İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      53

    • Mesaj

      80.281


  2. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      34

    • Mesaj

      48.030


  3. Mertol Kip

    Mertol Kip

    Gold Üye


    • Puan

      30

    • Mesaj

      2.621


  4. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      27

    • Mesaj

      104.623


Popüler İçerik

25-08-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Ben aracı almadan önce bir süre kaynak aradım, doğru dürüst kaynak bulamayına Erdem Dertsiz'e sormuştum Bu sebeple bu konu burada dursun. İhtiyacı olan okusun. Önce elektrikli bir araca ihtiyacımız var. Sonrası gereksinim akıllı bir telefon. Harita üstünde şarj istasyonlarını görebilmek için ChargeIQ ve Volta gibi uygulamalara ihtiyacınız olacak. Uygulamalar size en yakın istasyonu, istasyonda kaç şarj cihazı olduğunu, AC'mi DC'mi, kaç kw'lık, çalışır durumda mı, müsait mi daha da önemlisi hangi şirkete ait olduğu gibi bilgileri veriyor. İstasyonu bulduk, bize uyuyor ve istasyonun markasını da öğrendikten sonra o istasyonun uygulamasını telefonumuza kurmamız gerekiyor. Uygulama bizden; telefon numaramız, mailimiz, adımız, araç bilgilerimiz, fatura için adres bilgileri yanı sıra kredi kartı ile ödeme yapacaksak bir kredi kartı tanımlamamızı istiyor. İki farklı şarj cihazı var. AC (düşük güç ve ucuz) şarj için araç ile birlikte verilen yada temin ettiğimiz bağlantı kablosu, şarj cihazı ile araç arasına takılacak. DC (hızlı şarj) şarj için şarj cihazında sabit olan şarj kablosu araca takılacak. İlgili şirketin uygulaması açılıp şarj cihazı üstündeki karekod okunacak. Şarj başlayacak. Uygulama üzerinde akım hızı, ne kadar enerji alacağınız gibi çeşitli ayarlamalar yapabiliyorsunuz. Şarjı bitirmek için yine uygulama kullanılacak zaten uygulamada şarjı bitir butonu görünecek. Şarjı bitirdikten sonra bir rapor sayfası görülecek. Ödemeyi otomatik olarak daha önceden tanımladığımız kredi kartından alacak. Şarj soketini araçtan çekmek için kilidini açmak gerekiyor, Örnek; tesla arka kapıyı açınca kilidi açıyor, bazı araçlarda araç kapı kilidi ile entegre çalışıyor. Herkes kendi aracını öğrenmeli. Ödeme için, önceden para yükleme gibi gibi yollar da var. İstasyon kuran çok fazla şirket var. Uzun bir yola gidilecekse, önceden rota ve mola yeri belirleyip, o istasyondaki şarj cihazının uygulamasını kurup tanımlamaları yapıp hazır etmek mantıklı olacaktır. Elektrikli araç sahibi arkadaşlar, bu konuda yanlışım varsa düzeltin, eklemek istedikleriniz varsa ekleyin lütfen.
    16 Puan
  2. Elektrikli almak çoktandır aklımdaydı. Ancak çevremdekiler sürekli kafamı karıştırıyordu. Biri hibrit al. Şarjla uğraşma. Diğeri dizel al hibritle uğraşma derken Bir diğeri ben elektrikli kullanıyorum. Çok memnunum falan diyordu. Audi satılınca hızlıca planımı uygulamaya geçtim. Aracı Beşiktaş’taki Opel bayisinden aldım. Kendi müdürlerinin arabası imiş. 2024 model, 20500 km’de 50 kW bataryası, 150 km son hızı var. Eko, Normal, Sport modları ile 300-500 km arası değişen menzile sahip. Katalog değerine göre menzil 354 km standart. Eko modda 490 km şehir içi görünüyor. Yaptığım testlere göre tam dolu bataryayı sıfıra düşürmek şartı ile bu hedeflere ulaşmak mümkün görünüyor. Diğer teknik ve donanım gibi bilgiler Corsa bölümüne açtığım şu konuda mevcut. https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/319755-2024-opel-corsa-e-teknik-özellikleri / Araç bu
