İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

20-03-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Civic ikinci el fiyatları çok ama çok anlamsız, accord iki Civic eder her yönden. Senin c5 2013 otomatiğinden arkadaşım sattı 690k tl ye 2017 ds5 aldı 1045k tl ye.
    3 Puan
  2. Hade len Ben hala accord ile civic in ayni fiyata satilma nedenini anlayamadim. Ben 1600 liraya sedan alacak olsam, en son kasa accordlara bakardim.
    3 Puan
  3. Park sensörünün olmaması çok gıcık yazmış mıydım? Tamam park sensörsüz araba kullandım ben de zamanında ama böyle yumurta gibi değildi onlar, bakınca başı k*çı belliydi. Ön tampona kamera koymuşlar yeni kasada ama bizde yok
    3 Puan
  4. 4 seçeneğin de benklenti karşılama yönleri bambaşka sadece rakamları mı birbirine yakın ?
    3 Puan
  5. iki tane 308 kullandım 1.6 hdi eat6 biri addblue sıkıntısı çıkardı diğeri 40 km fazla olmasına rağmen çıkarmadı servis bakımlı olduğu için ve çağlar abinin sorduğu 2 soruya cevap veremediklerinden garantiden depo değiştirdiler şuan öyle bi araç alacak olsam gözüm kapalı alırım sıkıntı çıkarırsa gider yazılımla iptal eder binerim
    3 Puan
  6. Herkese tekrardan merhabalar bugün babamla başka bir ustaya gittik oda bujileri değişmeyi önerdi sonrasında 1 ay önce taktığımız fomoco motocraft bujileri bosh marka bujiler ile değiştik ve tekleme sorunu çok şükür çözüldü. su eksiltme , altına su kaçırma ve araç içindeki su sesi sorunu ise devam ediyor. Yine aynı usta ise bu sorununda kalorifer tesisatından olabiliceğini söyledi. Conta dan kaynaklı bi sorun gözükmediğini belirtti. İnşallah ilerleyen günlerde bu sorunu da çözüp gelişmeleri yazarım. İlginenen fikir veren herkese teşekkürler. @Kemal Korkmaz
    3 Puan
  7. Daha önce münferiden paylaşmıştım belki ama başlık olarak uygun gördüm. Bazı meşhur kovalama sahneleri var. Gençlere bunları aktarmamız lazım. Özellikle Jean Paul Belmondo, Steve McQueen, Alain Delon, Charles Bronson, Dohn Jonson (miami vice) ve benzerleri. Belmondo ve Alain delondan paylaşarak başlayalım.. Delon:
    2 Puan
  8. Arabamın sipariş sürecini bile oradan takip etmiştim hocam.
    2 Puan
  9. Guncel gelisme, 11 Mart Sali gunu verdigimiz araci bugun (20 Mart) az once eve teslim ettiler. Bu esnada 2 farkli Tiguan ikame olarak kullandik, ikisi de bir onceki jenerasyondu. Ilki oldukca hor kullanilmis, icinde bol bol sigara icilmis kahverengi (rengi bekledigimden guzeldi) bir modeldi; esim vites problemleri yasayinca daha 25K km'de olan guzel bir R-Line geldi; ancak koltuklar falan isitmali olmasina ragmen manueldi. Yazilim guncelleme ise yaramadigi icin motor vs denediklerini soylediler; ancak yazili bir is emri dokumani vs gelmedi; ayrica isteyecegim (yazili olarak aracin kendi navigasyonunu acin ya da menuden kaldirin demistim ) Netice itibariyle masaj fonksiyonu her iki koltukta da calisiyor artik.
    2 Puan
  10. Mehmet Abi ben bi' de yeni Tiguan'in bagaj fotosunu koyayim, arka koltuklar ileri geri de yapiyor, bayildim Ama Passat Variant'in bagaji apayri bir dunya, Citroen Ami'yi sigdiririm, daha yer kalir derecesinde Bu arada Mehmet Gokturk Hocamin Tiguan bagajinda gordugum VW canta hala ayni ve icerigi hala son derece dandik. Accord'larda fabriaksyon LPG var mi? Saka bir yana Accord mis gibidir
    2 Puan
  11. emmi bu üyeyi bi şekilde nasıl dövelim?
