İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

07-03-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Hiç, piyasası nasıldır, satılır mı, elimde kalır mı, dert çıkarır mı diye düşünmedim. İyi otomobil olunca aldım. Bu da çok iyi bir otomobil.
    8 Puan
  2. Sigorta panosu komple alınıp soketleri kablo vs kontrol edilir. Daha hızlı çözğm için ise araç olduğu yerde iken sıcak hava tabancası ile ısı ayarı dikkatlice seçilerek sigorta paneli bölgesi lokal olarak ısıtılır. Ses başladığı anda ise eczanelerde satıpan buz spreyi ile lokal bölgelere sprey sıkılarak sorunun kaynağı bulunur. Tabi duyulan ses röle sesi ise ki araç içinden duymak imkansız ayrıca
    6 Puan
  3. Tükkanda bir çay yapıcam izdiham çıkıcak. Manyak organik çay aldım size özel. Bardağı 30tele'den kitlerim
    5 Puan
  4. Bir Ankaralı olarak Ankara'daki iftara katılamamak zoruma gidiyor. Gaziantep'e de bekleriz. Afiyet olsun.
    4 Puan
  5. neye ve kime göre Ali ? Bu tarz söylemleri doğru bulmuyorum Aselsanda çalışıp 17 gündür aralıksız her gün işe giden arkadaşım var yoğunluktan Çok büyük emekler ve saatler harcanıyor Yapılan işlerin hakkını verelim
    4 Puan
  6. Evet bir inceleme konusu açmak iyi olur diye düşündüm. Diğer tebrik konularında konuşuyoruz ama daha teknik ve yorum bilgilerimi paylaşayım. Aralık 20 den beri yaklaşık 7 bin km kullandım şehirlerarası da kullandım. Özet olarak araçtan memnunuz pişman değiliz. Şimdi detaylara gireyim. Çok resim çekmedim çünkü aracı anlatan birçok resim ve bilgi var. 1- Yakıt: Evden şarj ediyorum. Bu hesapla şu an 3 tl/kw ama yakında 6tl/kw gibi değerlere dönüşecek gibi duruyor. Araç 11-17 arasında gidip geliyor ama 14kw/100km gibi bir değer pratikte otoban şehiriçi karışık herhangi bir özenme olmadan elde ettiğimiz değerler (130 ile otoban hızları vb). Dolayısı ile şu an 42 kuruş km de ve zam sonrası 84 kuruş ortalama gibi bir değerimiz olacak. 2- Sessizlik: Araç sessiz. Camlar epeyce izoleli. Motor sesi zaten yok. farklı bir duygu oluyor. Teker sesi var ama çok değil. Bu teker sesi camı açınca anlaşılıyor ki dışarda var. Özellikle kırsal alanda güzel havada pütür asfaltta camı açarsın gezersin ya orda camı açınca baya ses duyuluyor 3- Güç: Araç çok güçlü ve birçok elektriklideki gibi bu güç anlık alınıyor. Bu da sürüş deneyimini benziniden çok çok farklı yapıyor. Mesee daha ucuz olması değil tercihte daha çok bu oluyor. 4- Menzil: 455 yazmasına karşın yazın 400 kışın 350 km gibi karışık menzil var. Hipermil yapılırsa 500-600 görenler var ama 500 ü aşmak için özel çaba sarfetmek gerekir ve havanın 15 derecelerde olması gerekir klima kapalı vs. Kış 0 derece kar yağmur kötü hava otobanda 120 ile basarsan 250km gibi bir menzil var. Bizim kullanımımıza yukarda bahsettiğim otoban şehiriçi karışık özenmeden hızlı kullanımda 330-350 km görüyorduk geçen haftalardaki soğuk havada. Havalar ısınınca daha başka rakamlar görebiliriz. Batarya yüklü olan 57.5kwh LFP batarya. Ancak bunun 53.5 olanı kullanılabiliyor. aradaki 4 nereye gitmiş kimse bilmiyor. Ancak 0 dan sonra 50 km yapan deneyler var. Belki pil eskidikçe oradan tolere ederek bize pil eskimemiş gibi hissettirecek bilemiyoruz. 5-PIL: Pil 400V 57.5 kw ve dediğim gibi 53.5 kullanılabiliyor. Yaklaşık hızlı şarjda 40 dakikada sıfırdan fulun fulune dolabiliyor. Ancak şehirler arası seyahatte tam doldurmadan devam etmek daha çok tercih ediliyor. Çünkü dolum ilerledikçe yavaşlıyor. 