İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      44

    • Mesaj

      48.031


  2. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      24

    • Mesaj

      12.575


  3. Önder Özcan

    Önder Özcan

    Moderatör


    • Puan

      18

    • Mesaj

      15.429


  4. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      14

    • Mesaj

      104.623


Popüler İçerik

27-05-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Reklamda mı yapmıyah
    15 Puan
  2. Su falan alırsa, bendeyken yoktu, peşinen söylim Ondan sonra oksitlenmiş, dur şunu sıkalım, yok musluğum karardı
    9 Puan
  3. 1.2T Puretech motorlar ıslak kayış mantığına göre çalışırlar. Performansları vesaire üzmez, turbo bir sefer üfürmeye başladıktan sonra bayılma olayı zaten düzlükte de yokuşta da gerçekleşmez. Şanzıman da güzel bildiğim kadarıyla ancak bu araçların motorları firma tarafından kabul edilecek biçimde sorunlu. Bu ıslak kayış mantığı motorları 50-60 bin dolaylarında bitirir hale geldi. Bunun çözümü olarak Stellantis grubu bakımları erkene çekin, 100 binde yapılacak bakımı 50 binde yapın vesaire gibisinden öğüt verirken bir taraftan da Avrupa'daki müşterilere tazminattan bahsediliyor. Türkiye bu tazminattan faydalanırsa bana şahsen sürpriz olur. Hukuk devleti olmadığımız için ayıplı mal sattığı müşterisine "Git mahkemeye ver o sonuçlanana kadar atı alan üsküdarı geçer." diyen Japon firmasını unutmamak gerek. Tasarım olarak Opel çok daha önde. Marka olarak sempatim de var ancak Hyundai daha az arıza çıkarır. Bu segmentlerde, yani ekonomi sınıfı araçlarda yukarıda yazdıklarım daha belirleyici. Problem sadece Opel'de değil. Tüm Puretech motorlarda. Diğer taraftan bu motor ödüllüydü, elbette sıkıntıları çıkmadan önce. Bakımına intizam gösteririm derseniz Opel. Kafa rahatlığı için Hyundai.
    5 Puan
  4. Düşme Tamer, Tamerim düşme.
    5 Puan
  5. Paket mi yapalım? Burada mı bineceksin?
    5 Puan
  6. Beceremeyecek bu işi İnsanlık uzaya gitti, güneş sistemi dışına prob yolladı ama şu far çizgisini çözemedi. Birde windowsdaki dosya aktarımında kalan süreyi.
    4 Puan
  7. Eve iki tane mektup geldi, birisi arabanın vergisini ver diye. Öteki de zorunlu trafik sigortanı yaptır diye. Ben de bir hesap yapayım giren çıkan belli olsun istedim. Son ödediğim rakamlara göre 2019 6SP Mazda 3 Pure 2.0L NA 160HP Hatch aracı üzerindeki işletme maliyetleri; Senelik Motorlu Araç Vergisi: 374 AUD, Senelik Özel Plaka Ücreti: 125 AUD, Kayıt Ücreti: 79 AUD, Zorunlu Trafik Sigortası: 591 AUD, Senelik Kasko + Cam Kaskosu: 1250 AUD Senelik tüketilen Yakıt Miktarı: Yaklaşık 500L -> 900 AUD Senelik Yetkili Servis Bakımları: 400 AUD Aracın her şey dahil aylık masrafı -> 7792 Lira. Aracın her şey dahil senelik masrafı -> 93.506 Lira. Ceyranlı araba mı alsam?
    4 Puan
  8. En güzel havuz arkadaşının havuzudur.
    4 Puan
  9. 4 Puan
  10. Verdim sipariş. Bayram sonrası turda denerim artık. 125 tl Hepsiburada puan verdi + 200 tl de banka kartımda puan varmış. Bedavaya geldi gibi bir şey oldu ?
    3 Puan
  11. İlker'i aradım mercek kararmış yaparmısın diye, marka model verince yüzüme kapadı telefonu?
    3 Puan
  12. Pug 508 sw den başlar
    3 Puan
  13. Sani uzun dönem yani ikinci haftaya giriyorum. Basabas gezi şehir dışı karma 6.4lt Sen getirmiş olsan mesela nakış işler gibi yaparım. Kendşme hayrım yok la
    3 Puan
  14. Sayın abim, aman dikkat et. Başkan bu aralar peugeot içinden geçecek bir araç arayıp duruyor. Bu öfke nedendir bilmiyorum. Bu arada hayırlı uğurlu olsun araban abicim.
    3 Puan
  15. 3 Puan