    2 Puan
  12. Ankara yaklaşmayım, Teoman hoca Antalya'dan geliyor .(gerçek atc ve pilottur) Ben-thyxxx descent 8000 teo- Negatif Ben - Niye teo - Elmadağ var orda Ben - Elma sevmezmisin. Msa ve mrva bilmeyen pilotları, yanlış alçalma ile çaktırırdık. "Hocam çakıldım" ee chart bilmesen, çakılırsın. Ne yani Atc uçaktan atla dese atlayacan mı ?
    2 Puan
  13. Togg tamamen sıfır faiz için diğer elektrikliler ile pek ilgilenmiyorum
    2 Puan
  14. Abi hala memnun musun? Elimdeki 15 Pro biraz ısınma yapmaya başladı geçtiğimiz günlerde ayar oldum telefona. Şimdi de Samsung Avustralya'da %25 indirim yaptı tüm ürünlerde. Bir de üzerine öğrenci indirimi var. Fiyat çok mantıklı hale geldi ama bir taraftan da Note 7'den beri Samsung kullanmıyorum iOS'a çok alıştık çok övdük. Nasıl yaparız bilemedim.
    2 Puan
  15. o zaman hayli gerçelkletirme vakitidr, suv başka bir şey önden çekişli yüksek araba başka, eletkrik prizden şarjlı da ayrıca başka. bazen her cezbeden memnun etmeyebilir.
    2 Puan
  16. eşyam çok geniş bagaj derseniz kesinlikle sedan alın suv tarzı araçların bagajı çok ta kullanışlı değil bu araçlar içinde en sorunsuz olanı bence honda
    2 Puan
  17. Keşke şeyin kopsa geçip gidip uğramadığın için!
    2 Puan
  18. Yapılacak iş basit aküye seri bir multimetre takılıp çekilen akım ölçülecek. Normalden fazla akım çekiyor ise tek tek sigorta - röleler çek tak ile fazla akım çeken modül yer vs ortaya çıkar
    2 Puan
  19. Arabayı alalı 40-45 gün olmuş. Bu süreçte ailece az çok deneyim sahibi olduk. Tasarım olarak geleneksel Jeep izlerini taşıyor. Arabanın birçok noktasında 1941 üretimli ilk araca atıfta bulunulmuş. Dış tasarım: Ön farlar mercekli led teknolojisine sahip. Yolu çok güzel aydınlatıyor. Uzun farların otomatik modu var. Ön farların içinde "angel eye" gündüz aydınlatmaları eklenmiş. Kaput, alüminyum. Hali ile çok hafif. Ön tamponun sağ ve sol köşelerinde sinyal lambaları yer alıyor. Ön farlara köşe aydınlatmalı yine mercekli led sis farları eşlik ediyor. Ön çamurlukların ön tarafında yan reflektörler bulunuyor. Dodikler plastik. Lastikler 215/60/17 96H. Jantlar ise 5x110 (6,5Jx17 ET40) Stepne yok, ince stepne (5x110 145/90/16) bulunca alacağım. Ön kapılarda sabit kelebek camlar var. Elektrikli katlanır yan aynaları büyük. Maalesef geri vitese alınca aşağı eğilmiyor (bu konu ile ilgili çok zorum var). Ön yüzünde piano black ayna kapakları ve sinyal lambaları var. Ayna üstünde sarı renkli kör nokta uyarı lambası var. Lamba yanarken sinyal verince ikaz sesi ile uyarı veriyor. Anahtarsız giriş ve çıkışıda var. Kumanda üzerinden camlar açılıp kapanabiliyor. Ön tampondan gelen siyah şerit, ön