20 dk beklemede baya bi doluyor ilk başta. Piln ömrü 500bim km olarak veriliyor. Şu an 5bin dolar olan pilin değişim bedeli toplam 11bin dolar. Servet Elektronik kaça değiştirir bilmiyorum. 6- Sürüş Dİnamikleri: Viraja giriş vb iyi. Kasis geçişleri iyi ama yoldaki tıkırtılar içeri titreşim olarak çok giriyor. Bir bmw gibi felan. SÜspansiyon artikülasyonu düşük deniyor ama denemedim. Ağırlık altta olduğu ve lastik geniş olduğu için güvenli hissedliyor. Dİreksiyon kalın ve sert. Üç sertlik derecesi var ama orta sert iyi. 7- Navigasyon: Google verileri ile işleyen kendi haritası var. Uydu görüntüsü yüksek çözünürlük kullanabiliyoruz ancak sistemi ingilizce yaparsak. Cep telefonundaki hedefi arabaya "gönder" yaparak hedefi verebiliyoruz. Navigasyonda vardığımız yerde kaç bataryamız kalacak diye hesabını yapıyor ve tutuyor. Yetmeyecek ise yavaş gidersen şu hızın altında o zaman şöyle varırsın diye gerekirse uyarabiliyor. 8- Kameralar: Araçta sanırım 12-13 kamera var. Bunların 7 tanesi normal çevresel geri kalanı önebakanların farklı odak uzaklıkları olanı. Sanırım öne bakan 4 kamera var. İçerde var. vs vs. bunlar sürekli kayıtta. istersen kornaya yahut tuşa atayıp basınca mevcut klibi saklamasını isteyebiliyorsun. arabanın dört bir tarafından kayıt alıyor. ayrı ayrı oynatabiliyor. 9- Güvenlik Modu: Kamera demişken araç alarm moduna geçebiliyor. Yanından birileri yürür geçerse otomatik kayıt alıyor. Kapılara elleşme olursa bildirim yolluyor. Uzaktan konuşup mesaj atabiliyorsunuz megafonla. yahut ışık açıp kayapabiliyorsunuz. bagajı da açarsınız ama gidip kapamak gerekir. 10- Cep uygulaması: Cep uygyulaması anahtar. aracın anahtarı iki tane kart. ama cüzdanda da kullanmıyoruz. Telefon ile kullanıyoruz. Telefon cebinizde ise aracın kapıları dokununca açılıyor uzaklaşınca kilitleniyor. ve bip yapıyor. bip i duyunca (korna bp) kilitlendiğini anlıyorsunuz. Bu sesi özelleştirebilir mehter marşı koyabilirsiniz. 11- Megafon: Araç park konumunda iken megafon aracılığı ile içerden normal dışarıya "park eden araçlar devam edin" diyebiliyorsunuz. Araç içi mikrofonu kullanıyor. Ayrıca müzik de çalabiliyorsunuz. Işık gösterisi var ama çok önemli değil merak eden arasın. 12- FArlar: Farlar matrix far. Kameradan alığı görüntüye göre yolun bazı yerlerini karanlık yapıyor. sürekli olarak değiştiriyor. Mesela otobanda sağ şeritte kamyon var yaklaşıyorsunuz hemen kamyona gelen yeri indiriyor ki zaten biz kamyonu görüyoruz ve kamyon şöförünün gözü rahatsız olmasın. Kamyonu geçer geçmez orayı fulluyor. Gene aynı şekilde karşıdan gelen için de onun olduğu kısmı azaltıyor diğer kısımları indirmiyor. 13- iç döşeme: Bir audi deri koltuk değil. Ama yeterli gibi geldi bana. Bol bol para harcanmamış ama birçok şey düşünülmüş. Koltuklarda oturma tabanı nisbeten küçük. Togg da da küçük gelmişti bana bunda da küçük. Belki almanların daha popoları büyük mü oluyor nedir. 15- Maksimum hız 220: 225 gidenler de var. oralara kadar çıkmadım ama epeyce hızlı gittim oldukça stabili. Rüzgar sesi anormal olmuyor. 16- Motor: 220HP / 160KW motor 430NM ancak bu 295HP den yazılım ile indirilmiş bir motor. Bu nedenle motorun fiziksel dayanımı ve düşük beygirdeki torku oldukça tatmin edici. Arabayı alma sebeplerim arasında en önemlisi buydu bir de bu motorun rulmanını ve renault peugeot ve nissan leaf motorların rulmanını görmüştüm arada devasa fark vardı. Tabi büyük iyi demek mi tartışılır. 