    14 Puan
  3. Elektrikli Araç Nasıl Şarj Edilir Fişe takarak.
    9 Puan
  4. güncelleme yapayım o zaman bende yazmadım bayağıdır. Araç deliler gibi yağ eksiltiyordu. Babamın güvenini kazanan bir usta kendisine motorun yapılması gerektiğini bununda 75-100 bin liradan aşağı olmayacağını söylemiş. Bu dediğim geçen senenin rakamları. Haliyle o tarihte 14.000 TL emekli maaşı alan babamın canı çok sıkkındı. Ben birşey yaptırmamasını tembih ettim. Ona bir conta yanık testi ve motor aşınma testi alıp gönderdim ikiside tertemiz çıktı. Motorun dışında yağ kaçakları vardı önce onları yaptıralım dedik. Yaptırdık motor pırıl pırıl oldu yağ bakımıda yapıldı 100 km sonra yağ çubuğun en dibine kadar inmişti tekrar. Yine rus forumlarında konuyu araştırırken cruze ve aveo ların bu tip külbütör kapağı bulunan motorlarında pcv valfinin kapağın içerisinde dahili olduğu ve bu diyaframın yırtılması sonucunda da sadece yağ buharının değil yağında manifolda çekildiğini söyledi ve öncelikle bunu değiştirmemizi tavsiye ettiler. Bende yedek parçacıdan 2000 liraya magneti marelli marka bir külbütör kapağı aldım. Kendi ustama değiştirmeye gönderdim ustam bu sorunun bundan kaynaklanmayacağını söylesede değiştirmesini rica ettim ve değiştirdik. Bu değişimin üzerinen 6 ay geçti ve yağ eksiltme problemimiz tamamen bitti.
    8 Puan
  5. bizde olta takımı tavsiyesi var balık tutmuoz ki 8-18 oldu
    7 Puan
  6. orijinal teyp olmayinca bos kalan radyo bilgi ekranina ufak bir dokunuş
    7 Puan
  7. Konuyu görünce ben de yorum yapmak istedim. Aralık 2024’te 2015 model 1.6 TDI manuel passat aracımı satıp sıfır 408 GT 1.2 PureTech aldım. 11 bin kilometreye yaklaştı, genel olarak memnunum, sakin kullanımda yakıt tüketimi makul, MTV’si uygun. 18 bin kilometrede motor indirmek zorunda kalan da duydum, 75-80 bin kilometre kullanıp hiç sorun yaşamayan ve çok memnun olan da duydum. Alırken yağlı triger olayını biliyordum, bilerek aldım, açıkçası bu konunun fazla abartıldığını düşünüyorum. Aracımdan şu an gayet memnunum, ekstrem bir problemle karşılaşmazsam 50 bin kilometrede bir trigeri değiştirip yoluma devam etmeyi planlıyorum. 1 ay önce babamın aracını değiştirdik; sıfır Golf aldık, Life paket, 1.5 eTSI, 116hp. Life paket olmasına rağmen o da gayet dolu ve tok hissettiren bi araç, gayet beğendim. Burada da vag grubunun eTSI motorlarında 48V arızası ve alternatör arızaları oluşabileceği, bu arıza oluşursa serviste 130 bin lira masraf çıktığı vs söyleniyor. eTSI motor Audi dahil tüm vag grubunda kullanılıyor (Skoda, Seat, Cupra, vw, audi) En sorunsuz markalardan biri olarak bilinen Toyota; corolla’da önceki 1.6 motorlarda kronik bir sorun olmadığı ancak güncel satılan 1.5 motorlarında yatak sarma riski olduğu söyleniyor. Hadi bu benzinli motorlarda o ya da bu şekilde sorunlar var, gidelim elektrikli araba alalım dedik. Mesela Tesla desek; juniper kasalarda fren pedalı titremesi, fren tutmaması gibi sorunlar yaşanmakta, Tesla bu konuda ciddi bir geri çağırma planlamaktaymış ve internetten satış envanterlerini de minimum seviyeye düşürdü farkındaysanız. Uzun lafın kısası, sorunsuz araba yok arkadaşlar. Bu sorunları çok fazla düşünürsek inanın piyasada alınabilecek araç kalmıyor. Naçizane tavsiyem; Bütçeye uygun beğendiğiniz aracı alın, temiz kullanın (ki bu forumda bizler genel olarak araçlarını temiz kullanan ve araçlarına iyi bakan kişileriz zaten?), gerisi nasip kısmet ? Saygılarımla.