dodikden sonra kapıların altından devam edip arka dodiğide çevreleyip arka tampon ile birleşiyor. Arka kapı ile arka çamurluk birleşiminde yine bir kelebek cam bulunuyor. Bagaj kapağını kullanmak benim için tecrübe ve alışkanlık gerektiriyor. Çünkü önceki aralarda arkadaki cisim, araç, duvara 20 cm'ye kadar yaklaşabiliyordum. Renegade de bagaj kapağı dik olduğundan arkadaki engele 70-80cm mesafe bırakmam gerekiyor. Bagaj kapağının üstünde spoiler yer alıyor. Bagaj kapağının her iki tarafında kare formlu led stop lambaları var. Plaka aydınlatmaları yine led. Arka tamponun sağ alt tarafında geri vites lambası, sol alt tarafında sis lambası var. Açılır panoramik cam tavan ve perdesi var. Buraların ikliminde cam tavan ısıyı geçirecek olursa, ısı kontrollü cam filmi kaplatacağım. Arka kapı camları ve bagaj camı renklendirilmiş. Benden önceki sahibi ön kapı camlarına film ve kaputa ppf kaplatmış. Gelelim iç mekana: Güneşlikler büyük ama yetersiz. Kapaklı ve ışıklı makyaj aynaları var. Işık sadece kendini aydınlatıyor. İç dikiz aynası karartmalı. Göğsün üst tarafı yumuşak malzeme ile üretilmiş. Alt taraf ise sert plastik. Kapı trimleri sert plastik, ancak el ve kolun temas ettiği yerler yumuşak (vinil) malzemeli. Gösterge ekranı 7 inch tft, buna ek analog hız ve devir saati var. Tft ekranı kişiselleştirebiliyorsunuz. Yağmur sensörü, far sensörü, tabela algılama, yorgunluk uyarı, yatay-dikey otomatik park, acil durum fren sistemi, şerit takip (şerit ortalama yok), ön-arka-yan park sensörleri var. Direksiyon ve vites kolu deri. Direksiyonu gören Egea direksiyonu diyor. Halbuki aynı direksiyon Dodge'de de var. Direksiyonun sağ tarafındaki düğmeler hız sabitleme, hız limitleme, adaptif hız sabitleme, mesafe ve ayarları kontrol ediyor. Sağ taraftaki düğmeler ise üsttekiler yol bilgisayarını, alttakiler ise bluetooth'a bağlı telefonu kontrol ediyor. Multimedia tuşları ise direksiyonun arkasında. Multimedia 8,4 inch, içinde hybrid bilgilendirme, radyo, dab, usb, navigasyon, pusula, carplay&androidauto, klima ve araç ayarları menüleri bulunuyor. Carplay&androidauto kablolu, ben kablosuz adaptör aldım. Şimdilik bağlantı problemi yaşamadım. Kullanım olarak ekran çözünürlüğü belki kabul edilir ancak geri vites kamerası devreye girince çözünürlüğü oldukça kötü. Ekranın altında ise multimedia kontrol tuşları, otomatik park, şerit takip kapatma tuşu ve dörtlü flaşör düğmeleri yer alıyor. Bu tuşların altında klima kontrol tuşları var. Vites kolunun arkasında hybrid kapatma, elektrikli el freni ve esp kapatma tuşları bulunuyor. Tuşların arkasında iki adet bardaklık var. Aydınlatmalı torpidosu ve kolçak altındaki depolama alanları