17: Bakım: Bakım yok. Bu bazı alman uzmanlar tarafından eleştiriliyor. Ancak zaten şanzıman yağı gibi bazı yerlerde sensörler var zamanı gelince eksilnce değiştirme mesajları çıkıyormuş. Aracın birçok yeri sipariş verilebiliyor.Siz de bakabilirsiniz service.tesla.com dan girip sipariş verilebiliyor. Mesela motor (arka) 94 bin TL. yahut ön far 24 bin tl vb. Parçalar aşırı pahalı değil. Cam suyu ekliyorsunuz bir de 30 bin km de hava filtresini kendiniz değiştiriyorsunuz. Bu önemli bir tasarruf kalemi çünkü servis ücretleri artmış vaziyette ve km başına 1 TL bir ilave getiriyor birçok markada. 18- Sigorta: SR versiyonun siortası nisbeten ucuz. Araç briçok şeyden kendi sakındığı için kazaları önleme yeteneği epeyce var. Buna karşın çok güçlü ve arkadan çekiş olduğu için apaçi eline düşerse kaza oranı artar. Kesin artar. İlerde umarım apaçilere başka araba bulurlar. Drift modu yok. Varsa da bulamadım. Ayrıca not edeyim. 19- Araçta diğer sürücü arabayı kullanırken nerde olduğunu UZAKTAN cep telefonundaki haritadan izleyebiliyorsunuz. Kaçla gittiğini görebiliyorsunuz. Hangi kanalı dinlediğini görebildiğiniz gibi radyoya müdahale edebiiyorsunuz. NAvigasyonuna yeni hedef atayabiliyorsunuz. Aşağıda resmi paylaşacağım. Uygulama oldukça etkili. 20- Sabah araca binmeden klimayı açabiliyorsunuz. Bu eğer araç takılı ise şebekeden hem pili soğuk havada operasyon sıcaklığına getiriyor verimi artırıyor hem de içeriyi ısıtıyor. Yazın da tabi soğutuyor. Araç hazır olunca cebe mesaj geliyor. 21: Şarj: Evden şarj etmek oldukça iyi. Ancak bu konuda yönetmelikler hala çorba gibi. Biraz kapanın elinde kalıyor ve belirisizlikler var. Benim tavsiyem hiçbir zaman sabit şarj cihazı yaptırmayın. Monofaze basit bir priz yaptırın. süpürge takmak için gibi görünsün. Sigortasını başka yere takabilirsiniz. Çoğu kişi benzin mantığı ile ne kadar zamanda doluyor diye soruyor ve eve çabuk dolması için bir sürü masraf ediyor. Aracın çabuk dolmasına gerek yok. Gece taksicilik yapmıyorsanız. 22- Servis: Servis mobil. Fizikksel servis de var aşağıda hatta resimde tam önündeyim E5 tuzla musluoğlu. Ama gezici servis aynen togg da olduğu gibi gelip önemli birçok işi yapıyormuş. yan Cam değişimi dahil. Zaten araç çok basit bozulacak çok şey yok. Zamanla salıncaklar burçlar vb gidecektir. Mobil servis işte onları felan yapıyor. AYna değiştiriyor vs vs. Seviste özel servis açmak ve kendi servisini kendisi yapmak için hesap açma ve doküman indirme kursları dinleme olanakları var. Eğer 600 dolar verip kursları tamamlarsanız servis açabiliyorsunuz. 23- Internet: Araçta internet var. Aylık 150 lira ödüyorsunuz. Tarayıcı youtube spotify vb hepsi çalışıyor. Canlı trafik yönlendirme yeniden rota planlama var. Youtube hareket halinde sadece sesi veriyor. Aslında tunein.radio da var diğer ülkelerde ama bizde RTUK yasakladğı için yüklü gelmiyor. Onun yerine radio.net i kullanıyorum. Telefonu şarj etmeye gerek kalmadı. 