediyordu.. Led ısıtamıyor. Tahliye deliğinin açık olduğundna emin olun.3 Puan
-
işte ben de onu diyorum. 100 yıllık firmasındır. Her türlü devlet desteği arkandadır. Ama 1980’de kaset üretip, kopyalama-montajlama şeklinde işe başlayan firmanın bugün fason üreticisi olursun.3 Puan
-
Hasan’da test edelim Zevk almaya hazırlansın kitle Mahallede gayrimenkul değeri arttı Dışardan gelenler çıldırıyor ülke sınırları içinde. Daha geniş zamanda görüşelim hocam. Özleştik3 Puan
-
200 bin km deki bir aracın sadece motoru 200 bin km yapmıyor, aracın yürüyen aksamı, süspansiyonu, amortisörü, şanzımanı, kapıları, camları vs. de 20 bin km yapıyor. Bunu dikkate alın.3 Puan
-
Bir de km'nin nasıl yapıldığı da önemli. Şehir içi mi, uzun yol mu. Şehir içiyse şehrin yol durumu, dur kalk durumu hepsi aracın yıpranmasını etkileyen faktörler.3 Puan
-
Buyurun efem https://maps.app.goo.gl/tMs8cXVMwhiL6Ncs8?g_st=com.google.maps.preview.copy3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Nihayet en uygun bilgisayarın bu olduğuna kanaat getirdim ve sipariş verdim. Yardımcı olan fikrini paylaşan herkese teşekkür ederim. ??2 Puan
-
2 Puan
-
Mehmet Abi sana Macbook Air yakışır; @Sani Gerşon önermedi mi, hayret? diyerek bombayı bırakayım2 Puan
-
2 Puan
-
250 bin km'lerdeki aracı gözü kapalı alırım bineceksem. Çünkü gereken onarımlar yapılmıştır, tam binilecek hale gelmiştir. (Temiz ve bilindik bir araç olması şartıyla tabi) 150 bin km'deki aracı almam, patlamaya hazır bomba gibi görürüm, al sat yapacaksam alırım sadece, ki hiç yapmadım hayatımda.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Abiler kardeşler selamlar, Konuyu tekrardan güncellemek isteyeceğimiz bir hadise yaşandı, bir arkadaşımın 1.2 puretech 208 aracı da kayış koparttı, ancak alt blokta sıkıntı olmadığı için üst kapak revizyonu ve sekman değişimi ile kurtardı bu şekilde de 35.000₺ tuttu, motoru kullanan arkadaşların dikkatine ustaların %90'ı sandık motor atmak lazım diyor şu an güncelde işçilikle beraber 140 - 150 bin ₺ bandında İnşallah bu sorunu yaşayan olmaz olursa bana özelden ulaşabilirse Ankara'daki ustamızdan görüş aldırırız.2 Puan
-
Yenilerde 8 ileri tork konvertörlü şanzıman yok mu? Sağlam diye bilinir. Yanlışım varsa düzeltin tabi Düzenleme: 1.0 benzinli hybrid seçeneği ile 155 hp olmuş. 7 ileri çift kavrama ile geliyor. 1.5 atmosferik benzinli ve dizel modeller 8 ileri tork konvertörlü ile gelmeye devam ediyor.2 Puan
-
Lede geçtikten sonra farın arkasındaki lastik kapağın tam kapatıldığına emin miyiz?2 Puan
-
aynı şekilde mazda, ford konseptlerimizde mevcut ancak, bunlar Fatihin enleri, birde amerikan serimiz var evet diorama şart ancak hazır alınan istemiyoruz. kendisi yapmalı. Bu yıl LGS'ye hazırlandığı için oraya ayıracak vakiti maalesef yok. şimdilik vakit buldukça gezip araç topluyor. sonrası için mutlaka çalışmalarımız olacak gibi bu arada sizin garaj çok beğendi2 Puan
-
Son 15 yıldır şirket aracı olarak çok fazla çeşitli araç kullandım ve çok km yol yaptım. Tüm araçlara yetkili/bosch servis ile bakımları aksatılmadan yapıldı. Marka ismi söylemeyeceğim ancak 160k üzeri c segmenti araçlarda sıkıntılar genelde çıkmaya başladı. Bu sıkıntılar özellikle baskı balata, şanzıman, enjektör ve ateşleme sistemi sorunlarıydı. Powershift te yüksek km de ciddi sıkıntılar yaşadık. ( değişim gerekti) Dsg lerde km 100k ya geldiği zaman titreşimli kalkış ve kavrama anında ses şikayeti çok oldu. Ancak ciddi bir arıza yaşatmadı. Fransızlarda biraz direksiyon ve elektronik sorun yaşadık ancak çözülemeyecek birşey olmadı. Kore de 120k da baskı balata garantiden değişti. Sonuç olarak 150K yı geçince gerek parçaların eskimesinden dolayı arıza çıkma ihtimali giderek artıyor. En sorunsuz düz vites ve atmosferik motor.2 Puan
-
Elektrikli araba için daha erken. (10-15 güne zamanı gelebilir ama eli kulağında)2 Puan
-
beylikdüzünde doğanı açık hava sinemasına çekerdik, radyo frekansından araç içi hifi ile aksiyon filmelri heyecenlı da olurdu, hamburgeci kapıda paket verirdi . şarj olarak depodaki benzini kullanırdık farklı idi2 Puan