arabaya göre fena değil. Kolçak sürgülü. Ama depolama alanları oldukça küçük. Bunu arabayı aldıktan sonra keşfettik. Ön ve arka kapılarda neredeyse bir litrelik su şişesi için yer var. Ayak aydınlatma yada ambiyans aydınlatma maalesef yok. Yaşam alanı ferah. Görüşü ve koltukları rahat. Sürücü tarafında elektrik ayarlı bel desteği var. Aslında 19 inch jantlı, ısıtmalı direksiyonlu ve ısıtmalı deri koltuklu versiyonuda vardı. Ama kış mevsiminde 15 gün toto ısıtıp, yaz mevsimlerinde 6 ay toto pişirmesin diye deri koltuklu versiyona bakmadım. Birde 19 inch lastikler buranın yollarında tat vermez. Önceden de yazmıştım. Bagaj normalde 351 litre, stepne olmadığı için 400 litreden fazla şu anda. Bagaj aydınlatması da yetersiz. Teknik bilgiler: Araba 1550kg, yakıt deposu 48lt, 4,3lt yağ kapasitesi, 5,5lt soğutma sıvısı, 5,5lt şanzıman yağı, 1,13lt fren hidrolik sıvı kapasitesi var. Motor yağı 0w-20. Çift kavramalı 7 ileri otomatik şanzıman. Son hız 191km/h. Bakım aralığı 15000km veya 1 yıl. Şanzımana entegre elektrikli motor. 48V batarya Sürüş - Performans - Tüketim: Araba 1550kg suv ve hybrid olunca öyle uçtum kaçtım, ışıklardan ilk ben kalktım falan yok. İlk hareket elektrikli motor ile. Gaza basma durumunuza göre 15km/h ile 25km/h arasında içten yanmalı motora geçiş yapıyor. Hatta gaza dengeli basarsanız 40km/h hıza kadar elektrikle hızlanabiliyor. 100-120km hızla giderken ayağını gazdan çekince yine elektrikli motorla yol almaya devam ediyor. Saf elektrikle 2,5km yol aldım. Düşük devirlerde içten yanmalı motor çok cansız. Güç isteniyorsa 2500-3000d/d üstüne çıkmak gerekiyor. 7. viteste 2000d/d de 97km hız yapıyor. 0-100km 9,7sn katalog verisi. Henüz araştırmadım ancak test sürüşü için gittiğim bayinin satış danışmanı 130hp içten yanmalı motor + 20hp elektrikli motor = 150hp toplam gücü olduğunu söyledi. Ancak her yerde 130hp olarak yazıyor. Gaza basınca ben gitmem demiyor. Süspansiyonları sert. Virajda yatması yok. (C4 Picasso epey yatardı, bazen korkardım). Gerek düz yolda, gerek virajda çizgisini bozmadan yoluna devam ediyor. Oldukça dengeli. Isıtması-soğutması çok iyi. Cam tavan sayesinde içerisi çok ferah. Yüksek oturuş pozisyonu sayesinde trafiğe daha hakimim. Arabayı aldığımda depoda biraz benzin vardı. Ama ne kadar olduğunu hatırlamıyorum. 2 depo da ben doldurdum. Yakıt aldıktan sonraki ortalama tüketimi 6,2lt1/100km gibi bir değer elde ettim. Daha düşer mi? Düşebilir, çünkü oldukça soğuk havalarda kullanıldı. Artar mı? Artabilir, çünkü yaz aylarında Ege'de klima olmazsa olmaz. Not: Bagaj rafı siparişi verdim. Yarın gelir diye düşünüyorum. Şimdilik bu kadar. Aklıma geldikçe, deneyimledikçe eklemeler yaparım.