24-Şarj portları: Bagajda 15.5 volt. orta konsolda 15.5volt çakmak klasik. orta konsolda 2 tane usbc, arka koltuk önü havalandırmada 2 tane usb c. torpidoda bi tane usb c . torpidodakine kendi üzerinde usb disk ile geliyor. kamera görüntüleri sürekli oraya kaydediliyor. vaka olursa ordan alıp yüksek çözünürlük bilgisayara aktarıyorsun. Cepten izlediğin düşük çözünürlük. Ayrıca ekranın alt kısmında kumaş kaplı kablosuz şarj pedi var telefonu oraya koyunca şarj oluyor. apple bazı telefonlar çok ısınıyor. Androidlerde sorun yok. 25- SR ile beraber 2024-4 ay sonrası araçlarda hardware 4 denilen yeni sistem geldi. Bunlarda HD kameralar, güçlü ana bilgisayar kondu. İlerisi için full otonom sürüşe göre yapılmış. Otonom sürüşümüz bizim birinci seviye. İkinci ve üçüncü seviyeler için 100 +100 bin para vermek gerekiyor. 26- ŞArj: Evden şarj iyi. 800w ile 11kw üç faz arasında ayar yapabilirsiniz. Tek fazda maksimum 7kw (32a) çıkmak mümkün ama o her yerde olamaz. DC şarjlar 30kw ile 180 kw arası değişiyor. Şarjı 60kW olarak kabul edin hesap yaparken. Şarj istasyonları benzin istasyonu gibi değil. Orda burda olması mümkün. Yer altına benzin tankı koymaya gerek yok. Köyde de olabilir. Çünkü para kazandıran bir iş modeli var. Birçok firma sitelere ve esnafa (kebapçı vb) şarj istasyonu kuruyor buradan kazanca göre gelir alınıyor. Benzin 5 dakikada alınıyor bu 50 dakika diye düşünmek doğru değil. Çünkü benzinciye gitmiyoruz. Farklı bir mod ile düşünmek gerekiyor. Ama tabi menzil 1000km olsa hayır denmez. 27- Lastikler 245 45 19 104 XL lastik olması lazım. Oldukça geniş eski araçlarıma göre. 28- Bagaj (lar) : Önde ve arkada muazzam bagaj alanı var. Çeki demiri de kolay takılıyor. işletmesi ile beraber 50k. Kötü yanlar: Boya ince deniyor, panel hassasiyetleri bende kusur yok ama kusurlu olanlar var. Bazı arabalarda trim sesi geliyor ama mobil servis hemen hallediyor ücretsiz. Deri koltuklar suni deri (yeni versiyonda soğutmalı suni deri). Hiç bozulmuyor diyorlar ama zamanla göreceğiz. Cam tavan türkiye şartlarında kırılmaya müsait. Ön tampon kamerası olsa iyi olurdu (yeni versiyonda koymuşlar). Lastik jantları yanaktan dışarda. apaçi jantı gibi. Kaldırıma değdirmemek gerekiyor. Ben parkederken çok kullanırım kaldırıma dokunup yerimi tahmin etmeyi, artık kullanamıyorum ama yan kameralar ve arka kamera ve bunlara bağlı 360 imitasyonu oldukça yeterli. Park sensörü yok. Kamera bazlı sensör. Yine aynı şekilde yağmur sensörü yok. Kamera bazlı tahminleme var. SOnuç: Arabadan memnunum. Elon Musk cozutmasa daha memnun olacağım. Bir daha benzinli araba da almam gibi. not: Satılık A3 ve tiguan Şimdilik bu kadar başka sorularınız varsa yanıtlamaya çalışırım.
    3 Puan
  7. Plakalar için somun perçinleri taktım.
    3 Puan
  8. o zaman 350 eder yani. bizim piyasada bilindiği gibi bakım yapılmış olması önemsizdir. araba kesinlikle boyasız olmalıdır.
    3 Puan
  9. Yaptığı bir çok teknik hata nedeniyle çıktığı yolculuğa pişman olmak üzere olan donan Hollandalı‘nın trajikomik hikayesi. -30°’de her şeyi bozulan Arkadaşımız bir şekilde hedefine ulaşmayı başarıyor. Beni merak ettiğim konu arabanın bu şekilde modifiye edilmiş arabayı Türkiye’de polisler trafikten çekiyor mu. Videolar 9 bölüm ilk bölümü atıyorum
    3 Puan
  10. Forumda kalsın isterim. Hem de çok isterim. Ama benim olmasını daha da çok isterim. Sanırım geçen yıl da satışa çıkmıştı ve o zaman bir aksilik olmuştu. Bu yıl kaçırmasam diyorum. Pazar ola.
    3 Puan
  11. Dün %69 ile yola çıktım son 50km hariç hep eco mod kullandım ısıtıcı 24 derece auto modda çalıştı
    3 Puan
  12. Bir demlik bana rezerve lütfen :P pelet ateşinde mi pişecek yoksa ? Ayrıca yeni bardaklarda içecek olmamız bence ekstra tat katacak ?