-
Aynı takınti bendede mevcut . Düz yerde bile olsa sonuna kadar çeker öyle birakirim. Babamın arabasını kullanmıştım. Park ederken el frenini öyle sert çekip bırakmışım ki, babam arkamdan telefon açmış ve kızmıştı. El frenini yaşlı babam indirememiş hadi neyse yoldan geçenler denemiş hiç kimse indirememiş Ertesi gün hiç bir şey olmamış gibi tek seferde çekip indirmiştim. Kardeş ben yaklaşik 30 senedir araba kullaniyorum hiç biri bozulmadı . Teli yada tabancasını kopmadikca birsey olmaz . Aklima gelen tek olumsuzluk yagisli havalarda arka balatalar yapışabiliyor. Ona dikkat et.2 Puan
-
Ayna kırmak nedir? Kaşınmasaymış. Öyle her kuşun eti yenmez. Arabacıyı savunmuyorum ama adam öfkeden kendini kaybetmiştir. Trafikte it gibi vir, sağdan geç, soldan geç, adam seni haklı olarak göremediğinde aynasını kır ve kaç. Bu da onlardan biriyse geçmiş olsun diyeceğim ama bravonun sahibine.2 Puan
-
2 Puan
-
Selamlar Dostlar, Arabayı patron (eşim) kullanıyor, ben de akşamları geç geldiğim için çok fırsatım olmuyor; o yüzden bugün kızımı voleyboldan getirdiğimde hızlı bir kaç foto çektim; arabanın varolduğunu göstermek için İlk 2 foto dün akşamdan; erken geldiğim için önünden geçerken çekiverdim. Sonrasında çam ağaçları altında olduğu için yerini değiştirdim ve patronu aynı yere parketmemesi için bilgilendirdim. Aşağıdaki foto bu sabahtan, voleybol dönüşü, çok belli olmasa da sağ tarafta silecek yerine vites kolu var (ileride daha detaylı foto çekeceğim) Hala vites değiştirmek için ortada vites arıyorum. Sol tarafki far kontrol koluna silecek ayarları da eklemişler, her kullandığımda saydırıyorum hala. Mesela Qashqai J12'de otomatik sileceğin hassasiyeti vardı, sanırım burada yok; ya da henüz bulamadım. Kolun üzerindeki minicik çıkıntı da arka sileceği kontrol ediyor; bence kötü bir kullanıcı deneyimi. Ortadaki ekran epey büyük, henüz koruyucusunu takmadım, fabrika çıkşlı plastiği duruyor. En altında sabit bir şekilde klima kontrolleri var, bir de en üst taraf hep sabit gibi. Sol üst köşede bütün foksiyonların olduğu listeye ulaşmanızı sağlayan hamburger menü tarzı kısa yol var. Hemen yanındakı araba ikonlu bölüm ise arabanın en çok kullandığınız bazı fonksiyonlarına kısayol atayabildiğiniz bir yer. Ben oraya start-stop kapatmayı ve auto-brake koydum mesela. Detaylı fotolar ekleyeceğim bu menülerden ileride. Direksiyon kontrolleri oldukça iyi, solda ACC vs ile ses kontrolleri var. Sağda ise medya (radyo, spotify) içinde ileri geri yanı sıra ana kadranı ayarlamaya yarayan kontroller var. Ana kadran 3 parçadan oluşuyor ve her biri ayrı ayrı ayarlanabiliyor. Aşağıdaki ise kolçak önünde bulunan kumanda grubu. Yuvarlak düğmenin sadece ve sadece iki fonksiyonu var; ses kontrol ve ambiyans. Ambiyans değiştirdiğinizde ses seviyesi, kadranların etrafındaki aydınlatma, sürücü tarafındaki kısımlar vs değişiyor. 4-5 hazır ayar var, kendiniz de detaylı ayarlayabiliyorsunuz. Sürüş modları ile ambiyans arasında da bir takım fırsat bulup bakamadığım ilişkiler de var. Ben bu yuvarlak işlevsiz düğmeye ileride daha çok fonksiyonu buraya bağlayabileceklerini / bağlamaları gerektiğini düşünüyorum. Aşağıdaki foto ise sunroof ve tavan perdesi kumandalarına ait. Dokunmatik olması kullanıcı deneyimini kötülestiriyor bana göre. Ayrıca harita okuma lambaları da dokunmatik; aydınlatmaları epey başarılı. Arabayı kapattığınızda ekranda böyle bir uyarı çıkıyor, hoşuma gittiği için paylaşayım dedim. Sürücü ve yolcu tarafındaki koltuklar elektrik kontrollü ve hafızalı. Ayrıca ısıtma, havalandırma ve masaj fonksiyonları da var. Şimdilik bu kadar dostlar; sabah oğlum arkadaşlarıyla futbol antrenmanına gittiği için acilen rizline paspasları yerleştirdim. Ekran koruyucuları da yarın kızımı voleybola götürdüğümde takmayı hedefliyorum. O esnada ana ekrandaki menüler, paspaslar ve bagaj ile arka koltuklardan foto çekmeye çalışacağım.2 Puan
-
2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00