    6 Puan
  8. başlık çok açık aslında. 2016 vitom vardı. 2.2 190 hp. şehir içi 11 litrenin altına düşüremedim. 1.3 multijetler 7 nin altına inmiyor. 1.2 atmosferiklerin vay haline. tce motorlarda 7-8 den aşağı yakmıyor diye biliyorum. 2014 focusum şehir içi 6 litre yakıyor. ama gel gelelim benim 93 model 2.4 toyotam şehir içi 7-7.5 litre yakıyor. şehir dışı 5.7 yaktı. kara dizel araba. boş ağırlığı 1600 kilo. 600-700 kiloda yük vardı üzerinde. hadi 2 ton olsun. nasıl oluyorda bu kadar düşük yakıt tüketimine sahip oluyor? ya da motorların ağzı yüzü tıkandıkça (euro normları) yakıt tüketimi yükseliyor mu? tüketim çılgınlığına mı maruz bırakılıyoruz? 30 sene evvel 10 litre tüketen motor teknolojisi hiç mi ilerlemedi? sonuç toyotamı seviyorum
    5 Puan
  9. Çinden gelen misafirlerim kayısı ezmesi getirdi Solda start stop yanında. Hiç lazım olmadı Bişe deniyorum ????
    5 Puan
  10. Bir renonun içinde herşey kaybolabilir abi
    5 Puan
  11. Hayırlı olsun Emmi (de ja vu oldum ya, kırmızı pilli konusunda demiştik zaten ) Servis müdürünün olmayan bir araba görmedik zaten, servislerin sattığı arabalar içinde. Şimdi ecorsa teknik özellikleri konusuna gidip hayırlı olsun diyeceğim, oradan da elektrikli araç nasıl şarj edilire uğrayıp görevimi yerine getireceğim
    5 Puan
  12. Konu başlığına ithafen; fişe takılır şarj edilir. Başka ne olacağıdı
    5 Puan
  13. Bak sen bilmezsin toyodanda yoktur, arabada navigasyon denen medeni bir alet var. Direksiyondaki dugmeye basip "haçan pen tirabzona cideceğum pağa pi rota çiz da" diyorsun sana duracagin yerlerle birlikte rota ciziyor. O duracagin yerlerin ustunde barnagını dokundurtursan sana soketin o anki durumunu gosteriyor. Ayrica akilli telefon kullanmayi ogrenememis dayilar lutfen araba kullanmasin artik. Bak elektrikli demiyorum, kompil araba kullanmasin.
    5 Puan
  14. Valla Emmi en doğru hamlen oldu bunca yıllık taşıt alımında. Bunun yerine aynı paraya mg4 alsan misal söverdim sana. Ya corolla hibrit yada bu olacaktı. Ha tek araç olsaydı hibrit mecburdu lakin kapında fosil yakıtlı var. Kapımda emrine hazır iki tane daha. Doğru zamanda aldın. Ciddi ekonomik olacak. Kazasız belasız tükkanımdaki prizden uzak kullan?
    5 Puan
  15. son çırpınışlar..resistance is futile.
    5 Puan
  16. ya nereden girdin şu işe arkadaş, yazdığın maddelere bak, ohooooo, bin kaşkaya bitsin derdin, fulle geç, sıfır planlama, bin gez,
    5 Puan