    2 Puan
  20. Bence a alın. Çünkü 1 yıl sonra güçlü birşey alayım diyeceksiniz..
    2 Puan
  21. Yaptım bi delilik ya du bakalım başımıza neler gelecek. Yeni kasa Grandland aldım. Delilik kısmı full elektrik olmasında. Neden elektrik? Birebir aynı donanıma sahip olan MHEV ile BEV arasında (2472 TL-1923) 550 lira fark var. Risk almaya değer bir fark. MHEV in fiyatına Ultimate opsiyonunu da eklerseniz fiyat 2750 liralara çıkıyor. Öeeeh. Höst! Volvo değilsin Opel'sin seni kendine gel. Neyse şu an TR de satılan BEV lerde 3008ler ile aynı altyapı var. Ondan 10 cm uzun 5008 den 10 cm kısa bu alet. XC60 tan da 5 cm falan kısa. 73KW bataryası var. Önümüzdeki sene Stellantis ispanyada bir batarya fabrikası açacak. O zaman 84KW lık batarya opsiyonu da olacakmış. Ancak menzil 50-60 km falan uzuyor. Ortalama 17 kw tüketimi var. Zibilyon tane test seyrettim otobanda 140 civarında gidersen 20 KW edeplice gidersen 15 kw gibi bir tüketimi var. Ama kötü ihtimal yüksek hızda 350 km normal hızda 500 km şehiriçinde 650 km menzil gibi düşünebilirsiniz. 157KW motor gücü var, (210 hp) 345 Nm torku var. Son 3 milyar senedir dizel araba kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim hızlanması gerçekten etkileyici. 0-100 ü 9 sn, son hızı 170 kmh. İkisi de benim için anlamsız ama bulunsun 160KW ve fatura bedeli de 1450 liranın altında olduğu için %10 luk ÖTV dilimine giriyor. Dolayısı ile çok avantajlı şu an fiyatı. Tüm dünyada bu arabanın fiyat sıralaması MHEV< PHEV <BEV diye giderken bizde %10 luk ÖTV den dolayı elektrikli en ucuz olanı. Anahtar teslimi 1835 liraya mal oldu. 10K liralık elektrik desteği hediye. Arabayla 3faz bağlantı kablosu zaten geliyor ben ek olarak monofaz için olan kabloyu da aldım. Bu kabloyu bildiğimiz prize takıp ütü muamelesi yapabiliyorsunuz arabaya. 3.6 KW ile şarj ediyor. Çok yavaş (20 saat şarj süresi) ama ediyor. 3 faz olan kablo 11KW AC şarja kadar destekliyor. Malum evlerde Kwh ücreti 2 lira. Yani 70 kw bile alsanız 140 liraya bataryanız doluyor ve bununla ortalama 500 km gidebiliyorsunuz. Yok baraaaaa bizdeeeee şöhret bizdeeeee diye bağırınıp DC den şarj edersenizde 8 lira falan kwh fiyatı. Bu durumda 550 liraya doluyor deponuz. Ve pek tabi daha hızlı. Yarım saatte bataryanız fulleniyor (160KW basıyor bazı istasyonlar) Almadan önce kafama takılan yegane konu LPG li gibi 300-400 km de bir şarj için durmaya hazır olup olmadığımdı, genelde gittiğim güzergahları kontrol ettim (ve pek tabi alışkanlıklarımı da) e ben zaten duruyordumki? Kahvemi içerken şarj edeceğim sadece aradaki tek fark bu. (Züğürt tesellisi de olabilir tabi) Ben almadan önce hem MHEV olanını hem de BEV olanını yarımşar gün test ettim. Aslında görünüş aynı olmasına rağmen aralarında çok fark var. Bu da benim donanım yerine altyapıyı tercih etmemde önemli bir etken oldu. BEV olanlarda; - Arka süspansiyon tam bağımsız. (MHEV de torsiyon) - Fren diskleri kafam kadar ve hayvan gibi tutuyor gerçekten (öndekiler 36 cm arkadakiler 35 cm) (MHEV lerde 30 cme 29 cm) Alet 2200 kg... - Süspansiyon komple farklı aslında. BEV lerin amortisörlerinde frekans zımbırtılı farklı bir amortisör var. Citroen C5 Aircross lardaki sisteme benziyor. Çok daha smooth yürüyor alet. MHEV olan daha sert ve sesli. - Ara hızlanması bariz daha keyifli. - Jantları 20 inch ve tipi bence daha spor. Komple siyah olsaydı daha çok sevebilirdim. Ama bu zevk meselesi tabi