    3 Puan
  13. Şanzıman ne ya köylü gibi ajshdgkjahgsajk (anında poh atarım)
    3 Puan
  14. Focusta uzaktan kumanda özelliği standart mı
    3 Puan
  15. heee kolonikolloni diye yazı yazan afrikalının son roketi kalkışta havai fişek oldu saydım da 41. kez yazmışsın hayırlı olsun reacro racerodur kaçmaz. vesile ile focus S tekide recaro üretimi
    2 Puan
  16. Herkese Merhabalar tekrardan. Bu basligi guncellemeyi unuttugumu farkettim. Aracin 4 lastiginin de balansini tekrardan yaptirdim ve sorun duzeldi. Su anda herhangi bir titreme mevcut degil. 4 lastik balan maliyeti de yaklasik 13 Euro civari tuttu.
    2 Puan
  17. bize marka model farketmiyor ya abi yıkasan bile 15 dk sonra böyle yerler ıslak hala. Az havalar düzelsin detaylı bi iç dış temizlik gelecek + ses yalıtım inşallah.
    2 Puan
  18. Herkese afiyet olsun şimdiden. Ben bu sene de iştirak edemiyorum ne yazık ki. Benim yerime de muhabbet edin.
    2 Puan
  19. sigorta kutusu komple elden geçmesi lazım. öyle temizlik falan değil. ne kadar lehim noktası pin varsa komple... kutu 2 tabakadır. kenar pinleri sökülüp 2 ye ayırılıcak (en zor kısım) tüm lehim noktaları yenilenecek. o da 10 saat civarı süren bir işlemdir. ayak üstü temizlenip gönderilirse ne yaparsan yap sonuç alamazsın.
    2 Puan
  20. 2027’de satılacakmış. Ama hayal kırıklığı bi durum var. 20 bin euro’dan satılacakmış. mini ucuz nitelikli araba için çok pahalı. Avrupa için pahalı yani
    2 Puan
  21. Araba özellikle seçilmediyse, Mondeo Amerikan firması Ford'un tüm dünyada satılması için planladığı ismi de latincede Dünya anlamına gelen Mundus kelimesinden gelen bir araba. Yani dünyaya ve amerigaya bir gözdağı verme durumu var. Veya la tank gibi bir araba getirin deyip bunu da getirmiş olabilirler. İkincisi daha olası.
    2 Puan
  22. tıkırtı sesi dediğiniz röle sesi olmasın escortların sigorta kutusu zaten sıkıntılı söküp bir lehim tazeleme yapın önce bence
    2 Puan
  23. Bundan sen sorumlu değilsin. Dedelerin sorumlu. Hiç çalışmamışlar hep dalga geçmişler (eski atalarımız). Şu anki büyüklerimizin de yaptığı birçok hata var bilerek ya da bilmeyerek. Sonuç olarak çalışıyorsun ama sahip olamıyorsun sürekli bir koşturmadasın. Gecenin saat 12 sinde şu an iş başındayım ben kendi adıma. Netflix izleyerek tesla alamam. Normal bir ülkede olsan stabil bir ortam olur mala çok özenmessin, konsere gidersin dernekte çalışırsın vb. Bizde herşey o kadar pahalı ki. Dürüm fiyatı almanya ile yarışıyor. Bizim torunlar bunu çekmesin diye uğraşıyoruz ama başaramıyoruz (ülke olarak, tabi ülke kalırsa geriye).
    2 Puan
  24. Hala satılık.. ilgilenen için kaçkırılmayacak araba.. Yavuzun yaptığı bakımlardan sonra, bu araba 5 yıl yağ bile değişmeden yürür Bana ne oluyorsa, topuğuma sıkıyorum.. Satılırsa poliçeler iptal olacak Almayın, araba çok büyük, ve bağımlılık yapıyor.. Yavuz akşamları gidip içinde oturuyormuş
    2 Puan
  25. kurutma makinası kullanma? atleti ıslakken çıkar bak işte? neyi görecen?
    2 Puan
  26. Neredeyse iki ay oldu, artik alistim; sinyal vermeden once on cama su puskurtuyorum; silecek kuru kuru calismasin diye.. ondan sonra sinyal veriyorum/silecek calistiriyorum.. Su puskurtmeli silecekli sinyal veremiyorum tek seferde; o biraz daha ileri duzey sanirim...