  17. 2021 model 100hp ve 2024 130hp 2 puretech araç kullandık. Zamanında yetkili servis bakımı yapıldı garantiliydiler zaten hiçbir problem çıkmadı. Geri çağırma yazısında 2023 öncesi motorlardan bahsediyor muhtemelen kayışta revizyona gitmişlerdir. Araçlar ucuza kapatılabiliyorsa ben 2 tane daha alabilirim gayet keyifli ve ekonomik araçlar ? Ayrıca mesela 2008in sıfırı da 2.elinde de satış sayıları her dönem yüksek listelerde görüyorum. Piyasanın durgun zamanında biz corsayı 10 günde sattık yani puretech pek de alınmaz satılmaz durumda değil. Şu an 2008in sıfırını kampanyalı 1850 liraya veriyorlar %0 kampanyalar var rakiplerine göre gayet iyi rakamlar. Geriye aracınızı zamanında düzgün servise sokmak ve gereken yağı kullanmak konusunda titiz olmanız kalıyor. Arada bir de kayışı kontrol ederiz kontrolü kolay zaten gerekiyorsa kayış değiştiririz bence ortada çok da büyük bir problem yok her marka modelin problemleri var yani olabilecek şeyler.
    4 Puan
  18. Şimdinin b sınıfı araçları eskinin d sınıflarına yakın ağır ve eskinin c sınıfları kadar büyük.
    4 Puan
  19. ne kadar tutar bilmemde o macun o şekilde ne zamandır duruyor? suya maruz kaldıysa uzun vadede altındaki sacı çürütür üstüne boya yapılırsa da çatlar. kazınıp yeniden macunlanması lazım
    4 Puan
  20. teşekkürler abi. lcd cam altinda beyaz kagit gibi bi tabaka var yazilari gosteren perde gibi. onun ustune ayni ebatta kagida yazip ekranla bütünlestirdim
    4 Puan
  21. 1.2 82 beygir 3 silindir, trigeri yağın içinde çalışan motorlu aracım var, söylenildiği gibi ne çöp nede öyle ölsünde ucuza sahip olalım diyeceğiniz bir motor. 4 yıl 35k dir kullanıyorum, sırf tereddüt ettiğim için triger ve tüm seti 72k de ilk defa değiştim, sıfır problem sıfır hata. Her arabada olduğu gibi doğru yağ kullanılmazsa, yan sanayi dandik malzeme kullanılırsa sorun verir. Kimse 1.2 diye arabasını ölü fiyata satmaz, daha çok beklersiniz.
    4 Puan
  22. 7 litre benzin yarım litre yağ yakıp 30 kuruşluk antifriz eksiltiyor. Bence iyi değerler.
    4 Puan
  23. Youw dostum youw kurtulamazsın öyle. Istanbul'a dönünce şarja ben de sana geleceğim. 40-50 km falandir. 8-10kw harca 80 kw doldur misssss Ha cok istiyorsan kw ina 6 lira para da veririm, nasilsa o dolana kadar cay kahve yemek derken senden misliyle tahsil ederim ajsjdkdk
    4 Puan
  24. Eline sağlık abi daha iyi anlatılamazdı. En uygun istasyon hangisi ve piyasada neler var https://sarjfiyat.com/ veya https://sarjkampanya.com/ burdan takip edebilirsiniz Komfor alanında evde şarj etmeyen benim gibi kişiler evlerine en yakın istasyonları deneyimleyip genelde o istasyonları kullanırlar. İstasyon listesi çok olsada uzun yol harici genelde kullanılan en fazla 3-4 istasyon olur. Bazı firmalarda eve en yakın istasyonu favoriye alırsanız güzel indirimler alabilirsiniz. Pis elektirk yoktur yavaş şarj vardır
    4 Puan
  25. Ali Cihangiroğlu ifşa ! https://youtube.com/shorts/qGc8H9E5kic
    4 Puan
  26. Bu cereyanlılarda, peygamber vitesi varmı ?
    3 Puan
  27. yok arabayı yakmayı planlıyordu o gün
    3 Puan
  28. 2025 yılından itibaren zincirli sisteme geçildi denilen şey, yeni kasa 3008/5008 gibi araçlarda 1.2 PureTech 136 beygir olarak geçen motorlar. Bu araçlarda da Peugeot grubundaki sorunsuz, tam otomatik, Aisin üretimi EAT8 şanzıman değiştirilip yarı otomatik, 6 ileri çift kavrama şanzıman getirildi ? Ancak şu anda 2025 model 408 de alsanız yine kayışlı sistem diye biliyorum.
    3 Puan