Michelin ePrimacy lastikle geldi. kalp kalp kalp Donanım olarak gerekli herşey var. Alantrikli olanda tek donanım var GS. GS donanımı zaten bunların en üst donanımı, ek olarak Cam tavan Siyah tavan ve Teknoloji paketi ile metalik renk eklendi. Eğer olabilseydi Ultimate paketini de alırdım ama elektrikli ile o opsiyon yok malesef. (ÖTV dilimi) AMA kör noktanın ultimate paketle geliyor olması üzdü biraz. He bir de şerit ortalamalı ACC yok, düz ACC + şeritte tutma zamazingosu var. Bence bu da eksiklik. Ek olarak HUD da ultimate ile geliyor. Gerçi bunların HUD u çok yetersiz. Mesafe uyarısı falan HUD ta yok. Genede bunlar teknoloji paketi ile olsaydı iyi olurdu. Gerzekçe olan başka bir şeyde dashboardta ambiyans aydınlatma olup renklerinin değişebiliyor olmasına rağmen kapılardakilerin sabit renkli olması. Napıyonuz olm RGB LED mi kalmadı elinizde. Bir de öndeki kapıların kol dayanan yerlerinin kumaş kılıklı bir şey olup arkadakilerin vinlex olmasını çözemedim. Toplama araba mı çaktılar bana ne yaptılar anlamadım. Neden hepsi aynı değilki? Ön koltuk ısıtma direksiyon ısıtma falan standart. vinil kumaş karışımı koltukları var. Alışmam gerekecek. Kafam atarsa kumaş olan yerleri alkantra ile kaplatabilirim. Ama koltukların konforu ve tutması her zamanki gibi efsane. Kimse kusura bakmasın Opel koltuk işini iyi biliyor. Direksiyonu minnoş bir şey. Ben alışmışım austin direksiyonu kılıklı şeye garip geldi biraz. Ama tepkisi falan gayet iyi. Gecikme yok (bence) Sürüş modları ciddi etkili. Eco da alet dizel gibi yürüyor. Standart da benzinli gibi Spor da elektrikli gibi. Güya torku değiştiriyormuş. Ama gaz tepkimeleri de farkediyor. Rejenerasyonu shift paddle lardan ayarlıyorsunuz o da üç kademe. 3ncü kademede ciddi frenliyor manyak. Sanki Mitsubishi Maraton'da retarder açmış gibi. O anca yokuş aşağı falanken kullanılır. Ortadaki ekranı ben sevdim. Öyle 56 ekran TV boyutlarında değil, yatay formlu aspect ratio gaaaayet uzun seçilmiş ama herşey var. Yanlış hatırlamıyorsam 16 inch olması lazım. Edition modellerde 10 inch. Göstergesi pek bi minnoş. O da 10 inch ama beni pek etkilemedi. Görüş açısı falan gayet iyi, direksiyon önünü kapatmıyor ve o bölge daha alçak olduğu için ön görüş daha ferah. Ama genede gösterge hiç olmayıp sadece HUD olsa çok daha mutlu olurdum. Klima düğmelerinin falan tuşlu kısa yollarının olması bence başarılı. Ekrandan da ayarlanabiliyor. Ses açma ve radyoyu açma da düğmeli. Böyle şeylerden mutlu oluyorum ben. Yaşlıyız olm biz... Bir de o ekrana saat koymaları isabet olmuş. Renkleri gene koyu, daha kımıl kımıl bir şeyler yapabilirlerdi ama sanırım Opel'in bu odunluğu geçmeyecek. Hesapta renkleri değiştirme opsiyonu koymuşlar, görünce efferim len kerkenesler dedim ama sadece düğmelerin üzerindeki yazıların falan rengini değiştiriyormuş. Mavi siyah değil de kırmızı siyah oluyor gibi. Kablosuz şarj, typeC soketler, kablosuz AndroidAuto/Carplay + Inbuild Navigasyon zart zurt var. Teknoloji paketi ile hoparlör sayısı 6 dan 10 a çıkıyor ama aradaki fark OHAAA boyutlarında. Teknoloji paketi ile gelen focal hoparlörlerde ses cidden çok çok iyi. Temiz ve yüksek sesde dahi bozulmuyor. Çok başarılı. Arabanın görüş açıları gayet başarılı. Aynaları da gayet iyi aslında. Ama genede bu boyuttaki bir arabada çarpraz arka uyarısı ve kör nokta olmalıydı. (Evet durup durup bunu yazacam) Benzer şekilde gene elektriklilerde 360 derece kamera sistemi de yok. MHEV olanlarda opsiyon alındığında sadece arka kamera değil aynalarla birlikte 4 kamera geliyor. Farları gene antin kuntin ayarlamalı. 