    2 Puan
  27. en sondamı yazılır. bütün ofis yalan oldu burada...
    2 Puan
  28. Bence güzel focus reklamı olmuş. Tank gibi araba işte. Ancak roketle yıkarsın.
    2 Puan
  29. para var huzur var. delip geçiyromuş, araba aynen harekete devam. camdan iğne geçiren kungfucular gibi.
    2 Puan
  30. Yap yap elini korkak alıştırma. dual dediğin pikaptır abijim.
    2 Puan
  31. Sen iyi alıştın bu partiye ? Sevdin bu işi Hiç olmazsa Oğuz yapar sana duman Egeası ile ?
    2 Puan
  32. Olmazmı... Hatta sesli yani kendi sesinle kontrol ettiğin bir yardımcı pilot opsiyonuda var.
    1 Puan
  33. sattılklarının %90 patlasa, hala bizx10 falan olurlar yahu o daha fena
    1 Puan
  34. Yaşlanıyor muyuz nedir bilemedim ki.. Yıkayabiliyorsam seviniyorum. Hoparlör değiştirdim tek icraat o galiba Nerelere düşünüyorsun?
    1 Puan
  35. Vestel var bizim fabrikada. Kablo diyorsan hepsi ayni degilmi?
    1 Puan
  36. haklılık payı var elbette ama hiçbir üretiici o konuya girmiyor uğraşmıyor maliyeti artırmıyor. gece şarja taksam yeter demeye başladı herkes. Phillips in 30 gün giden telefonu vardı. bence 1000km standardı gelir oturur üst modellerde. Alt modellerde ise 500-600km de sabitlenir. Kimse daha uzun menzille uğraşmaz.
    1 Puan
  37. konu 2013 konusu... adam emekli olmuştur EYT den. emekli amca bile olmuş olabilir bilemedim.
    1 Puan
  38. Keratin, saç yani. Maalesef bu hayvanlar, on yıllarca bu sebepten öldürüldü ve hala kaçak avcılık devam ediyor. Şu an kaçak avcılar musallat olmasın/öldürmesinler diye, bayıltılıp boynuzları alınıyor. Bitkisel ve kimyasal birkaç madden yapılan ilaçlar var.
    1 Puan
  39. tayronla mı ?
    1 Puan
  40. Aslını bilmem, psikolojik demek ki, öyle inanıyorlar ve bu sebeple gergedanları vurup boynuzunu kesip bırakıyorlar.
    1 Puan
  41. Ağababası var.
    1 Puan
  42. Gazioğlu marka 385W 30 tane panel var. Terasın üstünü komple kapladım ben. Pergole parasından da yırtmış oldum. Yok yaw ne 500 bini. Batarya falan yok bende. Doğrudan şebekeye bağlı. Yani güncel fiyatları bilmiyorum ama ben o zaman (pandemi zamanı) 5 bin USD falan ancak harcamışımdır. Onunda 1000-1500 USD kadarı inverter ile şebekeye bağlamak için proje zart zurt parasıydı. ABB olacak diye tutturmasam Fronius inverterler falan daha ucuzdu aslında. Kendisini çoktan amorti etti. Araba ne kadar ekler bilmiyorum ama ev normalde 1500-2000 falan geliyordu zaten, şu an sıfır, hatta kışın orada olmadığım için artıya geçiyorum. Hem ısıtmayı hem de soğutmayı ısı pompası ile yapıyorum. soğutmada her odada fancoillerim var, ısıtmayı da yerden ısıtma ile çözdüm. Doğalgaz yok Bodrum'da.
    1 Puan
  43. Abi sana şehir içi olabilmesi için bizim ekip olarak şehir dışına çıkmamız lazım ? çünkü sen şehir dışında oturuyorsun
    1 Puan
  44. Ben cuma bilgi vereyim Oğuz kardeşim. Bu arada her sene bana şehir dışı sayılacak yerleri özenle seçtiğin için
    1 Puan
  45. görüntü donuyor. sesini dinliyorsun. gayet mantıklı. zaten fatih altaylıyı görsem ne görmesem ne. Vitesi parka alır almaz oynamaya başlıyor.
    1 Puan
  46. Ertesi gün aynı gün değil ayrıca ramazan başlamadan 2 hafta önce konuştuk ekran görüntüsü ile kanıtlarım, siz gelmemek için aynı güne denk getiriyorsunuz
    1 Puan
  47. hayırlı olsun. canlı bir renk aldığın iyi olmuş
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...