  29. Yeni aracımı almadan önce sıfır km Citroen C3 Aircross bakıyordum. Fiyatı da uygun bir seviyeye indirmiştim. 1.2 puretech motorların sorunu kulağıma çalındığı için satıcıya konuyu açtım. Yağlı triger olduğunu söyledi ve doğrulamak için bakım bölümünden teknik bir personelden doğrulatmak istedi. Teknik personel ile görüştüğümüzde, 2025 yılından itibaren sistemin zincirliye döndüğünü söyledi ama ellerinde olan araçlardan emin olmadığını söyledi?? Bu ikilem sonrası yağlı sistemde çalışan triger için bakım durumunu sordum. Her 15.000 km'de periyodik bakıma girersiniz, her 30.000 km'de bakım elemanının insiyatifine göre değiştirilebilir dedi. Değiştirme maliyetini de 15.000 TL olarak verdi. Ek olarak aşağıdaki bilgilendirmeyi de okuyunca almaktan vazgeçtim; bu arada dip not olarak iletiyorum, bio (belt in oil) teknolojisini geliştiren psa, ford yada volkswagen değil. bu firmalar sadece gerekli standartlara, süreçlere (bkz: iatf 16949) göre testleri yaptıktan sonra teknolojiyi kullanan firmalar. esas bu teknolojiyi geliştiren oem kayış tedarikçisi amerikan dayco firmasıdır. son olarak kayış yağ içinde çalışabilecek şekilde farklı katmanlardan (kevlar takviyesi vs) oluşuyor. standart bir triger kayışı olmadığını da unutmamak lazım.puretech 1.2 motorlar için ise aşağıdaki dokümanları ve videoyu inceleyebilirsiniz. stellantis grubundaki sorunun kök nedeni kayışın yağın içinde çalışıyor olması değil, aracın kısa mesafeli kullanımlarda motor yağına yakıt kalıntısı ve kurum karıştırması nedeniyle motor yağı içinde çalışan triger kayışını bozması ve trigerden kopan parçaların başka daha büyük sorunlara yol açması şeklinde özetlenebilir.
    3 Puan
  30. 3 Puan
  31. serverların gün saat ayarı şaşmış olmalı, bu haberleri haziranda, lada 4 kapı haberlerini de ağustosta yayarlardı doğan 55kW şahan 45kw olacakmış. ısı pompası opsiyonel
    3 Puan
  32. Yok, Emmininki Gn. müdürün kullandığı. Ordakiler çok mütevazi insanlar. Müdürler, başkanlar falan hep corsaya biniyor.
    3 Puan
  33. 3 Puan
  34. Uygulamadan filtrelersin 400kw istasyonlarda durmak istiyorum. hatta sadece Turgo larda durmak istiyorum bile diyebilirsin. Elektriklenmeye meyilli gördüm seni haftasonu istanbula dönerken oksijen 228 de durdum. taktım zes e şarj ediyorum. etrafra 20 tane istasyon var. 2 araç sıra bekliyor 5.şarjın önünde. sebep 10.99 dan şarj edecekmiş. millet kafayı yemiş. Bedevacı tesla ve togg cular sayesinde her bayramda haberlere konu oluyor. elektrikli araçlar sıra bekliyor diye.
    3 Puan
  35. 3 Puan
  36. Veya telefon şarjında olduğu gibi type c soketi çıkarıp ters çevirmek gibi durumlar varmı
    3 Puan
  37. Al işte! Birken iki oldu beleşciler
    3 Puan
  38. Alınır tabi, satılık Qashqai Opel satılık değil.
    3 Puan
  39. 2024 Opel Corsa-e Teknik Özellikleri Maksimum : Güç 100 kW 136 Hp Maksimum tork : 260 Maksimum hız : 150 km Şanzıman : Tek vitesi redüktör Araç garantisi 3 yıl, batarya garantisi 8 yıl Batarya kapasitesi : 50 kW Ancak net 46 kW şeklinde paylaşımlar gördüm. Dahili Ac şarj gücü : 7.4 Modül Hücre Sayısı : 18/216 Şarj süresi : 50 kw DC ile 40 dakikada % 80 Şarj Süresi : 100 kW Dc ile 25 dakika % 80 Sürüş menzili WLTP ye göre 354 km Şürüş Menzili Eco Modda şehir için 492 km Frenler : önler soğutmalı disk, arkalar disk Jant Lastik ölçüsü : Jant : 6.5 x16 Lastik : 195/55 R16 Enerji tüketimi Standart modda 15,8 - 16,4 Boş ağırlık 1469 kg Uzunluk 4061 mm Genişlik 1960 mm Yükseklik 1435 mm Aks mesafesi 2538 mm Bagaj Hacmi : 267 litre Standart donanımları Abs Esp Hsa (Yokuş kakış desteği) TCP (Çekiş kontrol sistemi) EBD (Elektronik fren gücü dağılımı) Aktif gergili ön emniyet kemerleri Hava yastıkları : sürücü, ön yolcu, yan ve perdeler Lastik basın takip sistemi Isofix Emniyet kemeri uyarısı Arka kapılar için çocuk kilidi Sürücü yorgunluk tespit sistemi Trafik işareti tespit sistemi Hız limitleyici Hız sabitleyici Acil fren sistemi (Yaya algılama özellikli) Ön çarpışma ikazı Acil çağrı sistemi Şerit ihlali uyarı sistemi Tüm koltuklar için emniyet kemeri kontrolü Şerit koruma özellikli şerit takip sistemi AVAS Sesli yay uyarı sistemi Otomatik ön ve arka camlar Bagaj aydınlatması Uzaktan kumandalı merkezi kilit Far yükseklik ayarı Yol bilgisayarı Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon 60/40 katlanır arka koltuklar Deri direksiyon Elektrikli park freni E-toggle vites seçici Ayarlanabilir sürüş modları (eco - normal - sport) Ön kol dayama Otomatik yanan farlar Uzun far asistanı Kör nokta uyarı sistemi Otomatik kararan dikiz aynası Yağmur sensörü Park sensörü ön ve arka 180 derece geri görüş kamerası Elektronik iklim kontrollü klima 6 yönlü sürücü 4 yönlü yolcu koltuğu Anahtarsız çalıştırma Sürücü ve yolcu koltuk ısıtma (3 kademeli) Direksiyon ısıtma LED gündüz farı LED ön sis farı LED stoplar LED ön farlar LED sinyalli siyah yan aynalar Konfor sinyaller (tek dokunuşta üç sinyal) 16" elmas kesim jantlar Elektrikli, ısıtmalı, katlanır yan aynalar Siyah tavan Panoramik cam tavan Karartılmış arka camlar Alaşımlı spor pedallar Siyah iç dekor Siyah iç tavan döşemesi 7" dijital sürücü bilgi ekranı 10" dokunmatik renkli ekran radyo bluetooth Usb 6 hoparlör Kablosuz apple carplay - android auto Önde USB ve 12 volt çıkış Bende olmayan opsiyonlar Navigasyon Türkiye haritası Kablosuz akıllı telefon şarjı
    2 Puan
  40. Ön fren performansı berbat olan motorun balatalarını brembo ile değiştirdik. Fren mesafesi baya kısaldı. Üzerindekiler sinterliydi disk düşmanı. Gerildi alet. Ktm çok iyi ya 990.
    2 Puan
  41. Merhaba, passat istemiyorum açıkçası. A6 da fiyat olarak beni aşıyor maalesef. Kronikten kastım elektonik ve dsg. Benim için önemli olanlar bunlar. Araç geçmişim evet biraz hızlı hocam ? Abi açıkçası hiç a4 e binmedim. Sedan görünümü büyük algısı oluşturdu bende. Dediğiniz gibi küçük olabilir. Ama a3 ten büyüktür diye düşünüyorum ? Abi bu model benim de hayalim. Fakat bütçemi aşıyor maalesef. Bütçem 1.9-2m bandında.
    2 Puan
  42. sonradan eklenen şeyler akıllı vida etkisi yapıyo bende
    2 Puan
  43. Dalga geçmiyoruM. ŞakalaşıyoruM. Tıpkı bugüne kadar bana yapıldığı gibi.
    2 Puan
  44. Çağlar abinin haberi değil mi bu
    2 Puan
  45. Kabin içi pil markası farklı Doğuştan pilli olan güzel araç varmı Yav ikisi de biliyor cevabı. Üretim maliyeti ucuz. Yoksa bi milyona alınamaz. Sistem basit akım sınırlayıcı. Yapılır mı kesinlikle ama atılan taş kurbağayı oynatmıyor yerinden.
    2 Puan
  46. Depoyu fulledik. Bir depo LPG 260 km (24lt kadar ile) yapıyor bakalım 260 km benzer şartta benzinde ne yakıyor bakacaz 4 defa ise git gel parkurumuz.
    2 Puan
  47. yan taraf kentsel dönüşüme girdiğinde banyoda yakalanmamak lazım
    2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...