51bin LED varmış güya. Doğrudan LED ekran koysalar olurmuş bence. Otomatik yükseklik, karşıdan gelen arabanın olduğu bölgeyi karartma, zart zurt var. Arabada sis farı yok? Opel için büyük insanlık için küçük bir adım atarak sonunda yan sinyali çamurluğa koymaktan vazgeçmişler. Artık aynalarda. Arka sinyallerini neden öyle ufacık yapmışlar anlamadım. Bagaja herşey sığar. Ben bile sığarım. Kol dayamanın altına küçük cins köpek falan sığdırabilirsiniz Tek sorun soğutmalı olduğu için heyvanat orada coldDog olabilir. Telefonu koymak için kapaklı zamazingonun önünce cam koymuşlar bir de buna pixelbox diye isim vermişler. Mantığını anlamadım ama elin almanı yapmış işte. Camların hepsi akustik ve lamine. Arabanın içi yolda cidden çok sessiz. Ne rüzgar ne yol sesi yok. Çok hızlanınca rüzgar az az geliyor ama rahatsız edici değil. Rengi kristal gri. Gölgede açık nardo gri, güneşte teneke grisi gibi gözüküyor. dodikleri marşpiyelleri falan piyano black ile boyamaları güzel olmuş. Plakalara takılmayın bayii mal olduğu için öne başka arkaya başka plaka takmış yarın sabah düzeltecekler. 34MYE526 beni bul şekerim plakan bende.
    1 Puan
  22. Accord un sıfırı satılmıyor herhalde o sebeple olabilir
    1 Puan
  23. Yazmayı unutmuşum. Direksiyon biraz ağır. Dönüş çapı Golf'e göre 1- 1,5 metre daha fazla. Kapı fitillerinden gıcırdama sesi geliyor. Bir ara silikon spreyle fitillere girişmem lazım. Arka koltuk iki kişilik diyebilirim. 3. kişi kısa mesafe yolculuk yapabilir. Arka koltuktaki kolçak eskiden varmış. Benim arabamda yok. Deri döşemeli versiyonlarda var.
    1 Puan
  24. Senin c5 2013 otomatiğinden arkadaşım sattı 690k tl ye 2017 ds5 aldı 1045k tl ye.
    1 Puan
  25. Volkswagenim uygulamasi var. Orada yazması lazım.
    1 Puan
  26. Garantiden değişir. Kaplama konusunda STEK Dynoshield önerim
    1 Puan
  27. Bagaj lazımsa suv'ları eleyin. İmza : C5'ten sonra Qashqai alan biri
    1 Puan
  28. Yaptırdığınız/yapılan yere gitmeniz iyi olabilir. Tamir ya da değişim yapabilirler belki.
    1 Puan
  29. Hani LPG candı? LPG cansa LPG uyumu canandır ? Deneyimlenen arabalar nelerdir?
    1 Puan
  30. Belmondonun elinde bir kaplan. Son kısımdaki afrikalıyı izle İlk mersedesi alacaktı kadın vermedi unoyla devam etti
    1 Puan
  31. Bende hyundai Kona var bagaj 466 litre. Bir tane büyük boy valiz 2 tane kabin bagajı sığıyor. üstünede sırt çantaları test edildi.
    1 Puan
  32. FE1 kullandim, tavsiye ederim, bagaji ve arka diz mesafesi uzmez, eco dediginiz icin fabrikasyon LPG tanki da yedek lastik yerindedir. Ikiz cocuklarla epey bir goturdu bizi. FE1 dememin bir sebebi de belirttiginiz fiyata belirttiginiz markalar icerisinde en yenisini alabileceginiz icin. Togg onermiyorum; ancak ekseriyetle sehir ici kullanilacaksa baska 0 elektrikli bakabilirsiniz; cevrenizdeki sarj istasyonlari da mantikli mesafelerdeyse. Ancak orada da bagaj hacmi sizin icin onemliyse (benim icin ilk faktorlerden biriydi) asagidaki listeyi kontrol edin (kendi listem aralik 2024'te hazirlamistim; sonrasinda gelen modeller yok)
    1 Puan
  33. Hyundai bakın onlar hep zincirli. Miss gibi 1.4 mpi var.
    1 Puan
  34. 1 Puan
  35. 1.0 motor bakmayın bence üzülürsünüz. İsterse 10 tane turbosu olsun. Deneyimledim.