  16. hocam deepseek ile çalışmak lazım o konuyu. psikolojik analizleri inanılmaz bir tutarlılık ve derinlik ile yapıp bir de tahminlerde bulunuyor. gerçek bir profesyonele neler katabilir şaşkınlık içerisinde test edip duruyorum.
    3 Puan
  17. 3 Puan
  18. Mercek öyle. Led filan değil. Halojende taksan aynı çizgiyi alacaksın https://retrofitlab.com/nl/blogs/news/dot-vs-ece-beam-pattern
    3 Puan
  19. Çok çirkin olmuş..
    2 Puan
  20. 2 Puan
  21. Diplomat sayılarıda lazım. Tr 2 diplomat 500 ceza yediyse öndeyiz
    2 Puan
  22. Baktım olmayacak gittim değiştirdin ampulleri. Önder abinin yapacağı yok.
    2 Puan
  23. "Ben olsam" triger degistirirken degistirirdim. Onu kontrol etmesi o kadar zor degil, uzama yoksa cok da şeetmeye gerek yok. 7 mm zincir velev ki sorunlu, 110 bin km gitmis, triger degistirtirken onu da gene 7 mm ile degistirirseniz bi 100 bini daha var demektir. Siz araba ile nikah kiymayi dusunmuyorsaniz zaten o arada satarsiniz. Oyle cok agresif falan kullanmiyorsaniz sorun olacagini dusunmuyorum acikcasi. Ilk calistirmada yaglama baslayana kadar zincir sesi gelmesi anormal degil bu arada. Uzamayi kontrol edin yeter. Langir lungur sallaniyorsa degistirtirsiniz.
    2 Puan
  24. Ben erken kalkarım ya Sabah 8 dene beni mesela. Poliçe yaparım
    2 Puan
  25. Yurt dışı çalışıyorum ki ben Çağrı'nın poliçelerini ben yapıyorum
    2 Puan
  26. Özetle, İ20 1.4 atmosferik 6 ileri tam otomatik. Çok iyi sorunsuz şanzıman. LPG uyumlu, uzun ömürlü motor. İ20 1.0 T-GDI 7 ileri çift kavrama. Diğer çift kavramalılara göre kısmen daha sağlam. Ortalama 100-150 K' da kavrama değişimi. Bilinen 1-2 ufak sorun dışında iyi motor. Corsa 1.2 T 8 ileri tam otomatik. Çok iyi sorunsuz şanzıman. Saatli bomba motor.
    2 Puan
  27. https://x.com/populicc/status/1927273567940669751 excel tablosu bunun gibi mi
    2 Puan
  28. nişantaşı citiys te bi kave içmeden hayata yaşamak denmez
    2 Puan
  29. Türkiye'de olsa Mazda 2 derdim. Ama Mazda 2'den de zannımca daha iyi olan bir tavsiye vermiş Cihat abi. O söyleyince aklıma geldi, Swift düşünmez miyiz? Corsa ile boylar hemen hemen aynı. Kıbrıs tatilinde 3 ay kadar kullandım. Gazı freni biraz eski araba hissiyatı verdi bana ama alışınca çok tatlı bir araba, kırması da zor. Piyasayı bilmiyorum daha ucuz ya da daha pahalı olabilir. Yeni modeli geliyor mu onu da bilmiyorum sadece tavsiye.
    2 Puan
  30. Genel olarak şöyle düşünün; 1- Atmosferik motorlar, turbolu motorlara nazaran daha yavaş hızlanırlar. Şehir içinde kullanıma uygundur, şehir dışında ise yokuşlarda ve yüklü seyahatlerde zorlanırlar. Bu yüzden 1.5 motor altında bir atmosferik motor almanızı tavsiye etmem. Ben bunu bizzat 75hp'lik 1.4 atmosferik motorlu Egea'da tecrübe ettim. 2- Turbolu motorlar ise ekstra güçlü davranırlar. Kabaca şöyle düşünün; 1.2 turbolu bir motor 1.4 motor gibi davranır. Ama sadece hız ve ivmelenme olarak, ekstra fazla tork vermez. Atmosferik motorlara göre (hızlı kullanıldığı zaman) daha fazla yakma eğilimindedirler. 3- Sizin sorduğunuz 1.2 puretech motorların ise sorunu bambaşka, onu da yukarıda detaylı açıklamışlar zaten. 4- Eğer aldığım araç sorun çıkarmasın, sadece periyodik bakımlarda tamirci göreyim diyorsanız japon (honda, toyota, suzuki vb) bakın. Pişman olmazsınız. Mekanikleri, güvenlik önlemleri iyidir. Avrupalı rakipleri kadar makyajları yoktur. Buradan filtreleri kullanarak bakabilirsiniz.
    2 Puan
  31. Makine işi biraz el beceresi ister. Çok beklerseniz dalar iz bırakır vs vs. El ile takozla yapılmasını önerebilirim.
    2 Puan
  32. öyle garip bir grup ki bu psa grubu 1.2 benzinliside sıkıntılı 1.5 dizelide. Güvenip alamadım
    2 Puan
  33. Gece sürmeyi denedin mi abi
    2 Puan