    1 Puan
  36. Zincire geçmiş olması lazım artık.
    1 Puan
  37. 1 Puan
  38. Ben öneride bulundum teklif değildi o Korkma korkma
    1 Puan
  39. Alıcı değilsen kapama beyim tezgahı
    1 Puan
  40. Ben de memnunsen’in bir gönderisine bir doğruyu yazdım. El birliğiyle şikayet edip hesabımı kapattırdılar. Şu an halen daha hesap açmadım..
    1 Puan
  41. Twitterda yandaş trollü olmak isterdim ben kime baş vurucağımı bilmiyorum mesela
    1 Puan
  42. Çarpar.. çünkü muhtemelen radar yok ve kamera ile yorumluyordur.. Bu arada, benim sigortalı teslanın biri şehir içinde aracın birine arkadan çarptı ya la.. Hava yastıkları falan açtı. Kaput yamuldu. far kırıldı, çamurluk ezildi. Yani durmayı düşünmemiş hiç. Çok güvenmeyin..
    1 Puan
  43. 88.144TL yapmışlar hocam
    1 Puan
  44. Özellikler 1.6 dizellerde adblue arızası daha çoktu iptal edilip sorun çözülüyor. Ayrıca gönüllü geri çağırma adı altında Peugeot 1.6 dizellerde ücretsiz triyer değişimi yapıyor. 8 yaş ve 120 bin km sınırı var ama. 1.5 dizellerde adblue çok sorunlu değil tabi kitabına uygun davranırsanız. Denildiği gibi kapalı bidon şeklinde bilindik 5 10 litrelik şekilde alır deponuzu doldurursanız kolay kolay sorun yaşanmıyor.Ayrıca sürekli ş.içi sürüşler yapılıyor ise en azından ayda bir kez rejenerasyon için 20 km civarı mtor sıcakken 3000 devir ile sabit hızda gidip partiküllerin temizlenmesini sağlamanız gerekiyor. Zincir meselesi evet bazılarında 7 mm lik zincir kullanıldığı için 8 mm e döndürülmüş ama bununla ilgili olarakta geri çağırma işlemi uygulandı diye biliyorum eğer şaseden geri çağırma sorgusunu yaparsanız aracınız o kapsama giriyor ise müdahalesini ücretsiz yaptırabilirsiniz. Sonuç olarak bu adblue mercedes ten tut tüm markalarda sorun.Benzer şikayetler bir çok markada var.Malesef gülü seven dikenine katlanır misali O yüzden Allah çözümsüz dert vermesin diyip alıp bineceğiz yapacak bir şey yok.
    1 Puan
  45. Bir İlker Kemal klasiği. Arabanın farları çok kötü idi. İçten kararmıştı ve aydınlatmıyordu. İlkere bıraktım arabayı. Söktü temizledi ve Bosch mercekleri taktı. Çok beğendim.
    1 Puan
  46. maşallah maşallah
    1 Puan
  47. 2022de Golf'ü almadan önce Jeep Renegade almak istemiştim. @Sani Gerşon Sani'den araç ile ilgili bilgiler almıştım. Ancak o dönemdeki araç kıtlığı beni tekrar Golf'e yöneltmişti. Ani bir kararla Clio satılınca kendimi Renegade ilanlarına bakarken buldum. Neyse, Araç 2023 model, 14000km de, 1.5 E-Hybrid Limited. Tech Paket ve açılır cam tavan var. Garantisi 2 yıl uzatılmış. Kullanım tecrübelerimi daha sonra ayrıca yazarım, çünkü çok yeni. Alışmaya çalışıyorum. Gelsin fotoğraflar...
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...