  34. Opel PSA Grubuna geçtikten sonra DNA sını kaybetti bana göre 1.2 puretech motorlar yağlı triger kayış mantığı ile çalışmakta ve çok aşırı şikayet var bu motorla alakalı yağ süzgeç tıkanması yağlama yapamaması hatta yatak sarması ile sonuçlanan sorunlar vb. Fabrikanın önerdiği yağı kullanacaksın ! 50 binde triger değişeceksin ! gibi sorunsalları var.
    2 Puan
  35. bence de. halbuki kimsenin gözünü almaz o patern. çok umursasalardı dot paterni ararlardı değilmi? saçma sapan şeyler bence. yoo yoo öyle olmaz. 1 hafif kusu: fren yok, direksiyon boşluklu, lastik bitik, tek fren tutuyor, farlar hiç yanmıyor vs 2 ağır kusur: motor no okunamıyor akü kutup başı kapağı yok yangın tüpünün zamanı geçmiş vs 3 led far kusuru: farlar çok yanıyor trafikten men araç ihale ile başkasına satılır
    2 Puan
  36. bununla bitmişti ne başlaması
    2 Puan
  37. Dün itibari ile geçiş sağladım
    2 Puan
  38. 400 bin dolarlık ev 1.5 milyon dolar oldu ne artmadı? Bu evi 450 bin dolara anlaşmıştım pandemi başında https://www.remax.com.tr/portfoy/P76352708 (havuzu olmayanı)
    2 Puan
  39. SATLIK SEDICI SATLIK AUDI 8P SATLIK AUDI 8V SATLIK KODIAK SATLIk TIGUAN SATLIK CITROEN C3 Müracaat müdüriyet.
    2 Puan
  40. Amca yaşlı nasılsa farketmez deyip usulca nasıl eve kaçtığöhöhöh öhhö.
    2 Puan
  41. Bu durumda maceraya girmeyin bence Elinizdekinin bakımlarını yavaş yavaş yaptırın.
    2 Puan
  42. Sağ parklar tam yanıyor, sağ fren iki sıra yanması gerekirken bir sıra güçlü, ikinci sıra kısık kalıyordu.. İkinci sıranın kısık kalmasına sebep olan bozuk diyota kesmedne ulaşamadık. Ya farı açacaktık yada arkasını kesecektik.. Kestik. Ben kaymasın diye tuttum. Bu daha anlaşılır oldu galiba
    2 Puan
  43. yüksek ihtimal devirdaim düşük ihtimal blok tapası olabilir
    2 Puan
  44. Çok daha uygun. Testleri inceledim başarılı. Gün içinde taze yağmur yağan tozlu yolda iyi tutuş sağladı Şakacı seni? Efenim bilindiği üzere çok estetik çalışırım. Sağ stop fren ledi parkta iken normal ancak frende iken parlamıyor. Lede bağlı polarize diodu görev yerini terk etmiş. Süper teknolojik ve bilimsel işlem ile hasarı onardım. Spefikasyonel rasyonalist çalışmam gelecek nesillere ders olarak anlatılacak
    2 Puan
  45. Yağmura da yakalandık fakat süperdi ortam. Toprak kokusu, çiçeklerin kokusu.
    2 Puan
  46. Sene 2010 filan. Atilla Özdemiroğlu'na ait mazda mpv aldım. Planım önler içten yansın arkalar pille hayat bulsun. Olmadı. Land aldım. Malzemeler vs hazır. O da olmadı. Hazır yapılmışı var zaten bildiğim. Kaç aydır alayım almıyim derken cx5'i verdim RXH'ı aldım. Son dört yılına kadar Hollanda'da yaşamını sürdürmüş. Servis kayıtlarından öğrendim. Araç sahibi kesin dönüş ile getirmiş. Vefatı ile trafikten çekilip yatmış epeyce süre. Trafiğe tekrar çıkarıldı ve ilana kondu. Geçen hafta gittim baktım. Sıfır kaza bela. Emmi ile çıktık yola, satıcı Denizli'den biz Gebze Balıkesir'de buluştuk işlemleri bitirdik. Seyyar kaskocu kullandı beğendi. Tüketimi otoyolda 4lt. Seyir hızımız 120-130-110km değişken. Depoyu doldururken bi ara tansiyonum düştü. Km 244.k. Otomatik 2.0 euro5 hdi motor ve arkada 23kw brusless motor ile ister senkron ister pil isternirse içten yanmalı ile sürüş imkanı var. Pilleri 200v nimh. Menzil max5km ancak yaşı ve km gereği anca 2-1.5km sürebildim. Aracın bir iki dokunuşa ihtiyacı var. Sonrasında bms'i analiz edip, lifepo batarya montajı planım var. Menzili şayet 10-15ah kapasiteye çıkarırsam 20km civarı yaparım. Bakıcaz. Aracı almamda etken işimle ilgili reklam ve projemi hayata geçirmiş olsam nasıl olurdu hissini yaşamak.
    2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...